Als Pechtold dan ook opsodemietert dan overweeg ik D66.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:00 schreef Mutant01 het volgende:
Aaah, wat ga je stemmen als het kabinet valt?
Je stemt dan op een partij waar ook mocro's zoals ik op gaan stemmen. Weet je het wel zeker?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als Pechtold dan ook opsodemietert dan overweeg ik D66.
Ja, El Yandouzi.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
Jemoejesmoelhouwe!
Das....typisch dronken hollandistaans.
Ik kan mij nog bedenken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je stemt dan op een partij waar ook mocro's zoals ik op gaan stemmen. Weet je het wel zeker?
Je hebt drie keer de kans gekregen om een deel een goede titel mee te geven. Je hebt drie keer gefaald.quote:
Dat zijn grijpstuivers, daar koop je geen tweedehands Mercedes voor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:38 schreef Autodidact het volgende:
Waarom, Kerstens? Ik dacht dat 'ie in de winkel van zijn broer werkte.
Hirsch Ballin: afstaan DNA is burgerplichtquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:46 schreef Autodidact het volgende:
http://www.nu.nl/news/173(...)e_DNA-onderzoek.html
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hirsch Ballin: afstaan DNA is burgerplicht
![]()
![]()
Verplicht DNA-afstaan bij grootschalig onderzoekquote:Als het voorstel straks af is zullen de partijen die voor gaan stemmen mijn stem niet meer ontvangen. Ik ben benieuwd.
En als ze allemaal voor stemmen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:26 schreef Picchia het volgende:
Verplicht DNA-afstaan bij grootschalig onderzoek
Als het CDA, VVD, TON en PVV voor stemmen word ik libertariër.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En als ze allemaal voor stemmen?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:32 schreef Picchia het volgende:
Als het CDA, VVD, TON en PVV voor stemmen word ik libertariër.
Juist die partijen hebben privacy niet al te hoog in het vaandel staan, dan heb je echt meer aan D66 of GL.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dat wordt weer een email sturen naar de VVD als het allemaal doorgaat. Of ze moeten de tweede V gewoon schrappen. Idiotenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hirsch Ballin: afstaan DNA is burgerplicht
![]()
![]()
Wen er maar vast aan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar eerst koffie.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:19 schreef Autodidact het volgende:
End of the world party.
Ik heb maar eens een testhandleiding geschreven voor een collega van me. Hij ziet continu de meest simpele slordigheidjes en fouten over het hoofd, maar komt daarentegen met allerlei vage fouten aanzetten waarna blijkt dat hij de installatiehandleiding gewoon niet goed gevolgd heeft.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik ben al drie kwartier bezig om iets simpels te regelen voor een collega.
ICT bedrijven die voor elk wissewasje weer een nieuwe site opzetten...
Adviseur Nietzo was het toch?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als hij de installatiehandleiding niet goed gevolgd heeft, komt dat doordat jullie m niet goed opgeleid hebben. Hij heeft dus geen idee wat hij aan het doen is en kan zodoende geen inschatting maken van het belang van het goed volgen van de installatiehandleiding.
OLD!quote:Op woensdag 10 september 2008 12:37 schreef Autodidact het volgende:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
quote:
Ik ben daar totaal niet "bang" voor. Volgens mij zitten atheisten daar meer mee dan gelovigen.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:45 schreef MrX1982 het volgende:
Hopelijk sneuvelen er wat sprookjesboeken dankzij die LHC.
Het is een doctrine die er vanaf de geboorte ingestampt wordt, dus opzich niet heel erg vreemd. Wat ik veel vreemder vind is dat mensen die in principe niet religieus zijn dingen als astrologie gaan geloven.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:55 schreef Monidique het volgende:
De sprookjesboeken sneuvelen niet, want die sprookjesboeken worden zo geinterpreteerd dat ze nooit kunnen sneuvelen. Sowieso heeft dit er weinig mee te maken. Tsja, religie. Historisch erg interessant, hoor, maar feitelijk is het natuurlijk allemaal larie. Bizar dat er nog zoveel gelovigen zijn.
Ik zit er niet mee. Creationisme neem ik net zo serieus als het bestaan van Sinterklaas maar mooie harde bewijzen zijn opzich wel leuk voorzover die er al niet zijn. Aan de andere kant verandert er waarschijnlijk niets. Daar zijn religieuze mensen religieus voor.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben daar totaal niet "bang" voor. Volgens mij zitten atheisten daar meer mee dan gelovigen.![]()
De mens die opzoek is naar een verklaring voor het onverklaarbare. Dat is niet zo vreemd en al zo oud als de mens zelf is.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een doctrine die er vanaf de geboorte ingestampt wordt, dus opzich niet heel erg vreemd. Wat ik veel vreemder vind is dat mensen die in principe niet religieus zijn dingen als astrologie gaan geloven.
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:02 schreef Nautilus het volgende:
Hoe dan ook, gelovigen pesten is nog laffer dan geloven zelf.
Of: Humor over gelovigen is nog laffer dan geloven zelf (dan begrijp je het misschien). Dat bedoelde ik. Het is zo makkelijk en afgezaagd.quote:
Het probleem is onder andere dat dit niet goed gebeurd. Nu doe ik dat dus zelf, maar loop ik nog tegen het aanvullende probleem aan dat je hem uberhaupt niet aan z'n verstand krijgt dat het wel praktisch is om enig idee te hebben van wat je aan het doen bent.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als hij de installatiehandleiding niet goed gevolgd heeft, komt dat doordat jullie m niet goed opgeleid hebben. Hij heeft dus geen idee wat hij aan het doen is en kan zodoende geen inschatting maken van het belang van het goed volgen van de installatiehandleiding.
Een volwassen persoon die nog gelooft in Sinterklaas pest je toch ook.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:02 schreef Nautilus het volgende:
Hoe dan ook, gelovigen pesten is nog laffer dan geloven zelf.
Soms.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een volwassen persoon die nog gelooft in Sinterklaas pest je toch ook.
Je kent het abracadabra toch ook wel. Je hebt goddelijke en aardse waarheid, god laat zich niet testen, de oerknal is een manifestatie van Zijn glorie.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:45 schreef MrX1982 het volgende:
Hopelijk sneuvelen er wat sprookjesboeken dankzij die LHC.
't Is vaak een beetje als een gehandicapte in een rolstoel van een lange trap af gooien. Veel te makkelijk om leuk te zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:17 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Of: Humor over gelovigen is nog laffer dan geloven zelf (dan begrijp je het misschien). Dat bedoelde ik. Het is zo makkelijk en afgezaagd.
Ik begreep dat de eerste keer ook wel.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:17 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Of: Humor over gelovigen is nog laffer dan geloven zelf (dan begrijp je het misschien). Dat bedoelde ik. Het is zo makkelijk en afgezaagd.
Misplaatst superioriteitsgevoel. Dat is pas neerbuigend.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
't Is een beetje als een gehandicapte in een rolstoel van een lange trap af gooien. Veel te makkelijk om leuk te zijn.
Ik ben beter in het hebben van een superioriteitsgevoel.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Misplaatst superioriteitsgevoel. Dat is pas neerbuigend.
Welk gebod is dat?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:44 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik ben beter in het hebben van een superioriteitsgevoel.
Straks verdwijnen alle religieuzen in een zwart gat en zijn ze terug bij de Schepper. Kunnen wij hier ongestoord genieten van het paradijs. Win-win situatie.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je kent het abracadabra toch ook wel. Je hebt goddelijke en aardse waarheid, god laat zich niet testen, de oerknal is een manifestatie van Zijn glorie.
De oerknal is Liefde en Vrede, en de doden keren altijd terug in de cirkel van het eeuwige leven.
Ja. Okay.
Of jezelf veel te serieus nemen en in iedere zin een aanval zien. Dat is pas vervelend.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Misplaatst superioriteitsgevoel. Dat is pas neerbuigend.
Dat is het nadeel van internet he.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:04 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Of jezelf veel te serieus nemen en in iedere zin een aanval zien. Dat is pas vervelend.
http://www.newswatch50.co(...)4c-9b9f-acb470e357edquote:A 280 lb mugging victim's life was saved in Germany when a bullet fired at him was trapped in his fat.
Rolf Mittelhaus tells the Austrian Times he was attacked by a mugger and heard a loud bang, but he didn't feel any pain because he says he'd "been drinking and didn't really know what was going on."
Mittelhaus didn't know he had been shot until he was examined after reporting the attack to police two days later.
The bullet fell out of his rolls of fat while he was being examined for injuries.
quote:ongo laat geiten vrij uit de gevangenis
AMSTERDAM - Een minister in Congo heeft de opdracht gegeven om onmiddellijk een dozijn geiten uit de gevangenis van Kinshasa vrij te laten.
ANP
Dat meldt de BBC. De geiten werden illegaal gehouden en werden gevonden door de minister tijdens een routinebezoekje aan de gevangenis.
De dieren moesten in de rechtbank verschijnen en werden aangeklaagd nadat zij illegaal werden verkocht langs de weg.. Volgens de minister hadden veel politieagenten te weinig kennis van zaken en krijgen zij nu bijscholing om te voorkomen dat vaker geiten worden opgesloten.
Eigenaren
De eigenaren van de geiten zitten nog wel vast. Het is nog niet duidelijk wat er met hen gaat gebeuren.
Wat voor straf de geiten stond te wachten als ze schuldig werden bevonden, is niet bekend.
Lijkt mij een Affe-sandwich.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.newswatch50.co(...)4c-9b9f-acb470e357ed
Maar wel geld verdiend!quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:21 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Je hebt drie keer de kans gekregen om een deel een goede titel mee te geven. Je hebt drie keer gefaald.
Is hij dood?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:38 schreef Reya het volgende:
Ik begin oud te worden. Zometeen ga ik Rock nog achterna.
Zolang je nog niet aan de whisk(e)y en de sigaren bent begonnen zit je nog aan de veilige kant vd lijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:38 schreef Reya het volgende:
Ik begin oud te worden. Zometeen ga ik Rock nog achterna.
27 km lang, bijna lichtsnelheid. Wat nou dagen? Knallen!!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 18:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik hoorde op het journaal dat die deeltjes pas over een paar dagen tegen elkaar gaan botsen...
Ja, dusquote:Op woensdag 10 september 2008 18:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zolang je nog niet aan de whisk(e)y en de sigaren bent begonnen zit je nog aan de veilige kant vd lijn.
En pas over een jaar op volle toeren.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik hoorde op het journaal dat die deeltjes pas over een paar dagen tegen elkaar gaan botsen...
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:55 schreef Nautilus het volgende:
[..]
En waar ga je dat geld voor aanwenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |