Gaat meer om de onderste tekstquote:Op woensdag 10 september 2008 16:40 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Vette artmaar die rockband en guitar hero mag nu ook wel een keer stoppen, kom dan met DLC ofzo .
Betrouwbaar?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
microsoftpointsxbox.com
Ok you're right maar hadden ze dat al niet vanaf het 1e spel kunnen doen?quote:
Je snapt 'm niet hè? Het gaat erom dat er staat: Good work on getting game before getting out (oid).quote:Op woensdag 10 september 2008 19:42 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ok you're right maar hadden ze dat al niet vanaf het 1e spel kunnen doen?![]()
Ik bedoel net als die aerosmith of world tour versie, die had je net zo goed op Live! kunnen downloaden. Of zal je dan net als Bioshock op de PS3 meteen 5gb of whatever hoeveel gig moeten inleveren.
NG II is veeeeeeeet!![]()
Als er iemand Mass Effect binnenkort in de aanbieding heeft, let me know.
Sackboy had het wel gewetenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik snap dat niet, nu heb je Rockband en Guitar Hero. Alle2 hebben in mijn ogen precies dezelfde "manier" om de game te spelen, zit daar geen patent op ofzo ?
ik denk net zo min als een patent op FPS-gamesquote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik snap dat niet, nu heb je Rockband en Guitar Hero. Alle2 hebben in mijn ogen precies dezelfde "manier" om de game te spelen, zit daar geen patent op ofzo ?
Niet zo slim. Want ik zie het verschil niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk net zo min als een patent op FPS-games
Het is gewoon een genre geworden
Verbaast me dat hij er nog geen topic over heeft geopend, die gast opent topics zo vaak als ik scheten laat. En dat mag je aan mijn vriendin vragen.quote:
veel mensen zien het verschil in FPS-games nietquote:Op woensdag 10 september 2008 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet zo slim. Want ik zie het verschil niet.
Ik ben ook niet van plan om die zooi te kopen zolang het die prijs blijft. Niet dat ik een krent ben, maar 2 versies in 1 jaar en dan te bedenken dat de verschillen en nummers af en toe behoorlijk groot zijn wacht ik nog wel even.
Het is niet dat de interface in mijn ogen hetzelfde is, maar die gasten op het podium zien op alle 2 versies het er zelfde uit!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:02 schreef kepler het volgende:
[..]
veel mensen zien het verschil in FPS-games niet![]()
Maar goed, met FPS-games kan je de setting nog veranderen, met muziek-games alleen de muziekstijl
(ik zie ook weinig verschil tussen Rockband/Guitar Hero trouwens)
Rock Band is toch wel iets beter qua vormgeving enzo. Qua publiek enzo, niet dat dat boeit, maar ach. Bij Guitar Hero Aerosmith bestaat het publiek uit 3000 man maar zijn er eigenlijk maar 3 verschillende soorten poppetjes. En dat is bij Rock Band wel beter.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:02 schreef kepler het volgende:
[..]
(ik zie ook weinig verschil tussen Rockband/Guitar Hero trouwens)
Geen verschil tussen RB en GH?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef Edwinuss het volgende:
Hmmm verre van waar imo ik heb zowel Guitar Hero 3 als Rock Band en RB speelt zoveel prettiger weg. De interface is een stuk rustiger, de instrumenten zijn van betere kwaliteit plus het feit dat je met 4 man kunt spelen is erg leuk.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is niet dat de interface in mijn ogen hetzelfde is, maar die gasten op het podium zien op alle 2 versies het er zelfde uit!
Je kan me nier vertellen dat je aan een FPS hetverschil tussen Halo3 en COD4 niet ziet..
Zo te zien heb jij geen van beide ooit zelf gespeeld, want zodra je dat doet zie je die gastjes op het podium echt niet meer. Dan let je alleen nog maar op de noten.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is niet dat de interface in mijn ogen hetzelfde is, maar die gasten op het podium zien op alle 2 versies het er zelfde uit!
Heb je ze alle 2 ?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:08 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Rock Band is toch wel iets beter qua vormgeving enzo. Qua publiek enzo, niet dat dat boeit, maar ach. Bij Guitar Hero Aerosmith bestaat het publiek uit 3000 man maar zijn er eigenlijk maar 3 verschillende soorten poppetjes. En dat is bij Rock Band wel beter.
En ook hoe de noten op je af komt, in GH zijn het 2D plaatjes die naar je toe komen, en in Rock Band 3D vlakjes. Ikzelf vind dat Rock Band lekkerder speelt, duidelijkere interface enzo.
[..]
Geen verschil tussen RB en GH?![]()
Rock Band is héél anders. Qua menu's enzo, interface is anders, muziekstijl is anders. En je kan honderden nummers downloaden, wat in GH heel beperkt is (totdat GH:World Tour komt met GHTunes dan).
Als je ze alle 2 zou hebben zou je het wel begrijpen.
Klopt, nog nooit gespeeld.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:10 schreef PP. het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij geen van beide ooit zelf gespeeld, want zodra je dat doet zie je die gastjes op het podium echt niet meer. Dan let je alleen nog maar op de noten.
Ik ben het met je eens, maar dat van dat kwaliteit niet echtquote:Op woensdag 10 september 2008 23:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hmmm verre van waar imo ik heb zowel Guitar Hero 3 als Rock Band en RB speelt zoveel prettiger weg. De interface is een stuk rustiger, de instrumenten zijn van betere kwaliteit plus het feit dat je met 4 man kunt spelen is erg leuk.
Bij de PS3 kan dat geloof ik uberhaupt niet. De gitaar uit GH:world Tour is wel bruikbaar in alle spellen (GH2, GH3,GH:A,RB,RB2,RR). En volgens mij ook andersom (RB2 gitaar in GH)quote:Triest is wel dat de Gitaar van GH3 wel in RB werkt, maar de RB-gitaar niet in GH3.
Ik heb ze wel alle 2 en ik heb GH3 nog maar 1 keer aangeraakt sinds ik Rock Band heb. Het feit dat de DLC ook gewoon als tracks direct in je 'campaign' komen ipv een losse tab waar je geen f*ck aan hebt (zoals in GH3 dus) is erg prettig, dan heb je tenminste nog het idee dat je die nummers voor meer dan de heb koopt.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je ze alle 2 ?
[..]
Klopt, nog nooit gespeeld.
Wel mensen zien spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |