abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61526878
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:40 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

Vette art maar die rockband en guitar hero mag nu ook wel een keer stoppen, kom dan met DLC ofzo .
Gaat meer om de onderste tekst
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 10 september 2008 @ 17:11:25 #102
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_61527748
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:41 schreef Aether het volgende:

[..]

die is dan weer te flauw voor woorden
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
pi_61529214
Ik wil Xbox live voor een jaar aanschaffen. Iemand een goede site waar ik zo'n abo goedkoop kan kopen? het liefst een site waar ze meteen je code doormailen.
pi_61529745
microsoftpointsxbox.com
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_61529952
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
microsoftpointsxbox.com
Betrouwbaar?
pi_61530355
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Betrouwbaar?
Ja. Zelf nog een jaar live gekocht daar 2 weken terug
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_61531649
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:41 schreef Aether het volgende:

[..]

Ok you're right maar hadden ze dat al niet vanaf het 1e spel kunnen doen?
Ik bedoel net als die aerosmith of world tour versie, die had je net zo goed op Live! kunnen downloaden. Of zal je dan net als Bioshock op de PS3 meteen 5gb of whatever hoeveel gig moeten inleveren.

NG II is veeeeeeeet!
Als er iemand Mass Effect binnenkort in de aanbieding heeft, let me know.
pi_61533363
quote:
Op woensdag 10 september 2008 19:42 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

Ok you're right maar hadden ze dat al niet vanaf het 1e spel kunnen doen?
Ik bedoel net als die aerosmith of world tour versie, die had je net zo goed op Live! kunnen downloaden. Of zal je dan net als Bioshock op de PS3 meteen 5gb of whatever hoeveel gig moeten inleveren.

NG II is veeeeeeeet!
Als er iemand Mass Effect binnenkort in de aanbieding heeft, let me know.
Je snapt 'm niet hè? Het gaat erom dat er staat: Good work on getting game before getting out (oid).
pi_61537472
Die voertuigen uit Mercenaries zijn echt te vet!

En die boten ook! Dat Chineese Rocketship is te bruut
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_61537790
Ik snap dat niet, nu heb je Rockband en Guitar Hero. Alle2 hebben in mijn ogen precies dezelfde "manier" om de game te spelen, zit daar geen patent op ofzo ?
pi_61538678
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik snap dat niet, nu heb je Rockband en Guitar Hero. Alle2 hebben in mijn ogen precies dezelfde "manier" om de game te spelen, zit daar geen patent op ofzo ?
Sackboy had het wel geweten
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 10 september 2008 @ 22:50:43 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61538784
De makers van RockBand zijn de originele makers van Guitar Hero. Ik denk dat het daarom hetzelfde oogt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_61538840
GVD ik dacht dat de demo van Fifa eerder op de Xbox zou zijn als op de PC.... Wat een teleurstelling.
  woensdag 10 september 2008 @ 22:57:25 #114
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61539009
quote:
ik denk net zo min als een patent op FPS-games

Het is gewoon een genre geworden
The line is a dot to you!
pi_61539071
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:57 schreef kepler het volgende:

[..]

ik denk net zo min als een patent op FPS-games

Het is gewoon een genre geworden
Niet zo slim. Want ik zie het verschil niet.
Ik ben ook niet van plan om die zooi te kopen zolang het die prijs blijft. Niet dat ik een krent ben, maar 2 versies in 1 jaar en dan te bedenken dat de verschillen en nummers af en toe behoorlijk groot zijn wacht ik nog wel even.
pi_61539103
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:47 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Sackboy had het wel geweten
Verbaast me dat hij er nog geen topic over heeft geopend, die gast opent topics zo vaak als ik scheten laat. En dat mag je aan mijn vriendin vragen.
  woensdag 10 september 2008 @ 23:02:48 #117
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61539177
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:59 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Niet zo slim. Want ik zie het verschil niet.
Ik ben ook niet van plan om die zooi te kopen zolang het die prijs blijft. Niet dat ik een krent ben, maar 2 versies in 1 jaar en dan te bedenken dat de verschillen en nummers af en toe behoorlijk groot zijn wacht ik nog wel even.
veel mensen zien het verschil in FPS-games niet
Maar goed, met FPS-games kan je de setting nog veranderen, met muziek-games alleen de muziekstijl

(ik zie ook weinig verschil tussen Rockband/Guitar Hero trouwens )
The line is a dot to you!
pi_61539278
quote:
Op woensdag 10 september 2008 23:02 schreef kepler het volgende:

[..]

veel mensen zien het verschil in FPS-games niet
Maar goed, met FPS-games kan je de setting nog veranderen, met muziek-games alleen de muziekstijl

Het is niet dat de interface in mijn ogen hetzelfde is, maar die gasten op het podium zien op alle 2 versies het er zelfde uit!
Je kan me nier vertellen dat je aan een FPS het verschil tussen Halo3 en COD4 niet ziet..
pi_61539350
quote:
Op woensdag 10 september 2008 23:02 schreef kepler het volgende:

[..]

Rock Band is toch wel iets beter qua vormgeving enzo. Qua publiek enzo, niet dat dat boeit, maar ach. Bij Guitar Hero Aerosmith bestaat het publiek uit 3000 man maar zijn er eigenlijk maar 3 verschillende soorten poppetjes. En dat is bij Rock Band wel beter.

En ook hoe de noten op je af komt, in GH zijn het 2D plaatjes die naar je toe komen, en in Rock Band 3D vlakjes. Ikzelf vind dat Rock Band lekkerder speelt, duidelijkere interface enzo.
quote:
Geen verschil tussen RB en GH?
Rock Band is héél anders. Qua menu's enzo, interface is anders, muziekstijl is anders. En je kan honderden nummers downloaden, wat in GH heel beperkt is (totdat GH:World Tour komt met GHTunes dan).
Als je ze alle 2 zou hebben zou je het wel begrijpen.
pi_61539367
quote:
Op woensdag 10 september 2008 23:06 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Het is niet dat de interface in mijn ogen hetzelfde is, maar die gasten op het podium zien op alle 2 versies het er zelfde uit!
Je kan me nier vertellen dat je aan een FPS hetverschil tussen Halo3 en COD4 niet ziet..
Hmmm verre van waar imo ik heb zowel Guitar Hero 3 als Rock Band en RB speelt zoveel prettiger weg. De interface is een stuk rustiger, de instrumenten zijn van betere kwaliteit plus het feit dat je met 4 man kunt spelen is erg leuk.
Triest is wel dat de Gitaar van GH3 wel in RB werkt, maar de RB-gitaar niet in GH3.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_61539401
quote:
Op woensdag 10 september 2008 23:06 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Zo te zien heb jij geen van beide ooit zelf gespeeld, want zodra je dat doet zie je die gastjes op het podium echt niet meer. Dan let je alleen nog maar op de noten.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_61539416
quote:
Op woensdag 10 september 2008 23:08 schreef CompanionCube het volgende:

[..]

Rock Band is toch wel iets beter qua vormgeving enzo. Qua publiek enzo, niet dat dat boeit, maar ach. Bij Guitar Hero Aerosmith bestaat het publiek uit 3000 man maar zijn er eigenlijk maar 3 verschillende soorten poppetjes. En dat is bij Rock Band wel beter.

En ook hoe de noten op je af komt, in GH zijn het 2D plaatjes die naar je toe komen, en in Rock Band 3D vlakjes. Ikzelf vind dat Rock Band lekkerder speelt, duidelijkere interface enzo.
[..]

Geen verschil tussen RB en GH?
Rock Band is héél anders. Qua menu's enzo, interface is anders, muziekstijl is anders. En je kan honderden nummers downloaden, wat in GH heel beperkt is (totdat GH:World Tour komt met GHTunes dan).
Als je ze alle 2 zou hebben zou je het wel begrijpen.
Heb je ze alle 2 ?
quote:
Op woensdag 10 september 2008 23:10 schreef PP. het volgende:

[..]

Zo te zien heb jij geen van beide ooit zelf gespeeld, want zodra je dat doet zie je die gastjes op het podium echt niet meer. Dan let je alleen nog maar op de noten.
Klopt, nog nooit gespeeld.
Wel mensen zien spelen.
pi_61539462
quote:
Op woensdag 10 september 2008 23:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hmmm verre van waar imo ik heb zowel Guitar Hero 3 als Rock Band en RB speelt zoveel prettiger weg. De interface is een stuk rustiger, de instrumenten zijn van betere kwaliteit plus het feit dat je met 4 man kunt spelen is erg leuk.
Ik ben het met je eens, maar dat van dat kwaliteit niet echt Ik vind de GH3 gitaar lekkerder spelen En dat drumstel is niet echt top ofzo, die van mij is helemaal naar de klote. Baspedaal breekt bij 9/10 mensen af, en sowieso die drumpads zijn ook niet echt super, sommigen hebben zelfs gaten erin zitten.
quote:
Triest is wel dat de Gitaar van GH3 wel in RB werkt, maar de RB-gitaar niet in GH3.
Bij de PS3 kan dat geloof ik uberhaupt niet. De gitaar uit GH:world Tour is wel bruikbaar in alle spellen (GH2, GH3,GH:A,RB,RB2,RR). En volgens mij ook andersom (RB2 gitaar in GH)
pi_61539500
quote:
Op woensdag 10 september 2008 23:10 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Heb je ze alle 2 ?
[..]

Klopt, nog nooit gespeeld.
Wel mensen zien spelen.
Ik heb ze wel alle 2 en ik heb GH3 nog maar 1 keer aangeraakt sinds ik Rock Band heb. Het feit dat de DLC ook gewoon als tracks direct in je 'campaign' komen ipv een losse tab waar je geen f*ck aan hebt (zoals in GH3 dus) is erg prettig, dan heb je tenminste nog het idee dat je die nummers voor meer dan de heb koopt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_61539502
quote:
Op woensdag 10 september 2008 23:10 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Heb je ze alle 2 ?
GH2,3,Aerosmith, Rock Band 1. En Guitar Hero World Tour in de pre-order
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')