@ B4ron:quote:
... en ook niet 'die vreselijke limburgse band'quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:01 schreef B4ron het volgende:
is dat die vreselijk limburgse band?
Dus don't worryquote:Ik ga het ook niet zeggen. Hier wil ik mijn eerste punt niet aan besteden...
... niet Tren van Enckevort in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:32 schreef B4ron het volgende:
Maarre, die vent. Die met die trekzak. Dat is toch...
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:05 schreef Burnett het volgende:
spider murphy gang
de hint...quote:
quote:.
Spider murphy played the tenor saxophone,
Little joe was blowin on the slide trombone.
The drummer boy from illinois went crash, boom, bang,
The whole rhythm section was the purple gang.
Lets rock, everybody, lets rock.
Everybody in the whole cell block
Was dancin to the jailhouse rock.
Juist! Daar hebben ze zich dus ook naar vernoemd!quote:
Wel lijken op de foto's de rechter meneren op elkaar, waarbij foto 1 recenter is...quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:46 schreef cafca het volgende:
Ik heb bij allebei wel het idee dat ik ze ooit gezien heb, maar geen idee wie het zijn.
quote:I'll never love another
To that, to that I'll swear
dat is altijd het leuke bij dit soort vragen... hopen dat je de bands herkent, dat is vaak lastiger dan de connectie vindenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:46 schreef cafca het volgende:
Ik heb bij allebei wel het idee dat ik ze ooit gezien heb, maar geen idee wie het zijn.
Wie is Freez??quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:30 schreef MadMaster het volgende:
Op het 'gevaar' af dat ik hem openzet voor een ander:
Is het Freez vs. Freeez?
Geen idee, maar ik herken foto één dan ook niet...quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:45 schreef bukgeit het volgende:
Is die andere dan bijvoorbeeld R.O.O.O.S, dus ook met een klinker 'teveel'?
Is maar zo'n 38 mijl...quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:37 schreef ranja het volgende:
voor Amerikaanse begrippen is 60km natuurlijk helemaal niks:)
My Wayquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:17 schreef belsen het volgende:
Welke plaat heeft relatief het meeste opgeleverd, ooit?
quote:The recording sessions cost US $606.17. It has now sold over four million copies worldwide.
Ehm, een album dus...quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Plaat of song (incl. covers, dus ook incl. muziekrechten e.d.) trouwens?
quote:originally sold only 30,000 copies, but following the enormous success of the band's second album, fans discovered the little-known debut. It has now sold over four million copies worldwide.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:44 schreef peaceman het volgende:
Bleach?
Lijkt me dat Madmaster zojuist een deja vu heeft gehad, na het lezen van jouw post...quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:55 schreef brother52 het volgende:
Damn, dat heb ik vanmiddag nog gelezen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt me dat Madmaster zojuist een deja vu heeft gehad, na het lezen van jouw post...![]()
Ik refereerde naar Brother's uitspraken bij de popquizquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word niet lesbisch in ieder geval en Sugar Lee is dat al jaren...
Cher
Knars +1quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:33 schreef knars het volgende:
Kylie dan?
...en in welk liedje?quote:This is the noise that keeps me awake, my head explodes and my body aches"
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:41 schreef ranja het volgende:
oja, Garbage. maar welk nummer... I think I'm paranoid
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik refereerde naar Brother's uitspraken bij de popquiz
quote:Op woensdag 10 september 2008 08:58 schreef ranja het volgende:
Salt 'n Pepa
schaap +1quote:Op woensdag 10 september 2008 09:10 schreef schaap001 het volgende:
Angelfish (meer ken ik er ook niet).
Gecheckt, is juist...quote:Op woensdag 10 september 2008 09:59 schreef bartrid het volgende:
the europeans?
Die waren niet genomineerd, maar de winnaars zijn wel net zo slaapverwekkend...quote:Op woensdag 10 september 2008 11:10 schreef ranja het volgende:
Coldplay?
wel genomineerd, niet gewonnen. En veel minder slaapverwekkend.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:14 schreef Burnett het volgende:
Radiohead
Elbow! Volledig onterecht! Burial!quote:Op woensdag 10 september 2008 11:32 schreef bigshadow het volgende:
Elbow! Terecht!
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:40 schreef bartrid het volgende:
[..]
Elbow! Volledig onterecht! Burial!
bigshadow +1
Weet je wel hoe vet dat album van Burial is...quote:Op woensdag 10 september 2008 11:50 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Laat me niet lachen
![]()
Wie zijn dit?
[ afbeelding ]
Er zijn inderdaad interessantere artiesten in het dubstep genre dan Burial, maar vergeleken met Elbow vind ik Burial een stuk interessanter dan de standaard saaie indie van Elbow waar totaal geen spanning in zit of risico in wordt genomen.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:02 schreef bigshadow het volgende:
Burial vind ik zelf niet echt heel spannend, behoorlijke middelmaat in wat er gebeurd in die stroming. Elbow vind ik dan weer verre weg van saai. Een band met prachtige gelaagde muziek, en dat al 4 albums lang. Maar goed, smaken verschillen.
Tsja, ik ben het gewoon niet met je eens en ik vraag me zelfs af of je de diverse albums wel eens goed hebt beluisterd. Elbow is niet eens indie, maar brit/dreampop en spannender dan Burial die elk nummer het zelfde trukje hanteerd. Maar goed, dit is een welles-nietes verhaal.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad interessantere artiesten in het dubstep genre dan Burial, maar vergeleken met Elbow vind ik Burial een stuk interessanter dan de standaard saaie indie van Elbow waar totaal geen spanning in zit of risico in wordt genomen.
Sorryquote:Op woensdag 10 september 2008 09:59 schreef bartrid het volgende:
the europeans?
quote:(often abbreviated to
) are a prolific British electronic music band comprised of Garry Cobain and Brian Dougans. The duo are often credited with pushing the boundaries of electronic music experimentation and of pioneering a new era of dance music.[1][2][3]
quote:If the sun don't come you get a tan from standing in the English rain
quote:Sitting in an English garden, waiting for the sun
If the sun don't come you get a tan from standing in the English rain
ScottTracy +1quote:Op woensdag 10 september 2008 23:05 schreef ScottTracy het volgende:
ZZ Top?
Burnett +1quote:Op woensdag 10 september 2008 23:34 schreef Burnett het volgende:
little richard
chuck berry
fats domino
elvis
gene vincent
UglyBitch more like..quote:Op donderdag 11 september 2008 07:39 schreef Berkery het volgende:
Rockbitch?
quote:Op donderdag 11 september 2008 09:59 schreef WeezerButler het volgende:
Skid Row met
zanger Sebastian Bach rechts
Begin jaren 90 had ik een collega die echt stapelgek op deze band en Tesla was.
da's lang geleden dat ik die gehoord hebquote:Op donderdag 11 september 2008 10:10 schreef Litpho het volgende:
Whistler - Courbois - Whistler?
quote:Op donderdag 11 september 2008 10:08 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Geen Skid Row en/of Sebastian Bach
quote:Op donderdag 11 september 2008 10:10 schreef Burnett het volgende:
ik zie geen plaatje...
*Check*quote:Op donderdag 11 september 2008 10:43 schreef Litpho het volgende:
Pride and Glory?
quote:Op donderdag 11 september 2008 10:43 schreef Litpho het volgende:
Pride and Glory?
Was even werken, edit hier zo een vraag inquote:Op donderdag 11 september 2008 11:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
met Zakk (met bier) in 1994. Toen ook nog op Dynamo gestaan, waar ze een KNALLENDE versie van War Pigs deden.
Litpho + 1
Ik kan wel overeenkomsten vinden in de klank, maar deze dame is bekend geworden met een band die ze in 1992 verliet om aan een solocarriere te werken. Waarna niemand ooit meer wat van haar hoordequote:
Nee, dat geldt voor meer mensenquote:Op donderdag 11 september 2008 12:38 schreef Berkery het volgende:
Zat ze ooit bij the beautiful south? Geen idee hoe ze heet...
ScottTracy +1quote:Op donderdag 11 september 2008 14:38 schreef ScottTracy het volgende:
Alicia Keys - Fallin?
WeezerButler +1quote:Op donderdag 11 september 2008 15:06 schreef WeezerButler het volgende:
Calexico
Jammer dat Groningen aan de andere kant van de wereld ligt.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:55 schreef bukgeit het volgende:
Iets anders; zijn er nog Fokkers die naar het 10 jaar Plato-feest gaan, zondag in De Oosterpoort? Ik heb een kwis gemaakt die we die avond gaan spelen.
Was dat maar waar, dan ging ik ook naar Rusland...quote:Op donderdag 11 september 2008 21:32 schreef knars het volgende:
Focus?
Is dat lang geleden, is dat lang geleden...?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:13 schreef ranja het volgende:
Teach In?
gaat lekker ja.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:27 schreef WeezerButler het volgende:
Dit zijn de Boo Radleys
Die van Calexico heb ik voor het eerst gehoord tijdens een Three Imaginary Boys popkwis.
We zijn aardig aan het tik-takken Ranja
Ah! Sid and Susie! Ik zit nog steeds op een Vol. 2 te wachten, eigenlijk.... Matthew Sweet heeft vorige maand ook een nieuwe uitgebracht: Sunshine Lies, Is weer wat meer electrisch gitaarwerk dan de laatste paar albums. Lekker wel, maar het is geen Girlfriend of 100% Fun.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:30 schreef ranja het volgende:
de 3e die ik ken is van Susanna Hoffs & Matthew Sweet
Jaja, dat waren dan waarschijnlijk 2 leftovers van het album. Nou ja... afwachten maar dan...quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:39 schreef ranja het volgende:
Vol2 lijkt mij ook wel gaaf. Er is wel een ep uitgekomen met 2 numers van het album en 2 'nieuwe' maar dat vlak na het album al.
Thnx is blijkbaar gefixedquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Huh, ik denk ik help je ff met fixen, maar hij doet het ook bij mij niet
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:09 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
close... Duncan Browne had een hit
Sschaap001 +1quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:12 schreef schaap001 het volgende:
[..]
dan is het Peter Goodwin zeker?
Ik heb nog ergens zo'n maxisingle van 'm liggenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:12 schreef schaap001 het volgende:
[..]
dan is het Peter Goodwin zeker?
Ow nee, herstel -1 voor Schaap het is Peter Godwin.quote:
Zeg dan niet wie het is, had ik 'm er nog in kunnen koppenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:20 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ow nee, herstel -1 voor Schaap het is Godwin.
Het is trouwens Schaap met 1 s en niet Sschaapquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:32 schreef MadMaster het volgende:
Owen Paul?
nou, je ziet wat er van komt...quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:32 schreef ranja het volgende:
Owen Paul
edit: had die typefout miet moeten backspacen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:20 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ow nee, herstel -1 voor Schaap het is Peter Godwin.
Ik heb liever Ike dan dat ik dat nummer moet horen..quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:40 schreef schaap001 het volgende:
[..]
leuk zo'n zomerhitje, jammer dat het vandaag lijkt of Ike ook ons land gevonden heeft...
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb liever Ike dan dat ik dat nummer moet horen..
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:47 schreef ranja het volgende:
[..]
ja maar jij had owen paukl vast wel goed gerekend
Nee, wel zelfde periode...quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:47 schreef ranja het volgende:
Double Vision?
ik leek op hem in die tijdquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:56 schreef knars het volgende:
Rednex
Nu nog?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:57 schreef schaap001 het volgende:
[..]
ik leek op hem in die tijdriep men althans heel vaak toen die single en die clip uitkwam
dat kapsel enzo
tsja, mooi was die tijd
overigens lijkt her op dat mijn wens zo'n beetje meteen verhoord wordtquote:Ik heb liever Ike dan dat ik dat nummer van Rednex moet horen..
nee, nu niet meer... ik stond naast de grote camera op rails, aan de kant van de zangeressen. Heb mezelf niet echt duidelijk op tv gezien, de dag erna: maar op de dvd staan meer nummers neem ik aan, dus wie weet...quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog?
Heb vorige week bij het concert van Barry Hay in Paradiso uitgekeken naar iemand die Schaap001 kon zijn...
Barst, ik zat daar recht tegenover op het balkon, eerste rij, net even voor het podium.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:06 schreef schaap001 het volgende:
[..]
nee, nu niet meer... ik stond naast de grote camera op rails, aan de kant van de zangeressen. Heb mezelf niet echt duidelijk op tv gezien, de dag erna: maar op de dvd staan meer nummers neem ik aan, dus wie weet...
Ik hou je wel op de hoogte als ik in Paradiso ben (toch gemiddeld iedere maand wel een keertje); ik geloof dat dat jouw 2e huis is, zo ongeveer? Melkweg ben ik trouwens even vaak. Een paar weken geleden nog bij de CD presentatie van Brussel van De Dijk, bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Barst, ik zat daar recht tegenover op het balkon, eerste rij, net even voor het podium.
Heb vaak die kant uitgekeken, omdat ik vond dat die zangeressen er als zoutzakken bijstonden.
Ik moet je dus hebben gezien, maar weet nu uiteraard niet meer wie ik gezien heb...
Faith No More.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:31 schreef knars het volgende:
Regen? Dat kan mij niets schelen en dat maakt mij niets uit.
Wie het allemaal wel iets kan schelen, zijn een stel frisse knapen. Zij maakten zich ook al druk om deze robots:
[ afbeelding ]
Over welke band heb ik het?
MadMaster +1quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:10 schreef MadMaster het volgende:
Marc Bolan en liefje Gloria Jones van 'Tainted Love'...
Zeg dat dan meteen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:48 schreef Burnett het volgende:
sandy coast
Ik vraag me af offie haar nu nog lief zou vinden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:10 schreef MadMaster het volgende:
Marc Bolan en liefje Gloria Jones van 'Tainted Love'...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:00 schreef knars het volgende:
Nee, voor die 8 posts hoeft dat niet meer. Tenzij er nog een hint komt...
Fok! Muziek Trivia deel CMLXXXIVquote:Op zaterdag 13 september 2008 09:44 schreef bigshadow het volgende:
Een lastige wellicht
Welke band?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |