damn, dat mij dat nou nog nooit eerder opgevallen is!quote:
Speciaal voor jou je favoriete smiley:quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
damn, dat mij dat nou nog nooit eerder opgevallen is!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Speciaal voor jou je favoriete smiley:
Dat is zo schandalig vet op zo veel manieren... Wat een heerlijke boeking weer!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:03 schreef lentvent het volgende:
Stereolab naar Doornroosje in Nijmegen op dinsdag 11 november aldus de doornroosje website!
Niceeee!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:03 schreef lentvent het volgende:
Stereolab naar Doornroosje in Nijmegen op dinsdag 11 november aldus de doornroosje website!
Oeh!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nog een paar uur en dan mag ik live gaan genieten van de prachtige muziek van Shearwater.![]()
ik ook ik ook!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nog een paar uur en dan mag ik live gaan genieten van de prachtige muziek van Shearwater.![]()
Ik heb vandaag een deel van je cadeaupakket gescoord, goed hè! (ook al was je dan in mei jarig) Voor de rest snuffel ik nog even vrolijk verder.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:00 schreef lienelien het volgende:
Dingen die je pas jaaaaren later begrepen hebt #31![]()
Oei, daar was ik ook bijna heen gegaan. Ben ik even blij dat ik niet ben geweest.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:33 schreef Lieke_K het volgende:
Oh, waren Futureheads gister in Roosje? Meuhhh, wat ben ik ook een sukkel.![]()
In plaats van daar was ik namelijk bij Puberpop, waar iedereen helemaal hyper werd toen ze doorhadden dat de Lama's er ook waren (min Ruben Nicolai).
Nee, gister was het in de Melkweg. Met echt opvallend goed geluidquote:Op woensdag 10 september 2008 18:33 schreef Lieke_K het volgende:
Oh, waren Futureheads gister in Roosje? Meuhhh, wat ben ik ook een sukkel.![]()
Ah men, dat had ik nou willen meemaken.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oei, daar was ik ook bijna heen gegaan. Ben ik even blij dat ik niet ben geweest.
Lama's![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:38 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een deel van je cadeaupakket gescoord, goed hè! (ook al was je dan in mei jarig) Voor de rest snuffel ik nog even vrolijk verder.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |