quote:Op woensdag 10 september 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
wtfplaats em gewoon anders
Zou ik ook zeggen jaquote:Op woensdag 10 september 2008 19:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat ik met mijn ogen dicht om je nek heb gehangen dus het zal wel echt even een moment opname zijn geweest
Dat zien we vaker jaquote:Op woensdag 10 september 2008 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind die laatste echt geniaaldat tongetje
Ik ben het iig nietquote:Op woensdag 10 september 2008 19:58 schreef IrishBastard het volgende:
Achja, je bent fotogeniek of je bent het niet hè
Ik ookquote:Op woensdag 10 september 2008 19:59 schreef J-heronimus het volgende:
Ik sta op de foto's van met de Lama's
Tijl was wel de meest chagrijnige vond ik. Die anderen waren wat vrolijker.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ookalleen niet met tijl maar dat was bewust, want tijl is stom
Dat hoor ik wel vakerquote:Op woensdag 10 september 2008 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben het iig niet![]()
En doodkapje ik snap je niet
Komen die ook uit Nijmegen?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
daarnet lekker met Leintjeuh en Isabeau gaan wokken
58 posts voor 't einde?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
tt?
Ga je je serieus excuseren hierquote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef Dupje het volgende:
Ik reed vanochtend langs dat hele gebeuren met die schietpartij op de snelweg. Wat een gedoe zeg.
Oh, en sorry voor mijn vele afwezigheid, maar ik geloof dat ik een leven heb gekregen, stage is gaaf! Maar het sloopt ook...
Hehe ja bijna serieus ja. Ik voel me ook bijna verantwoordelijk voor het posten van mn bevindingen op stage, maar daar heb ik gewoon de tijd en puf niet meer voor.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ga je je serieus excuseren hier![]()
Ben je een beetje gewend aan het stageritme?
Tof om te lezen dat je er zoveel plezier hebtquote:Op woensdag 10 september 2008 21:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe ja bijna serieus ja. Ik voel me ook bijna verantwoordelijk voor het posten van mn bevindingen op stage, maar daar heb ik gewoon de tijd en puf niet meer voor.
Ben nu wel beetje gewend, maar ik ga nog steeds rond half 10, 10 uur naar bed, anders trek ik t niet. Mag dan ook elke dag om half 7 opstaan, en ben pas weer om half 7 ook thuis ofzo.
Het is wel heel vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |