Vorige week niet, toen was ik er niet. Dus ik moet mijn beklag inhalen.quote:Op zondag 7 september 2008 20:45 schreef B_ernd het volgende:
Je klaagt echt elke x als dit tv programma op tv is. Je hoeft het niet te kijken!
Die kut polen moeten maar eens gewoon Nederlands leren.quote:
Ik had er net een topic over gemaakt maar die ging dichtquote:
quote:Geef die mongolen een taalcursus man
Het ist not Allowed to anrufen when sie aan het driven bent.
Grapje zeker
Of op z'n minst Engels of Duits. Hoe kunnen die lui hier een lading afleveren als ze alleen pools spreken vraag ik me af. Met gebarentaal?quote:Op zondag 7 september 2008 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die kut polen moeten maar eens gewoon Nederlands leren.
Muwoa heb ook een paar dagen bij de receptei van een bedrijf gewerkt, die chauffeurs spraken ook enkel Pools/Russisch en dan hadden ze hier ook maar iemand die dat een beetje had geleerd om te kunnen communicerenquote:Op zondag 7 september 2008 20:57 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Of op z'n minst Engels of Duits. Hoe kunnen die lui hier een lading afleveren als ze alleen pools spreken vraag ik me af. Met gebarentaal?
hij moet eens een ongeluk krijgen, of een gigantische boete krijgen, waardoor hij snapt, het moet goedkoper worden.quote:Op zondag 7 september 2008 20:58 schreef gers het volgende:
ik moet steeds kotsen als ik die Spee zie
quote:
Ik vraag me af waar-die al het geld aan heeft uitgegeven dan, niet aan nieuwe wegen, niet aan verbeteringen op knooppunten, puur en alleen maar nieuwe spaarpotjes in de berm langs de snelweg dan?quote:Op zondag 7 september 2008 21:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
De beurs van ome Koos is leeg
LEVENSGEVAARLIJK!
Wat is dat voor tekentje?quote:Op zondag 7 september 2008 20:47 schreef appelsjap het volgende:
het is ook echt een kut overdreven programma, de NL politie is ook zo overdreven -_-
Valt ook wel weer mee. Menig Nederlander doet het niet beter.quote:
Wat moet hij dan zeggen?quote:Op zondag 7 september 2008 22:18 schreef Yankee_One het volgende:
"We hebben beelden van u, daar willen we u graag mee confronteren"
Die gast van het KLPD moet zelf geconfronteerd worden met zn irritante uitspraken
Verder goed programma en de politie heeft in 90% van de gevallen hard gelijk
Wat deed ie dan? Had ik even gemist.quote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef Stephan123 het volgende:
Die preview van volgende week isSurveillant: Ja ik heb een fout gemaakt en dan wat, ik kan zo een prent uitschrijven
welke lettergreep van PRE-VIEW snap je niet ?quote:Op zondag 7 september 2008 22:45 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Wat deed ie dan? Had ik even gemist.
Dat is volgende week pas te zien, sherlock.quote:Op zondag 7 september 2008 22:45 schreef Sanderrrr het volgende:
Wat deed ie dan? Had ik even gemist.
Maniakkenquote:Op zondag 7 september 2008 22:50 schreef B.E.D het volgende:
Ik vind het een heerlijk programma.
Lekker vanuit de luie stoel kijken hoe die maniakken van de weg worden geplukt, en hoe ze vervolgens gaan klagen op de politie.
Eigen schuld, dikke bult.
Zou me niets verbazen als koos dat er persoonlijk uitgeknipt heeftquote:Op zondag 7 september 2008 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
welke lettergreep van PRE-VIEW snap je niet ? [ afbeelding ]
Heb ik serieus nog nooit gehoord bij wegmisbruikers.quote:Op zondag 7 september 2008 23:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze gaan ook altijd 35246547685443543478 trajectmetingen doen, totdat ze eindelijk een snelheid hebben geklokt waarbij het rijbewijs kan worden ingenomen
"Zal ik een stopteken geven?"
"Eerst nog ff een trajectmeting hoor, nu kunnen we het rijbewijs nog niet afpakken"
ze zeggen dat niet letterlijk, maar de oplettende kijker weet dat ze dat wel denken!quote:Op zondag 7 september 2008 23:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb ik serieus nog nooit gehoord bij wegmisbruikers.
Ja sneue bedoeling datquote:Op zondag 7 september 2008 23:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
ze zeggen dat niet letterlijk, maar de oplettende kijker weet dat ze dat wel denken!
En moet je nagaan, vorige week waren er 2 gasten in een zwarte Ford Ka die wegreden voor de politie vanaf de Ring (A10) naar de binnenstad van Amsterdam, de bestuurder ontsnapt en de bijrijder zet een ongelooflijke grote muil op. Het valt me op dat de politie tegen dat soort mensen een toontje lager zingt, terwijl als je erkent dat je fout zit ze bij wijze van spreke het mes nog een paar keer om willen draaienquote:Op zondag 7 september 2008 20:42 schreef Koploperkopper het volgende:
Alvast bij voorbaat dit topic, ik denk dat we 'em nodig zullen hebben.
Meteen al de betutteling van die vrouw in die Alto, ze erkent dat ze het verkeerd deed, had ze niet moeten doen, "we willen u even 'confronteren".Kom op zeg, is ze op heterdaad betrapt met het leegpikken van een juwelierszaak of heeft ze even op het allerlaatste moment een afslagje meegepikt. "Levensgevaarlijk".
Shit, was dat vanavond...quote:Op zondag 7 september 2008 20:43 schreef swarmahoer het volgende:
komt dat stukje met die 5 feraries vandaag? mn videorecorder is kapot en moet zo weg, kan iemand het opnemen ?
Gelukkig hebben we YouTube nog.quote:Op maandag 8 september 2008 01:44 schreef FFnog het volgende:
[..]
Shit, was dat vanavond...
Heb ik dan ook gemist, jammer dat je dat niet op internet kunt bekijken want het is geen publieke omroep he...
De turborotonde, de schrik van elke vrouw!quote:Op zondag 7 september 2008 21:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat is er nog meer dusdanig drastisch verandert dat er nou echt perse een 5-jaarlijkse cursus moet komen?
quote:
Laatst vond ik het ook al zo vreemd dat ze de snelheid voor correctie gebruikten als argument om het rijbewijs in te nemen. Na correctie zou die persoon niet meer dan 50km/h te hard gereden hebben, voor correctie wel... Maar daar hoor je ze dan niet over, het is natuurlijk weer spectaculair om te laten zien dat iemands rijbewijs ingenomen werd. Blik op de weg was wat dat betreft helemaal anders, was toen ook een keer een auto te zien die 40km/h te hard reed, maar die lieten ze gewoon gaan omdat er verder geen verkeer en dus geen gevaar was... Die figuren in wegmisbruikers zouden die persoon beschouwen als een grotere crimineel dan Holleeder...quote:Op maandag 8 september 2008 07:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden dat ze zelf wel zonder sirene over de weg mogen scheuren in de achtervolging. Net zo gevaarlijk! En het valt me ook op dat ze vaak die metingen doen in het nadeel van de bestuurder. Zo nemen ze niet altijd het gemiddelde op momenten dat ze iemand zijn rijbewijs dan niet af kunnen pakken.
Hij dreef wat bejaarden op?quote:Op maandag 8 september 2008 01:38 schreef Xbox_360 het volgende:
Ze lieten eerst iemand zien die behoorlijk aan het kleven was. Ze hadden het over een absurde snelheid terwijl de man in kwestie 130 km/h reed op de snelweg. Lijkt me een vrij normale snelheid toch?
Serieus?quote:Op maandag 8 september 2008 10:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Laatst vond ik het ook al zo vreemd dat ze de snelheid voor correctie gebruikten als argument om het rijbewijs in te nemen. Na correctie zou die persoon niet meer dan 50km/h te hard gereden hebben, voor correctie wel...
Inderdaad, ze zetten alle wegmisbruikers neer als een stel criminelen. Het erge vind ik nog wel dat ze zo hun best doen om boetes uit te delen voor de verkeersveiligheid, maar als er dan iemand word doodgereden door iemand die te hard reed en alcohol op had dan staat is die straf niet in verhouding met een boete die je zou krijgen voor te hard rijden of alcohol.quote:Maar daar hoor je ze dan niet over, het is natuurlijk weer spectaculair om te laten zien dat iemands rijbewijs ingenomen werd. Blik op de weg was wat dat betreft helemaal anders, was toen ook een keer een auto te zien die 40km/h te hard reed, maar die lieten ze gewoon gaan omdat er verder geen verkeer en dus geen gevaar was... Die figuren in wegmisbruikers zouden die persoon beschouwen als een grotere crimineel dan Holleeder...
Bij slechts een paar meter tussenafstand is 130 wel absurd te noemen.quote:Op maandag 8 september 2008 01:38 schreef Xbox_360 het volgende:
Ze lieten eerst iemand zien die behoorlijk aan het kleven was. Ze hadden het over een absurde snelheid terwijl de man in kwestie 130 km/h reed op de snelweg. Lijkt me een vrij normale snelheid toch?
Die klote bejaarden rijden ook steeds in de weg.quote:Op maandag 8 september 2008 10:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij slechts een paar meter tussenafstand is 130 wel absurd te noemen.
Dat je bromfietsers op de rijbaan kun tverwachten en dat alle bestuurders van rechts voorrang hebben is een behoorlijk significante wijziging t.o.v. de praktijk toen ik m'n rijbewijs haalde.quote:Op zondag 7 september 2008 21:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat ik trouwens wel mooi vind is het voorbeeld wat ze erbij pakte voor die 5-jaarlijkse opfriscursus, haaientanden uit 1990, dat is dus bijna 20 jaar geleden.......juist ja.En verder? Wat is er nog meer dusdanig drastisch verandert dat er nou echt perse een 5-jaarlijkse cursus moet komen?
Ze laten daarna dan wel de video zien van dat gevaarlijke en ontverantwoordelijke gedrag.quote:Op maandag 8 september 2008 10:23 schreef CoolGuy het volgende:, en dat alles vanuit het oogpunt van veiligheid.
Ja leuk, maar volgens mij mis je mijn puntquote:Op maandag 8 september 2008 11:20 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ze laten daarna dan wel de video zien van dat gevaarlijke en ontverantwoordelijke gedrag.
Volgens mij mis je zijn sarcasmequote:Op maandag 8 september 2008 12:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja leuk, maar volgens mij mis je mijn puntMijn punt is dat er vanuit het oogpunt van veiligheid iemand gewezen moet worden op zijn onverantwoordelijke gedrag op de weg, maar om dat te kunnen doen dient de surveillance eerst dezelfde snelheid aan te nemen, anders houden ze 'm nooit bij.
Dus om 1 auto te wijzen op zijn rijgedrag moet er eerst een 2e auto hetzelfde rijgedrag gaan vertonen. Dat lijkt me niet echt veiliger.
Dat viel me ook wel eens op. Soms lijkt het alsof ze tijd en afstandsmeting gelijktijdig starten en stoppen. Dan meten ze hun éigen gemiddelde snelheid.quote:Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt, is dat iedereen in dat programma zegt dat ze helemaal niet in de gaten hadden dat ze zo hard reden. Los van het feit of dat nu wel of niet zo is, zou het er ook wel eens op kunnen duiden dat de agenten de meting nogal eens in het nadeel van de verdachte beinvloeden. De agenten bedienen immers de provida, wat een afgeleide is van de oude trip track. In beginsel geldt het principe dat de snelheid afhankelijk is van de verstreken tijd en de afgelegde weg, maar wat als de agenten hun afgelegde weg korter meten dan die van de verdachte? Die meetmomenten kunnen onafhankelijk van elkaar ingevoerd worden.
Tijd voor een geijkt en rechtsgeldig GPS systeem voor iedere bestuurder ter verweer tegen snelheidsovertredingen (of om aan te tonen dat jouw auto daar nooit geweest is) zou ik zo zeggen.
Met dat verschil dat ook de ongemerkte auto's van de videosurveillance wel degelijk beschikken over sirene + lichtsignalen, en die ook gebruiken wanneer het anders echt te gevaarlijk wordt.quote:Op maandag 8 september 2008 12:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja leuk, maar volgens mij mis je mijn puntMijn punt is dat er vanuit het oogpunt van veiligheid iemand gewezen moet worden op zijn onverantwoordelijke gedrag op de weg, maar om dat te kunnen doen dient de surveillance eerst dezelfde snelheid aan te nemen, anders houden ze 'm nooit bij.
Dus om 1 auto te wijzen op zijn rijgedrag moet er eerst een 2e auto hetzelfde rijgedrag gaan vertonen. Dat lijkt me niet echt veiliger.
Voor hun geldt ook dat hun niet kunnen weten wat die auto voor hun gaat doen.... Al heb je nog zo'n goede opleiding gehad dit stuk blijft een aanname die je moet maken en heel autorijdend Nederland wordt aangesproken op dit feit wanneer ze ook te hard rijden.quote:Op maandag 8 september 2008 12:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ook de ongemerkte auto's van de videosurveillance wel degelijk beschikken over sirene + lichtsignalen, en die ook gebruiken wanneer het anders echt te gevaarlijk wordt.
En daarnaast hebben surveillanten die dit soort werk doen een aparte rij-opleiding gehad, met specifieke aandacht voor het op deze manier door het verkeer bewegen.
ja uhu. geloof toch niet alles wat ze zeggen man. Waar kan je die cursus volgen? Dan ga ik hem ook doen!!quote:Op maandag 8 september 2008 12:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En daarnaast hebben surveillanten die dit soort werk doen een aparte rij-opleiding gehad, met specifieke aandacht voor het op deze manier door het verkeer bewegen.
Ja leuk, ik kan mijn auto prima onder controle hebben, maar je kunt nooit weten wat een andere weggebruiker gaat doen. Op het moment dat iemand er vandoor gaat na een stopteken dan gebruiken ze dat ja. Maar op het moment dat ze een trajectmeting moeten doen dan gebruiken ze dat niet, en dan nemen ze wel degelijk de snelheid van de overtreder aan, en rijden daarmee dus ook (veel) te hard.quote:Op maandag 8 september 2008 12:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ook de ongemerkte auto's van de videosurveillance wel degelijk beschikken over sirene + lichtsignalen, en die ook gebruiken wanneer het anders echt te gevaarlijk wordt.
Inderdaad! Belerend het vingertje opheffen en vertellen hoe gevaarlijk het is, maar dat zelf 'in de naam der wet' wel mogen. Alsof het dan niet meer gevaarlijk is, omdat ze zogenaamd 'een opleiding' hebben gehad. Kom zeg. Met 160 over de snelweg is gevaarlijk. 2 auto's met 160 over de snelweg is nog veel gevaarlijker, rijopleiding of niet.quote:Op maandag 8 september 2008 13:10 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Voor hun geldt ook dat hun niet kunnen weten wat die auto voor hun gaat doen.... Al heb je nog zo'n goede opleiding gehad dit stuk blijft een aanname die je moet maken en heel autorijdend Nederland wordt aangesproken op dit feit wanneer ze ook te hard rijden.
Het grootste deel van die opleiding bestaat nou net uit het leren inschatten van gedragingen van anderen, en het zorgen dat je altijd alternatieven blijft houden, mocht iemand je duidelijk niet gezien hebben.quote:Op maandag 8 september 2008 13:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja leuk, ik kan mijn auto prima onder controle hebben, maar je kunt nooit weten wat een andere weggebruiker gaat doen. Op het moment dat iemand er vandoor gaat na een stopteken dan gebruiken ze dat ja. Maar op het moment dat ze een trajectmeting moeten doen dan gebruiken ze dat niet, en dan nemen ze wel degelijk de snelheid van de overtreder aan, en rijden daarmee dus ook (veel) te hard.
Leuk dat ze 'een opleiding' hebben gehad, maar ik geloof er niet zo in. Je kunt leren je eigen voertuig onder controle te houden, maar op het moment dat een lamzak besluit zonder te kijken zn wagen naar links te gooien dan zit je er tegen aan hoor, opleiding of niet.
Duh...;. zo'n rijopleiding heb ik niet meer nodig, rij ze nu al zoek.quote:Op maandag 8 september 2008 13:12 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
ja uhu. geloof toch niet alles wat ze zeggen man. Waar kan je die cursus volgen? Dan ga ik hem ook doen!!
Die krijg je als je dat werk gaat doen. Ik weet dat het moeilijk is om te geloven dat agenten misschien wel eens iets meer geleerd hebben dan jij, maar het is toch echt zo.quote:Op maandag 8 september 2008 13:12 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
ja uhu. geloof toch niet alles wat ze zeggen man. Waar kan je die cursus volgen? Dan ga ik hem ook doen!!
Ga bij de verkeerspolitie, dan mag je hem ook doenquote:Op maandag 8 september 2008 13:12 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Zoek een instructeur, en vraag om de opleiding. DAT is an sich het probleem niet. Alleen mag JIJ de opleiding niet op de openbare weg doen (en agenten wel) en mag je het geleerde alleen binnen de geldende verkeersregels in de praktijk brengen.quote:Op maandag 8 september 2008 13:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
KoosSpee schermt inderdaad altijd met het feit dat de agenten een speciale rijopleiding gehad hebben en het daardoor geoorloofd is om zo achter een overtreder aan te gaan.
Maar als je kan bewijzen dat je een volleerd coureur bent met de betreffende licenties, dan ben je alsnog de lul![]()
Waarom zijn die opleidingen niet beschikbaar voor normale burgers?
quote:Op maandag 8 september 2008 13:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het grootste deel van die opleiding bestaat nou net uit het leren inschatten van gedragingen van anderen, en het zorgen dat je altijd alternatieven blijft houden, mocht iemand je duidelijk niet gezien hebben.
Die opleiding is niet simpel, en gaat een behoorlijk stuk verder dan een slipcursusje van een middag.
Ben ik niet geschikt voor, mijn opa was goed in de oorlog.quote:Op maandag 8 september 2008 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga bij de verkeerspolitie, dan mag je hem ook doen
quote:Op maandag 8 september 2008 13:44 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ben ik niet geschikt voor, mijn opa was goed in de oorlog.
Die verf is gladder dan asfalt, zeker wanneer het regent (zoals in het filmpje).quote:Op maandag 8 september 2008 13:39 schreef rival het volgende:
en die agent bij die arme dame in die alto!
ja als je op dat witte vlak je rem erop houd, dan draai je zo een rondje hoor
En dan met zo'n Alto (lekker licht, smalle bandjes -> nul komma nul grip op die natte verf) sta je inderdaad zo achterstevoren.quote:Op maandag 8 september 2008 13:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Die verf is gladder dan asfalt, zeker wanneer het regent (zoals in het filmpje).
Inderdaad. Dan op een lege snelweg net zo lang wachten tot ze kunnen graaien. Als het dan zo gevaarlijk is, zet die chauffeur dan meteen aan de kant. Maar kennelijk is het niet zo gevaarlijk, even nog iets hoger scoren. Desnoods een piekmeting pakken!quote:Op zondag 7 september 2008 23:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze gaan ook altijd 35246547685443543478 trajectmetingen doen, totdat ze eindelijk een snelheid hebben geklokt waarbij het rijbewijs kan worden ingenomen
"Zal ik een stopteken geven?"
"Eerst nog ff een trajectmeting hoor, nu kunnen we het rijbewijs nog niet afpakken"
Nou, blijkbaar is de rijopleiding die jan met de pet krijgt inferieur, want er is blijkbaar een opleiding die het een stuk veiliger maakt om te hard door het verkeer te bewegen. Dan stel ik voor dat de rijopleidingen zoals die nu gegeven worden aangepast worden, zodat de nadruk veel meer op anticiperen gelegd wordt.quote:Op maandag 8 september 2008 13:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zoek een instructeur, en vraag om de opleiding. DAT is an sich het probleem niet. Alleen mag JIJ de opleiding niet op de openbare weg doen (en agenten wel) en mag je het geleerde alleen binnen de geldende verkeersregels in de praktijk brengen.
Persoonlijk vind ik dit een beetje ongefundeerde kritiek op het programma (en de surveillanten). Iedere agent mag tot op zekere hoogte verkeersregels overtreden wanneer dit voor zijn taakuitvoering nodig is.
M.i. valt het onopvallend volgen van (extreme) overtreders daar zeker onder. Bovendien ontslaat het de agenten zeker niet van hun plicht om anderen niet in gevaar te brengen.
Begrijp me niet verkeerd, Wegmisbruikers vind ik redelijk sensatie-zoekend, die dwerg die het presenteert een irritante, arrogante en betweterige eikel, en Spee al helemaal een jankbal eerste klas. Maar naar de surveillanten gaan wijzen met een huilerig "jamaar hij reed ook te hard" vind ik een kleuterschool-argumentatie.
Jan met de pet zat al vanaf zijn 6e op crossbrommer en op 12e op echte crossmotor in een wedstrijjd.quote:Op maandag 8 september 2008 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar is de rijopleiding die jan met de pet krijgt inferieur, want er is blijkbaar een opleiding die het een stuk veiliger maakt
Nou, misschien gaat deze opleiding 90% van het gepeupel wel boven de pet. En dan krijg je weer het gejank dat examens te moeilijk zijn, dat autorijden tenslotte wel je recht is... En meer van dat gepiep.quote:Op maandag 8 september 2008 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar is de rijopleiding die jan met de pet krijgt inferieur, want er is blijkbaar een opleiding die het een stuk veiliger maakt om te hard door het verkeer te bewegen. Dan stel ik voor dat de rijopleidingen zoals die nu gegeven worden aangepast worden, zodat de nadruk veel meer op anticiperen gelegd wordt.
Want blijkbaar kan het wel. Immers, het is verboden om 160 te rijden, maar op het moment dat dat 'moet' om er iemand anders op te wijzen dat ie te hard rijdt, dan is dat verantwoord, omdat hij toevallig 'een opleiding' gehad heeft.
Nou dan zeg ik, geef iedereen een betere rijopleiding, met meer inzicht in anticiperen. Lijkt me vele betere optie. Dan haal je wellicht niet de incidentele persoon van de weg, want voor iedere persoon die wordt aangehouden rijden er 50 te hard (als het niet meer is). Dan pak je het probleem structureel aan. Lijkt me een goeie optie.
Ach dat is wel zo'n bullshit. Er zitten genoeg kuttekoppen achter het stuur van die auto's die zich ineens heel wat voelen. Als je je erin verdiept kom je nog mooi verhalen tegen, van die omhooggevallen paardenlulletjes die met hun zogenaamde supermanopleiding op een afstand van meer dan 500 meter kunnen schatten dat een auto met 160 over een viaduct rijdt bijvoorbeeld (welke niet eens haak op de snelweg loopt, maar in een hoek van 70 graden ofzo, beïnvloed de waarneming nogal). Of op 800 meter afstand kunnen inschatten dat de afstand tussen twee auto's voor 'm gelijk blijft (net alsof je een verschil van tientallen meters dan ziet...nee dus. Maar voor de gemiddelde snelheid maakt wel uit). En dan op die afstand met hun supermanlaserinfrarooddetectieogen ook nog kunnen zien dat er tussen auto 1 en 2 hooguit 4 à 5 meter zit. Flikker toch opquote:Op maandag 8 september 2008 12:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is sowieso onzin, als mensen dat zeggen. Autorijden is geen recht. Kun je het niet, dan ga je maar lopen. Van mij mogen ze de rijexamens nog drie keer zo zwaar maken als dat ze nu zijn. Voor mijn part in etappes. Op je 18e lessen voor voertuigbeheersing, en bijvoorbeeld drie jaar laten een inzichtexamen. Haal je dat niet, is het einde verhaal.quote:Op maandag 8 september 2008 14:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, misschien gaat deze opleiding 90% van het gepeupel wel boven de pet. En dan krijg je weer het gejank dat examens te moeilijk zijn, dat autorijden tenslotte wel je recht is... En meer van dat gepiep.
Echt wel. 2 josti's zie je nog wel. in ieder geval zie je meer spullen onder de achteruitkijk spiegel als normaal. Dus bij daglicht moet je gewoon even opletten bij het inhalen van auto's. Een tijdje geleden haalde ik er nog 1 in. Lekker gas terug nemen en zwaaien als ze nogmaals voorbij kwamen. Een lol dat ik en mijn bijrijder hadden. Alleen hadden deze geen cameraploeg bij zich.quote:Op zondag 7 september 2008 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou je die 4 josti's + camera's in die wagen niet zien?
quote:Op maandag 8 september 2008 13:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Die verf is gladder dan asfalt, zeker wanneer het regent (zoals in het filmpje).
en jij hebt met regen graag superbrede banden dus?quote:Op maandag 8 september 2008 13:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En dan met zo'n Alto (lekker licht, smalle bandjes -> nul komma nul grip op die natte verf) sta je inderdaad zo achterstevoren.
En die 2 'josti's' jullie zeker uitlachen dat je je snelheid liet zakken voor hun TomTom op de ruit?quote:Op maandag 8 september 2008 14:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Echt wel. 2 josti's zie je nog wel. in ieder geval zie je meer spullen onder de achteruitkijk spiegel als normaal. Dus bij daglicht moet je gewoon even opletten bij het inhalen van auto's. Een tijdje geleden haalde ik er nog 1 in. Lekker gas terug nemen en zwaaien als ze nogmaals voorbij kwamen. Een lol dat ik en mijn bijrijder hadden. Alleen hadden deze geen cameraploeg bij zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |