Jamba en variantenquote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef RickoKun het volgende:
De reclamemakers van deze reclame + de reclamemakers van Jamba mogen van mij een ziekte van apocalyptische proporties krijgen.
Te verwachten natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2008 22:42 schreef Toempf het volgende:
Ik heb het is een keer gedaan met mijn eigen auto, je krijgt gewoon de informatie die ook op de site van het RDW te vinden is.
Dommer zijn die mensen die erin trappen en gaan betalen voor die info terwijl je die info gewoon op internet kan vinden. Net als jamba zooi. 90% is gewoon van het internet geript en kan je makkelijk zelf op je mobiel zetten. Niet dat ik zit te wachten op Bolly Wolly, maar het gaat om het ideen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Waarom zou het niet werken?Die informatie is vrij opvraagbaar hoor, slim idee van die bedenkers, makkelijk geld binnenhalen..
Zij spelen alleen maar in op de behoefte van de klant. Ik heb liever dat de mensen die het in hun hoofd halen om te SMS'en dat wat jij wenst, krijgen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef RickoKun het volgende:
De reclamemakers van deze reclame + de reclamemakers van Jamba mogen van mij een ziekte van apocalyptische proporties krijgen.
zomg ze weten nu je kenteken!quote:Op zondag 7 september 2008 22:42 schreef Toempf het volgende:
Ik heb het is een keer gedaan met mijn eigen auto, je krijgt gewoon de informatie die ook op de site van het RDW te vinden is.
Alleen jammer dat je niet meer kunt zien hoe groot het motorvermogen van het voertuig is.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:42 schreef Toempf het volgende:
omg n00bquote:Op zondag 7 september 2008 23:13 schreef kabelhaspel het volgende:
schrijf kenteken op
vul het in op www.h-base.nl et voila, zie bovenaan in een kleine regel alle motorisch info
daarna naar autoweek.nl/carbase en je hebt alle info gratisj
Ja die SMS reclames zijn ook bestemd voor tokkiesquote:Op zondag 7 september 2008 23:38 schreef Maikuuul het volgende:
Dat hoerige wijf in die gare blauwe VW cabriotering wat een figuur
"Is dit een dure cabrio ? ?"
"Ja BES WEL!!! tochh ??"
Teringte erg
Overtreffende trap van epischequote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef RickoKun het volgende:
En ook iedere idioot die naar die sukkels gaat SMS enquote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef RickoKun het volgende:
Die info staat er allemaal nog steeds op hoor, ze hebben alle voertuig-info alleen in tabbladen ondergeschikt. Vermogen etc. staat onder 'Eigenschappen'quote:Op zondag 7 september 2008 23:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je niet meer kunt zien hoe groot het motorvermogen van het voertuig is.
Ik gebruikte namelijk RDW om het motorvermogen van bussen te achterhalen.
quote:Op zondag 7 september 2008 23:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gebruikte namelijk RDW om het motorvermogen van bussen te achterhalen.
Natuurlijk. Maar dat willen (veel) mensen niet. Die willen op het moment dat ze een bepaalde wagen zien, weten wat zo'n kekke Opel Manta nou kost. Dus SMS-en ze het kenteken even naar 2020, en heb je doorgaans binnen 30 seconden de gegevens van je droomwagen. (De pluche dobbelstenen aan de spiegel en de tijgerprint-hoesjes over de stoelen zitten overigens niet bij de prijs inbegrepenquote:Op zondag 7 september 2008 23:13 schreef kabelhaspel het volgende:
schrijf kenteken op
vul het in op www.h-base.nl et voila, zie bovenaan in een kleine regel alle motorisch info
daarna naar autoweek.nl/carbase en je hebt alle info gratisj
¤ 1,50 p.o.b, en een opvraging levert je 2 SMSjes op.quote:
Wie wil er nou weten wat een auto kan.quote:Op maandag 8 september 2008 08:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
¤ 1,50 p.o.b, en een opvraging levert je 2 SMSjes op.
En even voor de duidelijkheid: Het is geen sneaky abbo-dienst.
En een hoop mensen hebben er drie Euro voor over om het meteen te weten op het moment dat zie die kar zien. Ieders eigen keuze, toch?quote:Op maandag 8 september 2008 09:13 schreef henkway het volgende:
[..]
Wie wil er nou weten wat een auto kan.
Zal me een rot zorg zijn
Ten zij ie zich zelf kan betalen
mocht ik het willen weten dan kijk ik thuis wel, scheelt toch 3 euro
www.h-base.nl
hoelang werk je al bij die tokkiesite??quote:Op maandag 8 september 2008 10:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En een hoop mensen hebben er drie Euro voor over om het meteen te weten op het moment dat zie die kar zien. Ieders eigen keuze, toch?
Nee!quote:Op zondag 7 september 2008 23:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Overtreffende trap van epische
Vind ik ook, als je zo stom bent om je geld daar aan uit te geven dan moet je dat lekker doen. Trouwens, als je op straat loopt en je wilt ECHT meteen weten wat die auto kost, kun je niet even op internet zoeken, als je zo kansloos bent dat je niet wilt wachten, dan SMS je, tja moeten die mensen lekker zelf weten toch?quote:Op maandag 8 september 2008 10:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En een hoop mensen hebben er drie Euro voor over om het meteen te weten op het moment dat zie die kar zien. Ieders eigen keuze, toch?
Carspotter is geen site, maar een SMS-dienstquote:Op maandag 8 september 2008 10:21 schreef henkway het volgende:
[..]
hoelang werk je al bij die tokkiesite??
Nou, wat een kunst. Al eens geprobeerd die info in een SMSje te proppen?quote:ik vind de gratis info van www.h-base.nl veel beter
Je hoeft het keyword 'Spot' niet meer te gebruikenquote:Op maandag 8 september 2008 10:30 schreef guntherschneider het volgende:
"Nu extra gemakkelijk"
Eehm... was het daarvoor moeilijker om een SMS te sturen?
'Aan de behaalde resultaten kunnen geen rechten worden ontleend.' Nee doh, WANT HET WERKT OOK HELEMAAL NIETquote:Op maandag 8 september 2008 11:01 schreef st0fzuiger het volgende:
Of de ''friend tracker''
WAARRR BEN JE.
Werk je daar? En het is een serieuze vraag, ik ga je niet afbranden oid.quote:Op maandag 8 september 2008 10:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Carspotter is geen site, maar een SMS-dienst.
[..]
Nou, wat een kunst. Al eens geprobeerd die info in een SMSje te proppen?
Nogmaals: Als jij het niet wilt gebruiken, dan gebruik je het niet. Het is een dienst die bepaalde info levert, en er zijn aardig wat mensen die die dienst kennelijk handig vinden.
Ik werk bij een bedrijf wat o.a. voor Carspotter de SMS-afhandeling regelt.quote:Op maandag 8 september 2008 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Werk je daar? En het is een serieuze vraag, ik ga je niet afbranden oid.
Die ene waarbij de auto van een clif afdondert vond ik ook wel aardig. "..dan weet je wat een auto kost en kan.... Of kon."quote:Op maandag 8 september 2008 12:07 schreef WalkingDisaster het volgende:
De enige geniale carspotter is degene waar de zakenhond aan komt wandelen, zoekend naar zijn auto, en de cameraman vraagt: was hij nog veel waard?
de rest moet opkankere
Ah, okquote:Op maandag 8 september 2008 12:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik werk bij een bedrijf wat o.a. voor Carspotter de SMS-afhandeling regelt.
Krijg ff de tievesquote:Op maandag 8 september 2008 12:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik werk bij een bedrijf wat o.a. voor Carspotter de SMS-afhandeling regelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |