Vanessa Carltonquote:
ja de hele krat is leegquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:55 schreef gers het volgende:
[..]
iedereen is jonger behalve bobby en 4ebe
bedankt dat jullie het er even inwrijven, top!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hele bagger sc ouder was dan ik, blijken ze allemaal jonger te zijn..![]()
Behalve bobby b
Aangezien ik ook in de OP sta, ik ben het oudstquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
bedankt dat jullie het er even inwrijven, top!
maar je bent jong van geest of zoietsquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aangezien ik ook in de OP sta, ik ben het oudst
Hey die versie kende ik nog nietquote:
Bijna kinds.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:20 schreef gers het volgende:
[..]
maar je bent jong van geest of zoiets
quote:
Oh?quote:
Dat is dan tenminste 1 geruststellingquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aangezien ik ook in de OP sta, ik ben het oudst
Ik heb er ook een andere versie van iddquote:
Ja, ik ken alleen de album versie, die klinkt wat kaler.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb er ook een andere versie van iddMaar die kon ik niet zo gauw vinden op youtube
Mijn oren bloeden nu hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:23 schreef BigKahuna het volgende:
WHO'S FLYER THAN A G5 AIRPLANE ??????
ME.
Ik vind die andere beterquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ken alleen de album versie, die klinkt wat kaler.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ken alleen de album versie, die klinkt wat kaler.
Ja, ik ook, in deze overheerst de muziek wel erg.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind die andere beter.
Die live versie van Ordinary day![]()
![]()
Heb je haar jouw foto's gePMed dan? Ik heb ze al lang gezien!quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:28 schreef Sackboy het volgende:
Waar blijven die foto's van BT?
Ik sta hier met m'n broek op de enkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |