gaat lekker ja.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:27 schreef WeezerButler het volgende:
Dit zijn de Boo Radleys
Die van Calexico heb ik voor het eerst gehoord tijdens een Three Imaginary Boys popkwis.
We zijn aardig aan het tik-takken Ranja
Ah! Sid and Susie! Ik zit nog steeds op een Vol. 2 te wachten, eigenlijk.... Matthew Sweet heeft vorige maand ook een nieuwe uitgebracht: Sunshine Lies, Is weer wat meer electrisch gitaarwerk dan de laatste paar albums. Lekker wel, maar het is geen Girlfriend of 100% Fun.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:30 schreef ranja het volgende:
de 3e die ik ken is van Susanna Hoffs & Matthew Sweet
Jaja, dat waren dan waarschijnlijk 2 leftovers van het album. Nou ja... afwachten maar dan...quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:39 schreef ranja het volgende:
Vol2 lijkt mij ook wel gaaf. Er is wel een ep uitgekomen met 2 numers van het album en 2 'nieuwe' maar dat vlak na het album al.
Thnx is blijkbaar gefixedquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Huh, ik denk ik help je ff met fixen, maar hij doet het ook bij mij niet
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:09 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
close... Duncan Browne had een hit
Sschaap001 +1quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:12 schreef schaap001 het volgende:
[..]
dan is het Peter Goodwin zeker?
Ik heb nog ergens zo'n maxisingle van 'm liggenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:12 schreef schaap001 het volgende:
[..]
dan is het Peter Goodwin zeker?
Ow nee, herstel -1 voor Schaap het is Peter Godwin.quote:
Zeg dan niet wie het is, had ik 'm er nog in kunnen koppenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:20 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ow nee, herstel -1 voor Schaap het is Godwin.
Het is trouwens Schaap met 1 s en niet Sschaapquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:32 schreef MadMaster het volgende:
Owen Paul?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |