OH NOES, pittige kapsels moeten dood !!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef GasTurbine het volgende:
Voor de rest 27 meidzorzwaarvan er maar 1 dik is en 1 heeft een 'pittig kapsel'.
Daaromquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH NOES, pittige kapsels moeten dood !!!
Zelfde hoes een lakenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:51 schreef Sackboy het volgende:
Bedoel je niet 'vlot' kapsel?
Ooh ik dacht dat je ouder was eigenlijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
4havo () EM, en zit maar met 6 andere jongens, waarvan er 3 uit de kast zijn gekomen (
_! ), 1 licht-autistisch is (en met zijn scooter naar de skiberg rijdt in een tussenuur en weer terug in een tussenuur, toch wel kwartiertje rijden.) en daarnaast een gast die wel tof is, maar ik amper zie.
Voor de rest 27 meidzorzwaarvan er maar 1 dik is en 1 heeft een 'pittig kapsel'.
Ik dacht dat de hele bagger sc ouder was dan ik, blijken ze allemaal jonger te zijn..quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je ouder was eigenlijk
iedereen is jonger behalve bobby en 4ebequote:Op vrijdag 5 september 2008 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hele bagger sc ouder was dan ik, blijken ze allemaal jonger te zijn..![]()
Behalve bobby b
Ja ik dacht het eigenlijk ookquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hele bagger sc ouder was dan ik, blijken ze allemaal jonger te zijn..![]()
Behalve bobby b
Het kan nog pittiger!quote:
Ja.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:55 schreef gers het volgende:
[..]
iedereen is jonger behalve bobby en 4ebe
Weet ik maar daar kon ik zo gauw geen foto van vindenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het kan nog pittiger!
En nog vlotter !!!
(een gekleurd stekelkapsel)
2 keer blijven zittenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je ouder was eigenlijkwat moet je in 4havo
? Of ben je jonger dan ik
?
Maar leuk voor je
Ik ben oud...quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:57 schreef Sackboy het volgende:
Hoe oud is iedereen nou dan?
Over een uur en 2 minuten ben ik 17quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:57 schreef Sackboy het volgende:
Hoe oud is iedereen nou dan?
HOI BK, LANG NIET GEZIEN !!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:57 schreef BigKahuna het volgende:
hoi biw
quote:
Hahaha sukkelquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
2 keer blijven zitten
(groep 2 en klas 2)
Alvast gefeliciteerd he!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Over een uur en 2 minuten ben ik 17
PK, BK, RV, BT, GT +/- 16quote:
geen feest met brezahsletjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Over een uur en 2 minuten ben ik 17
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |