Er zijn inderdaad interessantere artiesten in het dubstep genre dan Burial, maar vergeleken met Elbow vind ik Burial een stuk interessanter dan de standaard saaie indie van Elbow waar totaal geen spanning in zit of risico in wordt genomen.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:02 schreef bigshadow het volgende:
Burial vind ik zelf niet echt heel spannend, behoorlijke middelmaat in wat er gebeurd in die stroming. Elbow vind ik dan weer verre weg van saai. Een band met prachtige gelaagde muziek, en dat al 4 albums lang. Maar goed, smaken verschillen.
Tsja, ik ben het gewoon niet met je eens en ik vraag me zelfs af of je de diverse albums wel eens goed hebt beluisterd. Elbow is niet eens indie, maar brit/dreampop en spannender dan Burial die elk nummer het zelfde trukje hanteerd. Maar goed, dit is een welles-nietes verhaal.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad interessantere artiesten in het dubstep genre dan Burial, maar vergeleken met Elbow vind ik Burial een stuk interessanter dan de standaard saaie indie van Elbow waar totaal geen spanning in zit of risico in wordt genomen.
Sorryquote:Op woensdag 10 september 2008 09:59 schreef bartrid het volgende:
the europeans?
quote:(often abbreviated to
) are a prolific British electronic music band comprised of Garry Cobain and Brian Dougans. The duo are often credited with pushing the boundaries of electronic music experimentation and of pioneering a new era of dance music.[1][2][3]
quote:If the sun don't come you get a tan from standing in the English rain
quote:Sitting in an English garden, waiting for the sun
If the sun don't come you get a tan from standing in the English rain
ScottTracy +1quote:Op woensdag 10 september 2008 23:05 schreef ScottTracy het volgende:
ZZ Top?
Burnett +1quote:Op woensdag 10 september 2008 23:34 schreef Burnett het volgende:
little richard
chuck berry
fats domino
elvis
gene vincent
UglyBitch more like..quote:Op donderdag 11 september 2008 07:39 schreef Berkery het volgende:
Rockbitch?
quote:Op donderdag 11 september 2008 09:59 schreef WeezerButler het volgende:
Skid Row met
zanger Sebastian Bach rechts
Begin jaren 90 had ik een collega die echt stapelgek op deze band en Tesla was.
da's lang geleden dat ik die gehoord hebquote:Op donderdag 11 september 2008 10:10 schreef Litpho het volgende:
Whistler - Courbois - Whistler?
quote:Op donderdag 11 september 2008 10:08 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Geen Skid Row en/of Sebastian Bach
quote:Op donderdag 11 september 2008 10:10 schreef Burnett het volgende:
ik zie geen plaatje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |