titel is idd vrij slecht ja...quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:38 schreef PPL het volgende:
Jammer dat er niet echt wordt doorgegaan op vorige keer.
Okay, Jane is wat in de war en heeft weinig trek in de zaak.
Maar geen Red John.
Geen spoor van/verwijzing naar een zoektocht naar Kristina.
Verder kan ik niets met de titel "Red Sky at Night",
Viel te verwachten, het komt wel vaker voor dat ze na een Red John aflevering doorgaan met de orde van de dag. Nu hebben ze in ieder geval nog tussen neus en lippen door het publiek bijgepraat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:38 schreef PPL het volgende:
Jammer dat er niet echt wordt doorgegaan op vorige keer.
Okay, Jane is wat in de war en heeft weinig trek in de zaak.
Maar geen Red John.
Geen spoor van/verwijzing naar een zoektocht naar Kristina.
Verder kan ik niets met de titel "Red Sky at Night",
Het is toch altijd voorspelbaar? Dat van vorige week net zo, met die robijn. Altijd is er zo een ding om de dader in de val te laten lopen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:22 schreef sbientje het volgende:
ik vond die van deze week niet zo leuk... het laatste gedeelte was sowieso heel erg voorspelbaar, jammer
ja, misschien wel (deze week was het een robijn, vorige week was het volgens mij een diamant?) maar ik vond het deze week ook gewoon qua verhaal een beetje slap allemaalquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is toch altijd voorspelbaar? Dat van vorige week net zo, met die robijn. Altijd is er zo een ding om de dader in de val te laten lopen.
Misschien vanavond!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:53 schreef IceBeach het volgende:
Hopen dat Red John binnenkort weer eens opduikt.
Dat ja! Dat maakt het tenminste spannend. Die moorden doen me altijd aan Murder she Wrote denken eigenlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:53 schreef IceBeach het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:53 schreef IceBeach het volgende:
Jaa, met de departed soul of Christinaquote:
vond ik idd ook ja, niet echt spektakelquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:37 schreef Houniet het volgende:
Ik vond deze een beetje slapjes.
En volgens mij is Agent Rigsby een beetje jaloers. Daar mag wel wat meer interactie inzitten, hij met van Pelt
.
Zei Rigsby dat niet tegen Cho?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:38 schreef IceBeach het volgende:
Cho met z'n 'thank you captain obvious'.
Kloptquote:
quote:Dat was lachen ja, met die kaartOp zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Houniet het volgende:
Geweldig héen met die kaarten
die kop van Rigsby
!
En van Peltdie elke keer mee wilt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |