quote:Op woensdag 10 september 2008 23:13 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
GH2,3,Aerosmith, Rock Band 1. En Guitar Hero World Tour in de pre-order
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:13 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
GH2,3,Aerosmith, Rock Band 1. En Guitar Hero World Tour in de pre-order
Openbare presentaties ( E3 bijvoorbeeld ) Mag je toch gewoon fotograferen op bepaalde locaties ?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:22 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Hoe kom je aan mijn privéfoto's?!
Dat is iets wat ik net ook wou vragenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:36 schreef Reddiablo het volgende:
maaruh, zijn er de afgelopen 2 weken nog wat demo's uitgekomen
Ja, d'r staat een GH:A demo online!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:36 schreef Reddiablo het volgende:
die linker heeft leuke jopen!
Ik heb ook GH3, wil Aerosmith en World Tour ook nog wel -- vind het leuk!!!
maaruh, zijn er de afgelopen 2 weken nog wat demo's uitgekomen - m'n Xbox360 doet 't niet (cd laser leest niet), maar ik kan natuurlijk wel content downen....
Ik ben eigenlijk best jaloers op mensen die goed zijn in het spelen van dat soort spellen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:17 schreef AQuila360 het volgende:
Nep gitaar helden hier!
Snap niet dat die spellen het zo goed doen! En dat het maar doorgaat ook!
5euro? Dat is wel heel weinig...quote:Op donderdag 11 september 2008 00:12 schreef Retarded het volgende:
Vandaag Conan gehaald in mijn winkeltje4,99 euro! Verkrijgbaar bij FRS voor die prijs ... Moto GP 07 ook 5 euro, en Bladestorm (nooit van gehoord) is een tientje...
Whehe hoe geniaal, en dan te bedenken toen we de eerste SR2 screens hadden iedereenquote:
Saints Row wordt te vet! Hopelijk kan dat spel mijn teleurstelling over GTA 4 wat verzachtenquote:
Dan moet je wel al een gitaar hebben neem ik aan?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:39 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, d'r staat een GH:A demo online!
Nope, kan ook gewoon met je controller.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:02 schreef kin238 het volgende:
[..]
Dan moet je wel al een gitaar hebben neem ik aan?
Ik zet GTA onder SRquote:Op donderdag 11 september 2008 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTA (IV) boven Saints Row zettenUberhaupt Saints Row in één zin met GTA noemen is al een belediging voor GTA
Rockstar heeft zichzelf voor lul gezet door deel 4 uit te brengen in zijn huidige staat,quote:Op donderdag 11 september 2008 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTA (IV) boven Saints Row zettenUberhaupt Saints Row in één zin met GTA noemen is al een belediging voor GTA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |