Typ ns normaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:23 schreef GasTurbine het volgende:
ECHT KANKERGAAR, door een stortbui was ik helemaal nat, kom ik daar aan bij mijn onmin erge matti, heeftie een spoedgeval binnen de familiezorz.
hij had gebeld maar ik lette niet op door die torrieregens. 13.gif.
Ik sprak er één, die had een trajectkaart van 3000 euro.. Niks bijzonders denk je dan, jawel, ze zat op een middelbare school.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Is wel lullig inderdaad.
2000 euro![]()
Wij zijn van de straat meng.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Typ ns normaalhet is dat ik recht van de straat kom, maar anders!
Maar wel kut voor je!
stiekem had ik je best gemistquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja, hallo![]()
!
[..]
Thug life bro
Ik kan dit lezen en ik vind mezelf nu erg stoerquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:23 schreef GasTurbine het volgende:
ECHT KANKERGAAR, door een stortbui was ik helemaal nat, kom ik daar aan bij mijn onmin erge matti, heeftie een spoedgeval binnen de familiezorz.
hij had gebeld maar ik lette niet op door die torrieregens. 13.gif.
Als ik boos ben praat ik vooral veel in negertaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan dit lezen en ik vind mezelf nu erg stoer
Ohhhquote:
Haha, ja maar het slaat nergens op. Onmin erge mattie bijv? Heel erg, wat is er heel erg aan mquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan dit lezen en ik vind mezelf nu erg stoer
2 goals in één minuut?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:34 schreef gers het volgende:
wie had trouwens nog meer die prachtige wedstrijd van top gezien
tony de groot![]()
![]()
Wat doe je voor opleiding?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:35 schreef GasTurbine het volgende:
ai ai ai, er zijn enormveel meidzors waarmee ik wel eens flink mee van bil zou willen gaan in mijn leerjaar, vet kicken!
Ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:35 schreef GasTurbine het volgende:
ai ai ai, er zijn enormveel meidzors waarmee ik wel eens flink mee van bil zou willen gaan in mijn leerjaar, vet kicken!
87 en 88ste minuutquote:
No waiiiiquote:
mijn illusie dat alle fok dames bi zijn is wegquote:
4havo (quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |