Hmz, dan had het misschien nog wel zin gehad om even te kijken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:28 schreef iFries het volgende:
Dank
6 uur exact heb ik 1ste foto gemaakt
niks van aantrekkenquote:
Dat heb je gezegd :p en is nu gequote. Daar houden we je natuurlijk aan! :pquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:15 schreef rene90 het volgende:
Oke Maruna, dan is hij voor jou haha, maar dan ga ik alsnog als alles goedkomt (rijbewijs enzo...) in de herfstvakantie de stok ophalen, ongeacht waar die ligt.
Zeker doen haha. Als ik me rijbewijs haal dan komt het goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:00 schreef iFries het volgende:
[..]
Dat heb je gezegd :p en is nu gequote. Daar houden we je natuurlijk aan! :p
weet je al wanneer je voor exemen moet? Of heb je nog geen datum...?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zeker doen haha. Als ik me rijbewijs haal dan komt het goed
Dinsdagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:09 schreef iFries het volgende:
[..]
weet je al wanneer je voor exemen moet? Of heb je nog geen datum...?
helemaal eens!quote:
Wat is je regio?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:30 schreef Yeux het volgende:
[..]
helemaal eens!
Ik lees al zo'n anderhalf jaar mee en wacht nog steeds op het moment dat ik dat ding eens in mijn handen heb. ..(dus heb ik maar even een accountje aangemaakt....)
Jullie gaan zeker nog van mij horen!
In principe Groningen...quote:
Gewoon doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:50 schreef Yeux het volgende:
[..]
In principe Groningen...
Maar ik rijd met regelmaat over DEZE wegen.
Ik zal hem niet voor je wegkapen
Mijn mogelijkheid staat nog steeds, ik ga vrijdagavond naar Friesland, check zaterdagochtend of nog niemand hem heeft. Zo niet, haal ik hem en leg hem maandag ergens in Twente neerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:15 schreef rene90 het volgende:
Oke Maruna, dan is hij voor jou haha, maar dan ga ik alsnog als alles goedkomt (rijbewijs enzo...) in de herfstvakantie de stok ophalen, ongeacht waar die ligt.
Feliquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:27 schreef rene90 het volgende:
Ik ben geslaagd dus ik rij er in de vakantie naar toe!
gratzquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:27 schreef rene90 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe stok, neem hem maar weer meequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:18 schreef piekartz87 het volgende:
mooi dat we weer een stok hebben, maar ook al is het slot net zo groot,, als iemand met kwaad in de zin meeleest en het sleuteltje gebruikt is hij zo weer weg.
zit er geen patroon in van waar hij telkens gejat wordt?
misschien spaart iemand fok stokken
mocht rene06 zijn rijbewijs niet halen kan ik hem eventueel ook nog donderdag of vrijdag mee terug nemen richting twente, maar kan hem ook onderweg ook ergens droppen natuurlijk
maar ik heb hem pas ook nog gehad dus ik wacht wel een tijdje i gues
Hm is hier vlakbij...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:04 schreef Maruna het volgende:
[..]
Mijn mogelijkheid staat nog steeds, ik ga vrijdagavond naar Friesland, check zaterdagochtend of nog niemand hem heeft. Zo niet, haal ik hem en leg hem maandag ergens in Twente neer
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:27 schreef rene90 het volgende:
even afwachten of die na de volgende verplaatsing op mijn route ligtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:32 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe stok, neem hem maar weer mee
Congrats!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:27 schreef rene90 het volgende:
iedereen mag hem halenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mag iedereen em zo pakken of is hij voor iemand bestemd?
goed zoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:27 schreef rene90 het volgende:
alleen als je hem in gelderland neerlegtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mag iedereen em zo pakken of is hij voor iemand bestemd?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alleen als je hem in gelderland neerlegt
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Serieus? Anders haal ik em vanmiddag nog op en verplaats ik em.
Kun je het geen half uurtje uitstellen ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik gok rond een uur of kwart voor 5.
Wantquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:44 schreef iFries het volgende:
[..]
Kun je het geen half uurtje uitstellen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |