Jamba en variantenquote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef RickoKun het volgende:
De reclamemakers van deze reclame + de reclamemakers van Jamba mogen van mij een ziekte van apocalyptische proporties krijgen.
Te verwachten natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2008 22:42 schreef Toempf het volgende:
Ik heb het is een keer gedaan met mijn eigen auto, je krijgt gewoon de informatie die ook op de site van het RDW te vinden is.
Dommer zijn die mensen die erin trappen en gaan betalen voor die info terwijl je die info gewoon op internet kan vinden. Net als jamba zooi. 90% is gewoon van het internet geript en kan je makkelijk zelf op je mobiel zetten. Niet dat ik zit te wachten op Bolly Wolly, maar het gaat om het ideen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Waarom zou het niet werken?Die informatie is vrij opvraagbaar hoor, slim idee van die bedenkers, makkelijk geld binnenhalen..
Zij spelen alleen maar in op de behoefte van de klant. Ik heb liever dat de mensen die het in hun hoofd halen om te SMS'en dat wat jij wenst, krijgen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef RickoKun het volgende:
De reclamemakers van deze reclame + de reclamemakers van Jamba mogen van mij een ziekte van apocalyptische proporties krijgen.
zomg ze weten nu je kenteken!quote:Op zondag 7 september 2008 22:42 schreef Toempf het volgende:
Ik heb het is een keer gedaan met mijn eigen auto, je krijgt gewoon de informatie die ook op de site van het RDW te vinden is.
Alleen jammer dat je niet meer kunt zien hoe groot het motorvermogen van het voertuig is.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:42 schreef Toempf het volgende:
omg n00bquote:Op zondag 7 september 2008 23:13 schreef kabelhaspel het volgende:
schrijf kenteken op
vul het in op www.h-base.nl et voila, zie bovenaan in een kleine regel alle motorisch info
daarna naar autoweek.nl/carbase en je hebt alle info gratisj
Ja die SMS reclames zijn ook bestemd voor tokkiesquote:Op zondag 7 september 2008 23:38 schreef Maikuuul het volgende:
Dat hoerige wijf in die gare blauwe VW cabriotering wat een figuur
"Is dit een dure cabrio ? ?"
"Ja BES WEL!!! tochh ??"
Teringte erg
Overtreffende trap van epischequote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef RickoKun het volgende:
En ook iedere idioot die naar die sukkels gaat SMS enquote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef RickoKun het volgende:
Die info staat er allemaal nog steeds op hoor, ze hebben alle voertuig-info alleen in tabbladen ondergeschikt. Vermogen etc. staat onder 'Eigenschappen'quote:Op zondag 7 september 2008 23:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je niet meer kunt zien hoe groot het motorvermogen van het voertuig is.
Ik gebruikte namelijk RDW om het motorvermogen van bussen te achterhalen.
quote:Op zondag 7 september 2008 23:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gebruikte namelijk RDW om het motorvermogen van bussen te achterhalen.
Natuurlijk. Maar dat willen (veel) mensen niet. Die willen op het moment dat ze een bepaalde wagen zien, weten wat zo'n kekke Opel Manta nou kost. Dus SMS-en ze het kenteken even naar 2020, en heb je doorgaans binnen 30 seconden de gegevens van je droomwagen. (De pluche dobbelstenen aan de spiegel en de tijgerprint-hoesjes over de stoelen zitten overigens niet bij de prijs inbegrepenquote:Op zondag 7 september 2008 23:13 schreef kabelhaspel het volgende:
schrijf kenteken op
vul het in op www.h-base.nl et voila, zie bovenaan in een kleine regel alle motorisch info
daarna naar autoweek.nl/carbase en je hebt alle info gratisj
¤ 1,50 p.o.b, en een opvraging levert je 2 SMSjes op.quote:
Wie wil er nou weten wat een auto kan.quote:Op maandag 8 september 2008 08:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
¤ 1,50 p.o.b, en een opvraging levert je 2 SMSjes op.
En even voor de duidelijkheid: Het is geen sneaky abbo-dienst.
En een hoop mensen hebben er drie Euro voor over om het meteen te weten op het moment dat zie die kar zien. Ieders eigen keuze, toch?quote:Op maandag 8 september 2008 09:13 schreef henkway het volgende:
[..]
Wie wil er nou weten wat een auto kan.
Zal me een rot zorg zijn
Ten zij ie zich zelf kan betalen
mocht ik het willen weten dan kijk ik thuis wel, scheelt toch 3 euro
www.h-base.nl
hoelang werk je al bij die tokkiesite??quote:Op maandag 8 september 2008 10:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En een hoop mensen hebben er drie Euro voor over om het meteen te weten op het moment dat zie die kar zien. Ieders eigen keuze, toch?
Nee!quote:Op zondag 7 september 2008 23:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Overtreffende trap van epische
Vind ik ook, als je zo stom bent om je geld daar aan uit te geven dan moet je dat lekker doen. Trouwens, als je op straat loopt en je wilt ECHT meteen weten wat die auto kost, kun je niet even op internet zoeken, als je zo kansloos bent dat je niet wilt wachten, dan SMS je, tja moeten die mensen lekker zelf weten toch?quote:Op maandag 8 september 2008 10:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En een hoop mensen hebben er drie Euro voor over om het meteen te weten op het moment dat zie die kar zien. Ieders eigen keuze, toch?
Carspotter is geen site, maar een SMS-dienstquote:Op maandag 8 september 2008 10:21 schreef henkway het volgende:
[..]
hoelang werk je al bij die tokkiesite??
Nou, wat een kunst. Al eens geprobeerd die info in een SMSje te proppen?quote:ik vind de gratis info van www.h-base.nl veel beter
Je hoeft het keyword 'Spot' niet meer te gebruikenquote:Op maandag 8 september 2008 10:30 schreef guntherschneider het volgende:
"Nu extra gemakkelijk"
Eehm... was het daarvoor moeilijker om een SMS te sturen?
'Aan de behaalde resultaten kunnen geen rechten worden ontleend.' Nee doh, WANT HET WERKT OOK HELEMAAL NIETquote:Op maandag 8 september 2008 11:01 schreef st0fzuiger het volgende:
Of de ''friend tracker''
WAARRR BEN JE.
Werk je daar? En het is een serieuze vraag, ik ga je niet afbranden oid.quote:Op maandag 8 september 2008 10:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Carspotter is geen site, maar een SMS-dienst.
[..]
Nou, wat een kunst. Al eens geprobeerd die info in een SMSje te proppen?
Nogmaals: Als jij het niet wilt gebruiken, dan gebruik je het niet. Het is een dienst die bepaalde info levert, en er zijn aardig wat mensen die die dienst kennelijk handig vinden.
Ik werk bij een bedrijf wat o.a. voor Carspotter de SMS-afhandeling regelt.quote:Op maandag 8 september 2008 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Werk je daar? En het is een serieuze vraag, ik ga je niet afbranden oid.
Die ene waarbij de auto van een clif afdondert vond ik ook wel aardig. "..dan weet je wat een auto kost en kan.... Of kon."quote:Op maandag 8 september 2008 12:07 schreef WalkingDisaster het volgende:
De enige geniale carspotter is degene waar de zakenhond aan komt wandelen, zoekend naar zijn auto, en de cameraman vraagt: was hij nog veel waard?
de rest moet opkankere
Ah, okquote:Op maandag 8 september 2008 12:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik werk bij een bedrijf wat o.a. voor Carspotter de SMS-afhandeling regelt.
Krijg ff de tievesquote:Op maandag 8 september 2008 12:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Is er een eigen database aanwezig of hangt die dienst vast aan/verbonden met een database zoals het RDW?quote:Op maandag 8 september 2008 12:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat staat toch meestal gewoon op de achterkantquote:Op maandag 8 september 2008 15:02 schreef 9611Niels het volgende:
Wel handig als je aan het spotten bent en even wil weten wat voor auto iets is![]()
Wel jammer dat het dan zo tyfusduur is![]()
Hoe werkt dat? en werkt dat ook serieus? Daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op maandag 8 september 2008 11:01 schreef st0fzuiger het volgende:
Of de ''friend tracker''
WAARRR BEN JE.
en bij de rvd ook!!!!quote:
Nee, ik werk niet voor Jamba. En Carspotter heeft daarnaast ook nog eens he-le-maal niets met Jamba te maken. Compleet ander bedrijf.quote:
Ga buiten spelen, stoere binkquote:
Daar mag ik geen uitspraken over doen, helaas.quote:Op maandag 8 september 2008 15:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is er een eigen database aanwezig of hangt die dienst vast aan/verbonden met een database zoals het RDW?
quote:Oja, offtopic: toen ik je naam zag moest ik opeens weer denken aan: Meiden == puisten
Helaas heb ik geen inzicht in de demografische spreiding van de gebruikersquote:Op maandag 8 september 2008 17:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar ik vraag me af he, wie SMS't nu in hemelsnaam naar carspotter. Alsof er zo'n enorme behoefte is aan te weten wat "een auto kost en kan". Wat voor types zijn dat? Bontkraagjes op scooters die zelf geen auto kunnen betalen? Sjonnies in hun afgeragde golfjes van 13 jaar oud die eigenlijk best weten dat ze daarmee voor lul rijden, maar geen geld voor iets anders hebben en menen zo andermans auto makkelijk af te kunnen kraken? Mensen die stikjaloers zijn? Ik vraag me echt af, wat voor een onnozele tokkie moet je zijn om daar naar toe te SMS-en?
Helaas heb jij een tyfus baanquote:Op maandag 8 september 2008 17:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen inzicht in de demografische spreiding van de gebruikers.
Knap dat je dat denkt te weten.quote:Op maandag 8 september 2008 17:20 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Helaas heb jij een tyfus baan
Is dat een subtiele manier om te zeggen dat je doelgroep uit sukkels, losers en morons bestaat?quote:Op maandag 8 september 2008 17:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je business levensvatbaar is.quote:Op maandag 8 september 2008 17:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 september 2008 14:51 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Gare kut reclame idd, ik parkeer laatst mijn BMW 316I Coupe (1995) maar ik heb dat type nummer er af gehaalden vol met M stickers geplakt plus een Remus uitlaat.
Afijn ik wou dus weer wegrijden komen er ineens 3 van die gozers mij uitlachen dat het maar een 1800cc was en dat die maar 100pk hadik ben toen maar weggereden in ze 1 (5000 toeren) zodat die nog enigszins brulde.
Kut carspotters
Man, jij loopt de hele dag je eigen auto te Carspottenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, terechte klacht! Alsof het mij wat interesseert wat zo'n inferieur kanker Golfje waard is...
Fussileren die Carspotters!
jonge, ben jij nou echt zo dom of doe je maar alsofquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:30 schreef henkway het volgende:
Zelfs al zou je willen weten wat de golf van je gekke neefje voor motorinhoud heeft dan kan je dat gratis vinden op www.h-base.nl
O ben jij ook zo.n tokkie, die het kenteken van ze buurman zit te smsenquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:10 schreef B.E.D het volgende:
[..]
jonge, ben jij nou echt zo dom of doe je maar alsof
quote:Op zondag 7 september 2008 22:42 schreef Synthesist het volgende:
Een beetje man weet wat een auto kost, en kan!
Ik kan me voorstellen wanneer je vogeltjesdans heet en ook nog een pauperesque uiterlijk hebt waardoor je wat contact gestoord bent, dat je dan zo af en toe de behoefte hebt om zo'n nummer te bellen nadat je op een of andere afruklijn weer geen succes had.quote:Op maandag 8 september 2008 17:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar ik vraag me af he, wie SMS't nu in hemelsnaam naar carspotter. Alsof er zo'n enorme behoefte is aan te weten wat "een auto kost en kan". Wat voor types zijn dat? Bontkraagjes op scooters die zelf geen auto kunnen betalen? Sjonnies in hun afgeragde golfjes van 13 jaar oud die eigenlijk best weten dat ze daarmee voor lul rijden, maar geen geld voor iets anders hebben en menen zo andermans auto makkelijk af te kunnen kraken? Mensen die stikjaloers zijn? Ik vraag me echt af, wat voor een onnozele tokkie moet je zijn om daar naar toe te SMS-en?
Is die site van jou of post je dit nu voor de gein al voor de veertiende keer?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:30 schreef henkway het volgende:
Zelfs al zou je willen weten wat de golf van je gekke neefje voor motorinhoud heeft dan kan je dat gratis vinden op www.h-base.nl
WTF, hij blijkt standaard idd maar 1596cc te hebben, maar die van mij is wel dik getuned hoorquote:
Dude, nogal logisch voor een 316.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
WTF, hij blijkt standaard idd maar 1596cc te hebben, maar die van mij is wel dik getuned hoor
weer wat geleerd vandaagquote:Op woensdag 10 september 2008 19:28 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dude, nogal logisch voor een 316.
Waar denk je anders dat die 16 voor staat..
Nee, jij komt op een postzegel zullen we zeggen.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:05 schreef titanio het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen wanneer je vogeltjesdans heet en ook nog een pauperesque uiterlijk hebt waardoor je wat contact gestoord bent, dat je dan zo af en toe de behoefte hebt om zo'n nummer te bellen nadat je op een of andere afruklijn weer geen succes had.
Vanaf 1998 heeft die 316 een 1,8 motor net als een 318 een 2 liter motor heeft in plaats van een 1800cc die vergelijking gaat niet voor alle modellen van alle jaargangen opquote:Op woensdag 10 september 2008 19:28 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dude, nogal logisch voor een 316.
Waar denk je anders dat die 16 voor staat..
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:41 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
Vanaf 1998 heeft die 316 een 1,8 motor net als een 318 een 2 liter motor heeft in plaats van een 1800cc die vergelijking gaat niet voor alle modellen van alle jaargangen op
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
WTF, hij blijkt standaard idd maar 1596cc te hebben, maar die van mij is wel dik getuned hoor
*Taartschepper
*strijkplank (voor betere Aerodynamica bij hogere snelheiden (50+)
*openluchtfilter
*Motor uitgeboord naar 1700cc!!!!!!
*chiptuning (102pk------>106pk)
*M stuurtje
*M sticker
*Remus uitlaat
*M spoiler
*M afgeveerd
*M sleutelhanger
Denk je btw echt dat iemand dit ook maar ene reet interesseert?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
*Taartschepper
*strijkplank (voor betere Aerodynamica bij hogere snelheiden (50+)
*openluchtfilter
*Motor uitgeboord naar 1700cc!!!!!!
*chiptuning (102pk------>106pk)
*M stuurtje
*M sticker
*Remus uitlaat
*M spoiler
*M afgeveerd
*M sleutelhanger
Kentekenregistratie is een openbare database, en daarnaast heb jij er (in tegenstelling tot bellende verkopers) geen enkele last van als iemand de gegevens van je auto opvraagt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:46 schreef Pollewoppie het volgende:
Wat ik me dan afvraag he..
Ik heb bewust mijn telefoonnummers niet in telefoonboeken laten opnemen omdat ander andere bedrijven verdienen aan mensen (niet dat ooit iemand mijn nummer gaat opvragen bij 9292 of zo maar het gaat om het idee)
Dus eigenlijk wil ik ook dat men niet mijn auto kan opvragen!! ze kenkeren maar op met geld te verdienen met mijn auto/telefoonnummer!!
Desalniettemin mag iedereen die er ook maar IETS mee te maken heeft sterven.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:51 schreef S1nn3rz het volgende:
ik vind de " acteurs" nog het ergste van allemaal.
Ga fijn een trein koppen, kneus.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:48 schreef Nielez het volgende:
[..]
Desalniettemin mag iedereen die er ook maar IETS mee te maken heeft sterven.
ben je medewerker van deze dienst? ik zie het je zo enorm verdedigen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ga fijn een trein koppen, kneus.
denk hetquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ben je medewerker van deze dienst ellende? ik zie het je zo enorm verdedigen.
Lezen is ook een vak...quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ben je medewerker van deze dienst? ik zie het je zo enorm verdedigen.
vriendelijke vent ben jij, net zoals die geweldige sms diensten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak...
Ja, opmerkingen alsquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:09 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
vriendelijke vent ben jij, net zoals die geweldige sms diensten.
nodigen ook echt uit tot vriendelijk blijvenquote:Desalniettemin mag iedereen die er ook maar IETS mee te maken heeft sterven.
waar schoffeer ik je dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Daarnaast: Ik heb hier op FOK! ook al een aantal keren mensen geholpen om van irritante diensten/ongewilde abbonementen af te komen. Ik kan alleen vanwege NDA's waar ik aan gebonden ben hier geen getetailleerde informatie verstrekken. Wat niet wegneemt dat het feit dat ik wat meer inzicht heb in de SMS-wereld nog niet betekent dat ik me hier door iedere ongeinformeerde blatert hoef te laten schofferen.
Nee, jij niet. Sorry, maar ik raakte gewoon wat geirriteerd.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
waar schoffeer ik je dan?![]()
buiten het feit dat ik inderdaad over je post heen gelezen heb. (mocht dat al schofferen zijn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |