Als Pechtold dan ook opsodemietert dan overweeg ik D66.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:00 schreef Mutant01 het volgende:
Aaah, wat ga je stemmen als het kabinet valt?
Je stemt dan op een partij waar ook mocro's zoals ik op gaan stemmen. Weet je het wel zeker?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als Pechtold dan ook opsodemietert dan overweeg ik D66.
Ja, El Yandouzi.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
Jemoejesmoelhouwe!
Das....typisch dronken hollandistaans.
Ik kan mij nog bedenken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je stemt dan op een partij waar ook mocro's zoals ik op gaan stemmen. Weet je het wel zeker?
Je hebt drie keer de kans gekregen om een deel een goede titel mee te geven. Je hebt drie keer gefaald.quote:
Dat zijn grijpstuivers, daar koop je geen tweedehands Mercedes voor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:38 schreef Autodidact het volgende:
Waarom, Kerstens? Ik dacht dat 'ie in de winkel van zijn broer werkte.
Hirsch Ballin: afstaan DNA is burgerplichtquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:46 schreef Autodidact het volgende:
http://www.nu.nl/news/173(...)e_DNA-onderzoek.html
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hirsch Ballin: afstaan DNA is burgerplicht
![]()
![]()
Verplicht DNA-afstaan bij grootschalig onderzoekquote:Als het voorstel straks af is zullen de partijen die voor gaan stemmen mijn stem niet meer ontvangen. Ik ben benieuwd.
En als ze allemaal voor stemmen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:26 schreef Picchia het volgende:
Verplicht DNA-afstaan bij grootschalig onderzoek
Als het CDA, VVD, TON en PVV voor stemmen word ik libertariėr.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En als ze allemaal voor stemmen?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:32 schreef Picchia het volgende:
Als het CDA, VVD, TON en PVV voor stemmen word ik libertariėr.
Juist die partijen hebben privacy niet al te hoog in het vaandel staan, dan heb je echt meer aan D66 of GL.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dat wordt weer een email sturen naar de VVD als het allemaal doorgaat. Of ze moeten de tweede V gewoon schrappen. Idiotenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hirsch Ballin: afstaan DNA is burgerplicht
![]()
![]()
Wen er maar vast aan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar eerst koffie.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:19 schreef Autodidact het volgende:
End of the world party.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |