Sjonge jonge! Vind je het gek dat ik ze door elkaar haal!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:20 schreef frame-saw het volgende:![]()
En LC staat voor London Calling. LC! staat voor Los Campesinos!.
Duidelijk.
Dit wordt een eenzame indie avond.Niemand smst me terug en er is niemand online. Anyway, wie is er dinsdag te vinden bij The Futureheads?
Woensdag wel. :pquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:20 schreef frame-saw het volgende:
Anyway, wie is er dinsdag te vinden bij The Futureheads?
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 7 september 2008 18:09 schreef Thijsssss het volgende:
Hoe waren The Rascals?
I know, maar toch. Watt is toch niet zo groot?quote:Op zondag 7 september 2008 23:27 schreef Toad het volgende:
Ja die nieuwe hippe tent in Rotterdam. Die dansvloer wekt energie op, als er tenminste wordt gedanst.
In Tivoliquote:Op maandag 8 september 2008 11:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
I know, maar toch. Watt is toch niet zo groot?
En waar treedt The Futureheads donderdag op dan?
Ik heb eigenlijk geen idee welke hits ze hebben gehad, zoek maar op youtubequote:Op maandag 8 september 2008 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
In TivoliKen ze alleen eigenlijk helemaal niet
dus updates wat betreft bekendste nummers is zeer welkom
Ken eigenlijk alleen nummers van hun eerste cd. Bekende nummers Descent Days and Nights en Hounds of Love.quote:Op maandag 8 september 2008 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
In TivoliKen ze alleen eigenlijk helemaal niet
dus updates wat betreft bekendste nummers is zeer welkom
Exclusief vage kroegbandjes.quote:24/09 - Declan De Barra
01/10 - Built to Spill
03/10 - Trampled By Turtles
05/10 - My Brightest Diamond (+ Clare and the Reasons)
20/10 - M83
23/10 - Triggerfinger
09/11 - Destroyer
14/11 - Woven Hand
BRS 30 okt in Tivea uitverkocht he?quote:Op maandag 8 september 2008 01:19 schreef MaJo het volgende:
Franz Ferdinand in Watt, daar wil ik heen
En Foals wil ik ook heen, en Blood Red Shoes, en Los Campesinos!
En ik ga donderdag naar the Futureheads voor 3voor12
Ja wil zeker naar BRS! En ga mee naar franzquote:Op maandag 8 september 2008 21:39 schreef Irien het volgende:
[..]
BRS 30 okt in Tivea uitverkocht he?Melkweg dan maar? 3 nov?
En ga je naar Watt? Ik twijfel, maar als jij gaat...
De helling is een prima zaalquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:44 schreef Thijsssss het volgende:
Heb gelukkig kaartjes voor BRS in Tivoli. Nog nooit in De Helling geweest, hopelijk wel een leuke toko, gelukkig niet te groot. Eens kijken of ik deze keer weer op 't podium kom als een brugklasser
En een puike chill-kroeg!quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
De helling is een prima zaalniet te groot waardoor je overal wel goed zicht hebt. Ook dat de zaal in de breedte is helpt wel mee
Wel leuk, maar moet er wel voor in de stemming zijnquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:31 schreef Toad het volgende:
Herkenbaar verhaal Thijs over het verslag.![]()
Wat vinden jullie trouwens van Lykke Li?
tja! working lifequote:Op dinsdag 9 september 2008 11:51 schreef lienelien het volgende:
mehh, zeikerds. Ik zit hier gewoon heel on-indie op stage met maar 6 uurtjes slaap iedere dag.
En gisteren zelfs van 7u tot 16u30
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:47 schreef Irien het volgende:
[..]
tja! working lifeMaar toegegeven, stagiairs worden wel "uitgebuit"
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:57 schreef Trigalti het volgende:
Indie roeleert.. luister het al heel lang, maar wist niet dat het indie heette
Dat sounds good on the dancefloor deed me overigens wel iedere keer als ik het zag aan de arctic monkeys denken.. alleen ik klikte nooit
damn, dat mij dat nou nog nooit eerder opgevallen is!quote:
Speciaal voor jou je favoriete smiley:quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
damn, dat mij dat nou nog nooit eerder opgevallen is!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Speciaal voor jou je favoriete smiley:
Dat is zo schandalig vet op zo veel manieren... Wat een heerlijke boeking weer!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:03 schreef lentvent het volgende:
Stereolab naar Doornroosje in Nijmegen op dinsdag 11 november aldus de doornroosje website!
Niceeee!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:03 schreef lentvent het volgende:
Stereolab naar Doornroosje in Nijmegen op dinsdag 11 november aldus de doornroosje website!
Oeh!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nog een paar uur en dan mag ik live gaan genieten van de prachtige muziek van Shearwater.![]()
ik ook ik ook!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nog een paar uur en dan mag ik live gaan genieten van de prachtige muziek van Shearwater.![]()
Ik heb vandaag een deel van je cadeaupakket gescoord, goed hè! (ook al was je dan in mei jarig) Voor de rest snuffel ik nog even vrolijk verder.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:00 schreef lienelien het volgende:
Dingen die je pas jaaaaren later begrepen hebt #31![]()
Oei, daar was ik ook bijna heen gegaan. Ben ik even blij dat ik niet ben geweest.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:33 schreef Lieke_K het volgende:
Oh, waren Futureheads gister in Roosje? Meuhhh, wat ben ik ook een sukkel.![]()
In plaats van daar was ik namelijk bij Puberpop, waar iedereen helemaal hyper werd toen ze doorhadden dat de Lama's er ook waren (min Ruben Nicolai).
Nee, gister was het in de Melkweg. Met echt opvallend goed geluidquote:Op woensdag 10 september 2008 18:33 schreef Lieke_K het volgende:
Oh, waren Futureheads gister in Roosje? Meuhhh, wat ben ik ook een sukkel.![]()
Ah men, dat had ik nou willen meemaken.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oei, daar was ik ook bijna heen gegaan. Ben ik even blij dat ik niet ben geweest.
Lama's![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:38 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een deel van je cadeaupakket gescoord, goed hè! (ook al was je dan in mei jarig) Voor de rest snuffel ik nog even vrolijk verder.![]()
Ik heb 'm al een paar dagen op m'n pc staan hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 20:37 schreef Timo20 het volgende:
Nog een weekje tot de nieuwe Kings Of Leon![]()
Je hebt alle kaartjes opgekocht zodat je een priveconcert kan hebben?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:13 schreef Toad het volgende:
BRS in de Melkweg is uitverkocht.
Pssstt...quote:Op donderdag 11 september 2008 12:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
Ach, scheelt me weer wat pieken.![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:19 schreef jakkop het volgende:
[..]
Je hebt alle kaartjes opgekocht zodat je een priveconcert kan hebben?
Waarom zijn die luitjes in godesnaam zo populair?quote:
Ojaquote:Op donderdag 11 september 2008 14:35 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
En ik ben benieuwd naar het verhaal, lien!
Nee, maar waarom denk je dat dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jij loopt stage bij BNN? maak ik hier uit op.![]()
Nee, maar waarom denk je dat dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:56 schreef jakkop het volgende:
Ik maak er uit op dat je stage loopt bij de AVRO. (Maar dat wist ik eigenlijk al)
Ruben Nicolai -> BNN heel erg rare associatie vind ik het niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, maar waarom denk je dat dan?
Klopt, maar..quote:Op donderdag 11 september 2008 17:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ruben Nicolai -> BNN heel erg rare associatie vind ik het niet.
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oja
Nou, vorige week dinsdag, collega-stagiaire wijst in de kantine stamelend met een rood hoofd naar iemand achter me, daar stond dus Ruben Nicolai. Toen ging het gesprek er even over dat hij sinds een tijdje bij de avro werkt, en dat mijn collega hem wel leuk vindt.
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jij loopt stage bij BNN? maak ik hier uit op.![]()
Ik lig echt in een deuk onder m'n bureau hier. Ik werk namelijk bij de NCRV. Dus ik denk Neeee Lienelien loopt stage bij de NCRV!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:56 schreef jakkop het volgende:
Ik maak er uit op dat je stage loopt bij de AVRO. (Maar dat wist ik eigenlijk al)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |