Precies wat Peri zegt.. was een hele goeie episode, maar ik denk wel dat het echt een serie is waar je van moet houden!!! Ik vroeg me de hele tijd al af waar ik Rigsby van kende.. so now I knowquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:51 schreef PeRi het volgende:
Pilot paar maanden terug ook gezien en het boeide me wel. Heeft potentie, ligt eraan hoe ze het verder ontwikkelen.
Nee, dat valt wel mee, aangezien Patrick niet helderziend is. Ik heb de eerste aflevering gekeken, nog niet echt onder de indruk. De tweede aflevering leverde een Trojaans Paard op. Volgens mij moet ik deze serie gewoon niet gaan volgen. Het is een tekenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
lijkt dit niet heel erg op medium?
quote:CBS has handed out another golden ticket. The Eye wants a full season of Simon Baker in the The Mentalist, which makes sense, seeing as how it is the best-rated new show of the year. Along with Fringe and 90210, the fake-psychic drama (not to be confused with the fake-psychic comedy over on USA) will be around for a full 22 episodes, barring acts of God, force majeure, the coming of the Second Great Depression or the second coming of Jesus (whichever comes first).
Gelukkig, volgens mij gaat dit wel een leuke show blijven.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:03 schreef Tazmaniac het volgende:
The Mentalist gets picked up for a full season
[..]
mooi, ik heb ze nog niet allemaal gezien.quote:Hitserie The Mentalist vanaf januari nieuw bij SBS 6
Geplaatst op maandag 24 november 2008 om 17:24
SBS 6 begint het nieuwe jaar goed met de Amerikaanse successerie The Mentalist. Dat laat een zegsvrouw van het televisiestation vandaag weten. De serie, die draait om mentalist en detective Patrick Jane, is genomineerd voor een People’s Choice Award. Programmalei- der Tina Nijkamp is erg verheugd dat SBS 6 The Mentalist in Nederland gaat uitzenden. Ze vertelt: “We zijn ontzettend trots dat we na House nu de nieuwe suc- ceshit uit Amerika mogen verwelkomen op onze zender.”
Tina Nijkamp: “Amerika is al in de ban van The Mentalist en we zijn blij dat we de Nederlandse kijkers nu ook met deze serie kunnen laten kennismaken.”
SBS 6 zendt ter introductie op 1 januari om 20.30 uur een dubbele aflevering uit van de hitserie. Hierin maakt de kijker kennis met detective Patrick Jane. Een rol van Simon Baker, onder andere bekend van de advocatenserie The Guardian en de filmhit The Devil Wears Prada. Patrick begint zijn carrière als spiritueel televisiemedium, maar na een tijdje in de schijnwerpers te hebben gestaan wil hij iets anders. Patrick Jane besluit zijn unieke talent te gebruiken om de agenten van CBI te helpen bij het oplossen van complexe misdaadzaken.
Volgens een zegsvrouw van SBS 6 trekt The Mentalist alleen al in de Verenigde Staten wekelijks meer dan 16 miljoen kijkers. “Daarmee is het de best scorende nieuwe serie van 2008. Amerika is in de ban van de spannende misdaadserie The Mentalist. Geen andere nieuwkomer op de televisie weet wekelijks zoveel miljoenen kijkers te boeien.“
Ik vond de eerste aflevering ook meteen de beste van het seizoenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wil de eerste aflevering wel even zien om te kijken of het wat is.
Wel jammer dat je al na 10 minuten door hebt wie de dader is. Ach, iedere serie heeft zijn charme.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:52 schreef Countess het volgende:
Geen topserie, maar wel leuk om naar te kijken. Als je geen zin hebt om na te denken of actief te kijken, is dit prima te doen.
torrentquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:23 schreef Psych-case het volgende:
Waar kijken jullie the Mentalist?
Mijn 2 online-kijk-site's zijn down.
Dan moet je zeker gaan zitten downloaden?quote:
Ik denk dat hij corrupt is.. just een vermoedenquote:Op maandag 28 september 2009 16:34 schreef Mavro het volgende:
Het zal wel een beetje een clash met die agent van de Red John case worden dit seizoen denk ik. Misschien dat hij aan het einde gepakt wordt, in de season finale ofzo. Vermakelijke serie.
woensdag, en deze week was afl. 3 pas hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Whoohoooo het is er weer!![]()
Simon Baker is back!![]()
![]()
Moet aflevering 4 nog kijken.
Op welke dag wordt de nieuwe aflevering in de VS uitgezonden?
Ik ook!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
woensdag, en deze week was afl. 3 pas hoor![]()
ik vond het al zo slecht geacteerd, de woede uitbarsting
dat dacht ik idd ook. Vooral ook toen ze met die alcohol en die pillen bezig wasquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:12 schreef Mavro het volgende:
[..]
Ik ook!!Maar ik dacht dat het was omdat Patrick haar misschien expres onder hypnose had laten zitten ofzo, ik zat echt een hele tijd de totaal verkeerde richting in te denken
Ohw ja ik zie het. Aflevering 4 valt nog niet te bekijken. Dan ben ik bij!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
woensdag, en deze week was afl. 3 pas hoor![]()
ik vond het al zo slecht geacteerd, de woede uitbarsting
ik heb gelogen, het kotm op donderdag in USA op tvquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:26 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ohw ja ik zie het. Aflevering 4 valt nog niet te bekijken. Dan ben ik bij!
Oke, thanx!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb gelogen, het kotm op donderdag in USA op tv
Super Liegebeest!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb gelogen, het kotm op donderdag in USA op tv
quote:
Bosco ofzoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:24 schreef Mavro het volgende:
Zo die Red John agent (ben even z'n naam kwijt) is dus 'in luuuuuveee' with Lisbon? Iets zegt mij trouwens dat Patrick haar ook wel ziet zitten :p
Mij ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:24 schreef Mavro het volgende:
Zo die Red John agent (ben even z'n naam kwijt) is dus 'in luuuuuveee' with Lisbon? Iets zegt mij trouwens dat Patrick haar ook wel ziet zitten :p
Ja waar blijft het vervolg op het plaatsen van dat afluisterapparaatje in het kantoor van die Bosco?quote:
Had Bosco die al niet meteen gevonden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:28 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja waar blijft het vervolg op het plaatsen van dat afluisterapparaatje in het kantoor van die Bosco?
Ja?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had Bosco die al niet meteen gevonden?
Vandaag downen! M'n pc staat hem nu binnen te halen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef Houniet het volgende:
Wanneer komt de nieuwe nou!
Wel hoorquote:
En wat is het bij jou geworden? Bij mij middennacht!quote:
Ze leggen het uit, ze hebben een electrical sweep gedaan. Toen legden ze al snel de link...quote:Op zondag 8 november 2009 15:38 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
En wat is het bij jou geworden? Bij mij middennacht!
Leuke aflevering trouwens. Het team die ook doorheeft dat Bosco een crush heeft op Lisbon. Jane in jail!Hoe wist Bosco trouwens dat die zender door Jane geplaatst was?
Ohw oke.....het was al laat...quote:Op zondag 8 november 2009 15:40 schreef bravo het volgende:
[..]
Ze leggen het uit, ze hebben een electrical sweep gedaan. Toen legden ze al snel de link...
quote:Op zondag 8 november 2009 15:38 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
En wat is het bij jou geworden? Bij mij middennacht!
Leuke aflevering trouwens. Het team die ook doorheeft dat Bosco een crush heeft op Lisbon.Jane in jail!
Hoe wist Bosco trouwens dat die zender door Jane geplaatst was? En wat is er 8 jaar geleden gebeurd? Of was het 6?
Tabasco?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:35 schreef Mavro het volgende:
Ah kutzooi. Jammer van Bascoe, maar het wordt nu wel weer spannend met Red John!
Damn, jij kijkt ook alle series he?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:14 schreef Breuls het volgende:
Verdomd goede aflevering. Baker liet heel mooi de kraaklijnen in Janes karakter zien hier; altijd onverstoorbaar, maar nu duidelijk van zijn stuk gebracht.
En Gregory Itzin zette een betere rol neer dan in heel seizoen 5 van 24, en dan gaat-ie weg! Pfrt
quote:
deze week weerquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:12 schreef Adelante het volgende:
En we verlaten weer de Red John verhaallijn
I know!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:12 schreef Adelante het volgende:
En we verlaten weer de Red John verhaallijn
Heh idd, vrij voorspelbaar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:28 schreef Houniet het volgende:
Ik wist gelijk dat Jane het was aan de telefoon, met die stemvervormer.
quote:
ik denk omdat ze die verhaallijn gewoon niet eeuwig kunnen rekken (dus steeds een aflevering dat ie ze weer te slim af is), ze zullen t wat uit willen stellen want zonder red john ook niet echt patrick jane @ cbiquote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef bravo het volgende:
Waarom stappen ze toch elke keer van red John af, ik vind dat hij een wat prominentere plaats mag hebben, iets meer spanning...
Nou volgens mij valt daar wel wat op af te dingen. Er was een tijd geleden een ep. waarbij de case aan Bosco werd gegeven en Jane zei toen dat hij niet meer voor de CBI wilde werken. Toen bleek dat hij niet terug kon naar zijn oude leventje van mensen beliegen en bedriegen en dat hij geen andere manier wist om zich nuttig te maken en kwam hij terug naar de CBI.quote:Op maandag 14 december 2009 17:41 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik denk omdat ze die verhaallijn gewoon niet eeuwig kunnen rekken (dus steeds een aflevering dat ie ze weer te slim af is), ze zullen t wat uit willen stellen want zonder red john ook niet echt patrick jane @ cbi
Morgen weer als het goed is.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:06 schreef Houniet het volgende:
Ik dacht dat er een nieuwe aflevering was !
Mij ook niet. Weer een gozer met een eikel van een pa. Lijkt House wel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:10 schreef sbientje het volgende:
ik vond m niet zo... dat hele gekweel over zijn jeugd, dat interesseert me echt totaal niet
vond de jonge patrick ook ERG slecht gecast moet ik zeggen..quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:49 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mij ook niet. Weer een gozer met een eikel van een pa. Lijkt House wel.
Ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
vond de jonge patrick ook ERG slecht gecast moet ik zeggen..
Rigsby!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:57 schreef Mavro het volgende:
Leuke aflevering! Vooral de set-up was weer leuk en de manier waarop Rigsby rondparadeerdeAl had ik van tevoren al wel geraden wie het gedaan had deze keer
hij ziet er goed uit nu idd, eerst vond ik m een beetje te breed hahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:55 schreef Lisulaarz het volgende:
Awww dat accent is geweldig!
Hij is trouwens wel wat pondjes kwijt sinds seizoen 1!
Vond laatste episode wel leuk, maar zie ook graag meer van Red John..
Hopelijk staat hij de volgende episode weer centraal!
Ik vond juist die aflevering een keer niet zo voorspelbaar! Het hele concept wat Jane doet, vind ik leuk maar af en toe is het wel te verwachten wie de dader is, maar leuk om te zien hoe ze diegene in de val laten lopen. Die episode waarbij de secretaresse voor red john werkte was voor mij echt verrassend, het einde met dat smeersel dat haar dood werd vond ik dan weer jammer en over de top dat hij zelfs als bewaarder in een gevangenis kan komen zonder op te vallen..quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:07 schreef Atreidez het volgende: Die Red John mag me trouwens gestolen worden sinds die aanslag op het buro en die vrouw die in het complot zat... Dat was de slechtste afl. tot nu toe en trok dat hele verhaal naar beneden imho
Onthuld? Patrick had t door, en om het niet te onthullen moest Rigsby juist die casanova spelenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:52 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Ik liep achter? Van Pelt en Rigsby hebben hun relatie onthuld!![]()
![]()
die aflevering daarna vertelden ze het toch..quote:Op zondag 31 januari 2010 12:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Onthuld? Patrick had t door, en om het niet te onthullen moest Rigsby juist die casanova spelen
Heb ik weer half zitten slapen denk ikquote:Op zondag 31 januari 2010 13:00 schreef sbientje het volgende:
[..]
die aflevering daarna vertelden ze het toch..
idd leuk ja, met die auto'squote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:21 schreef Mavro het volgende:
Leuke aflevering en mooie auto's. Jammer van de LamborghiniMaar die Mercedes op het eind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:
Ik hoop dat ze hier binnekort weer mee verder gaan inderdaad.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:41 schreef mwaterl het volgende:
Red John voert ook niet meer zoveel uit tegenwoordig he...
Oh zo. Dit is namelijk het USA topicquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:30 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Zie nu weer die aflevering op tv.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh zo. Dit is namelijk het USA topic.
Wat was de titel van de aflevering van donderdag?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Kick.
Wat een matige aflevering.
Dingetje die zomaar een bom onschadelijk maakt door de kabeltjes eruit te rukken
Slecht^2
Ik heb er even aan gedacht, maar het lijkt me te voor de hand liggend.quote:Op zondag 23 mei 2010 04:07 schreef SiGNe het volgende:
Wie denkt er nog meer dat Kristina Red John is?
van tv.comquote:Tyger! Tyger! burning bright
In the forests of the night,
What immortal hand or eye
Could frame thy fearful symmetry?
These lines said by Red John and Patrick Jane are the first stanza of William Blake's poem "The Tyger" (from Songs of Experience). The first two lines describe the chaos and evil "the Tyger" creates in mankind, while the second two lines are musing about the creator of "the Tyger".
Here, Red John says the lines to assert his superiority above all, including his most formidable enemy Patrick Jane. The serial murderer wants to let Jane know that even after they finally cross paths, still nobody can stop him from what he does.
William Blake - The Tygerquote:Op maandag 24 mei 2010 00:55 schreef sbientje het volgende:
Kristina![]()
Had Red John een stemvervormer op ofzo? Hij klonk zo gay![]()
Wat hij zei trouwens, van tiger tiger blabla cemetary, is dat iets bekends? Weet iemand dat zo? Ik kan ook wel googlen hoor, maar och
had het zelf al gevonden iddquote:
Inderdaad. Ik schrok toen Jane die klap kreeg in dat verlaten hotel.quote:
Het zou kunnen. wat ik me ook afvroeg was of die ober red john was. Want red john zei 2 woordjes die alleen die ober had gehoord. Weet ff niet meer welke woordjes.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb er even aan gedacht, maar het lijkt me te voor de hand liggend.
TVP plaatsen terwijl er nu een volgtopicknopje is onderin quickreply?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:51 schreef retorbrapi het volgende:
tvp, ben pas bij aflevering 8 van seizoen 2, ff inhaalslag maken
Huh? Ik zie niks?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
TVP plaatsen terwijl er nu een volgtopicknopje is onderin quickreply?
Same herequote:
Op gelijke hoogte van 'invoeren' maar dan een stuk naar rechts.quote:
titel is idd vrij slecht ja...quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:38 schreef PPL het volgende:
Jammer dat er niet echt wordt doorgegaan op vorige keer.
Okay, Jane is wat in de war en heeft weinig trek in de zaak.
Maar geen Red John.
Geen spoor van/verwijzing naar een zoektocht naar Kristina.
Verder kan ik niets met de titel "Red Sky at Night",
Viel te verwachten, het komt wel vaker voor dat ze na een Red John aflevering doorgaan met de orde van de dag. Nu hebben ze in ieder geval nog tussen neus en lippen door het publiek bijgepraat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:38 schreef PPL het volgende:
Jammer dat er niet echt wordt doorgegaan op vorige keer.
Okay, Jane is wat in de war en heeft weinig trek in de zaak.
Maar geen Red John.
Geen spoor van/verwijzing naar een zoektocht naar Kristina.
Verder kan ik niets met de titel "Red Sky at Night",
Het is toch altijd voorspelbaar? Dat van vorige week net zo, met die robijn. Altijd is er zo een ding om de dader in de val te laten lopen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:22 schreef sbientje het volgende:
ik vond die van deze week niet zo leuk... het laatste gedeelte was sowieso heel erg voorspelbaar, jammer
ja, misschien wel (deze week was het een robijn, vorige week was het volgens mij een diamant?) maar ik vond het deze week ook gewoon qua verhaal een beetje slap allemaalquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is toch altijd voorspelbaar? Dat van vorige week net zo, met die robijn. Altijd is er zo een ding om de dader in de val te laten lopen.
Misschien vanavond!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:53 schreef IceBeach het volgende:
Hopen dat Red John binnenkort weer eens opduikt.
Dat ja! Dat maakt het tenminste spannend. Die moorden doen me altijd aan Murder she Wrote denken eigenlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:53 schreef IceBeach het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:53 schreef IceBeach het volgende:
Jaa, met de departed soul of Christinaquote:
vond ik idd ook ja, niet echt spektakelquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:37 schreef Houniet het volgende:
Ik vond deze een beetje slapjes.
En volgens mij is Agent Rigsby een beetje jaloers. Daar mag wel wat meer interactie inzitten, hij met van Pelt
.
Zei Rigsby dat niet tegen Cho?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:38 schreef IceBeach het volgende:
Cho met z'n 'thank you captain obvious'.
Kloptquote:
quote:Dat was lachen ja, met die kaartOp zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Houniet het volgende:
Geweldig héen met die kaarten
die kop van Rigsby
!
En van Peltdie elke keer mee wilt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |