ik heb gelogen, het kotm op donderdag in USA op tvquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:26 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ohw ja ik zie het. Aflevering 4 valt nog niet te bekijken. Dan ben ik bij!
Oke, thanx!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb gelogen, het kotm op donderdag in USA op tv
Super Liegebeest!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb gelogen, het kotm op donderdag in USA op tv
quote:
Bosco ofzoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:24 schreef Mavro het volgende:
Zo die Red John agent (ben even z'n naam kwijt) is dus 'in luuuuuveee' with Lisbon? Iets zegt mij trouwens dat Patrick haar ook wel ziet zitten :p
Mij ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:24 schreef Mavro het volgende:
Zo die Red John agent (ben even z'n naam kwijt) is dus 'in luuuuuveee' with Lisbon? Iets zegt mij trouwens dat Patrick haar ook wel ziet zitten :p
Ja waar blijft het vervolg op het plaatsen van dat afluisterapparaatje in het kantoor van die Bosco?quote:
Had Bosco die al niet meteen gevonden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:28 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja waar blijft het vervolg op het plaatsen van dat afluisterapparaatje in het kantoor van die Bosco?
Ja?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had Bosco die al niet meteen gevonden?
Vandaag downen! M'n pc staat hem nu binnen te halen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef Houniet het volgende:
Wanneer komt de nieuwe nou!
Wel hoorquote:
En wat is het bij jou geworden? Bij mij middennacht!quote:
Ze leggen het uit, ze hebben een electrical sweep gedaan. Toen legden ze al snel de link...quote:Op zondag 8 november 2009 15:38 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
En wat is het bij jou geworden? Bij mij middennacht!
Leuke aflevering trouwens. Het team die ook doorheeft dat Bosco een crush heeft op Lisbon. Jane in jail!Hoe wist Bosco trouwens dat die zender door Jane geplaatst was?
Ohw oke.....het was al laat...quote:Op zondag 8 november 2009 15:40 schreef bravo het volgende:
[..]
Ze leggen het uit, ze hebben een electrical sweep gedaan. Toen legden ze al snel de link...
quote:Op zondag 8 november 2009 15:38 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
En wat is het bij jou geworden? Bij mij middennacht!
Leuke aflevering trouwens. Het team die ook doorheeft dat Bosco een crush heeft op Lisbon.Jane in jail!
Hoe wist Bosco trouwens dat die zender door Jane geplaatst was? En wat is er 8 jaar geleden gebeurd? Of was het 6?
Tabasco?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:35 schreef Mavro het volgende:
Ah kutzooi. Jammer van Bascoe, maar het wordt nu wel weer spannend met Red John!
Damn, jij kijkt ook alle series he?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:14 schreef Breuls het volgende:
Verdomd goede aflevering. Baker liet heel mooi de kraaklijnen in Janes karakter zien hier; altijd onverstoorbaar, maar nu duidelijk van zijn stuk gebracht.
En Gregory Itzin zette een betere rol neer dan in heel seizoen 5 van 24, en dan gaat-ie weg! Pfrt
quote:
deze week weerquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:12 schreef Adelante het volgende:
En we verlaten weer de Red John verhaallijn
I know!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:12 schreef Adelante het volgende:
En we verlaten weer de Red John verhaallijn
Heh idd, vrij voorspelbaar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:28 schreef Houniet het volgende:
Ik wist gelijk dat Jane het was aan de telefoon, met die stemvervormer.
quote:
ik denk omdat ze die verhaallijn gewoon niet eeuwig kunnen rekken (dus steeds een aflevering dat ie ze weer te slim af is), ze zullen t wat uit willen stellen want zonder red john ook niet echt patrick jane @ cbiquote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef bravo het volgende:
Waarom stappen ze toch elke keer van red John af, ik vind dat hij een wat prominentere plaats mag hebben, iets meer spanning...
Nou volgens mij valt daar wel wat op af te dingen. Er was een tijd geleden een ep. waarbij de case aan Bosco werd gegeven en Jane zei toen dat hij niet meer voor de CBI wilde werken. Toen bleek dat hij niet terug kon naar zijn oude leventje van mensen beliegen en bedriegen en dat hij geen andere manier wist om zich nuttig te maken en kwam hij terug naar de CBI.quote:Op maandag 14 december 2009 17:41 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik denk omdat ze die verhaallijn gewoon niet eeuwig kunnen rekken (dus steeds een aflevering dat ie ze weer te slim af is), ze zullen t wat uit willen stellen want zonder red john ook niet echt patrick jane @ cbi
Morgen weer als het goed is.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:06 schreef Houniet het volgende:
Ik dacht dat er een nieuwe aflevering was !
Mij ook niet. Weer een gozer met een eikel van een pa. Lijkt House wel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:10 schreef sbientje het volgende:
ik vond m niet zo... dat hele gekweel over zijn jeugd, dat interesseert me echt totaal niet
vond de jonge patrick ook ERG slecht gecast moet ik zeggen..quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:49 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mij ook niet. Weer een gozer met een eikel van een pa. Lijkt House wel.
Ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
vond de jonge patrick ook ERG slecht gecast moet ik zeggen..
Rigsby!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:57 schreef Mavro het volgende:
Leuke aflevering! Vooral de set-up was weer leuk en de manier waarop Rigsby rondparadeerdeAl had ik van tevoren al wel geraden wie het gedaan had deze keer
hij ziet er goed uit nu idd, eerst vond ik m een beetje te breed hahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:55 schreef Lisulaarz het volgende:
Awww dat accent is geweldig!
Hij is trouwens wel wat pondjes kwijt sinds seizoen 1!
Vond laatste episode wel leuk, maar zie ook graag meer van Red John..
Hopelijk staat hij de volgende episode weer centraal!
Ik vond juist die aflevering een keer niet zo voorspelbaar! Het hele concept wat Jane doet, vind ik leuk maar af en toe is het wel te verwachten wie de dader is, maar leuk om te zien hoe ze diegene in de val laten lopen. Die episode waarbij de secretaresse voor red john werkte was voor mij echt verrassend, het einde met dat smeersel dat haar dood werd vond ik dan weer jammer en over de top dat hij zelfs als bewaarder in een gevangenis kan komen zonder op te vallen..quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:07 schreef Atreidez het volgende: Die Red John mag me trouwens gestolen worden sinds die aanslag op het buro en die vrouw die in het complot zat... Dat was de slechtste afl. tot nu toe en trok dat hele verhaal naar beneden imho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |