Val jij op ouwe wijven?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wist je dat ik op vrouwelijke leeftijdgenootjes van je val?
Moet je maar eerst jouw pics naar haar sturen.quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Gefeliciflapsiteerdtaart. Maar 17 is nog net ietsje nuttelozer
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Sackboy was toch eerst sackboy?
Ik las het verkeerdquote:
Nog 1 jaar, dan mag je autorijden, de coffeeshop in en belasting betalen. Maar ook Stufi trekken en gratis reizen met OV jaarkaartquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nog 1 jaar, dan mag je autorijden en gratis reizen met OV jaarkaart
Als het z'n laatste avond als 16-jarige is, ga ik er vanuit dat ie dan ook 16 is ehquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ben jij nog maar 15![]()
Wist je dat ik op vrouwelijke leeftijdgenootjes van je val?
Eens.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:20 schreef Triptamine het volgende:
Dit weekend dat kutOefeninterlandvoetbal
ik wil Ajax zien verdomme
Dat laatste alleen mits opleidingquote:
Dat mag ook al als je 16 bentquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nog 1 jaar, dan mag je autorijden, de coffeeshop in en belasting betalen. Maar ook Stufi trekken en gratis reizen met OV jaarkaart
Klopt, maar dat is de meest kromme regeling ooit.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat mag ook al als je 16 bent![]()
Mits je HBO of Uni doet.
Krom? Juist niet, anders had ik het eerste jaar van m'n studie voor het OV moeten betalen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is de meest kromme regeling ooit.
Dat laatste dus. 1 meisje bij mij in de klas betaald voor een trajectkaart voor een jaar 2000 euroquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Krom? Juist niet, anders had ik het eerste jaar van m'n studie voor het OV moeten betalen.
Of bedoel je krom omdat het MBO er niet onder valt?
Is wel lullig inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat laatste dus. 1 meisje bij mij in de klas betaald voor een trajectkaart voor een jaar 2000 euroAlsof de opleiding niet duur genoeg is ofzo. Maar ja, "wij doen maar
MBO
he" Zo denkt het kabinet iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |