quote:Op maandag 8 september 2008 11:08 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik heb bij Gamehubs Civilization Revolution gekocht en bij de bestelstatus
staat nu dit:
09/08/2008:
06:47:00 ROTTERDAM NL OUT FOR DELIVERY
06:47:00 ROTTERDAM NL IMPORT SCAN
06:44:00 ROTTERDAM NL DESTINATION SCAN
06:44:00 ROTTERDAM NL IMPORT SCAN
02:15:00 KOELN (COLOGNE) DE DEPARTURE SCAN
Weet iemand of ik hem dan vandaag of morgen krijg?
Ben vandaag vrij, dus hopelijk word dat vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donequote:Op maandag 8 september 2008 11:16 schreef DJ_ het volgende:
woops ik kan ook al niet typen op de vroege ochtend
kan een mod er Waar van maken :p
Mooi zoquote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Done
Motorhoofd: Vandaag, hij zit nu bij je postbode in de auto/fietstassen.
quote:Op maandag 8 september 2008 11:17 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom open jij hem?
Motorhoofd had laatste posthij schoot niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
TOV vind ik persoonlijk beter als L.Oquote:Op maandag 8 september 2008 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar
Overigens is mijn RPG van het jaar gewoon Lost Odyssey, mede omdat het de enige 360-RPG is die ik speel dit jaar
'OUT FOR DELIVERY' betekend per definitie 'onderweg voor aflevering'...quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 14:04 schreef AQuila360 het volgende:
Even terugkomend op die Gamekings kritiek:
Too Human kan je wel een mix noemen met ook RPG invloeden!
Gamekings > Jullie! Jullie denken dat hun minder weten dan jullie
ISBN nummer?quote:
Nee 15 euro is te duur!quote:
Waarom zijn ze gebanned?quote:Op maandag 8 september 2008 15:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh, voor de mensen die zich afvragen waar alle contructieve posts blijven, Sackboy is gebanned. Maar RacerDKB ook dus dat betekent dat we niet "jaloers" kunnen worden dat ie weer eens games eerder speelt dan ons!
Idd Spank dat is erg flauw! Je moet er ook meteen bij vertellen waarom!quote:
Ik heb em daar vandaag ook bestelt en die draait zeker weten op een PAL systeem!quote:Op maandag 8 september 2008 15:44 schreef Leonos het volgende:
Wat jammer
Ik heb Star Wars: The Force Unleased bij Gamehubs besteld. Nu hopen dat ie ook op een PAL systeem draaid
quote:METALLICA BRINGS DEATH MAGNETIC TO GUITAR HERO® III: LEGENDS OF ROCK THIS FRIDAY TO MAKE MUSIC AND VIDEO GAMING HISTORY
Metallica's upcoming ninth studio album Death Magnetic hits Guitar Hero III: Legends of Rock in its entirety this Friday, the same day the album goes on sale.
Better still the Guitar Hero downloadable album will include two exclusive renditions of Suicide & Redemption with extended solos by James Hetfield and Kirk Hammett. And to wrap up the good news, Activision says the album will be fully forward compatible with Guitar Hero World Tour, which is quite a trick considering the additional instruments in the new game.
“We’ve been working very closely with Metallica and we’re extremely excited to offer Death Magnetic not only in its entirety, but also with the exclusive recordings of ‘Suicide & Redemption’ as downloadable content to Guitar Hero fans,” said Tim Riley, Vice President of Music Affairs for Activision Blizzard. “We’re proud to be setting a new precedent for our two industries, making an entire new album available in two different mediums simultaneously.”
Death Magnetic will hit the 360 for 1,440 Microsoft Points and the Playstation Network for $17.99 on Sept. 12.
http://kotaku.com/5046652(...)s-guitar-hero-friday
Ah, dat is mooi.quote:Op maandag 8 september 2008 16:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb em daar vandaag ook bestelt en die draait zeker weten op een PAL systeem!
November kwam die toch pas? Dacht ikquote:Op maandag 8 september 2008 17:51 schreef kepler het volgende:
hoe betrouwbaar is dat gerucht van 25 september en de fall-update?
volgens dit bericht dus al 25 september:quote:Op maandag 8 september 2008 17:52 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
November kwam die toch pas? Dacht ik
Waar kan je een beetje goedkoop MS Points halen? Een maatje zei 1600 punten voor 13 euro, maar dat kan ik niet vinden. En 25 euro is te veel geld voor mij
quote:September 25th 7pm EST. Microsoft will start a five hour countdown to relaunch their console. Yes that is right nothing short of a relaunch is acceptable. At the end of the five hours your console will update to the new interface with full functionality. To promote this most historic event with a full fledged media blitz. Microsoft has gone so far as to rent television space as in rent a channel. For those five hours G4 television will cover the event exclusively with live coverage. For those with Live they will be able to download or stream the channel.
First there are three new pages that are going to be unveiled. The first page is a strategic partnership with Sirius Satelite Radio. For a modest monthly fee you will be able to run Sirius radio through your 360 with no additional hardware needed, and you will be able to pay for the service with Microsoft points. The upside is that everyone with access to live will get a free week to play with the service, and it will be accessable while in game.
The second page is a new music store for downloading music directly onto your 360. Once again for an obvious charge which can be made through Microsoft points. However you will also be able to download some game music free of charge. How could we play Gears of War 2 without playing the Halo concerto right over the games music.
The third channel is called mad lib, and the author claims to have absolutely no clue as to what mad lib is about. However the author suspects it has something to do with a picture within picture function. I have no clue why anyone would want a picture within their game, but what the hell this rumor is batshit crazy anyway.
Microsoft will release a dozen new demos after the launch. There will be four new downloadable pieces of content a preview of the GTA DLC. A Mass Effect expansion. Portal and a free map pack for Halo 3.
Microsoft will unveil twelve new games never seen before that will be exclusive or first on the 360. Strangley enough the author only gives out code names for said games. Though they speculate that among them is Assassins Creed 2, Mass Effect 2, A new Conker title, A rare shooter new franchise, and two new Halo titles. Apparently from what they were told.
Apricot, Burden, Conker, Dramatis, Error, Fender, Gargoyle, Hiroshima, Ignorance, Jeremiah, Kyoto, London.
Then there are six free xbox originals that will be available for download. Three of which are not yet on the service, but will be available right after launch. The only game the Author could confirm was Halo would be a free game. These games will only be available to Live gold members, and they will only be available to those that have an account of long standing.
quote:
Klopt, ook op Bungie.netquote:Op maandag 8 september 2008 18:03 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
De 25e is iig een datum om in de gaten te houden
quote:Here’s a look at these achievements which can be earned via the Legendary Maps and Halo 3 Campaign:
Vidmaster Challenge: Lightswitch (0 points) – Get to the rank of Lieutenant in any playlist in the new EXP progression system.
Vidmaster Challenge: 7 on 7 (0 points) – Enter into any ranked or social playlist with 7 EXP on the 7th of the month.
Vidmaster Challenge: Annual (0 points) – After 9/25/08, complete Halo on 4-player Legendary LIVE co-op, with Iron, and everyone in Ghosts.
Double Double (25 points) – On a Legendary map, get two Double Kills during any ranked or social match.
Poor Yorick (25 points) – On a Legendary map, get 3 Oddball melee kills during any ranked or social match.
Came…From…Behind (50 points) – On a Legendary map, get 3 assassinations during any ranked or social match.
Defend This (50 points) – On a Legendary map, get a flag melee kill during any ranked or social match.
Flag Dropped (25 points) – On a Legendary map, get 2 flag carrier kills during any ranked or social match.
Road Rage (25 points) – On a Legendary map, get 5 Warthog chaingun kills during any ranked or social match.
Look Both Ways (50 points) – On a Legendary map, get a Splatter Spree during any ranked or social match.
Ik ben geen Wessiej of UN4 maar ik geef toch een reactie!quote:Op maandag 8 september 2008 17:43 schreef AQuila360 het volgende:
Un4 en Wessiej:
Gebruiken jullie bij Mercenaries die drops veel? Ik laat eigenlijk nooit een tank ofzo droppen en ook zo'n airstrike gebruik ik maar zelden loop er meestal gewoon geen enz.
Of wordt het later lastiger waardoor je toch wel die wapens in moet gaan zetten?
yupquote:Op maandag 8 september 2008 19:18 schreef VoreG het volgende:
Met die Fall update kan je dus games installeren op de HD, houdt dit in dat ik de CD-speler daarna stopt met draaien en m'n 360 ook niet meer zoveel herrie gaat maken? (de CD moet dan nog wel in de 360 zitten, maar hij leest er niks meer van af toch?)
Holy shit daar draait die game om bij mij, elk stadje waar ik kom moet minimaal 1 daisy cutter in, en als ze lastig gaan doen roep ik ook wat tanks op.quote:Op maandag 8 september 2008 17:43 schreef AQuila360 het volgende:
Un4 en Wessiej:
Gebruiken jullie bij Mercenaries die drops veel? Ik laat eigenlijk nooit een tank ofzo droppen en ook zo'n airstrike gebruik ik maar zelden loop er meestal gewoon geen enz.
Of wordt het later lastiger waardoor je toch wel die wapens in moet gaan zetten?
Heeeee! Monolith heeft de rechten terug!quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 21:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heeeee! Monolith heeft de rechten terug!
FEAR2 is dus in de koelkast/vriezer, neem ik aan?
bronquote:Project Origin Renamed - F.E.A.R.2: Project Origin
Monolith Productions Inc. and WB Games Inc. are pleased to announce that we have purchased the F.E.A.R. name from Activision/Blizzard. Monolith Productions, the creators of F.E.A.R., have been developing the true sequel to F.E.A.R. over the last two years under the community selected title, “Project Origin.” With the name being returned home, the game will now be titled F.E.A.R. 2: Project Origin.
Ik wil ook Daisy Cuttersquote:Op maandag 8 september 2008 20:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Holy shit daar draait die game om bij mij, elk stadje waar ik kom moet minimaal 1 daisy cutter in, en als ze lastig gaan doen roep ik ook wat tanks op.
Nee die wil ik niet killen, maar zeg maar, ik gooi die HVT in de helicopter, Daisy Cutter op die kut Venezuleanen, en rennenquote:Op maandag 8 september 2008 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil ook Daisy Cuttersmaar bij die HVT missie's kill je die lui ook gewoon dus?
ROFLOL ook bedankt
Awesomequote:Op maandag 8 september 2008 21:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee die wil ik niet killen, maar zeg maar, ik gooi die HVT in de helicopter, Daisy Cutter op die kut Venezuleanen, en rennen
Vind altijd die gasten zo vervelend die het gaan melden en je weer 2 miljoen moet dokken om vrienden te worden met die factie, gewoon bommetje eropquote:Op maandag 8 september 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Awesome![]()
Het is wel leuker idd als je die shit gebruikt ga dat nu ook wel wat meer doen al heb ik nog niet echt toffe dingen!
Maar voor dingen vernietigen ofzo is het wel perfect dan hoef je nergens naar te kijken
Das het mooie van die game; je mag zelf helemaal uitmaken hoe je het aanpakt.quote:Op maandag 8 september 2008 17:43 schreef AQuila360 het volgende:
Un4 en Wessiej:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Iedereen zal over een tijdje wel de hoogste rank hebben dunkt me dan.quote:Playlist Ratings are the playlist-level decoupling of Trueskill values (the in-game number next to your name) from Experience (the icon next to your name). You will now have a separate military rating (based purely on EXP) in each playlist. When TU2 goes live, everyone will begin at 0 EXP. This means that being a General in a Playlist is based on how many games you’ve won in the Playlist, not based on the Trueskill number next to your name. Your Trueskill values have not been reset. If someone checks your Service Record they will still see your Highest Skill.
quote:
Yeah, right.. gratis xbox originals?quote:Then there are six free xbox originals that will be available for download. Three of which are not yet on the service, but will be available right after launch. The only game the Author could confirm was Halo would be a free game. These games will only be available to Live gold members, and they will only be available to those that have an account of long standing.
maar zoals je zelf al quotequote:
quote:These games will only be available to Live gold members, and they will only be available to those that have an account of long standing.
Believe...quote:
als je in je dashboard selecteert dat je in de UK woont zijn al je spellen in het engels. ook VP enz.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:27 schreef existenz het volgende:
Die Nederlandstalige Pure demo. Pure zelf haal ik wel van marktplaats/ebay..
quote:Op maandag 8 september 2008 22:28 schreef Un4 het volgende:
[..]
Das het mooie van die game; je mag zelf helemaal uitmaken hoe je het aanpakt.
Ik maak wel redelijk wat gebruik van de drops. Laat bijvoorbeeld eerst een attack chopper droppen waarmee ik naar een basis vlieg, daar zo veel mogelijk barracks en SAM sites uitschakel. Uiteindelijk is m'n chopper kapot of zonder ammo dan ga ik naar beneden. Paar bommen op belangrijke punten en soms nog even een tank highjacken of laten droppen. Dan alles uitkammen en alle resources (fuel, bommen en geld) jatten.
Soms loop of rij ik ook wel naar een hoog punt en snipe alle gastjes die ik in de basis zie lopen. Helpt ook wel.Wel mooi, heb 35 uur in die game zitten en ben eigenlijk niet hele ver. Heb alle missies van UP gedaan totdat ze niets meer hadden en toen ben ik naar die guerilla gasten gegaan. Daar ben ik nu ook redelijk klaar geloof ik. UP is nu wel boos op me btw.
Ik ben nu bij de piraten, en UP en PLAV zijn bij mij allebei nog 100% friendly. Als je een UP HVT moet vermoorden voor PLAV, gewoon die gast pakken en snel wegvliegen / rijden, of een medevac doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaat je friendly niet omlaag.
En als ie omlaag gaat kan je met bounties de friendly weer makkelijk omhoog krijgen.
Je kan sowieso makkelijk profiteren van het saven, je kan altijd en overal saven en medevac doen.
Ik gebruik zelf weinig bommen, wel veel tanks en helicopters.
PM.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:27 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik wilde het gister even online proberen, maar is precies me gold account verlopen![]()
Heeft iemand misschien zo'n 24 uurs code die hij kan missen?
Dus nadat je het uitgespeeld hebt is het nog wel steeds tof om beetje met die wapens te kutten?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef ROFLOL het volgende:
Mercenaries 2 uitgespeeld, vond de laatste missie tegenvallen. Het was een eitje! Ene keer is de game stront vervelend moeilijk en de andere keer is het zo makkelijk dat een pas geboren baby het zelfs kan halen.
Al blijft het een toffe game, nu lekker met nukes spelen!
denk ook dat veel mensen hier in dit topic je mening zullen delenquote:
Rennen, zorg dat ze jou niet zijn, snel iets doen en dan bunker buster/daisy cutter.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:24 schreef AQuila360 het volgende:
Bij Merc 2 worden die lui steeds kwaad dat is klote maar ik weet niet hoe ik dat voorkom? Die waarnemers neerschieten voordat ze het melden maar kun je nog meer doen?
Wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer???quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer???
PAL release zal wel een paar dagen later volgen.quote:Op de Games Convention kondigde uitgever Warner Bros. een uitstel voor Project Origin aan, de game werd toen uitgesteld naar 2009. Een concrete 2009 releasedatum ontbrak toen. Gelukkig heeft Warner Bros. vandaag een concrete Amerikaanse releasedatum op Project Origin geplakt: op 10 februari ligt de game in de Amerikaanse winkelrekken. Europeanen krijgen de game hopelijk nog dezelfde week.
Vette artquote:
Gaat meer om de onderste tekstquote:Op woensdag 10 september 2008 16:40 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Vette artmaar die rockband en guitar hero mag nu ook wel een keer stoppen, kom dan met DLC ofzo .
Betrouwbaar?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
microsoftpointsxbox.com
Ok you're right maar hadden ze dat al niet vanaf het 1e spel kunnen doen?quote:
Je snapt 'm niet hè? Het gaat erom dat er staat: Good work on getting game before getting out (oid).quote:Op woensdag 10 september 2008 19:42 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ok you're right maar hadden ze dat al niet vanaf het 1e spel kunnen doen?![]()
Ik bedoel net als die aerosmith of world tour versie, die had je net zo goed op Live! kunnen downloaden. Of zal je dan net als Bioshock op de PS3 meteen 5gb of whatever hoeveel gig moeten inleveren.
NG II is veeeeeeeet!![]()
Als er iemand Mass Effect binnenkort in de aanbieding heeft, let me know.
Sackboy had het wel gewetenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik snap dat niet, nu heb je Rockband en Guitar Hero. Alle2 hebben in mijn ogen precies dezelfde "manier" om de game te spelen, zit daar geen patent op ofzo ?
ik denk net zo min als een patent op FPS-gamesquote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik snap dat niet, nu heb je Rockband en Guitar Hero. Alle2 hebben in mijn ogen precies dezelfde "manier" om de game te spelen, zit daar geen patent op ofzo ?
Niet zo slim. Want ik zie het verschil niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk net zo min als een patent op FPS-games
Het is gewoon een genre geworden
Verbaast me dat hij er nog geen topic over heeft geopend, die gast opent topics zo vaak als ik scheten laat. En dat mag je aan mijn vriendin vragen.quote:
veel mensen zien het verschil in FPS-games nietquote:Op woensdag 10 september 2008 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet zo slim. Want ik zie het verschil niet.
Ik ben ook niet van plan om die zooi te kopen zolang het die prijs blijft. Niet dat ik een krent ben, maar 2 versies in 1 jaar en dan te bedenken dat de verschillen en nummers af en toe behoorlijk groot zijn wacht ik nog wel even.
Het is niet dat de interface in mijn ogen hetzelfde is, maar die gasten op het podium zien op alle 2 versies het er zelfde uit!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:02 schreef kepler het volgende:
[..]
veel mensen zien het verschil in FPS-games niet![]()
Maar goed, met FPS-games kan je de setting nog veranderen, met muziek-games alleen de muziekstijl
(ik zie ook weinig verschil tussen Rockband/Guitar Hero trouwens)
Rock Band is toch wel iets beter qua vormgeving enzo. Qua publiek enzo, niet dat dat boeit, maar ach. Bij Guitar Hero Aerosmith bestaat het publiek uit 3000 man maar zijn er eigenlijk maar 3 verschillende soorten poppetjes. En dat is bij Rock Band wel beter.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:02 schreef kepler het volgende:
[..]
(ik zie ook weinig verschil tussen Rockband/Guitar Hero trouwens)
Geen verschil tussen RB en GH?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef Edwinuss het volgende:
Hmmm verre van waar imo ik heb zowel Guitar Hero 3 als Rock Band en RB speelt zoveel prettiger weg. De interface is een stuk rustiger, de instrumenten zijn van betere kwaliteit plus het feit dat je met 4 man kunt spelen is erg leuk.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is niet dat de interface in mijn ogen hetzelfde is, maar die gasten op het podium zien op alle 2 versies het er zelfde uit!
Je kan me nier vertellen dat je aan een FPS hetverschil tussen Halo3 en COD4 niet ziet..
Zo te zien heb jij geen van beide ooit zelf gespeeld, want zodra je dat doet zie je die gastjes op het podium echt niet meer. Dan let je alleen nog maar op de noten.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is niet dat de interface in mijn ogen hetzelfde is, maar die gasten op het podium zien op alle 2 versies het er zelfde uit!
Heb je ze alle 2 ?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:08 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Rock Band is toch wel iets beter qua vormgeving enzo. Qua publiek enzo, niet dat dat boeit, maar ach. Bij Guitar Hero Aerosmith bestaat het publiek uit 3000 man maar zijn er eigenlijk maar 3 verschillende soorten poppetjes. En dat is bij Rock Band wel beter.
En ook hoe de noten op je af komt, in GH zijn het 2D plaatjes die naar je toe komen, en in Rock Band 3D vlakjes. Ikzelf vind dat Rock Band lekkerder speelt, duidelijkere interface enzo.
[..]
Geen verschil tussen RB en GH?![]()
Rock Band is héél anders. Qua menu's enzo, interface is anders, muziekstijl is anders. En je kan honderden nummers downloaden, wat in GH heel beperkt is (totdat GH:World Tour komt met GHTunes dan).
Als je ze alle 2 zou hebben zou je het wel begrijpen.
Klopt, nog nooit gespeeld.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:10 schreef PP. het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij geen van beide ooit zelf gespeeld, want zodra je dat doet zie je die gastjes op het podium echt niet meer. Dan let je alleen nog maar op de noten.
Ik ben het met je eens, maar dat van dat kwaliteit niet echtquote:Op woensdag 10 september 2008 23:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hmmm verre van waar imo ik heb zowel Guitar Hero 3 als Rock Band en RB speelt zoveel prettiger weg. De interface is een stuk rustiger, de instrumenten zijn van betere kwaliteit plus het feit dat je met 4 man kunt spelen is erg leuk.
Bij de PS3 kan dat geloof ik uberhaupt niet. De gitaar uit GH:world Tour is wel bruikbaar in alle spellen (GH2, GH3,GH:A,RB,RB2,RR). En volgens mij ook andersom (RB2 gitaar in GH)quote:Triest is wel dat de Gitaar van GH3 wel in RB werkt, maar de RB-gitaar niet in GH3.
Ik heb ze wel alle 2 en ik heb GH3 nog maar 1 keer aangeraakt sinds ik Rock Band heb. Het feit dat de DLC ook gewoon als tracks direct in je 'campaign' komen ipv een losse tab waar je geen f*ck aan hebt (zoals in GH3 dus) is erg prettig, dan heb je tenminste nog het idee dat je die nummers voor meer dan de heb koopt.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je ze alle 2 ?
[..]
Klopt, nog nooit gespeeld.
Wel mensen zien spelen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:13 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
GH2,3,Aerosmith, Rock Band 1. En Guitar Hero World Tour in de pre-order
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:13 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
GH2,3,Aerosmith, Rock Band 1. En Guitar Hero World Tour in de pre-order
Openbare presentaties ( E3 bijvoorbeeld ) Mag je toch gewoon fotograferen op bepaalde locaties ?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:22 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Hoe kom je aan mijn privéfoto's?!
Dat is iets wat ik net ook wou vragenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:36 schreef Reddiablo het volgende:
maaruh, zijn er de afgelopen 2 weken nog wat demo's uitgekomen
Ja, d'r staat een GH:A demo online!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:36 schreef Reddiablo het volgende:
die linker heeft leuke jopen!
Ik heb ook GH3, wil Aerosmith en World Tour ook nog wel -- vind het leuk!!!
maaruh, zijn er de afgelopen 2 weken nog wat demo's uitgekomen - m'n Xbox360 doet 't niet (cd laser leest niet), maar ik kan natuurlijk wel content downen....
Ik ben eigenlijk best jaloers op mensen die goed zijn in het spelen van dat soort spellen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:17 schreef AQuila360 het volgende:
Nep gitaar helden hier!
Snap niet dat die spellen het zo goed doen! En dat het maar doorgaat ook!
5euro? Dat is wel heel weinig...quote:Op donderdag 11 september 2008 00:12 schreef Retarded het volgende:
Vandaag Conan gehaald in mijn winkeltje4,99 euro! Verkrijgbaar bij FRS voor die prijs ... Moto GP 07 ook 5 euro, en Bladestorm (nooit van gehoord) is een tientje...
Whehe hoe geniaal, en dan te bedenken toen we de eerste SR2 screens hadden iedereenquote:
Saints Row wordt te vet! Hopelijk kan dat spel mijn teleurstelling over GTA 4 wat verzachtenquote:
Dan moet je wel al een gitaar hebben neem ik aan?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:39 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, d'r staat een GH:A demo online!
Nope, kan ook gewoon met je controller.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:02 schreef kin238 het volgende:
[..]
Dan moet je wel al een gitaar hebben neem ik aan?
Ik zet GTA onder SRquote:Op donderdag 11 september 2008 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTA (IV) boven Saints Row zettenUberhaupt Saints Row in één zin met GTA noemen is al een belediging voor GTA
Rockstar heeft zichzelf voor lul gezet door deel 4 uit te brengen in zijn huidige staat,quote:Op donderdag 11 september 2008 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTA (IV) boven Saints Row zettenUberhaupt Saints Row in één zin met GTA noemen is al een belediging voor GTA
Ik ben het met je eens. Het vervelende is dat de huidige technologie niet geavanceerd genoeg is om een realistische sandbox game goed neer te zetten. Men gaat zich toch al snel ergeren aan de imperfecties.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:24 schreef Rossdale het volgende:
GTA IV was juist briljant door zijn karakters en zijn realisme. Ik vond het een puike game en een hele verbetering ten opzichte van de hiphopgame SA. Er zijn nu veel meer sandboxgames op de markt dan in de tijd van GTA 3 en Vice City. GTA profileerd zich als realistischere game en Saints Row gaat compleet de andere kant op. Ik vind het juist fijn dat je nu twee extremen tegen elkaar krijgt. Ze hebben namelijk allebei wel wat.
Ik heb Forza+VP daar ook vandaan, kwam gewoon in dit doosje:quote:Op donderdag 11 september 2008 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.ombouwnederland.nl/shop/catalog/index.php?cPath=25_50
Goedkope games voor de 360, deze komen uit Console bundels waarvan de console zelf omgebouwd wordt en weer verder wordt verkocht. De games verkopen ze er los. Forza+VP is bijvoorbeeld allebei disc only, maar wel maar 10 euro samen
Is nog best leuk hoor met een controllerquote:Op donderdag 11 september 2008 10:12 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Nope, kan ook gewoon met je controller.
Maar wat daar de lol van is....
2 jaar op alles toch?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:54 schreef lennartb.nl het volgende:
1 Jaar op alles en 3 jaar op RROD
Ik dacht echt dat ergens bij mij stond 1 jaarquote:
1 jaar op alles en 3 jaar op RROD werd mij verteld door xbox support. Anyway die van mij is net terug van zijn vakantie in Duitsland, dus ik ben precies op tijd terug voor de grote stormvloed. Eerst mij nog even een weekje vermaken met Castle Crashers, daarna begint het echte werkquote:Op donderdag 11 september 2008 12:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ergens bij mij stond 1 jaarMaar misschien ook wel 2 dan, hmmm.
quote:Demo van FIFA 09 nu te downloaden
Vele voetbalfans hebben er waarschijnlijk al een tijdje naar uitgekeken, maar vanochtend is dan eindelijk de demo van FIFA 09 op Xbox Live Marketplace verschenen. De demo weegt ruim 740 MB en laat je met verschillende teams een complete wedstrijd spelen. Ook kan men met de demo de nieuwste teammanagement feature, Custom Tactics, uitproberen.
Content: FIFA 09 Demo
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: RP (Rating Pending)] Download the demo for FIFA 09 and play professional football with more responsive first-time shooting, passing, one-touches plus faster and more controlled dribbling and improved trapping. Plus try new Custom Team Tactics and make your favourite team play the way you want them to as if you are the first team coach. In-stores October 3, 2008 in Europe and Oct 14 in North America and Asia; visit fifa09.ea.com for more info.
Hmmm maar is dat wat ik heb (3 rode lampjes) dan een RROD of is dat alleen bij 4 rode lampjes?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:54 schreef lennartb.nl het volgende:
1 Jaar op alles en 3 jaar op RROD
Beidequote:Op donderdag 11 september 2008 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmmm maar is dat wat ik heb (3 rode lampjes) dan een RROD of is dat alleen bij 4 rode lampjes?
Je kunt ook via xbox support site alles regelen is volgens mij sneller krijgt dan direct ups label, en dan ga je naar ups site om de pick up te regelen.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Thanks!
Dan heb ik nog garantie dus! Morgen maar ff bellen zodat ik em iig terug heb voor FIFA 09 en hopelijk nog voor SW: Force Unleashed
Ik vind het eerder triestquote:Op donderdag 11 september 2008 15:09 schreef KneusTeun het volgende:
ow okee, nou een faceplate is altijd handig. beetje pimp my faceplate doen!
Oeh had ik dat geweten had ik nu 4 faceplates gehadquote:Op donderdag 11 september 2008 14:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
edit:
Trek je faceplate er ook vanaf,dan krijg je een nieuwe erbij. en geef aan dat je boos bent omdat je live doorgaat krijg je een maand live erbij.
Je internet werkt dus nog wel?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Oeh had ik dat geweten had ik nu 4 faceplates gehadVoor elk seizoen 1
Internet houdt het goed vol jaquote:Op donderdag 11 september 2008 16:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je internet werkt dus nog wel?
Xbox 360 bijna terug?
Videospelsysteemquote:Je Xbox-videospelsysteem is verzonden
Eindelijk Worms danquote:Op donderdag 11 september 2008 17:09 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Internet houdt het goed vol ja
Vanochtend kreeg ik een mailtje:
[..]
Videospelsysteem![]()
Dus die zal binnenkort wel komen, al ben ik wel nooit thuis overdag dus dat zal nog wel eventjes duren
Ik heb hier nog wel 13 nog nooit gespeelde games liggen dus misschien ben ik eerst nog even bezigquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Trek je faceplate er ook vanaf,dan krijg je een nieuwe erbij. en geef aan dat je boos bent omdat je live doorgaat krijg je een maand live erbij.
Waarom triest? mijn oude xbox had ik na de garantie periode ook helemaal uit elkaar getrokken en verlichting in gebouwd etc.quote:
WTF!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom triest? mijn oude xbox had ik na de garantie periode ook helemaal uit elkaar getrokken en verlichting in gebouwd etc.
Echt wel leyp om bij lan's te komen en dat lui me raar aankeken omdat mijn x op de oude xdoos helemaal roze was met rode verlichting aan alle kanten eruit .en met een mooie vinyl met kneusteun erop ofcourse
![]()
Nu wil ik die tweede faceplate gebruiken als mal om van kevlar zelf een nieuwe te maken b.v.(gewoon voor de fun)
Dan is het idd een ander verhaalquote:Op donderdag 11 september 2008 18:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom triest? mijn oude xbox had ik na de garantie periode ook helemaal uit elkaar getrokken en verlichting in gebouwd etc.
Echt wel leyp om bij lan's te komen en dat lui me raar aankeken omdat mijn x op de oude xdoos helemaal roze was met rode verlichting aan alle kanten eruit .en met een mooie vinyl met kneusteun erop ofcourse
![]()
Nu wil ik die tweede faceplate gebruiken als mal om van kevlar zelf een nieuwe te maken b.v.(gewoon voor de fun)
Fotoquote:Op donderdag 11 september 2008 18:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
![]()
Is vrij simpel. Kheb bij mijn ouders thuis nog kevlar liggen (dat licht gele gewoven spul wat ook voor kogelvrije vesten wordt gebruikt) dat snij ik op formaat en met een soort epoxy wordt het hard,als een soort carbon zeg maar.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan is het idd een ander verhaal![]()
Trouwens WTF
quote:Resident Evil 5 team telt 400 werknemers
Met Resident Evil 5 zet Capcom de Resident Evil franchise over van de oude generatie consoles naar de PlayStation 3, de PC en de Xbox 360.
De ontwikkeling van Resident Evil 5 is een zware taak, Capcom heeft daarom 400 werknemers op de ontwikkeling van de game gezet. Het gaat hierbij om eigen en externe werknemers. Hiermee wordt Resident Evil 5 ontwikkeld door één van de grootste teams ooit.
Bron?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:43 schreef lennartb.nl het volgende:
Gametrailers komt naar MTV met Gametrailers TV! Elke Dinsdag om 10uur volgens mij
Ik zag een reclame op MTVquote:
Nice.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:01 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik zag een reclame op MTV
Edit: http://www.mtv.nl/tvguide.php?display_day=di&display_week=&option=com_content&task=view&id=2736 22:05 - 22:30
Ik vond lost planet maar saai... net zoals blue dragon trouwens. Misschien moet ik maar eens wat minder hoge verwachtingen hebbenquote:Op maandag 8 september 2008 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar
Overigens is mijn RPG van het jaar gewoon Lost Odyssey, mede omdat het de enige 360-RPG is die ik speel dit jaar
Beste game EVER!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:05 schreef Chocobo het volgende:
Vast een baard maar toch
Nieuwe previews!
IGN over Fallout 3
By the end of my hour long play session, I figure I killed about a dozen raiders, about 20 mole rats and other mutant creatures, and found plenty of loot, weapons, and armor to sell off in town. But an hour in Fallout 3 passes really quickly, and I didn't want it to end. That's always a good sign, and this game is definitely a lot more polished than when I last saw it at E3. And any doubts that I had about this being one of the biggest games of the year diminished even further. Bring it on, Bethesda. Bring it on.
Team Xbox over Fallout 3
The last mission she sent us on was to a town called Landmine which is, believe it or not, filled with landmines. The mission was to bring one back for study, but the damn things kept going off before I could figure out how to secure one. By this point my hour was just about up, so I guess I’ll have to leave that particular challenge for when I play the final, complete game. And after my hour-long taste I got today, Fallout 3 can’t come soon enough.
RPG gamer over Fallout 3
Once the game was loaded again, I handed over controls to Mikel, who ran into some friendly bandits who were kind enough to give him some armour and weapons, including a flamethrower. This is where the macabre chuckling began, as Mikel quickly figured out the aiming system built into the game, and all three bandits went down one way while their seperated heads rolled another. Funny, but utterly disgusting. His crowning achievement came when a dog mole rat leaped towards him, he aimed with his flamethrower, and the dog was fried mid-air -- flying over Mikel's head and rolling down the hill behind him for several seconds. A pause as all three of us dropped our jaws, then insane giggling began.
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op donderdag 11 september 2008 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beste game EVER!
Ik zeg het je
iedereen was ook zo enthousiast over Oblivion, maar daar vond ik uiteindelijk ook helemaals niks aanquote:Op donderdag 11 september 2008 19:05 schreef Chocobo het volgende:
Vast een baard maar toch
Nieuwe previews!
IGN over Fallout 3
By the end of my hour long play session, I figure I killed about a dozen raiders, about 20 mole rats and other mutant creatures, and found plenty of loot, weapons, and armor to sell off in town. But an hour in Fallout 3 passes really quickly, and I didn't want it to end. That's always a good sign, and this game is definitely a lot more polished than when I last saw it at E3. And any doubts that I had about this being one of the biggest games of the year diminished even further. Bring it on, Bethesda. Bring it on.
Team Xbox over Fallout 3
The last mission she sent us on was to a town called Landmine which is, believe it or not, filled with landmines. The mission was to bring one back for study, but the damn things kept going off before I could figure out how to secure one. By this point my hour was just about up, so I guess I’ll have to leave that particular challenge for when I play the final, complete game. And after my hour-long taste I got today, Fallout 3 can’t come soon enough.
RPG gamer over Fallout 3
Once the game was loaded again, I handed over controls to Mikel, who ran into some friendly bandits who were kind enough to give him some armour and weapons, including a flamethrower. This is where the macabre chuckling began, as Mikel quickly figured out the aiming system built into the game, and all three bandits went down one way while their seperated heads rolled another. Funny, but utterly disgusting. His crowning achievement came when a dog mole rat leaped towards him, he aimed with his flamethrower, and the dog was fried mid-air -- flying over Mikel's head and rolling down the hill behind him for several seconds. A pause as all three of us dropped our jaws, then insane giggling began.
[ afbeelding ]
Fall Out heeft wel z'n sfeer mee, die is erg gaaf. Maar idd, Oblivionquote:Op donderdag 11 september 2008 22:21 schreef kepler het volgende:
[..]
iedereen was ook zo enthousiast over Oblivion, maar daar vond ik uiteindelijk ook helemaals niks aan![]()
Ik heb het 2 uurtjes geprobeerd, maar ik vond het echt enorm saai. Mag het wel een grote wereld zijn, maar het was wel een saaie wereldquote:Op donderdag 11 september 2008 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fall Out heeft wel z'n sfeer mee, die is erg gaaf. Maar idd, Oblivion
Dat spel was echt niet saaiquote:Op donderdag 11 september 2008 22:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb het 2 uurtjes geprobeerd, maar ik vond het echt enorm saai. Mag het wel een grote wereld zijn, maar het was wel een saaie wereld
ja dat vind ik dus saaiquote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat spel was echt niet saaiGewoon rond rijden en kijken wat je tegen komt!
Ik kwam toen s'nachts bij 1 of ander vaag dorpje en toen wouden ze me allemaal killen en ze woonde onder de grond ofzo dat stukje was zo vet![]()
En midden in de nacht op je paard door de striemende regen op weg naar zo'n herberg om je 1e kill voor the Dark Brotherhood te maken![]()
Die prachtige meertjes die verscholen lagen de mooie bosachtige omgeving
Dat is friesquote:
Riddick was ook echt tofquote:Op donderdag 11 september 2008 22:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus saai
Ik wil gewoon veel actie en niet een half uur lopen om iets te doenZoals ik al vaker heb gezegd, ik heb liever 10 uur een hele intense game (bv Riddick, Halo 3, Bioshock, Gears, etc) dan een langdradige game die 40 uur duurt (zoals Oblivion
)
Komt toch nog wel?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Riddick was ook echt tofBaal echt dat die niet meer op de 360 komt! Dat spel was geniaal en zenuwslopend
![]()
Ja dat bedoel ik, daar heb ik dus echt geen tijd/zin inquote:Oblivion duurde bij mij 110 uur trouwens
Dacht het niet? Ze hadden toch een hele stapel games gestopt? En een aantal zijn overgenomen maar van Riddick heb ik niets meer gehoordquote:Op donderdag 11 september 2008 22:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Komt toch nog wel?
[..]
Ja dat bedoel ik, daar heb ik dus echt geen tijd/zin in
Het was dinsdag al op TV, maar toen kreeg je een exclusieve eerste gametrailer van Gears 2 te zien (die op de E3 geshowed werd) Dus het ligt nogal achterquote:Op donderdag 11 september 2008 19:43 schreef lennartb.nl het volgende:
Gametrailers komt naar MTV met Gametrailers TV! Elke Dinsdag om 10uur volgens mij
Ik zag pas mn savegame weer eens: dik 200 uurquote:Op donderdag 11 september 2008 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
Oblivion duurde bij mij 110 uur trouwens
Kan ook niet echt een succes worden, een wekelijks programma met oude filmpjes welke in hogere kwaliteit via internet te zien zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het was dinsdag al op TV, maar toen kreeg je een exclusieve eerste gametrailer van Gears 2 te zien (die op de E3 geshowed werd) Dus het ligt nogal achter
Oh dat is wel heel suf ja. Maar op één of andere manier boeit het me altijd als ik games zie op tv. Geen idee waaromquote:Op donderdag 11 september 2008 23:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het was dinsdag al op TV, maar toen kreeg je een exclusieve eerste gametrailer van Gears 2 te zien (die op de E3 geshowed werd) Dus het ligt nogal achter
Ik heb ook zo genoten van Oblivion,.... Ik zat op iets van 140 uur ofzo,....quote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat spel was echt niet saaiGewoon rond rijden en kijken wat je tegen komt!
Ik kwam toen s'nachts bij 1 of ander vaag dorpje en toen wouden ze me allemaal killen en ze woonde onder de grond ofzo dat stukje was zo vet![]()
En midden in de nacht op je paard door de striemende regen op weg naar zo'n herberg om je 1e kill voor the Dark Brotherhood te maken![]()
Die prachtige meertjes die verscholen lagen de mooie bosachtige omgeving
Ik heb ook genoten. Er zaten wel een aantal minpuntjes in het spel die me na een tijdje gingen irriteren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:54 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb ook zo genoten van Oblivion,.... Ik zat op iets van 140 uur ofzo,....
Eens,... maar voor mij was het toch wel een echte next gen ervaring. Het spel kwam dacht ik twee maanden na reelase van de 360 uit dacht ik. Kan de soundtrack dromen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb ook genoten. Er zaten wel een aantal minpuntjes in het spel die me na een tijdje gingen irriteren.De wereld wat te groot gezien de hoeveelheid NPC, hierdoor voelde deze vaak leeg aan. En ook al was de wereld gevuld met veel dungeons, deze leken erg op elkaar en werden daardoor al snel repetitief. Main Quest was erg saai en langdradig. In tegenstelling tot de fantastische side missions. NPC models waren erg lelijk. Meelevelende vijanden die na verloop van tijd ook nog aan de lopende band de meest exotische harnassen en wapens achterlieten waardoor geld geen probleem was.
Als ik de previews lees zijn al deze zaken in Fallout 3 verholpen. Een compactere wereld bevolkt door vijanden van verschillende moeilijkheidsgraden. Daarnaast spreekt de post-apocalyptische setting me veel meer aan dan de standaard fantasie-setting van Oblivion.
Ja. Absoluut! Ik had hem toch van jou overgekocht omdat jij hem dubbel had? Was de dag dat ik mijn 360 had gekocht en jij kwam hem 's avonds langsbrengen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:03 schreef Chocobo het volgende:
Eens,... maar voor mij was het toch wel een echte next gen ervaring. Het spel kwam dacht ik twee maanden na reelase van de 360 uit dacht ik. Kan de soundtrack dromen!
Elk spel is voor hun natuurlijk ook een leermoment. Ik snap niet wat al die PC bezitters zitten te zeiken dat Fallout 2 beter was.quote:Fallout 3 ziet er inderdaad compacter en beter in elkaar gezet uit.
Deel 2 nooit gespeeld,... ik ga naakt Fallout 3 opstarten,... lijkt me geweldig!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja. Absoluut! Ik had hem toch van jou overgekocht omdat jij hem dubbel had? Was de dag dat ik mijn 360 had gekocht en jij kwam hem 's avonds langsbrengen.Dat moment in het spel als je uit het riool komt en voor het eerst de wijdsheid van de wereld ziet zit in mijn geheugen gegrift.
[..]
Elk spel is voor hun natuurlijk ook een leermoment. Ik snap niet wat al die PC bezitters zitten te zeiken dat Fallout 2 beter was.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik de previews lees zijn al deze zaken in Fallout 3 verholpen. Een compactere wereld bevolkt door vijanden van verschillende moeilijkheidsgraden. Daarnaast spreekt de post-apocalyptische setting me veel meer aan dan de standaard fantasie-setting van Oblivion.
Heb je The Dark Tower reeks al gelezen? Ben ik nu mee bezig. Aanrader. Speelt zich ook in een soort post-apocalyptische wereld af. Of deze:quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:32 schreef kepler het volgende:
Ik hou hem in de gaten, die post-apocalyptische settings spreekt mij ook zeer zeker aan(Ben ook fan van Jericho en 1 van mn favoriete boeken is The Stand, van Stephen King )
Speak for yourselfquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:09 schreef existenz het volgende:
Zolang wij jou maar niet naakt hoeven te zien!
The Dark Tower wil ik zeker nog een keer lezen, maar kheb geen zin om die nu te kopenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je The Dark Tower reeks al gelezen? Ben ik nu mee bezig. Aanrader. Speelt zich ook in een soort post-apocalyptische wereld af. Of deze:
[ afbeelding ]
Doomsday is ook wel een leuke recente film als je van die sfeer houdt.
Sorry ik heb niets met naakte mannen...quote:
Dankjequote:Op vrijdag 12 september 2008 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je The Dark Tower reeks al gelezen? Ben ik nu mee bezig. Aanrader. Speelt zich ook in een soort post-apocalyptische wereld af. Of deze:
[ afbeelding ]
Doomsday is ook wel een leuke recente film als je van die sfeer houdt.
Ik vond de game erg repetatief, maar 5 euro is hij op zich wel waard.quote:
Vind het wel veel, hoeveel credits was het ook alweer -- maar ik schrok er een beetje van.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:59 schreef Un4 het volgende:
FIFA 09 is inderdaad een verdomd goede game!
Vandaag Metallica - Death Magnetic downloaden voor Guitar Hero 3 (en alvast voor World Tour)!
Niemand is perfect!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Sorry ik heb niets met naakte mannen...
Een tweede controller wordt meestal gebruikt om planten te laten groeien. Waarschijnlijk heeft je vriend met 13 controllers een tuincentrum.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:52 schreef CompanionCube het volgende:
Waar is een 2e controller voor? Welke games kan je daarmee tegelijk spelen ofzo? Is daar een lijstje van?
Want iemand die ik ken heeft 13 controllers en ik kan er eentje van hem kopen
Nee, ik bedoel 2 controllers in 1 game. Co-op dus.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:05 schreef NvM het volgende:
[..]
Een tweede controller wordt meestal gebruikt om planten te laten groeien. Waarschijnlijk heeft je vriend met 13 controllers een tuincentrum.
Games tegelijk spelen? Elke controller vereist een eigen spel.
Hey je hebt het hier wel over Fallout 3 hé.. de game die bijna niemand nog gespeeld heeft maar zo ontzettend gehyped wordt. Schaam je!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:24 schreef ach het volgende:
Ik vind Fallout 3 wel een beetje gaar overkomen. De AI loopt heel vreemd en je spreekt een random gast in het café aan die je meteen vraagt een nuke te laten ontploffenDe wereld ziet er ook een beetje te schoon uit
Een kort lijstje dan want anders ben ik half uur bezig:quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:13 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel 2 controllers in 1 game. Co-op dus.
Klopt, want als ik het helemaal compleet wil maken moet ik ook alle classic xbox games erbij gaan halen die op de 360 nog steeds ondersteund worden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:40 schreef existenz het volgende:
Het lijstje waarbij het niet kan is korter...
Omdat Conan echt zo'n typisch 5 euro personage is!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:38 schreef emokid het volgende:
Hehe toch maar Conan gekocht, 5 euro is zo goed als gratis voor een 360 game. Wat kan trouwens de reden zijn dat een game zo snel voor 5 euro wordt verkocht? Zo enorm oud is die ook weer niet. De gameshop in Hengelo verkoopt hem nog vrolijk voor 35,-.
Conan gaven wij een 76%: Conanquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef SteelDogg het volgende:
Vraagjes: Hoe is Conan? en Moto GP 07
quote:
Wist meteen dat die van Spank wasquote:Grote gespierde mannen met een ballenknijper van bont gemaakt.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:26 schreef AQuila360 het volgende:
Er staat een Conan demo op marketplace!
Ik vond die demo best oke!
[..]
[..]
Wist meteen dat die van Spank was![]()
Als je de GP en motorrijden tof vind (zoals ik) dan is het een musthave.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef SteelDogg het volgende:
Motor race spellen vind ik altijd vreemd spelen, bochten voelen onnatuurlijk aan, niets voor mij.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef SteelDogg het volgende:
Awesome all over my facequote:• 311 - “Beautiful Disaster”
• 30 Seconds To Mars - “The Kill”
• Airbourne - “Too Much Too Young”
• The Allman Brothers Band - “Ramblin' Man”
• Anouk - “Good God”
• The Answer - “Never Too Late”
• At The Drive-In - “One Armed Scissor”
• Beastie Boys - “No Sleep Till Brooklyn”
• Beatsteaks - “Hail to the Freaks”
• Billy Idol - “Rebel Yell”
• Black Label Society - “Stillborn”
• Black Rebel Motorcycle Club - “Weapon of Choice”
• blink-182 - “Dammit”
• Blondie - “One Way or Another”
• Bob Seger & The Silver Bullet Band - “Hollywood Nights”
• Bon Jovi - “Livin’ On A Prayer”
• Bullet For My Valentine - “Scream Aim Fire”
• Coldplay - “Shiver”
• Creedence Clearwater Revival - “Up Around The Bend”
• The Cult - “Love Removal Machine”
• Dinosaur Jr. - “Feel The Pain”
• The Doors - “Love Me Two Times”
• Dream Theater - “Pull Me Under”
• The Eagles - “Hotel California”
• The Enemy - “Aggro”
• Filter - “Hey Man, Nice Shot”
• Fleetwood Mac - “Go Your Own Way”
• Foo Fighters - “Everlong”
• The Guess Who - “American Woman”
• Hush Puppies - “You're Gonna Say Yeah!”
• Interpol - “Obstacle 1”
• Jane's Addiction - “Mountain Song”
• Jimi Hendrix - “Purple Haze (Live)”
• Jimi Hendrix - “The Wind Cries Mary”
• Jimmy Eat World - “The Middle”
• Joe Satriani - “Satch Boogie”
• Kent - “Vinternoll2”
• Korn - “Freak On A Leash”
• Lacuna Coil - “Our Truth”
• Lenny Kravitz - “Are You Gonna Go My Way”
• Linkin Park - “What I've Done”
• The Living End - “Prisoner of Society”
• Los Lobos - “La Bamba”
• Lost Prophets - “Rooftops (A Liberation Broadcast)”
• Lynyrd Skynyrd - “Sweet Home Alabama (Live)”
• Mars Volta - “L'Via L'Viaquez”
• MC5’s Wayne Kramer - “Kick Out The Jams”
• Metallica - “Trapped Under Ice”
• Michael Jackson - “Beat It”
• Modest Mouse - “Float On”
• Motörhead - “Overkill”
• Muse - “Assassin”
• Negramaro - “Nuvole e Lenzuola”
• Nirvana - “About a Girl (Unplugged)”
• No Doubt - “Spiderwebs”
• NOFX - “Soul Doubt”
• Oasis - “Some Might Say”
• Ozzy Osbourne - “Crazy Train”
• Ozzy Osbourne - “Mr. Crowley”
• Paramore - “Misery Business”
• Pat Benatar - “Heartbreaker”
• R.E.M. - “The One I Love”
• Radio Futura - “Escuela De Calor”
• Rise Against - “Re-Education Through Labor”
• Sex Pistols - “Pretty Vacant”
• Silversun Pickups - “Lazy Eye”
• Smashing Pumpkins - “Today”
• Steely Dan - “Do It Again”
• Steve Miller Band - “The Joker”
• Sting - “Demolition Man (Live)”
• The Stone Roses - “Love Spreads”
• Stuck In The Sound - “Toy Boy”
• Sublime - “Santeria”
• Survivor - “Eye of the Tiger”
• System of a Down - “B. Y. O. B.”
• Ted Nugent - “Stranglehold”
• Ted Nugent’s Original Guitar Duel Recording
• Tokio Hotel - “Monsoon”
• Tool - “Parabola”
• Tool - “Schism”
• Tool - “Vicarious”
• Trust - “Antisocial”
• Van Halen - “Hot For Teacher”
• Willie Nelson - “On The Road Again”
• Wings - “Band on the Run”
• Zakk Wylde’s Original Guitar Duel Recording
Je hebt toch wel ja gezegd hequote:Op vrijdag 12 september 2008 18:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik zal het je nog wat mooier maken! Mn reputatie vliegt heel de wereld over, laatst kreeg ik persoonlijk een mailtje met daarin een persbericht van een of andere erotische game
Of wij dat leuk nieuws vonden voor de site
Ja hierna komt mijn filmlijstje :quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:30 schreef kepler het volgende:
[..]
dit is je persoonlijke playlist op je ipod?
aha okquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja hierna komt mijn filmlijstje :
Dacht dat er GH WT boven stond, dus niet, dus alsnog, het is van Guitar Hero World Tour
Wat doe je stom johquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand nog tips om een Junk Titan in The Force Unleashed te verslaan? En nee, niet in de demo.
Verkapt-ik-kan-op-een-download-knopje-drukken post.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand nog tips om een Junk Titan in The Force Unleashed te verslaan? En nee, niet in de demo.
Nog nie aan toe gekomen, eerst nog halo wars en diablo III uitspelenquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Ach, laat maar. Teveel zeikers hier.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Ach, laat maar. Teveel zeikers hier.
kan je dat in co-op doen eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Crackdown blijft erg gaaf en OOIT ga ik alle orbs halen
Yup!quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:05 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je dat in co-op doen eigenlijk?
Tot waar ben je gekomen? Ik bijna tot het eind maar toen afgehaaktquote:Op zaterdag 13 september 2008 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Lost Oddysey maar weer eens uit de kast gehaald. Ooit moet ik deze game toch kunnen uitspelen.
Temple of Enlightment. Vlak bij het einde dus, maar toen kreeg ik op mijn vorige Xbox heel veel vastlopers.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:19 schreef AQuila360 het volgende:
Tot waar ben je gekomen? Ik bijna tot het eind maar toen afgehaakt![]()
Dat is redelijk bugged, ik heb dat een aantal maanden terug co-op geprobeerd met een vriend van me en een checklist, we hebben ze systematisch afgewerkt tot we erachter kwamen dat de teller bij mij 6 stuks voorliep op die van hem... (ondanks het feit dus dat we beiden dezelfde orbs hadden gepakt) die teller klopt gewoon niet is ook een veelgehoorde klacht op de fora van de ontwikkelaar in mijn eerst game miste ik 2 groene orbs en 1 blauwe en ik heb het nu maar gewoon opgegeven om ze nog ooit allemaal te vinden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Crackdown blijft erg gaaf en OOIT ga ik alle orbs halen
Alles wat in 2008 geproduceerd is in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:19 schreef existenz het volgende:
Elke elite heeft een Falcon volgens mij
Al verschillende frsen geprobeerd? Anders even erop wijzen dat ie op de site 5eu is. Of misschien staat t wel in hun foldertje ofzoquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:38 schreef Henk-B het volgende:
Waar is die Aanbieding van FRS van Conan voor 5 euro???
In Rdam nergens te vinden!
Staat gewoon voor 64 euro in de schappen!
De actie ervan is afgelopen helaas. Op de site staat inderdaad 5 euro, maar als je hem in je winkelwagen wil plaatsen staat er 30 euro. Volgens de FRS zijn ze op: http://www.budgetgaming.nl/news/885.htmlquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Al verschillende frsen geprobeerd? Anders even erop wijzen dat ie op de site 5eu is. Of misschien staat t wel in hun foldertje ofzo
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:38 schreef Henk-B het volgende:
Hier stond ie voor 39,99, maar gewoon ff gevraagd aan de kassa en voor 5 euro meegekregen!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:38 schreef Henk-B het volgende:
Waar is die Aanbieding van FRS van Conan voor 5 euro???
In Rdam nergens te vinden!
veel winkel hebben ze nog liggen hoor... Ik heb er vandaag 5 verkocht, en er liggen dr nu nog een stuk of 10. Ik had er dan ook wel erg veel..quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:03 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
De actie ervan is afgelopen helaas. Op de site staat inderdaad 5 euro, maar als je hem in je winkelwagen wil plaatsen staat er 30 euro. Volgens de FRS zijn ze op: http://www.budgetgaming.nl/news/885.html
Ik heb hem, ze hadden hem nog bij een ander Filiaal.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Al verschillende frsen geprobeerd? Anders even erop wijzen dat ie op de site 5eu is. Of misschien staat t wel in hun foldertje ofzo
Tof!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:15 schreef Retarded het volgende:
[..]
veel winkel hebben ze nog liggen hoor... Ik heb er vandaag 5 verkocht, en er liggen dr nu nog een stuk of 10. Ik had er dan ook wel erg veel..
Huilenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
GVD mijn save's van Mercenaries 2 doen het niet meer!
Weet iemand wat je daar tegen kan doen?
Vuilak mijn hele game doet het niet meer! Als ik new game doe laad die ook nix meerquote:
net als in de glorie dagen van de NES , gewoon blazenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vuilak mijn hele game doet het niet meer! Als ik new game doe laad die ook nix meer![]()
Hoe kan dit en wat moet ik doen Wessiej
Lulhannes ik kan nix meer met die game hoe kan ditquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
net als in de glorie dagen van de NES , gewoon blazen
Speel nu Worms vanaf de HDD?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:36 schreef Wessiej het volgende:
Probeer andere games, misschien is je hdd kaduuk
Savegame Corrupted? Kun je em net zo goed weggooien.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Speel nu Worms vanaf de HDD?
echt kut man
Savegame verwijderen bij opties en dan schijfbeheer of weet ik veel hoe het heetquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lulhannes ik kan nix meer met die game hoe kan dit![]()
Als ik new game kies doet die nix meer en die saves pakt die ook niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |