Val jij op ouwe wijven?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wist je dat ik op vrouwelijke leeftijdgenootjes van je val?
Moet je maar eerst jouw pics naar haar sturen.quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Gefeliciflapsiteerdtaart. Maar 17 is nog net ietsje nuttelozer
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Sackboy was toch eerst sackboy?
Ik las het verkeerdquote:
Nog 1 jaar, dan mag je autorijden, de coffeeshop in en belasting betalen. Maar ook Stufi trekken en gratis reizen met OV jaarkaartquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nog 1 jaar, dan mag je autorijden en gratis reizen met OV jaarkaart
Als het z'n laatste avond als 16-jarige is, ga ik er vanuit dat ie dan ook 16 is ehquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ben jij nog maar 15![]()
Wist je dat ik op vrouwelijke leeftijdgenootjes van je val?
Eens.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:20 schreef Triptamine het volgende:
Dit weekend dat kutOefeninterlandvoetbal
ik wil Ajax zien verdomme
Dat laatste alleen mits opleidingquote:
Dat mag ook al als je 16 bentquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nog 1 jaar, dan mag je autorijden, de coffeeshop in en belasting betalen. Maar ook Stufi trekken en gratis reizen met OV jaarkaart
Klopt, maar dat is de meest kromme regeling ooit.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat mag ook al als je 16 bent![]()
Mits je HBO of Uni doet.
Krom? Juist niet, anders had ik het eerste jaar van m'n studie voor het OV moeten betalen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is de meest kromme regeling ooit.
Dat laatste dus. 1 meisje bij mij in de klas betaald voor een trajectkaart voor een jaar 2000 euroquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Krom? Juist niet, anders had ik het eerste jaar van m'n studie voor het OV moeten betalen.
Of bedoel je krom omdat het MBO er niet onder valt?
Is wel lullig inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat laatste dus. 1 meisje bij mij in de klas betaald voor een trajectkaart voor een jaar 2000 euroAlsof de opleiding niet duur genoeg is ofzo. Maar ja, "wij doen maar
MBO
he" Zo denkt het kabinet iig.
Ja echt he, Oranje in de zomerstop is geweldig. Maar in de competitie is het weer zo'n gekut met dat de competitie stil gelegd moet worden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:20 schreef Triptamine het volgende:
Dit weekend dat kutOefeninterlandvoetbal
ik wil Ajax zien verdomme
We moeten tegen Roda, dus een opstootje tussen Kah en Castro lijkt me ook wel weer leukquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:30 schreef afcajos het volgende:
Ik wil verdomme Ajax de bittere nederlaag weg zien spoelen met een klinkende overwinngen van 5 of 6-0
Latex, handoek, tot sinas en de groentenquote:
Lijkt me best leuke film.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:33 schreef BobbyB het volgende:
http://www.thehauntingofmollyhartley.com/
![]()
Haley's eerste hoofdrol
Ja, ben erg benieuwd! Het ziet er wel gaaf uit iig.quote:
Doei, GT!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:37 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Hollywoodsletzorz hier kom ik!
Als ik weekend had was je alleen geweestquote:
Hollywoodquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:37 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Hollywoodsletzorz hier kom ik!
Posten danquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:54 schreef Sackboy het volgende:
Dit gezapige topique heeft dringende behoefte aan fotografische prenten van weelderige tienertietjes.
Ff het een en ander uit het breezah topic geleendquote:
Nein...quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:53 schreef Sackboy het volgende:
DAS IST IMMER NOCH KEINE STURMLAUFTOPICK NEIN..
Typ ns normaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:23 schreef GasTurbine het volgende:
ECHT KANKERGAAR, door een stortbui was ik helemaal nat, kom ik daar aan bij mijn onmin erge matti, heeftie een spoedgeval binnen de familiezorz.
hij had gebeld maar ik lette niet op door die torrieregens. 13.gif.
Ik sprak er één, die had een trajectkaart van 3000 euro.. Niks bijzonders denk je dan, jawel, ze zat op een middelbare school.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Is wel lullig inderdaad.
2000 euro![]()
Wij zijn van de straat meng.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Typ ns normaalhet is dat ik recht van de straat kom, maar anders!
Maar wel kut voor je!
stiekem had ik je best gemistquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja, hallo![]()
!
[..]
Thug life bro
Ik kan dit lezen en ik vind mezelf nu erg stoerquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:23 schreef GasTurbine het volgende:
ECHT KANKERGAAR, door een stortbui was ik helemaal nat, kom ik daar aan bij mijn onmin erge matti, heeftie een spoedgeval binnen de familiezorz.
hij had gebeld maar ik lette niet op door die torrieregens. 13.gif.
Als ik boos ben praat ik vooral veel in negertaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan dit lezen en ik vind mezelf nu erg stoer
Ohhhquote:
Haha, ja maar het slaat nergens op. Onmin erge mattie bijv? Heel erg, wat is er heel erg aan mquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan dit lezen en ik vind mezelf nu erg stoer
2 goals in één minuut?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:34 schreef gers het volgende:
wie had trouwens nog meer die prachtige wedstrijd van top gezien
tony de groot![]()
![]()
Wat doe je voor opleiding?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:35 schreef GasTurbine het volgende:
ai ai ai, er zijn enormveel meidzors waarmee ik wel eens flink mee van bil zou willen gaan in mijn leerjaar, vet kicken!
Ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:35 schreef GasTurbine het volgende:
ai ai ai, er zijn enormveel meidzors waarmee ik wel eens flink mee van bil zou willen gaan in mijn leerjaar, vet kicken!
87 en 88ste minuutquote:
No waiiiiquote:
mijn illusie dat alle fok dames bi zijn is wegquote:
4havo (quote:
OH NOES, pittige kapsels moeten dood !!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef GasTurbine het volgende:
Voor de rest 27 meidzorzwaarvan er maar 1 dik is en 1 heeft een 'pittig kapsel'.
Daaromquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH NOES, pittige kapsels moeten dood !!!
Zelfde hoes een lakenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:51 schreef Sackboy het volgende:
Bedoel je niet 'vlot' kapsel?
Ooh ik dacht dat je ouder was eigenlijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
4havo () EM, en zit maar met 6 andere jongens, waarvan er 3 uit de kast zijn gekomen (
_! ), 1 licht-autistisch is (en met zijn scooter naar de skiberg rijdt in een tussenuur en weer terug in een tussenuur, toch wel kwartiertje rijden.) en daarnaast een gast die wel tof is, maar ik amper zie.
Voor de rest 27 meidzorzwaarvan er maar 1 dik is en 1 heeft een 'pittig kapsel'.
Ik dacht dat de hele bagger sc ouder was dan ik, blijken ze allemaal jonger te zijn..quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je ouder was eigenlijk
iedereen is jonger behalve bobby en 4ebequote:Op vrijdag 5 september 2008 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hele bagger sc ouder was dan ik, blijken ze allemaal jonger te zijn..![]()
Behalve bobby b
Ja ik dacht het eigenlijk ookquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hele bagger sc ouder was dan ik, blijken ze allemaal jonger te zijn..![]()
Behalve bobby b
Het kan nog pittiger!quote:
Ja.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:55 schreef gers het volgende:
[..]
iedereen is jonger behalve bobby en 4ebe
Weet ik maar daar kon ik zo gauw geen foto van vindenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het kan nog pittiger!
En nog vlotter !!!
(een gekleurd stekelkapsel)
2 keer blijven zittenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je ouder was eigenlijkwat moet je in 4havo
? Of ben je jonger dan ik
?
Maar leuk voor je
Ik ben oud...quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:57 schreef Sackboy het volgende:
Hoe oud is iedereen nou dan?
Over een uur en 2 minuten ben ik 17quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:57 schreef Sackboy het volgende:
Hoe oud is iedereen nou dan?
HOI BK, LANG NIET GEZIEN !!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:57 schreef BigKahuna het volgende:
hoi biw
quote:
Hahaha sukkelquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
2 keer blijven zitten
(groep 2 en klas 2)
Alvast gefeliciteerd he!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Over een uur en 2 minuten ben ik 17
PK, BK, RV, BT, GT +/- 16quote:
geen feest met brezahsletjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Over een uur en 2 minuten ben ik 17
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |