nou, je ziet wat er van komt...quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:32 schreef ranja het volgende:
Owen Paul
edit: had die typefout miet moeten backspacen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:20 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ow nee, herstel -1 voor Schaap het is Peter Godwin.
Ik heb liever Ike dan dat ik dat nummer moet horen..quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:40 schreef schaap001 het volgende:
[..]
leuk zo'n zomerhitje, jammer dat het vandaag lijkt of Ike ook ons land gevonden heeft...
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb liever Ike dan dat ik dat nummer moet horen..
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:47 schreef ranja het volgende:
[..]
ja maar jij had owen paukl vast wel goed gerekend
Nee, wel zelfde periode...quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:47 schreef ranja het volgende:
Double Vision?
ik leek op hem in die tijdquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:56 schreef knars het volgende:
Rednex
Nu nog?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:57 schreef schaap001 het volgende:
[..]
ik leek op hem in die tijdriep men althans heel vaak toen die single en die clip uitkwam
dat kapsel enzo
tsja, mooi was die tijd
overigens lijkt her op dat mijn wens zo'n beetje meteen verhoord wordtquote:Ik heb liever Ike dan dat ik dat nummer van Rednex moet horen..
nee, nu niet meer... ik stond naast de grote camera op rails, aan de kant van de zangeressen. Heb mezelf niet echt duidelijk op tv gezien, de dag erna: maar op de dvd staan meer nummers neem ik aan, dus wie weet...quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog?
Heb vorige week bij het concert van Barry Hay in Paradiso uitgekeken naar iemand die Schaap001 kon zijn...
Barst, ik zat daar recht tegenover op het balkon, eerste rij, net even voor het podium.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:06 schreef schaap001 het volgende:
[..]
nee, nu niet meer... ik stond naast de grote camera op rails, aan de kant van de zangeressen. Heb mezelf niet echt duidelijk op tv gezien, de dag erna: maar op de dvd staan meer nummers neem ik aan, dus wie weet...
Ik hou je wel op de hoogte als ik in Paradiso ben (toch gemiddeld iedere maand wel een keertje); ik geloof dat dat jouw 2e huis is, zo ongeveer? Melkweg ben ik trouwens even vaak. Een paar weken geleden nog bij de CD presentatie van Brussel van De Dijk, bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Barst, ik zat daar recht tegenover op het balkon, eerste rij, net even voor het podium.
Heb vaak die kant uitgekeken, omdat ik vond dat die zangeressen er als zoutzakken bijstonden.
Ik moet je dus hebben gezien, maar weet nu uiteraard niet meer wie ik gezien heb...
Faith No More.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:31 schreef knars het volgende:
Regen? Dat kan mij niets schelen en dat maakt mij niets uit.
Wie het allemaal wel iets kan schelen, zijn een stel frisse knapen. Zij maakten zich ook al druk om deze robots:
[ afbeelding ]
Over welke band heb ik het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |