quote:Op maandag 8 september 2008 22:28 schreef Un4 het volgende:
[..]
Das het mooie van die game; je mag zelf helemaal uitmaken hoe je het aanpakt.
Ik maak wel redelijk wat gebruik van de drops. Laat bijvoorbeeld eerst een attack chopper droppen waarmee ik naar een basis vlieg, daar zo veel mogelijk barracks en SAM sites uitschakel. Uiteindelijk is m'n chopper kapot of zonder ammo dan ga ik naar beneden. Paar bommen op belangrijke punten en soms nog even een tank highjacken of laten droppen. Dan alles uitkammen en alle resources (fuel, bommen en geld) jatten.
Soms loop of rij ik ook wel naar een hoog punt en snipe alle gastjes die ik in de basis zie lopen. Helpt ook wel.Wel mooi, heb 35 uur in die game zitten en ben eigenlijk niet hele ver. Heb alle missies van UP gedaan totdat ze niets meer hadden en toen ben ik naar die guerilla gasten gegaan. Daar ben ik nu ook redelijk klaar geloof ik. UP is nu wel boos op me btw.
Ik ben nu bij de piraten, en UP en PLAV zijn bij mij allebei nog 100% friendly. Als je een UP HVT moet vermoorden voor PLAV, gewoon die gast pakken en snel wegvliegen / rijden, of een medevac doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaat je friendly niet omlaag.
En als ie omlaag gaat kan je met bounties de friendly weer makkelijk omhoog krijgen.
Je kan sowieso makkelijk profiteren van het saven, je kan altijd en overal saven en medevac doen.
Ik gebruik zelf weinig bommen, wel veel tanks en helicopters.
PM.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:27 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik wilde het gister even online proberen, maar is precies me gold account verlopen![]()
Heeft iemand misschien zo'n 24 uurs code die hij kan missen?
Dus nadat je het uitgespeeld hebt is het nog wel steeds tof om beetje met die wapens te kutten?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef ROFLOL het volgende:
Mercenaries 2 uitgespeeld, vond de laatste missie tegenvallen. Het was een eitje! Ene keer is de game stront vervelend moeilijk en de andere keer is het zo makkelijk dat een pas geboren baby het zelfs kan halen.
Al blijft het een toffe game, nu lekker met nukes spelen!
denk ook dat veel mensen hier in dit topic je mening zullen delenquote:
Rennen, zorg dat ze jou niet zijn, snel iets doen en dan bunker buster/daisy cutter.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:24 schreef AQuila360 het volgende:
Bij Merc 2 worden die lui steeds kwaad dat is klote maar ik weet niet hoe ik dat voorkom? Die waarnemers neerschieten voordat ze het melden maar kun je nog meer doen?
Wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer???quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer???
PAL release zal wel een paar dagen later volgen.quote:Op de Games Convention kondigde uitgever Warner Bros. een uitstel voor Project Origin aan, de game werd toen uitgesteld naar 2009. Een concrete 2009 releasedatum ontbrak toen. Gelukkig heeft Warner Bros. vandaag een concrete Amerikaanse releasedatum op Project Origin geplakt: op 10 februari ligt de game in de Amerikaanse winkelrekken. Europeanen krijgen de game hopelijk nog dezelfde week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |