Hij wakker, jij wakker, zo werkt datquote:Op woensdag 10 september 2008 14:44 schreef LastRequest het volgende:
Oja Mik ik heb om 10:31 een leeg smsje van jou gehad?
Ben erg benieuwd!
Ja die was echt mans he!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:10 schreef J-heronimus het volgende:
Zoo Puberpop was weer leuk
Was wel enorm brak, maar heb het toch bijna tot het einde volgehouden. Wel grappig dat opeens de Lama's voor je staan met een drankje, ze hadden zelfs nog een beveiliger![]()
Ja ik heb de opdrachtomschrijving niet goed gelezen maar ik denk dat het iets moeilijker is dan datquote:Op woensdag 10 september 2008 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Makkie, je pakt 10 kledingstukken, 10 winkels, reclamezuilen, bussen, etc.
Meneer is goed... voor mij ook raar... Wij zeggen ook beste [voornaam docent],quote:Op woensdag 10 september 2008 15:33 schreef LastRequest het volgende:
Even serieus, ik weet niet meer hoe ik een mail aan een docent moet beginnen! Aanhef zeg maar.. iemand tips?
Bij mijn docenten is het gewoon "Hé Bart" bijvmaar deze docenten zijn van de HEAO en ik ken ze niet..
Wel dusquote:Op woensdag 10 september 2008 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boeiend dat 't formeel is, je hoeft er geen bier mee te drinken. Beste + achternaam klinkt weer niet
.
dhr.! die afkorting zocht ik! onthou ik voor de volgende keerquote:Op woensdag 10 september 2008 15:39 schreef LaGrive het volgende:
Goedemiddag/Beste dhr. .....,
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beste dhr. Jansen, dat klinkt toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |