Wel hoorquote:
En wat is het bij jou geworden? Bij mij middennacht!quote:
Ze leggen het uit, ze hebben een electrical sweep gedaan. Toen legden ze al snel de link...quote:Op zondag 8 november 2009 15:38 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
En wat is het bij jou geworden? Bij mij middennacht!
Leuke aflevering trouwens. Het team die ook doorheeft dat Bosco een crush heeft op Lisbon. Jane in jail!Hoe wist Bosco trouwens dat die zender door Jane geplaatst was?
Ohw oke.....het was al laat...quote:Op zondag 8 november 2009 15:40 schreef bravo het volgende:
[..]
Ze leggen het uit, ze hebben een electrical sweep gedaan. Toen legden ze al snel de link...
quote:Op zondag 8 november 2009 15:38 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
En wat is het bij jou geworden? Bij mij middennacht!
Leuke aflevering trouwens. Het team die ook doorheeft dat Bosco een crush heeft op Lisbon.Jane in jail!
Hoe wist Bosco trouwens dat die zender door Jane geplaatst was? En wat is er 8 jaar geleden gebeurd? Of was het 6?
Tabasco?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:35 schreef Mavro het volgende:
Ah kutzooi. Jammer van Bascoe, maar het wordt nu wel weer spannend met Red John!
Damn, jij kijkt ook alle series he?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:14 schreef Breuls het volgende:
Verdomd goede aflevering. Baker liet heel mooi de kraaklijnen in Janes karakter zien hier; altijd onverstoorbaar, maar nu duidelijk van zijn stuk gebracht.
En Gregory Itzin zette een betere rol neer dan in heel seizoen 5 van 24, en dan gaat-ie weg! Pfrt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |