PM.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:27 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik wilde het gister even online proberen, maar is precies me gold account verlopen![]()
Heeft iemand misschien zo'n 24 uurs code die hij kan missen?
Dus nadat je het uitgespeeld hebt is het nog wel steeds tof om beetje met die wapens te kutten?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef ROFLOL het volgende:
Mercenaries 2 uitgespeeld, vond de laatste missie tegenvallen. Het was een eitje! Ene keer is de game stront vervelend moeilijk en de andere keer is het zo makkelijk dat een pas geboren baby het zelfs kan halen.
Al blijft het een toffe game, nu lekker met nukes spelen!
denk ook dat veel mensen hier in dit topic je mening zullen delenquote:
Rennen, zorg dat ze jou niet zijn, snel iets doen en dan bunker buster/daisy cutter.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:24 schreef AQuila360 het volgende:
Bij Merc 2 worden die lui steeds kwaad dat is klote maar ik weet niet hoe ik dat voorkom? Die waarnemers neerschieten voordat ze het melden maar kun je nog meer doen?
Wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer???quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer???
PAL release zal wel een paar dagen later volgen.quote:Op de Games Convention kondigde uitgever Warner Bros. een uitstel voor Project Origin aan, de game werd toen uitgesteld naar 2009. Een concrete 2009 releasedatum ontbrak toen. Gelukkig heeft Warner Bros. vandaag een concrete Amerikaanse releasedatum op Project Origin geplakt: op 10 februari ligt de game in de Amerikaanse winkelrekken. Europeanen krijgen de game hopelijk nog dezelfde week.
Vette artquote:
Gaat meer om de onderste tekstquote:Op woensdag 10 september 2008 16:40 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Vette artmaar die rockband en guitar hero mag nu ook wel een keer stoppen, kom dan met DLC ofzo .
Betrouwbaar?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
microsoftpointsxbox.com
Ok you're right maar hadden ze dat al niet vanaf het 1e spel kunnen doen?quote:
Je snapt 'm niet hè? Het gaat erom dat er staat: Good work on getting game before getting out (oid).quote:Op woensdag 10 september 2008 19:42 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ok you're right maar hadden ze dat al niet vanaf het 1e spel kunnen doen?![]()
Ik bedoel net als die aerosmith of world tour versie, die had je net zo goed op Live! kunnen downloaden. Of zal je dan net als Bioshock op de PS3 meteen 5gb of whatever hoeveel gig moeten inleveren.
NG II is veeeeeeeet!![]()
Als er iemand Mass Effect binnenkort in de aanbieding heeft, let me know.
Sackboy had het wel gewetenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik snap dat niet, nu heb je Rockband en Guitar Hero. Alle2 hebben in mijn ogen precies dezelfde "manier" om de game te spelen, zit daar geen patent op ofzo ?
ik denk net zo min als een patent op FPS-gamesquote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik snap dat niet, nu heb je Rockband en Guitar Hero. Alle2 hebben in mijn ogen precies dezelfde "manier" om de game te spelen, zit daar geen patent op ofzo ?
Niet zo slim. Want ik zie het verschil niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk net zo min als een patent op FPS-games
Het is gewoon een genre geworden
Verbaast me dat hij er nog geen topic over heeft geopend, die gast opent topics zo vaak als ik scheten laat. En dat mag je aan mijn vriendin vragen.quote:
veel mensen zien het verschil in FPS-games nietquote:Op woensdag 10 september 2008 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet zo slim. Want ik zie het verschil niet.
Ik ben ook niet van plan om die zooi te kopen zolang het die prijs blijft. Niet dat ik een krent ben, maar 2 versies in 1 jaar en dan te bedenken dat de verschillen en nummers af en toe behoorlijk groot zijn wacht ik nog wel even.
Het is niet dat de interface in mijn ogen hetzelfde is, maar die gasten op het podium zien op alle 2 versies het er zelfde uit!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:02 schreef kepler het volgende:
[..]
veel mensen zien het verschil in FPS-games niet![]()
Maar goed, met FPS-games kan je de setting nog veranderen, met muziek-games alleen de muziekstijl
(ik zie ook weinig verschil tussen Rockband/Guitar Hero trouwens)
Rock Band is toch wel iets beter qua vormgeving enzo. Qua publiek enzo, niet dat dat boeit, maar ach. Bij Guitar Hero Aerosmith bestaat het publiek uit 3000 man maar zijn er eigenlijk maar 3 verschillende soorten poppetjes. En dat is bij Rock Band wel beter.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:02 schreef kepler het volgende:
[..]
(ik zie ook weinig verschil tussen Rockband/Guitar Hero trouwens)
Geen verschil tussen RB en GH?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef Edwinuss het volgende:
Hmmm verre van waar imo ik heb zowel Guitar Hero 3 als Rock Band en RB speelt zoveel prettiger weg. De interface is een stuk rustiger, de instrumenten zijn van betere kwaliteit plus het feit dat je met 4 man kunt spelen is erg leuk.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is niet dat de interface in mijn ogen hetzelfde is, maar die gasten op het podium zien op alle 2 versies het er zelfde uit!
Je kan me nier vertellen dat je aan een FPS hetverschil tussen Halo3 en COD4 niet ziet..
Zo te zien heb jij geen van beide ooit zelf gespeeld, want zodra je dat doet zie je die gastjes op het podium echt niet meer. Dan let je alleen nog maar op de noten.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is niet dat de interface in mijn ogen hetzelfde is, maar die gasten op het podium zien op alle 2 versies het er zelfde uit!
Heb je ze alle 2 ?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:08 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Rock Band is toch wel iets beter qua vormgeving enzo. Qua publiek enzo, niet dat dat boeit, maar ach. Bij Guitar Hero Aerosmith bestaat het publiek uit 3000 man maar zijn er eigenlijk maar 3 verschillende soorten poppetjes. En dat is bij Rock Band wel beter.
En ook hoe de noten op je af komt, in GH zijn het 2D plaatjes die naar je toe komen, en in Rock Band 3D vlakjes. Ikzelf vind dat Rock Band lekkerder speelt, duidelijkere interface enzo.
[..]
Geen verschil tussen RB en GH?![]()
Rock Band is héél anders. Qua menu's enzo, interface is anders, muziekstijl is anders. En je kan honderden nummers downloaden, wat in GH heel beperkt is (totdat GH:World Tour komt met GHTunes dan).
Als je ze alle 2 zou hebben zou je het wel begrijpen.
Klopt, nog nooit gespeeld.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:10 schreef PP. het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij geen van beide ooit zelf gespeeld, want zodra je dat doet zie je die gastjes op het podium echt niet meer. Dan let je alleen nog maar op de noten.
Ik ben het met je eens, maar dat van dat kwaliteit niet echtquote:Op woensdag 10 september 2008 23:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hmmm verre van waar imo ik heb zowel Guitar Hero 3 als Rock Band en RB speelt zoveel prettiger weg. De interface is een stuk rustiger, de instrumenten zijn van betere kwaliteit plus het feit dat je met 4 man kunt spelen is erg leuk.
Bij de PS3 kan dat geloof ik uberhaupt niet. De gitaar uit GH:world Tour is wel bruikbaar in alle spellen (GH2, GH3,GH:A,RB,RB2,RR). En volgens mij ook andersom (RB2 gitaar in GH)quote:Triest is wel dat de Gitaar van GH3 wel in RB werkt, maar de RB-gitaar niet in GH3.
Ik heb ze wel alle 2 en ik heb GH3 nog maar 1 keer aangeraakt sinds ik Rock Band heb. Het feit dat de DLC ook gewoon als tracks direct in je 'campaign' komen ipv een losse tab waar je geen f*ck aan hebt (zoals in GH3 dus) is erg prettig, dan heb je tenminste nog het idee dat je die nummers voor meer dan de heb koopt.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je ze alle 2 ?
[..]
Klopt, nog nooit gespeeld.
Wel mensen zien spelen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:13 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
GH2,3,Aerosmith, Rock Band 1. En Guitar Hero World Tour in de pre-order
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:13 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
GH2,3,Aerosmith, Rock Band 1. En Guitar Hero World Tour in de pre-order
Openbare presentaties ( E3 bijvoorbeeld ) Mag je toch gewoon fotograferen op bepaalde locaties ?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:22 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Hoe kom je aan mijn privéfoto's?!
Dat is iets wat ik net ook wou vragenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:36 schreef Reddiablo het volgende:
maaruh, zijn er de afgelopen 2 weken nog wat demo's uitgekomen
Ja, d'r staat een GH:A demo online!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:36 schreef Reddiablo het volgende:
die linker heeft leuke jopen!
Ik heb ook GH3, wil Aerosmith en World Tour ook nog wel -- vind het leuk!!!
maaruh, zijn er de afgelopen 2 weken nog wat demo's uitgekomen - m'n Xbox360 doet 't niet (cd laser leest niet), maar ik kan natuurlijk wel content downen....
Ik ben eigenlijk best jaloers op mensen die goed zijn in het spelen van dat soort spellen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:17 schreef AQuila360 het volgende:
Nep gitaar helden hier!
Snap niet dat die spellen het zo goed doen! En dat het maar doorgaat ook!
5euro? Dat is wel heel weinig...quote:Op donderdag 11 september 2008 00:12 schreef Retarded het volgende:
Vandaag Conan gehaald in mijn winkeltje4,99 euro! Verkrijgbaar bij FRS voor die prijs ... Moto GP 07 ook 5 euro, en Bladestorm (nooit van gehoord) is een tientje...
Whehe hoe geniaal, en dan te bedenken toen we de eerste SR2 screens hadden iedereenquote:
Saints Row wordt te vet! Hopelijk kan dat spel mijn teleurstelling over GTA 4 wat verzachtenquote:
Dan moet je wel al een gitaar hebben neem ik aan?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:39 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, d'r staat een GH:A demo online!
Nope, kan ook gewoon met je controller.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:02 schreef kin238 het volgende:
[..]
Dan moet je wel al een gitaar hebben neem ik aan?
Ik zet GTA onder SRquote:Op donderdag 11 september 2008 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTA (IV) boven Saints Row zettenUberhaupt Saints Row in één zin met GTA noemen is al een belediging voor GTA
Rockstar heeft zichzelf voor lul gezet door deel 4 uit te brengen in zijn huidige staat,quote:Op donderdag 11 september 2008 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTA (IV) boven Saints Row zettenUberhaupt Saints Row in één zin met GTA noemen is al een belediging voor GTA
Ik ben het met je eens. Het vervelende is dat de huidige technologie niet geavanceerd genoeg is om een realistische sandbox game goed neer te zetten. Men gaat zich toch al snel ergeren aan de imperfecties.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:24 schreef Rossdale het volgende:
GTA IV was juist briljant door zijn karakters en zijn realisme. Ik vond het een puike game en een hele verbetering ten opzichte van de hiphopgame SA. Er zijn nu veel meer sandboxgames op de markt dan in de tijd van GTA 3 en Vice City. GTA profileerd zich als realistischere game en Saints Row gaat compleet de andere kant op. Ik vind het juist fijn dat je nu twee extremen tegen elkaar krijgt. Ze hebben namelijk allebei wel wat.
Ik heb Forza+VP daar ook vandaan, kwam gewoon in dit doosje:quote:Op donderdag 11 september 2008 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.ombouwnederland.nl/shop/catalog/index.php?cPath=25_50
Goedkope games voor de 360, deze komen uit Console bundels waarvan de console zelf omgebouwd wordt en weer verder wordt verkocht. De games verkopen ze er los. Forza+VP is bijvoorbeeld allebei disc only, maar wel maar 10 euro samen
Is nog best leuk hoor met een controllerquote:Op donderdag 11 september 2008 10:12 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Nope, kan ook gewoon met je controller.
Maar wat daar de lol van is....
2 jaar op alles toch?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:54 schreef lennartb.nl het volgende:
1 Jaar op alles en 3 jaar op RROD
Ik dacht echt dat ergens bij mij stond 1 jaarquote:
1 jaar op alles en 3 jaar op RROD werd mij verteld door xbox support. Anyway die van mij is net terug van zijn vakantie in Duitsland, dus ik ben precies op tijd terug voor de grote stormvloed. Eerst mij nog even een weekje vermaken met Castle Crashers, daarna begint het echte werkquote:Op donderdag 11 september 2008 12:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ergens bij mij stond 1 jaarMaar misschien ook wel 2 dan, hmmm.
quote:Demo van FIFA 09 nu te downloaden
Vele voetbalfans hebben er waarschijnlijk al een tijdje naar uitgekeken, maar vanochtend is dan eindelijk de demo van FIFA 09 op Xbox Live Marketplace verschenen. De demo weegt ruim 740 MB en laat je met verschillende teams een complete wedstrijd spelen. Ook kan men met de demo de nieuwste teammanagement feature, Custom Tactics, uitproberen.
Content: FIFA 09 Demo
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: RP (Rating Pending)] Download the demo for FIFA 09 and play professional football with more responsive first-time shooting, passing, one-touches plus faster and more controlled dribbling and improved trapping. Plus try new Custom Team Tactics and make your favourite team play the way you want them to as if you are the first team coach. In-stores October 3, 2008 in Europe and Oct 14 in North America and Asia; visit fifa09.ea.com for more info.
Hmmm maar is dat wat ik heb (3 rode lampjes) dan een RROD of is dat alleen bij 4 rode lampjes?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:54 schreef lennartb.nl het volgende:
1 Jaar op alles en 3 jaar op RROD
Beidequote:Op donderdag 11 september 2008 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmmm maar is dat wat ik heb (3 rode lampjes) dan een RROD of is dat alleen bij 4 rode lampjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |