Doordat je de aanhef niet weetquote:Op woensdag 10 september 2008 15:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk dat ik em morgen maar gewoon voor de les opzoek en het vraag..
eeuuhhh?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:42 schreef LaGrive het volgende:
ik moet stoepkrijten vannacht
In 't licht zie ik 't over algemeen wat beterquote:Op woensdag 10 september 2008 15:44 schreef LaGrive het volgende:
stoepkrijt jij nooit 's nachts?
Goed zoquote:
Geachte heer of beste mijnheer werkt vaak welquote:Op woensdag 10 september 2008 15:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij dat ik dit moeilijk vind haha.. ik ben blij dat wij onze docenten gewoon krabbelen over dit soort dingen
I know maar dan staat ie iig niet zo full frontal enzoquote:Op woensdag 10 september 2008 12:36 schreef LastRequest het volgende:
Overigens Yasha, de foto staat nog in de quote
Het begon goed (in de zin dat de man geen zak hoeft te doenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:30 schreef Doodkapje het volgende:
Bachata anyone...? Gisteren naar de open dag geweest van Tipica en wil nú bachata... fdomme
Je bedoelt toch in het centrum? En tot hoe laat is hij geopend?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hiermee kan ik ze ook verwijderen heur
Ow er is trouwens een nieuwe appie hein geopend zag ik net, in het oude postkantoor aan Schevihavenstraat
Twingoquote:Op woensdag 10 september 2008 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bohhh wat een mooi uitzicht in Overasselt zeg![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door PietjePuk007 op 10-09-2008 19:37:01 ]Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Komt wel goedquote:Op woensdag 10 september 2008 19:31 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, nee tochWat moet ik nu met mn leven
Niet quoten aub, haal 'm zo weer wegquote:
Spannendquote:Op woensdag 10 september 2008 19:25 schreef IrishBastard het volgende:
Ik moet morgen voor m'n rijbewijs
Stuur die ene is doorquote:Op woensdag 10 september 2008 19:34 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, ik heb trouwens nog hele vage foto's, including some ""
Hij is al weg man, maar als je wat onder je eigen account post tsjaquote:Op woensdag 10 september 2008 19:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
ja hihihihihhi wat leuk.
Neequote:Op woensdag 10 september 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mag ik ze niet even checken bij voorbaat haha
wat was er dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is al weg man, maar als je wat onder je eigen account post tsja.
quote:
Dat is toch die tent die gebanned was van de vierdaagsefeestenquote:Op woensdag 10 september 2008 18:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
, op zich wel een paupertentje maar stap 's binnen bij amanne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |