Zeg dan gewoon dat je me geblockt hebtquote:
Ben al twee keer bij de spoedeisende hulp geweest! En hoppa verhoog de dosis maar! Nog even en ik kan niet eens meer functioneren zonder pijnstillers!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tof om te lezen dat je er zoveel plezier hebtLijkt me echt tof zo'n stage waar je ook echt heel veel uit haalt zeg maar
En D_K das wel weer minder want je was juist aant minderen toch met de drugs?
Hehe maar ik loop er pas 2 weken stage, en ik moet nog 9,5 maandquote:Op woensdag 10 september 2008 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tof om te lezen dat je er zoveel plezier hebtLijkt me echt tof zo'n stage waar je ook echt heel veel uit haalt zeg maar
Ohjee bluh, dat is vervelend zeg! Hopen dat t wel beetje snel geneest, en ook beetje snel minder pijn doet allemaal... Nogmaals nogmaals beterschap!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben al twee keer bij de spoedeisende hulp geweest! En hoppa verhoog de dosis maar! Nog even en ik kan niet eens meer functioneren zonder pijnstillers!![]()
Ik dacht dat ik alleen maar twee sneeën had van die operatie, zegt de chirurg, ja maar daaronder hebben je je buikvlies moet hechten, je spieren moeten hechten, dit zus, dat zo. Die sneeën die je zit hebben we alleen gemaakt om overal bij te kunnen! Ja hallo, zeg dat dan gelijk, opgedroogd voorvocht van je moeder!
Nou kudos voor jou hoor,quote:Op woensdag 10 september 2008 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op sbs 6 nu bij de 25 beste typetjes..
Tineke schouten.. Die show heb ik live gezien
Ach ik overleeft het wel en zo niet dan ben ik ook van de pijn afquote:Op woensdag 10 september 2008 21:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ohjee bluh, dat is vervelend zeg! Hopen dat t wel beetje snel geneest, en ook beetje snel minder pijn doet allemaal... Nogmaals nogmaals beterschap!
Sommige dingen kan je beter voor je houden!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op sbs 6 nu bij de 25 beste typetjes..
Tineke schouten.. Die show heb ik live gezien
CP is net de SP, overal tegen.quote:
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik benquote:Op woensdag 10 september 2008 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
CP is net de SP, overal tegen.
emo?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben
Fascist? Ik heb er wel de neiging toe!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben
Nee laat maarquote:1. Het fascisme is de tegenstander van zowel de traditioneel linkse als rechtse politieke partijen.
2. Het fascisme minacht contemporaine conservatieve instellingen.
3. Het fascisme vereert machtsvertoon en het gebruik van geweld, in zoverre dat is gericht op de omverwerping van de bestaande maatschappelijke orde.
4. Het fascisme kent een autoritaire structuur met aan het hoofd daarvan een leider aan wie charismatische eigenschappen worden toegeschreven.
5. Het fascisme streeft naar de instelling van een politieke dictatuur.
6. Het fascisme streeft naar de volledige controle over het maatschappelijk leven en de sociale en culturele organisaties.
7. Het fascisme is extreem nationalistisch.
8. Het fascisme pleit voor een continue strijd om de eigen natie te kunnen doen overleven te midden van andere staten.
9. Het fascisme berust in hoofdzaak op de maatschappelijke middenklasse.
10. Het fascisme streeft naar sociale eenheid en de opheffing van alle bestaande klassen- en belangentegenstellingen.
Je woont in een kampbuurtquote:Op woensdag 10 september 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
dat schietincident hè, op de A73 bij Dukenburg, dat heb ik dus GEHOORD
ik lag echt nét in bed, toen ik 3 a 4 keer een of ander vuursalvo hoorde
en ik dacht: goh, wat raar! Maargoed, zal wel rotjes zijn, maar bij de 3e keer had ik zoiets van: dit zijn geen rotjes
en nu hoor ik dus net (hele dag niet thuis geweest) dat er hier in een kogelregen iemand om 03.00uur is neergeschoten
mèn![]()
Haiquote:
Kindjes die vragen.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verbaast me nietquote:Op woensdag 10 september 2008 22:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hai
Ik had me verdomme bijna verslapen voor m'n werk vandaag.
Nah wel als ik pas om 13.00u de deur uit moest. Die werkgroep ging ik sowieso niet halen had ik al bedacht, maar ik schuif morgen wel ergens anders aanquote:
Ja ik moet ook eigenlijk..quote:Op woensdag 10 september 2008 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hup, spammen, dan kan ik naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |