quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:00 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
PK, BK, RV, BT, GT +/- 16
4ebe 65+zo oud is ze niet ze heeft een goede leeftijd
bobson rond de 25 ofzo
gers 12![]()
vwo dat zou ik ook eigen gedaan moeten hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha sukkel2 is duidelijk niet je favo getal
Ooh en ik ben 17en ik zit nu in 6vwo. Dus doe alweer bijna examen
!
Ben ook nog 17 als ik mn diploma in ontvangst neem
fok! meetquote:
Nohhhhhquote:
Nee op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhhhh
In Oss-centrum toch?
jwz
Hoi.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:03 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hoi ! = )
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhhhh
In Oss-centrum toch?
jwz
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:00 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
PK, BK, RV, BT, GT +/- 16
4ebe 65+
bobson rond de 25 ofzo
gers 12
juup ik heb een klacht over jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:13 schreef gers het volgende:
[..]
juup ik heb een klacht over je
Ik ben opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit ook in 6vwo en ben over drie kwartier 17quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha sukkel2 is duidelijk niet je favo getal
Ooh en ik ben 17en ik zit nu in 6vwo. Dus doe alweer bijna examen
!
Ben ook nog 17 als ik mn diploma in ontvangst neem
Vanessa Carltonquote:
ja de hele krat is leegquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:55 schreef gers het volgende:
[..]
iedereen is jonger behalve bobby en 4ebe
bedankt dat jullie het er even inwrijven, top!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hele bagger sc ouder was dan ik, blijken ze allemaal jonger te zijn..![]()
Behalve bobby b
Aangezien ik ook in de OP sta, ik ben het oudstquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
bedankt dat jullie het er even inwrijven, top!
maar je bent jong van geest of zoietsquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aangezien ik ook in de OP sta, ik ben het oudst
Hey die versie kende ik nog nietquote:
Bijna kinds.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:20 schreef gers het volgende:
[..]
maar je bent jong van geest of zoiets
quote:
Oh?quote:
Dat is dan tenminste 1 geruststellingquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aangezien ik ook in de OP sta, ik ben het oudst
Ik heb er ook een andere versie van iddquote:
Ja, ik ken alleen de album versie, die klinkt wat kaler.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb er ook een andere versie van iddMaar die kon ik niet zo gauw vinden op youtube
Mijn oren bloeden nu hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:23 schreef BigKahuna het volgende:
WHO'S FLYER THAN A G5 AIRPLANE ??????
ME.
Ik vind die andere beterquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ken alleen de album versie, die klinkt wat kaler.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ken alleen de album versie, die klinkt wat kaler.
Ja, ik ook, in deze overheerst de muziek wel erg.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind die andere beter.
Die live versie van Ordinary day![]()
![]()
Heb je haar jouw foto's gePMed dan? Ik heb ze al lang gezien!quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:28 schreef Sackboy het volgende:
Waar blijven die foto's van BT?
Ik sta hier met m'n broek op de enkels
Wat vind je van dit liedje?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ook, in deze overheerst de muziek wel erg.
Die had ik toch onlangs hier gepostquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je haar jouw foto's gePMed dan? Ik heb ze al lang gezien!
Burger King bestaat al 54 jaar.quote:
Iemand is gestopt met JOUW opleiding? Geef jij opleidingen dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is nu al iemand gestopt met mijn opleiding, gaat lekker
Uitkering is ook veel chiller.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is nu al iemand gestopt met mijn opleiding, gaat lekker
quote:
Mooi liedje idd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat vind je van dit liedje?
Let niet op het filmpje, kon geen andere vinden met dit liedje.
Hoe had ik het anders moeten formuleren?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Iemand is gestopt met JOUW opleiding? Geef jij opleidingen dan?
Een zeker persoon, dat dezelfde opleiding volgde als ik, is er ofschoon reeds mee opgehouden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe had ik het anders moeten formuleren?
Goed he, is echt een heerlijke sneer naar haar vorige platenmaatschappij.quote:
Vanessa Carlton is zo tofquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed he, is echt een heerlijke sneer naar haar vorige platenmaatschappij.En natuurlijk ook wel dat ze afscheid heeft genomen van die periode. Toen ik die video voor het eerst zag dacht ik eerst dat het gewoon Thousand Miles was.
Als jij opleidingen geeft klopt het redelijk. Als het dezelfde opleiding is die jij ook volgt dan is het niet JOUW opleiding, maar de opleiding die jij ook volgt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou gewoon:quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
euh, ik bedoeldequote:Op vrijdag 5 september 2008 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is nu al iemand gestopt met de opleiding die ik doe, gaat lekker
Ik laat voortaan al mijn reacties via jou gaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een zeker persoon, dat dezelfde opleiding volgde als ik, is er ofschoon reeds mee opgehouden.
Nee, ofschoon past niet in deze zin maar ik vind het zo'n tof woord![]()
Ja ik snap wat je bedoeld, maar ik dacht dat iedereen wel de strekking ervan begreep...quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij opleidingen geeft klopt het redelijk. Als het dezelfde opleiding is die jij ook volgt dan is het niet JOUW opleiding, maar de opleiding die jij ook volgt.
Dat beloofd watquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat voortaan al mijn reacties via jou gaan
Op voorbijkomende fietsers gegooid. Hoezo?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoeld, maar ik dacht dat iedereen wel de strekking ervan begreep...
Ja, het punt dat u trachtte te maken kwam goed op mij over, echter lag het ofschoon in mijn lijn der verwachting dat menigeen mijn repliek kon bevatten.
Heej de kloon van 4EverBlackEyedquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Op voorbijkomende fietsers gegooid. Hoezo?
ACH JIJ KAN NIET EENS GOED SPELLEN WANT HET MOET BELOOFT ZIJN MET EEN T DUSSSSSSSS HOU JE MUIL EVEN OVER ANDEREN JA !?? VIEZUH HATERRRR !!!quote:
Ik mag dat, ik ben oudquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ACH JIJ KAN NIET EENS GOED SPELLEN WANT HET MOET BELOOFT ZIJN MET EEN T DUSSSSSSSS HOU JE MUIL EVEN OVER ANDEREN JA !?? VIEZUH HATERRRR !!!
quote:
Trusten opaquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:57 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, ik ben slapen en laat de boel heel!
quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:57 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:57 schreef BobbyB het volgende:
trustequote:Op vrijdag 5 september 2008 23:57 schreef BobbyB het volgende:
GEFELICIFLAPSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTquote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:05 schreef GasTurbine het volgende:
oh iedereen is weer bang voor de lapo
Oh kut even oppassenquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:05 schreef GasTurbine het volgende:
oh iedereen is weer bang voor de lapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |