Als Pechtold dan ook opsodemietert dan overweeg ik D66.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:00 schreef Mutant01 het volgende:
Aaah, wat ga je stemmen als het kabinet valt?
Je stemt dan op een partij waar ook mocro's zoals ik op gaan stemmen. Weet je het wel zeker?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als Pechtold dan ook opsodemietert dan overweeg ik D66.
Ja, El Yandouzi.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
Jemoejesmoelhouwe!
Das....typisch dronken hollandistaans.
Ik kan mij nog bedenken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je stemt dan op een partij waar ook mocro's zoals ik op gaan stemmen. Weet je het wel zeker?
Je hebt drie keer de kans gekregen om een deel een goede titel mee te geven. Je hebt drie keer gefaald.quote:
Dat zijn grijpstuivers, daar koop je geen tweedehands Mercedes voor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:38 schreef Autodidact het volgende:
Waarom, Kerstens? Ik dacht dat 'ie in de winkel van zijn broer werkte.
Hirsch Ballin: afstaan DNA is burgerplichtquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:46 schreef Autodidact het volgende:
http://www.nu.nl/news/173(...)e_DNA-onderzoek.html
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hirsch Ballin: afstaan DNA is burgerplicht
![]()
![]()
Verplicht DNA-afstaan bij grootschalig onderzoekquote:Als het voorstel straks af is zullen de partijen die voor gaan stemmen mijn stem niet meer ontvangen. Ik ben benieuwd.
En als ze allemaal voor stemmen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:26 schreef Picchia het volgende:
Verplicht DNA-afstaan bij grootschalig onderzoek
Als het CDA, VVD, TON en PVV voor stemmen word ik libertariėr.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En als ze allemaal voor stemmen?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:32 schreef Picchia het volgende:
Als het CDA, VVD, TON en PVV voor stemmen word ik libertariėr.
Juist die partijen hebben privacy niet al te hoog in het vaandel staan, dan heb je echt meer aan D66 of GL.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dat wordt weer een email sturen naar de VVD als het allemaal doorgaat. Of ze moeten de tweede V gewoon schrappen. Idiotenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hirsch Ballin: afstaan DNA is burgerplicht
![]()
![]()
Wen er maar vast aan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar eerst koffie.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:19 schreef Autodidact het volgende:
End of the world party.
Ik heb maar eens een testhandleiding geschreven voor een collega van me. Hij ziet continu de meest simpele slordigheidjes en fouten over het hoofd, maar komt daarentegen met allerlei vage fouten aanzetten waarna blijkt dat hij de installatiehandleiding gewoon niet goed gevolgd heeft.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik ben al drie kwartier bezig om iets simpels te regelen voor een collega.
ICT bedrijven die voor elk wissewasje weer een nieuwe site opzetten...
Adviseur Nietzo was het toch?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als hij de installatiehandleiding niet goed gevolgd heeft, komt dat doordat jullie m niet goed opgeleid hebben. Hij heeft dus geen idee wat hij aan het doen is en kan zodoende geen inschatting maken van het belang van het goed volgen van de installatiehandleiding.
OLD!quote:Op woensdag 10 september 2008 12:37 schreef Autodidact het volgende:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
quote:
Ik ben daar totaal niet "bang" voor. Volgens mij zitten atheisten daar meer mee dan gelovigen.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:45 schreef MrX1982 het volgende:
Hopelijk sneuvelen er wat sprookjesboeken dankzij die LHC.
Het is een doctrine die er vanaf de geboorte ingestampt wordt, dus opzich niet heel erg vreemd. Wat ik veel vreemder vind is dat mensen die in principe niet religieus zijn dingen als astrologie gaan geloven.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:55 schreef Monidique het volgende:
De sprookjesboeken sneuvelen niet, want die sprookjesboeken worden zo geinterpreteerd dat ze nooit kunnen sneuvelen. Sowieso heeft dit er weinig mee te maken. Tsja, religie. Historisch erg interessant, hoor, maar feitelijk is het natuurlijk allemaal larie. Bizar dat er nog zoveel gelovigen zijn.
Ik zit er niet mee. Creationisme neem ik net zo serieus als het bestaan van Sinterklaas maar mooie harde bewijzen zijn opzich wel leuk voorzover die er al niet zijn. Aan de andere kant verandert er waarschijnlijk niets. Daar zijn religieuze mensen religieus voor.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben daar totaal niet "bang" voor. Volgens mij zitten atheisten daar meer mee dan gelovigen.![]()
De mens die opzoek is naar een verklaring voor het onverklaarbare. Dat is niet zo vreemd en al zo oud als de mens zelf is.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een doctrine die er vanaf de geboorte ingestampt wordt, dus opzich niet heel erg vreemd. Wat ik veel vreemder vind is dat mensen die in principe niet religieus zijn dingen als astrologie gaan geloven.
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:02 schreef Nautilus het volgende:
Hoe dan ook, gelovigen pesten is nog laffer dan geloven zelf.
Of: Humor over gelovigen is nog laffer dan geloven zelf (dan begrijp je het misschien). Dat bedoelde ik. Het is zo makkelijk en afgezaagd.quote:
Het probleem is onder andere dat dit niet goed gebeurd. Nu doe ik dat dus zelf, maar loop ik nog tegen het aanvullende probleem aan dat je hem uberhaupt niet aan z'n verstand krijgt dat het wel praktisch is om enig idee te hebben van wat je aan het doen bent.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als hij de installatiehandleiding niet goed gevolgd heeft, komt dat doordat jullie m niet goed opgeleid hebben. Hij heeft dus geen idee wat hij aan het doen is en kan zodoende geen inschatting maken van het belang van het goed volgen van de installatiehandleiding.
Een volwassen persoon die nog gelooft in Sinterklaas pest je toch ook.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:02 schreef Nautilus het volgende:
Hoe dan ook, gelovigen pesten is nog laffer dan geloven zelf.
Soms.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een volwassen persoon die nog gelooft in Sinterklaas pest je toch ook.
Je kent het abracadabra toch ook wel. Je hebt goddelijke en aardse waarheid, god laat zich niet testen, de oerknal is een manifestatie van Zijn glorie.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:45 schreef MrX1982 het volgende:
Hopelijk sneuvelen er wat sprookjesboeken dankzij die LHC.
't Is vaak een beetje als een gehandicapte in een rolstoel van een lange trap af gooien. Veel te makkelijk om leuk te zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:17 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Of: Humor over gelovigen is nog laffer dan geloven zelf (dan begrijp je het misschien). Dat bedoelde ik. Het is zo makkelijk en afgezaagd.
Ik begreep dat de eerste keer ook wel.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:17 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Of: Humor over gelovigen is nog laffer dan geloven zelf (dan begrijp je het misschien). Dat bedoelde ik. Het is zo makkelijk en afgezaagd.
Misplaatst superioriteitsgevoel. Dat is pas neerbuigend.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
't Is een beetje als een gehandicapte in een rolstoel van een lange trap af gooien. Veel te makkelijk om leuk te zijn.
Ik ben beter in het hebben van een superioriteitsgevoel.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Misplaatst superioriteitsgevoel. Dat is pas neerbuigend.
Welk gebod is dat?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:44 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik ben beter in het hebben van een superioriteitsgevoel.
Straks verdwijnen alle religieuzen in een zwart gat en zijn ze terug bij de Schepper. Kunnen wij hier ongestoord genieten van het paradijs. Win-win situatie.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je kent het abracadabra toch ook wel. Je hebt goddelijke en aardse waarheid, god laat zich niet testen, de oerknal is een manifestatie van Zijn glorie.
De oerknal is Liefde en Vrede, en de doden keren altijd terug in de cirkel van het eeuwige leven.
Ja. Okay.
Of jezelf veel te serieus nemen en in iedere zin een aanval zien. Dat is pas vervelend.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Misplaatst superioriteitsgevoel. Dat is pas neerbuigend.
Dat is het nadeel van internet he.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:04 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Of jezelf veel te serieus nemen en in iedere zin een aanval zien. Dat is pas vervelend.
http://www.newswatch50.co(...)4c-9b9f-acb470e357edquote:A 280 lb mugging victim's life was saved in Germany when a bullet fired at him was trapped in his fat.
Rolf Mittelhaus tells the Austrian Times he was attacked by a mugger and heard a loud bang, but he didn't feel any pain because he says he'd "been drinking and didn't really know what was going on."
Mittelhaus didn't know he had been shot until he was examined after reporting the attack to police two days later.
The bullet fell out of his rolls of fat while he was being examined for injuries.
quote:ongo laat geiten vrij uit de gevangenis
AMSTERDAM - Een minister in Congo heeft de opdracht gegeven om onmiddellijk een dozijn geiten uit de gevangenis van Kinshasa vrij te laten.
ANP
Dat meldt de BBC. De geiten werden illegaal gehouden en werden gevonden door de minister tijdens een routinebezoekje aan de gevangenis.
De dieren moesten in de rechtbank verschijnen en werden aangeklaagd nadat zij illegaal werden verkocht langs de weg.. Volgens de minister hadden veel politieagenten te weinig kennis van zaken en krijgen zij nu bijscholing om te voorkomen dat vaker geiten worden opgesloten.
Eigenaren
De eigenaren van de geiten zitten nog wel vast. Het is nog niet duidelijk wat er met hen gaat gebeuren.
Wat voor straf de geiten stond te wachten als ze schuldig werden bevonden, is niet bekend.
Lijkt mij een Affe-sandwich.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.newswatch50.co(...)4c-9b9f-acb470e357ed
Maar wel geld verdiend!quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:21 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Je hebt drie keer de kans gekregen om een deel een goede titel mee te geven. Je hebt drie keer gefaald.
Is hij dood?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:38 schreef Reya het volgende:
Ik begin oud te worden. Zometeen ga ik Rock nog achterna.
Zolang je nog niet aan de whisk(e)y en de sigaren bent begonnen zit je nog aan de veilige kant vd lijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:38 schreef Reya het volgende:
Ik begin oud te worden. Zometeen ga ik Rock nog achterna.
27 km lang, bijna lichtsnelheid. Wat nou dagen? Knallen!!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 18:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik hoorde op het journaal dat die deeltjes pas over een paar dagen tegen elkaar gaan botsen...
Ja, dusquote:Op woensdag 10 september 2008 18:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zolang je nog niet aan de whisk(e)y en de sigaren bent begonnen zit je nog aan de veilige kant vd lijn.
En pas over een jaar op volle toeren.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik hoorde op het journaal dat die deeltjes pas over een paar dagen tegen elkaar gaan botsen...
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:55 schreef Nautilus het volgende:
[..]
En waar ga je dat geld voor aanwenden?
Iets leuks voor POL SC, een leuke hanglamp of zo.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:55 schreef Nautilus het volgende:
[..]
En waar ga je dat geld voor aanwenden?
Denk toch ook eens aan je eigen belangen. Kappers zijn duur, en je moet het toch onderhand zat zijn om nog steeds door je moeder te worden geknipt.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Iets leuks voor POL SC, een leuke hanglamp of zo.
Laten we het dan lelijk noemen.quote:
Mijn moeder is kapster.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:13 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Denk toch ook eens aan je eigen belangen. Kappers zijn duur, en je moet het toch onderhand zat zijn om nog steeds door je moeder te worden geknipt.
Je las dat in de krant, te krenterig om zelf eens te gaan kijken of te schijterig?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:18 schreef Nautilus het volgende:
Alles goed en wel met die deeltjesversneller, maar ik las in de krant dat Britse militairen een Chinese turbine met een capaciteit van 51 Megawatt naar het zuiden van Afghanistan hebben vervoerd.
Er is dus hoop.
Mijn moeder handelt in kunst.quote:
Niks, 't is een lief mens.quote:Wat heb jij tegen mijn moeder?
Dat verschilt.quote:waar woon jij?
Noemt men dat tegenwoordig zo?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:20 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Mijn moeder handelt in kunst.
[..]
Je lult, ze is kapster, daarmee is niet gezegd dat ze lief is.quote:Niks, 't is een lief mens.
[..]
Je bent kraker?quote:Dat verschilt.
Dan ben ik verloren.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zolang je nog niet aan de whisk(e)y en de sigaren bent begonnen zit je nog aan de veilige kant vd lijn.
Me broer.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat vraagt om foto's!
Je lijkt sprekend!quote:
Ja toch, niet dan?!quote:
Ik vergis me; hoef pas over 20 minuten weg.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tijd om te bewegen op het sportveld.
Da's een staaltje Rotterdamse humor dat ik wel kan waarderen.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Noemt men dat tegenwoordig zo?
Je lult, ze is een vrouw die na het neuken je afwas gaat doen. Dan ben je lief.quote:Je lult, ze is kapster, daarmee is niet gezegd dat ze lief is.
Wie weet, ik loop achter met het betalen van de huur.quote:Je bent kraker?
Tijd zat voor een biertje!quote:Op woensdag 10 september 2008 19:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vergis me; hoef pas over 20 minuten weg.
Tijd voor een espresso
Pfoe, gelukkig maar....quote:Op woensdag 10 september 2008 19:34 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Da's een staaltje Rotterdamse humor dat ik wel kan waarderen.
[..]
Ehm, Naut, niet iedereen neukt met zijn moeder...quote:Je lult, ze is een vrouw die na het neuken je afwas gaat doen. Dan ben je lief.
[..]
Betalen of je krijgt binnenkort een heel groot aquarium voor je verjaardag....quote:Wie weet, ik loop achter met het betalen van de huur.
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Donders, daar heb je het gedonder al.![]()
http://www.nu.nl/news/173(...)_voor_zwart_gat.html
Juist.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:44 schreef Nautilus het volgende:
Rock gaat hockeyen.
Schaf een wijf aan. Dan kan Nautilus ook nog neuken en het geld besteden aan nog meer bier en friet.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:46 schreef Nautilus het volgende:
Nautilus drinkt bier en gaat zo friet eten. Wat een vadsigheid, maar ja, geen zin om te koken.
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Donders, daar heb je het gedonder al.![]()
http://www.nu.nl/news/173(...)_voor_zwart_gat.html
quote:
Commuting all along.quote:Op donderdag 11 september 2008 07:58 schreef Monolith het volgende:
Ik zou geen baan nemen waarvoor ik om 6 uur m'n bed uit zou moeten.
en ik niet waarbij ik voor 8 uur al op fok kan postenquote:Op donderdag 11 september 2008 07:58 schreef Monolith het volgende:
Verschil moet er wezen.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:21 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
en ik niet waarbij ik voor 8 uur al op fok kan posten
Ambtenaar.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volle bak koffie over de laptop. Op een vreemde geur na lijkt hij weer te werken...
Maar niet dankzij die zak hooi bij local support.
http://www.nu.nl/news/173(...)tegoed_belt_112.htmlquote:VLISSINGEN - Een meisje van 13 jaar uit Vlissingen heeft de afgelopen vier tot zes weken ongeveer twintig keer per dag alarmnummer 112 gebeld. Ze zei tegen de politie dat haar beltegoed op was en dat ze daarom niemand anders kon bellen.
Dat heeft de politie donderdag bekendgemaakt.
Woensdagavond werd het meisje aangehouden. Op het moment van de aanhouding, toen de agenten al in haar kamer waren, verbrak ze een nieuwe verbinding met de alarmcentrale.
Tegen haar is proces-verbaal opgemaakt en de gsm is in beslag genomen. Ze zei het alarmnummer voor de lol te bellen.
Doordat ze belde met een afgeschermd gsm-toestel, duurde het vrij lang voor de politie erachter kwam waar het meisje vandaan belde.
Was jij laatst niet in Bulgarije?quote:Op donderdag 11 september 2008 07:58 schreef Monolith het volgende:
quote:De slaperigheidsdip na de lunch heeft niets te maken heeft met het feit dat je gegeten hebt maar met je biologische klok. Die synchroniseert niet alleen ons dag-nacht ritme maar speelt ook een grote rol bij het in stand houden van de waakzaamheid. Deze is het hoogst rond 09.00 en 21.00 uur, en het laagst rond 15.00 (na-de-lunch-dip) en 03.00 uur.
Klopt.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:25 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Was jij laatst niet in Bulgarije?
Wel jarenlang een bijbaantje gehad waarvoor ik gewoon om 5 uur m'n bed uit moest, maar dat was ik bij een normale baan toch niet van plan.quote:Nee, inderdaad. Zeven uur is de max.
Dan kan ik nu wetenschappelijk in slaap van op mijn toestenbord na de lunchquote:Op donderdag 11 september 2008 13:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ja! Daarrrr istie hoor...!
De afterlunchdip....
[..]
Ja games zijn verderfelijk zelfs met jaren 80 graphics. Heeft Hirsch Ballin zich al uitgelatenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:23 schreef Autodidact het volgende:
Ik kan dat hier niet spelen joh. Verder is Mohammed Shafiq beledigd en hiervan ga je moslims vermoorden. Dan heb je jezelf niet meer in de hand hč.
Ojeej, heeft ie weer kritiek op je geliefde Israel?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:09 schreef Monolith het volgende:
Die IFU, is dat een kloon van Meki of heeft ie gewoon net zo'n laag IQ?
Volgens mij verwar je me met iemand anders.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ojeej, heeft ie weer kritiek op je geliefde Israel?
Door iemand van Something Awful gemaakt.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)ughter-of-Arabs.html
Net zoals jij iemand anders met Meki verwarde.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je me met iemand anders.
Ik vroeg of het een kloon was omdat de posts in hetzelfde gebrekkige Nederlands geschreven waren en van even bedroevend niveau.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net zoals jij iemand anders met Meki verwarde.
Nou nee.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vroeg of het een kloon was omdat de posts in hetzelfde gebrekkige Nederlands geschreven waren en van even bedroevend niveau.
Nee.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Is IFU net zo vermakelijk als Meki?
Wat zijn de verschillen?quote:
Ik heb met kwart voor 8 opstaan al vrij veel moeitequote:Op donderdag 11 september 2008 13:25 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Was jij laatst niet in Bulgarije?
Nee, inderdaad. Zeven uur is de max.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:02 schreef Burakius het volgende:
[..]
En ik denk dat iemand die een wijntje drinkt vroeg of laat zijn vrouw ook zal slaan. Alcohol is de moeder van alle slechte dingen.
IFU post domme one-liners uit 2006.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat zijn de verschillen?
Meki reageert ook op IFU en andersom, dus zullen geen kloon zijn. (hoewel je dat nooit zeker weet)quote:Op donderdag 11 september 2008 18:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
IFU post domme one-liners uit 2006.
Meki maakt met gevoel absurdistische posts.
In POL weet je dat nooit helemaal zeker inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2008 18:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Meki reageert ook op IFU en andersom, dus zullen geen kloon zijn. (hoewel je dat nooit zeker weet)
Het gaat om het gebaar.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:44 schreef Picchia het volgende:
Ik betwijfel of ik mijn buren zal tegenkomen in de Groetstraat.
Ik probeerde er één te vangen, maar hij ontglipte me net.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:55 schreef One_of_the_few het volgende:
Iemand al een zwart gat voorbij zien komen?
Als je 'm ziet is het te laat.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:55 schreef One_of_the_few het volgende:
Iemand al een zwart gat voorbij zien komen?
Een onverwachte klap op je oog ook nietquote:Op donderdag 11 september 2008 19:16 schreef Monidique het volgende:
Een zwart gat kun je niet zien.
Volgens mij wel, zelfs licht verdwijnt er in, dus dat zie je wel hoor.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:16 schreef Monidique het volgende:
Een zwart gat kun je niet zien.
Het heeft allemaal te maken in hoeverre je gelooft. Als je meer gelooft, dan begrijp je dat soort dingen beter. Geloof me.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat ik mij afvraag: waarom hangen we in het heelal? We zouden toch continue ergens naartoe moeten vallen of zo? Wat zit er achter het heelal???
Je bent ook niet meer de jongste he..quote:Op donderdag 11 september 2008 19:27 schreef sigme het volgende:
We dijen uit.
Zodra Andromeda ons sterrenstelsel bereikt is er waarschijnlijk weinig leven meer op deze planeet.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:33 schreef Picchia het volgende:
Ze zeggen toch ook dat wij langzaam naar de zon toe getrokken worden. Maar gelukkig gebeurt dat niet voordat ons zonnestelsel tegen een ander zonnestelsel, Andromeda, is opgeknalt.
in the ghetoooooow, and his momma cries...quote:Volgens Kamps is het noodzakelijk dat voor het oplossen van dit probleem structureel meer geld beschikbaar komt. ‘De vraag is of je als maatschappij geld overhebt voor de verheffing van de onderkant van de samenleving.’
Ja, ik weet zelf.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:56 schreef Aoristus het volgende:
je weet toch zelluf?
Die metrolijn, dat wordt niks. Geef het op.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:27 schreef Aoristus het volgende:
nee, ik zit nog steeds in de buurt van České Budějovice. Het bier is hier geweldig, maar het begint wel zwarte gaten in mijn herinnering achter te laten.
Wat is er gaande in de stad?
'sgoedquote:Op donderdag 11 september 2008 21:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die metrolijn, dat wordt niks. Geef het op.
Inhalator vergeten?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:21 schreef Nautilus het volgende:
Mhihihihihihi.
Da's een Rotterdammer.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Aoristus het volgende:
laatste flauwe post
zak, zak, zak maar door...
tot de grond, schudden met die kont
Jullie zitten bij hetzelfde dispuut?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:50 schreef Nautilus het volgende:
En een lul die tot niets wezenlijks in staat is, maar da's weer een ander verhaal.
Bestaan disputen anno 2008 nog dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Jullie zitten bij hetzelfde dispuut?
Ach man, je weet niet eens wat een dispuut is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Jullie zitten bij hetzelfde dispuut?
Racist.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:11 schreef Picchia het volgende:
Ik sta nog ergens op de foto met Def Rhymz.
Als?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:59 schreef sigme het volgende:
Mij is een leuke vacature toegeschoven. Om de hoek, parttime.. Ik kom nog bijna in de verleiding.
Ik heb natuurlijk wel net een nieuwe fiets besteld. Kan ik mooi op het fietsje naar het werk. Hmm.
Koffie.
Ik begin vandaag eens een uurtje later ook wel lekkerquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik zit sterk te overwegen vanmiddag maar eens een paar uurtjes op te nemen.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:30 schreef Autodidact het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dit kunnen voorkomen, zwartjoekel
- Je kunt je eigen arm niet eens optillen, dinosaurus
Iets testerigs natuurlijk.quote:
Dat weet ik ook eigenlijk wel, maar ik moet toch wat aangezien ik vandaag geen zak te doen heb op m'n werk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:58 schreef Reya het volgende:
Ik respecteer je zelfopoffering in de discussie met harriechristus, Monolith, maar het is uiteraard zinloos.
Ja, en hij is de enige ware reļncarnatie van Jezus.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:43 schreef Autodidact het volgende:
Da's toch die knakker van 'atomen zijn ruimteschepen.'?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:42 schreef Reya het volgende:
Je bent een collega van Rock?
Timesquote:Creationism should be taught in science classes as a legitimate point of view, according to the Royal Society, putting the august science body on a collision course with the Government.
The Rev Michael Reiss, a biologist and its director of education, said it was self-defeating to dismiss as wrong or misguided the 10 per cent of pupils who believed in the literal account of God creating the Universe and all living things as related in the Bible or Koran. It would be better, he said, to treat creationism as a world view.
[..]
The Royal Society’s support for the presence of creationism within the classroom points to a remarkable turn-around. Last year the society issued an open letter stating that creationism had no place in schools and that pupils should understand that science supported the theory of evolution.
A spokesman for the organisation, which counts 21 Nobel Prize winners among its Fellows, confirmed yesterday that Professor Reiss’s views did represent that of its president, Lord Rees of Ludlow, and the society.
He said: “Teachers need to be in a position to be able to discuss science theories and explain why evolution is a sound scientific theory and why creationism isn’t.”
The Rev Tim Hastie-Smith, the new chairman of the Headmasters and Headmistresses’ Conference, which represents 250 leading independent schools, said that creationism was taught in science classes at his school, Dean Close in Cheltenham, as a theory that some people believe in, not as a fact.“If we get creationist books sent to us then we give them to the science department to be discussed. We want children to be aware of it.”
Wat is dit nou voor raar argument. Moeten kinderen nu geleerd worden wat ze al geloven?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:46 schreef Monolith het volgende:
Mooi staaltje journalistieke vrijheid van de Times.
[..]
Times
quote:In a speech to the British Association Festival of Science he says:
My central argument of this article is that creationism is best seen by a science teacher not as a misconception but as a worldview.
...
So when teaching evolution, there is much to be said for allowing students to raise any doubts they have (hardly a revolutionary idea in science teaching) and doing one's best to have a genuine discussion. The word 'genuine' doesn't mean that creationism or intelligent design deserve equal time. However, in certain classes, depending on the comfort of the teacher in dealing with such issues and the make up of the student body, it can be appropriate to deal with the issue.
These arguments from Reiss are actually not hugely surprising. His article ‘Should science educators deal with the science/religion issue?’ in this month’s edition of Studies in Science Education states, “I conclude that there are increasing arguments in favour of science educators teaching about the science/religion issue.”
And his speech is actually not that different to the position he was setting out in 2006 in an interview with the Guardian:
"I am really interested in how you teach in a way that is true to science, but doesn't put many capable, sensitive young people off science for life, nor denigrate them," says Reiss.
...following the Royal Society's line, Reiss stresses his opposition to the teaching of creationism in science classes (though teachers should be able to deal with it if it comes up in discussion). "There is a role for science teachers. Religious education teachers can't be expected to know about the evidence for and against evolution," he explains.
Daar noemde ik het ook journalistieke vrijheid van de Times aangezien dit totaal niet is wat door de RS gesteld is. De RS heeft zelf ook een statement uitgegeven:quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:43 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor raar argument. Moeten kinderen nu geleerd worden wat ze al geloven?
edit ik zie hier wat anders trouwens
http://blogs.nature.com/n(...)tes_creationism.html
[..]
quote:No change in Society position on creationism
12 Sep 2008
The Royal Society is opposed to creationism being taught as science. Some media reports have misrepresented the views of Professor Michael Reiss, Director of Education at the Society expressed in a speech yesterday.
Professor Reiss has issued the following clarification. "Some of my comments about the teaching of creationism have been misinterpreted as suggesting that creationism should be taught in science classes. Creationism has no scientific basis. However, when young people ask questions about creationism in science classes, teachers need to be able to explain to them why evolution and the Big Bang are scientific theories but they should also take the time to explain how science works and why creationism has no scientific basis. I have referred to science teachers discussing creationism as a worldview'; this is not the same as lending it any scientific credibility."
Waarom werd toen niet gezegd dat er harder moest worden gewerkt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb het heel druk. De maand september is begonnen en ze hebben besloten om alles wat in de maanden juli en augustus gedaan had kunnen worden bij de normale activiteiten in september te proppen.
Heel verheffendquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:58 schreef Reya het volgende:
Ik respecteer je zelfopoffering in de discussie met harriechristus, Monolith, maar het is uiteraard zinloos.
Sterker nog, wie niet zuipt is onbetrouwbaarquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie niet zuipt moet niet zeiken.
te laf om echte keuze's te maken bedoel jequote:Op vrijdag 12 september 2008 22:09 schreef Picchia het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar maanden terug bij de test op welke kandidaat ik moest stemmen kwamen bij mij ook al republikeinen en democraten door elkaar. Ik zit precies in het midden, blijkbaar.
Nee, ik ben wel een conservatief liberaal, maar ik hecht veel waarde aan goed toegankelijke zorg en onderwijs. Die zaken behoren ook tot de kerntaken van de overheid. En in de VS moeten ze op dat gebied nog veel terrein winnen. Ook abortus en homohuwelijk verbieden vind ik onzin.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:30 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
te laf om echte keuze's te maken bedoel je
Obama wil bepaalde religieuze initiatieven meer geld geven dan Bush/McCain.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:30 schreef MrX1982 het volgende:
Het verschil zit hem vooral in de meer religieuze ideeėn van McCain heb ik het idee. Voor de rest blijft het CU vs SGP.
In de stemwijzer komt McCain er religieuzer vanaf dan Obama daar doelde ik op. Welke religieuze initiatieven wil hij meer geld geven dan Bush/McCain?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Obama wil bepaalde religieuze initiatieven meer geld geven dan Bush/McCain.
Ik dacht altijd dat McCain niet zo heel religieus was en geen tegenstander was van abortus maar hij heeft kennelijk het licht gezienquote:A. “Ik ben tegen abortus en zet me in voor de mensenrechten, overal ter wereld, want iemand zijn vrijheid onthouden is een belediging van de natuur en de Schepper van de natuur. Ik zal daar altijd van overtuigd blijven.”
B. “Ik denk dat de meeste Amerikanen inzien dat dit een bijzonder moeilijke kwestie is voor de vrouwen en gezinnen die zulke beslissingen moeten nemen. Dat doen ze niet zo maar even. Ik vertrouw erop dat vrouwen deze beslissingen nemen in samenspraak met hun arts, hun gezin en hun geestelijke leiders.”
Een tijd terug was ik echt verontwaardigd toen je in een topic opmerkte dat deze taken ten onrechte in de grondwet stonden, waarmee je wilde zeggen -zo leek het - dat de overheid zich hier niet mee moest bemoeien... misschien heb ik je verkeerd begrepen ... sorry, was mijn fout dan... maar goed te zien dat je het ook belangrijk vindt als overheidstaken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:02 schreef Picchia het volgende:
maar ik hecht veel waarde aan goed toegankelijke zorg en onderwijs. Die zaken behoren ook tot de kerntaken van de overheid.
Ja, een Christen die andere mensen een keuze geeft en zelf niet perse anderen veroordeeld om hun keuze.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:06 schreef MrX1982 het volgende:
Geestelijke leiders dat kan een verplichting impliceren. Geen enkele religie is zonder verplichtingen zeker niet als het aankomt op de ongeboren vrucht. Uiteindelijk is Obama ook christelijk.
Een keuze met mogelijke beperkingen dus eigenlijk geen vrije keuzequote:Op zaterdag 13 september 2008 00:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, een Christen die andere mensen een keuze geeft en zelf niet perse anderen veroordeeld om hun keuze.
Mijn punt daar was dat je niet alles in de grondwet moet zetten aangezien de volgende generatie misschien graag hervormingen op die gebieden wil zien. Als het in de toekomst bijvoorbeeld economisch voorspoediger gaat is er misschien helemaal geen noodzaak voor de overheid om zich daarmee te bemoeien. Ik vind het onzin om politiek inflexibel te maken door alles in de grondwet vast te leggen. De grondwet zou juist de democratie moeten beschermen en niet de huidige politieke uitgangspunten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een tijd terug was ik echt verontwaardigd toen je in een topic opmerkte dat deze taken ten onrechte in de grondwet stonden, waarmee je wilde zeggen -zo leek het - dat de overheid zich hier niet mee moest bemoeien... misschien heb ik je verkeerd begrepen ... sorry, was mijn fout dan... maar goed te zien dat je het ook belangrijk vindt als overheidstaken.
je zag dequote:Op vrijdag 12 september 2008 23:02 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel een conservatief liberaal, maar ik hecht veel waarde aan goed toegankelijke zorg en onderwijs. Die zaken behoren ook tot de kerntaken van de overheid. En in de VS moeten ze op dat gebied nog veel terrein winnen. Ook abortus en homohuwelijk verbieden vind ik onzin.
En dan kom je in het midden uit.
Al zou ik niet op Obama stemmen omdat hij vaak tegen mijn haren instrijkt (milieu, illegalen en het terugtrekken uit Irak). En bij McCain heb ik daar geen last van.
gewoon doorduwen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:25 schreef Autodidact het volgende:
U heeft op grond van de antwoorden 51% overeenkomst met Barack Obama.
Een ezel kun je niet kruisen met een olifant he...
Die grondwetsartikelen - dacht ik - was meer een algemeen omschrijven dat onderwijs en volksgezondheid ook overheidstaken zijn...quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:30 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mijn punt daar was dat je niet alles in de grondwet moet zetten aangezien de volgende generatie misschien graag hervormingen op die gebieden wil zien. Als het in de toekomst bijvoorbeeld economisch voorspoediger gaat is er misschien helemaal geen noodzaak voor de overheid om zich daarmee te bemoeien. Ik vind het onzin om politiek inflexibel te maken door alles in de grondwet vast te leggen. De grondwet zou juist de democratie moeten beschermen en niet de huidige politieke uitgangspunten.
Contradictio in terminis.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:02 schreef Picchia het volgende:
...maar ik hecht veel waarde aan goed toegankelijke zorg en onderwijs. Die zaken behoren ook tot de kerntaken van de overheid.
klant=overheid=op vakantie.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom werd toen niet gezegd dat er harder moest worden gewerkt?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 03:07 schreef HenriOsewoudt het volgende:
The lunatic is on the grass
The lunatic is on the grass
Remembering games and daisy chains and laughs
Got to keep the loonies on the path
The lunatic is in the hall
The lunatics are in my hall
The paper holds their folded faces to the floor
And every day the paper boy brings more
And if the dam breaks open many years too soon
And if there is no room upon the hill
And if your head explodes with dark forbodings too
Ill see you on the dark side of the moon
The lunatic is in my head
The lunatic is in my head
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till Im sane
You lock the door
And throw away the key
Theres someone in my head but its not me.
And if the cloud bursts, thunder in your ear
You shout and no one seems to hear
And if the band youre in starts playing different tunes
Ill see you on the dark side of the moon
Bij McCain vind je holle retoriek over milieu, generaal pardons voor immigranten en geen plan voor Irak wel oké? Bizar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:02 schreef Picchia het volgende:
Al zou ik niet op Obama stemmen omdat hij vaak tegen mijn haren instrijkt (milieu, illegalen en het terugtrekken uit Irak). En bij McCain heb ik daar geen last van.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:22 schreef du_ke het volgende:
82% Oboema maar veel keuzes uit 2 kwaden.
Oboema!quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:22 schreef du_ke het volgende:
82% Oboema maar veel keuzes uit 2 kwaden.
Tja, overheid snapt het bedrijfsleven maar mondjesmaat. Jullie hebben verder concurrentie, dus laten jullie je noodgedwongen ook gek maken. Het voetvolk (jij) wordt daar i.h.a. de dupe van.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
klant=overheid=op vakantie.
Is onze zorg en onderwijs dan niet goed toegankelijk?quote:Op zaterdag 13 september 2008 02:48 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Contradictio in terminis.
Het is geen te benijden positie inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oboema!![]()
![]()
Als hij president wordt krijgt die het gelijk moeilijk. Zuid-amerika komt er nu nog eens als pain in the ass bij.![]()
Het zou beter zijn wanneer je eerst je huis moet verkopen als je een hartaanval krijgt voor men je wil behandelen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:54 schreef Picchia het volgende:
[..]
Is onze zorg en onderwijs dan niet goed toegankelijk?
Anders kunnen ze altijd nog terecht bij de lokale medicijnman die op de low-budget markt is afgesteld.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zou beter zijn wanneer je eerst je huis moet verkopen als je een hartaanval krijgt voor men je wil behandelen.
Altijd goedquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:02 schreef Picchia het volgende:
[..]
Anders kunnen ze altijd nog terecht bij de lokale medicijnman die op de low-budget markt is afgesteld.
De pornoknop. Woord van het jaar.quote:Na Internet Explorer 8 en Google's Chrome zal ook Mozilla's Firefox van een pornoknop worden voorzien. De Private Browsing Mode zal voor het eerst in de betaversie van Firefox 3.1 zijn te bewonderen. De optie verwijdert alle cookies en downloads uit de download manager die tijdens de modus zijn opgeslagen. Verder wordt gebruikers niet aangeboden om wachtwoorden op te slaan en zal de pornoknop ook bezochte websites niet opslaan.
Mozilla zag de komst van Chrome als reden om voor een pornoknop te kiezen. "De recente ontwikkelingen met Chrome zullen ervoor zorgen dat de private-browsing mode in versie 3.1 een prioriteit zal zijn," aldus Mozilla's Alex Faaborg. Oorspronkelijk stond de Private Browsing Mode voor versie 3.0 gepland, maar kreeg uiteindelijk een lagere prioriteit. Firefox-directeur Mike Beltzner liet in januari al weten dat de pornoknop niet in versie 3.0 aanwezig zou zijn.
Ze zijn de afspraken niet nagekomen, dus alles wat er nu gebeurd is meer een gunst. Maar ondertussen heb ik het toch stervensdruk...quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tja, overheid snapt het bedrijfsleven maar mondjesmaat. Jullie hebben verder concurrentie, dus laten jullie je noodgedwongen ook gek maken. Het voetvolk (jij) wordt daar i.h.a. de dupe van.
quote:Strip of Iraq 'on the Verge of Exploding'
Kurdish leaders have expanded their authority over a roughly 300-mile-long swath of territory beyond the borders of their autonomous region in northern Iraq, stationing thousands of soldiers in ethnically mixed areas in what Iraqi Arabs see as an encroachment on their homelands.
The assertion of greater Kurdish control, which has taken hold gradually since the war began and caused tens of thousands of Arabs to flee their homes, is viewed by Iraqi Arab and U.S. officials as a provocative and potentially destabilizing action.
Bij een pornoknop denk ik aan knop die je naar de beste porno brengtquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:36 schreef Autodidact het volgende:
http://www.security.nl/ar(...)lla%27s_Firefox.html
[..]
De pornoknop. Woord van het jaar.
ah.... pijn is jouw fantasie...quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:33 schreef MrX1982 het volgende:
Kan ook pijnlijk zijn. Zo'n pornoknoop.
Tijd voor bier en andersoortig vertier.
Als een stofzuigerverkoper...quote:Hoe heeft Bos dat voor elkaar gekregen? In zijn Rijksbegroting 2009 zien we weinig beleidsmatige verrassingen en veel financiėle alchemie. Met „ingenieuze oplossingen die niemand pijn doen”, aldus een betrokkene, worden tegenvallers opgevangen zonder te bezuinigen op de uitgaven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |