abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61385879
Aangezien "Verneuk hier iemands wens #1, #2 & #3" leuk waren, hier deel 4.

Verneuk hier iemands wens
Verneuk hier iemands wens #2
Verneuk hier iemands wens #3

Laatste post:
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:57 schreef Hogerop het volgende:
Je krijgt je parachute sprong, maar de val houdt nooit op.

ik wens een geest in een lamp voor verdere wensen
Je krijgt een geest in een lamp waarmee je alle wensen uit kan laten komen. De lamp kan je echter op geen enkele mogelijkheid open krijgen, hij is dus waardeloos voor je en je kan niks wensen.

Ik wil vliegeren op een helderblauwe, onbewolkte dag.
  vrijdag 5 september 2008 @ 01:03:21 #2
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_61391174
Je krijgt je helderblauwe, onbewolkte dag. Jammergenoeg waait het wel een beetje, en is er iemand zo grappig geweest om het vliegertouw met superlijm in te smeren. De wind waait harder en je vlieger waait weg, jij wordt meegetrokken tot de vlieger boven een stapel scherpe rotsen hangt. De wind gaat liggen en jij valt ter aarde, recht bovenop de scherpe rotsen.

Ik wil een hogesnelheidstrein besturen.
pi_61391602
Dat kan, maar er springt natuurlijk een kopper voor en je bent getraumatiseerd voor het leven.

Ik wil briljant zijn.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
  vrijdag 5 september 2008 @ 02:40:59 #4
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_61391896
Je wordt briljant. Op het gebied van de voortplanting van de dodo. Je hebt dus alsnog niets aan je kennis.

Ik wil een vers groen sappig appeltje krijgen.
pi_61392423
Je krijgt een vers groen sappig appeltje. Inclusief 100 wormen.

Ik wens een lang weekend
pi_61392707
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 07:10 schreef iamredleader het volgende:
Je krijgt een vers groen sappig appeltje. Inclusief 100 wormen.

Ik wens een lang weekend
Je krijgt inderdaad een lange weekend. Helaas gleed je over een bananen-schil toen je weekend begon, brak je je rug en moest je in je lange weekend in de ziekenhuis liggen.

Ik wens dat mijn nieuw bestelde mobieltje snel aankomt
life goes by...
pi_61394410
Je nieuw bestelde mobieltje komt aan. Verpakt in een baksteen van 2 ton.

Ik wens een weekend waar de temperatuur hier tussen de 20 en 25 graden celcius zweeft.
pi_61394912
Het wordt ook 25 graden. Echter, dit nodigt uit tot het naar buiten komen van veel mensen, die de temperatuur zeer aangenaam vinden. Die dag, in een tbs kliniek, mogen er vanwege het goede weer enkele patiėnten naar buiten, 1 dag verlof. Pech voor jou, want jij, bevindt je op een terras, wanneer er pardoes iemand met verlof op je af komt. Wordt ineens je schedel ingeslagen met een stomp voorwerp.
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:29:02 #9
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_61395378
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:08 schreef boskameel het volgende:
Het wordt ook 25 graden. Echter, dit nodigt uit tot het naar buiten komen van veel mensen, die de temperatuur zeer aangenaam vinden. Die dag, in een tbs kliniek, mogen er vanwege het goede weer enkele patiėnten naar buiten, 1 dag verlof. Pech voor jou, want jij, bevindt je op een terras, wanneer er pardoes iemand met verlof op je af komt. Wordt ineens je schedel ingeslagen met een stomp voorwerp.
je vergeet volgens mij een wens
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_61395658
Ik wens dat ik wakker wordt.
pi_61396199
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:41 schreef boskameel het volgende:
Ik wens dat ik wakker wordt.
Je wenst gaat in vervulling. Alleen nadat je wakker bent geworden, belandde je in de volgende nachtmerrie.

Ugly Betty lag namelijk naast je en alles duidt erop dat je iets gedaan heb wat je nooit gedaan zou hebben met de persoon in kwestie als je niet stom dronken was.

Betty:

Ik wens dat ik van mijn gehoest af ben.
life goes by...
pi_61396291
Je hoesten wordt minder, maar gaat toch niet helemaal weg. Daarom breng je op vrijdagochtend een bezoek aan de dokter. Na onderzoek komt hij erachter dat je ernstige keelkanker hebt. De laatste 3 maanden van je leven in je bed liggen waren geen pretje.

Ik wens dat ik zo pauze heb .
pi_61397443
Je hebt zo pauze. Voor 4 seconden. Dan belt er weer een klant.

Ik wens dat de tram zometeen gelijk komt aanrijden als ik op het perron sta te wachten
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:36:40 #14
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_61398881
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:42 schreef iamredleader het volgende:
Je hebt zo pauze. Voor 4 seconden. Dan belt er weer een klant.

Ik wens dat de tram zometeen gelijk komt aanrijden als ik op het perron sta te wachten
Je tram komt gelijk aanrijden, maar zodra jij de tram ingestapt bent komt er een mededeling dat wegens een stroomstoring de trams de komende 5 uur niet verder kunnen rijden

Ik wens dat ik morgen niet hoef te werken
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:07:21 #15
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_61399727
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef Clesar03 het volgende:

[..]

Je tram komt gelijk aanrijden, maar zodra jij de tram ingestapt bent komt er een mededeling dat wegens een stroomstoring de trams de komende 5 uur niet verder kunnen rijden

Ik wens dat ik morgen niet hoef te werken
je hoeft morgen niet meer te werken, je hoeft het nooit meer, met een verlamd lichaam werkt lastig..

Ik wou dat me meisie bij me was
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:17:53 #16
156002 Sadiar
Girls use me
pi_61400086
Ze is bij je,samen met haar nieuwe vriend

Ik wens een tof weekend
There are no girls on the i-net
  zondag 7 september 2008 @ 01:10:48 #17
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_61440609
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:17 schreef Sadiar het volgende:
Ze is bij je,samen met haar nieuwe vriend

Ik wens een tof weekend
Je krijgt een tof weekend. Jammergenoeg feest je op zondagavond te hard en kom je maandagochtend te laat op je werk/studie. Je krijgt ontslag en wordt veroordeeld tot een leven als putjesschepper.

Ik wens dat een paarse hoed draagt.
  zondag 7 september 2008 @ 01:32:43 #18
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_61440820
quote:
Op zondag 7 september 2008 01:10 schreef James1988 het volgende:

[..]

Je krijgt een tof weekend. Jammergenoeg feest je op zondagavond te hard en kom je maandagochtend te laat op je werk/studie. Je krijgt ontslag en wordt veroordeeld tot een leven als putjesschepper.

"het" draagd een paarse hoed, maar het is alleen wel verschikkelijk oud geworden

Ik wens dat ik weer een lekker weekje vakantie heb
pi_61440868
quote:
Op zondag 7 september 2008 01:10 schreef James1988 het volgende:

[..]

Sinterklaas draagt inderdaad een paarse hoed dit jaar en wordt door een geheim bisschoppenvennootschap ontvoert naar het Vaticaan, waardoor jij dit jaar niets in je schoen krijgt.

Ik wens dat mijn 11 notes alleen al de moeite waard zijn om 4,50 voor neer te leggen.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_61440885
quote:
Op zondag 7 september 2008 01:32 schreef makkie88 het volgende:

[..]

"het" draagd een paarse hoed, maar het is alleen wel verschikkelijk oud geworden
[ afbeelding ]

Ik wens dat ik weer een lekker weekje vakantie heb

OK je weet best dat je je vrije dagen hebt opgebruikt dus dat kan je vergeten.

Ik wens nog een keer dat mijn 11 notes alleen al de moeite waard zijn om 4,50 voor over te maken.
  zondag 7 september 2008 @ 14:49:40 #21
156002 Sadiar
Girls use me
pi_61448191
quote:
Op zondag 7 september 2008 01:40 schreef Manono het volgende:

[..]

OK je weet best dat je je vrije dagen hebt opgebruikt dus dat kan je vergeten.

Ik wens nog een keer dat mijn 11 notes alleen al de moeite waard zijn om 4,50 voor over te maken.
Wens vervult,je komt erachter dat iedereen je haat en dat je daarom stopt met fokken en dat is best de moeite waard

Ik wens tieten in dit topic!!!!
pi_61451672

ik wens een driekante-lapversterker
Robert Moog died for our synths
pi_61459758
Je krijgt een driekante lapversterker, jammer genoeg versterkt hij zo goed dat hij het rijd-ruimte continuüm doorbreekt en de aarde een zwart gat inzuigt.

Ik wens een zak patat
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
  Redactie Frontpage zondag 7 september 2008 @ 21:58:35 #24
145738 superworm
is erbij
pi_61460208
Je krijgt je zak patat, maar eigenlijk heet het friet.

Ik wens Gauloises Blauw.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  zondag 7 september 2008 @ 22:12:10 #25
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_61460666
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:58 schreef superworm het volgende:
Je krijgt je zak patat, maar eigenlijk heet het friet.

Ik wens Gauloises Blauw.
gauloises blauw is op... je koopt palmal rood

ik wens dat ik gelukkig kan worden met haar
pi_61460836
quote:
Op zondag 7 september 2008 @ 22:12 schreef makkie88 het volgende:

[..]

gauloises blauw is op... je koopt palmal rood

ik wens dat ik gelukkig kan worden met haar
Het lukt, maar ze heeft aids.

Ik wens meer bier.
  zondag 7 september 2008 @ 22:17:54 #27
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_61460902
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:16 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Het lukt, maar ze heeft aids.

Ik wens meer bier.
Het is er!, maar er is allen nog engels bier, zonder schuim en zonder koolzuur

ik wens morgen uit te kunnen slapen
pi_61460969
Dat mag, maar daarna zal je een week wakker blijven van de stress omdat je veel werk moet inhalen van die ene dag uitslapen.

Ik wil een playstation!
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  zondag 7 september 2008 @ 22:22:28 #29
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_61461056
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:20 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dat mag, maar daarna zal je een week wakker blijven van de stress omdat je veel werk moet inhalen van die ene dag uitslapen.

Ik wil een playstation!
je krijgt er 1 van je ouders... ze weten alleen niet dat het een playstation 1 is...

ik wens iedereen een fijn leven toe
pi_61461805
quote:
Op zondag 7 september 2008 @ 22:22 schreef makkie88 het volgende:

[..]

je krijgt er 1 van je ouders... ze weten alleen niet dat het een playstation 1 is...

ik wens iedereen een fijn leven toe
Je vriendin is de eerste voor wie deze wens uitkomt: ze maakt het uit en emigreert naar frankrijk met je beste vriend. Je kunt in je eentje de huur niet betalen en moet weer bij je moeder gaan wonen.

Ik wens dat er voortaan minimaal 20 jaar cel geėist wordt voor het luisteren van muziek over de speaker van je telefoon in de trein.
  Redactie Frontpage zondag 7 september 2008 @ 23:16:11 #31
145738 superworm
is erbij
pi_61462885
Dat gebeurt, maar er geldt een anti-discriminatieuitzondering voor alle niet-volwassenen, Nederlanders van allochtone afkomst en relbejaarden.

Ik wens dat Ron Paul de Amerikaanse verkiezingen wint
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_61463347
Ron Paul wint de Amerikaanse verkiezingen, helaas voor hem valt er 666uur later door nog een onverklaarbare reden een moter van een boeing op ze hoofd, hij overleeft dit niet.

Ik wens een lekker wijf
  Redactie Frontpage zondag 7 september 2008 @ 23:38:33 #33
145738 superworm
is erbij
pi_61463609
Lekker wijf krijg je, maar ze blijkt borderline te hebben en trekt je langzaam maar zeker mee in een eindeloze cyclus van zelfdestructie en exhibitionistisch ruige seks. Zij sterft aan een morfine-overschot op haar 22e, jij hangt jezelf uit wanhoop op en blaast voor de zekerheid je hersens eruit met een 9-mm.

Ik wens vrede op aarde, en in de menschen een welbehaagen.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_61464301
Vrede op aarde zal er komen en de menschen zullen in een welbehaagen verkeren, want Jezus komt terug helaas voor jou hoor je bij de zondaars en de engel des doods zal je verpulveren.

Ik wens de wsop poker te winnen
pi_61464535
quote:
Op maandag 8 september 2008 @ 00:06 schreef JEFFreal het volgende:
Vrede op aarde zal er komen en de menschen zullen in een welbehaagen verkeren, want Jezus komt terug helaas voor jou hoor je bij de zondaars en de engel des doods zal je verpulveren.

Ik wens de wsop poker te winnen
Je grootste rivaal is een maffiabaron.

Ik wens dat mijn bed zich uit zichzelf opmaakt.
  Redactie Frontpage maandag 8 september 2008 @ 00:21:58 #36
145738 superworm
is erbij
pi_61464600
Done, maar je krijgt er wel vier Teletubbies en die godsirritante stofzuiger bij.

Ik wens een levenlang gratis Hertog Jan SKOLL!
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 8 september 2008 @ 00:51:39 #37
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_61465077
Je krijgt je levenlang gratis Hertog Jan. Jammergenoeg krijg je een partij aangeleverd waarvan het grondwater ernstig vervuild is. Als gevolg hiervan moet je nu wekelijks langs het ziekenhuis voor een rectale controle.

Ik wens een vliegticket naar Saudie Arabiė.
  Redactie Frontpage maandag 8 september 2008 @ 00:56:42 #38
145738 superworm
is erbij
pi_61465133
Dat krijg je. Helaas trap je in de hal op Schiphol op een miniscuul stukje wiet, dat aan je schoen blijft plakken. De drugshonden in Saoudi-Arabiė ruiken het en vanwege de minimumstraf moet je vijf jaar brommen in een helse cel.

Ik wens de 17-jarige Britney Spears hier onder de dekens.
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 8 september 2008 @ 01:30:55 #39
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_61465420
De 17-jarige Britney Spears ligt naast je in bed en je hebt seks met haar. Jammergenoeg heeft haar toenmalige vriendje haar gonorroe gegeven, en heb jij nu de rest van je leven een druiper.

Ik wens dat er morgenochtend een versgebakken baksteen op m'n stoep ligt.
  maandag 8 september 2008 @ 01:33:22 #40
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61465442
quote:
Op maandag 8 september 2008 01:30 schreef James1988 het volgende:
De 17-jarige Britney Spears ligt naast je in bed en je hebt seks met haar. Jammergenoeg heeft haar toenmalige vriendje haar gonorroe gegeven, en heb jij nu de rest van je leven een druiper.

Ik wens dat er morgenochtend een versgebakken baksteen op m'n stoep ligt.
De bakker heeft je order compleet verkeerd begrepen en legt een heerlijk versgebakken brood voor je neer.

ik wens een lekker wijf die genadeloos heel de nacht sex met me heeft
pi_61465518
quote:
Op maandag 8 september 2008 00:56 schreef superworm het volgende:
Dat krijg je. Helaas trap je in de hal op Schiphol op een miniscuul stukje wiet, dat aan je schoen blijft plakken. De drugshonden in Saoudi-Arabiė ruiken het en vanwege de minimumstraf moet je vijf jaar brommen in een helse cel.

Ik wens de 17-jarige Britney Spears hier onder de dekens.

Toen Britney naar jou onderweg was werd ze opgepakt toen ze met haar auto een groentenstal in India ramde. Ze is zojuist nuchter wakker geworden in een kliniek en heeft ontdekt dat ze al 28 en moeder van twee kinderen is. Dat was net voordat je moeder besloot de dekens voor dekbedden te vervangen.

Ik wens dat Tom Cruise morgen de Scientologykerk wordt uitgeflikkerd omdat hij eindelijk op heterdaad betrapt wordt met een Puertoricaanse pizzakoerier in een New Yorks toilet.
pi_61465529
En in plaats daarvan lig je te lebberen aan een genadeloze rimpeltaart.

Ik wens een duikbrevet.
pi_61465699
Je haalt je duikbrevet maar verzuipt bij de eerste keer duiken al door n kapotte zuurstoffles.

ik wil mn rijbewijs.
pi_61465765
quote:
Op maandag 8 september 2008 02:02 schreef FMK het volgende:
Je haalt je duikbrevet maar verzuipt bij de eerste keer duiken al door n kapotte zuurstoffles.

ik wil mn rijbewijs.

Je kan je rijbewijs niet betalen omdat je je geld er steeds doorjast en je niet genoeg verdient met je baantje als vakkenvuller bij de LIddl

Ik wens dat Tom Cruise morgen de Scientologykerk wordt uitgeflikkerd omdat hij eindelijk op heterdaad betrapt wordt met een Puertoricaanse pizzakoerier in een New Yorks toilet.
pi_61465766
TE LAAT
pi_61476640
quote:
Tom Cruise wordt morgen uit Scientology gegooid wegens voornoemde reden. Helaas ben jij die Puertoricaanse pizzakoerier, en hou je er een heleboel pissige vijanden aan over.

Ik wens een rustige avond.
pi_61477009
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:56 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Tom Cruise wordt morgen uit Scientology gegooid wegens voornoemde reden. Helaas ben jij die Puertoricaanse pizzakoerier, en hou je er een heleboel pissige vijanden aan over.

Ik wens een rustige avond.
\\maar, maar, ik ben een meisje

Als je doodmoe van je werk het station verlaat ontdek je dat je je laptop met het geheime relatiebestand van je bedrijf in de trein hebt laten staan. Had je dat bestand nou maar niet stiekem gekopieerd om in de komende dagen bij te werken...

Ik wens dat ik morgen de lotto win
pi_61477119
Door middel van meditatie zul je vanavond zeer tot rust komen. Echter, je word zo rustig dat je hart steeds langzamer gaat kloppen en je steeds langzamer ademt, en je uiteindelijk in alle rust in een eeuwige slaap valt.

Ik wil een paard.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_61477174
Je wint morgen de lotto. Je besluit al je geld op te halen bij de bank om zo in relatieve anonimiteit te verdwijnen, gewoon omdat je dat wil. Onderweg naar huis wordt je beroofd door jong tuig op een scootert.

Ik wil een paard.
pi_61612796
KICK

Waarom wil niemand mijn wens verpesten
  Redactie Frontpage zondag 14 september 2008 @ 01:17:36 #51
145738 superworm
is erbij
pi_61613855
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:21 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Je wint morgen de lotto. Je besluit al je geld op te halen bij de bank om zo in relatieve anonimiteit te verdwijnen, gewoon omdat je dat wil. Onderweg naar huis wordt je beroofd door jong tuig op een scootert.

Ik wil een paard.
Je krijgt je paard, maar omdat je er helemaal gek op bent geef je m heel veel wortels en suikerklontjes en dan krijgt zon dier poliep en gaat ie dood. Dus helaas!

Ik wens de gulden terug.
op FOK!
op Facebook
op de website
  FOK!fotograaf zondag 14 september 2008 @ 23:22:39 #52
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_61634407
de gulden komt terug, en jij sterft aan aids, en de rest van je familie aan huidkanker
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_61635977
En jouw wens?
Overigens is het in dit topic een beetje té standaard en onorgineel geworden om iemands wens te verneuken door middel van een erge ziekte of sterfte... dat's jammer.
pi_61636430
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:17 schreef superworm het volgende:

[..]

Je krijgt je paard, maar omdat je er helemaal gek op bent geef je m heel veel wortels en suikerklontjes en dan krijgt zon dier poliep en gaat ie dood. Dus helaas!

Ik wens de gulden terug.

De gulden komt terug en jij schrikt zo van de huidige prijzen dat je accuut besluit naar Spanje te verhuizen, waar je weer gewoon eurootjes mag trekken.

Ik wens volgend jaar een warme zomer
  maandag 15 september 2008 @ 01:37:00 #55
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_61636495
quote:
Op maandag 15 september 2008 01:30 schreef Manono het volgende:

[..]

De gulden komt terug en jij schrikt zo van de huidige prijzen dat je accuut besluit naar Spanje te verhuizen, waar je weer gewoon eurootjes mag trekken.

Ik wens volgend jaar een warme zomer
De zomer volgend jaar is WARM! Het is simpelweg een perfecte zomer. Iedereen brengt de zomer aan het water door maar jij was te laat met vrij vragen en moet de hele zomer doorwerken terwijl de airco stuk is

Ik wens wat actie op dit vroege tijdstip.
  Redactie Frontpage maandag 15 september 2008 @ 01:44:54 #56
145738 superworm
is erbij
pi_61636583
quote:
Op maandag 15 september 2008 01:37 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

De zomer volgend jaar is WARM! Het is simpelweg een perfecte zomer. Iedereen brengt de zomer aan het water door maar jij was te laat met vrij vragen en moet de hele zomer doorwerken terwijl de airco stuk is

Helaas zul je d'r nooit écht krijgen

Ik wens tijdschrift-wc-papier.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_61636587
quote:

[..]

Je krijgt je actie. Alleen is het helaas Bubba die uit is op je kontje.

Ik wens dat m'n stembandwratten weg zijn morgen.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  maandag 15 september 2008 @ 01:48:48 #58
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_61636615
quote:
Op maandag 15 september 2008 01:45 schreef PP. het volgende:

[..]

Je krijgt je actie. Alleen is het helaas Bubba die uit is op je kontje.

Ik wens dat m'n stembandwratten weg zijn morgen.
Wanneer je wakker wordt zijn ze van je stembanden verdwenen, je vindt ze wel weer terug op je lul

Ik wens een dikke joint (of 2) en wat tof gezelschap om hem mee op te roken.
pi_61636642
quote:

[..]

Je zet je voordeur wagenwijd open om te kijken welke actie zich voor gaat doen. Na een half uur val je op de bank in slaap en wordt om 6 uur s ochtends in je kleren wakker. Maar zonder je portemonee en je nieuwe plasmatelevisie.

Ik wens een slimme man met een V rug met wie ik nooit uitgepraat raak
  maandag 15 september 2008 @ 01:54:49 #60
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_61636668
quote:
Op maandag 15 september 2008 01:52 schreef Manono het volgende:

[..]

Je zet je voordeur wagenwijd open om te kijken welke actie zich voor gaat doen. Na een half uur val je op de bank in slaap en wordt om 6 uur s ochtends in je kleren wakker. Maar zonder je portemonee en je nieuwe plasmatelevisie.

V rug?
pi_61636679
quote:
Op maandag 15 september 2008 01:54 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

V rug?
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  maandag 15 september 2008 @ 01:57:23 #62
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_61636691
Ah ok, even opnieuw dan.
quote:
Op maandag 15 september 2008 01:52 schreef Manono het volgende:

[..]

Je komt mij tegen

Ik wens nog steeds die joint + gezelschap.
pi_61636734
quote:
Op maandag 15 september 2008 01:57 schreef Trashcanman het volgende:
Ah ok, even opnieuw dan.
[..]

Je komt mij tegen

Ik wens nog steeds die joint + gezelschap.
je krijgt je joint, maar het blijkt toeristenwiet te zijn.

Ik wens een fatsoenlijke laptop.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  maandag 15 september 2008 @ 02:06:45 #64
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_61636757
Je fatsoenlijke laptop wordt nu naar je bezorgd, alleen geeft de koerier hem bij je niet zo fatsoenlijke buren af en die besluiten hem te houden.

Ik wens vrijstelling voor gehoorbeschadiging.
  maandag 15 september 2008 @ 02:07:02 #65
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_61636760
quote:
Op maandag 15 september 2008 02:03 schreef PP. het volgende:

[..]

je krijgt je joint, maar het blijkt toeristenwiet te zijn.

Ik wens een fatsoenlijke laptop.
Je krijgt aids ipv een laptop.

Ik wens een kutleven.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_61636769
quote:
Op maandag 15 september 2008 02:06 schreef Trashcanman het volgende:
Je fatsoenlijke laptop wordt nu naar je bezorgd, alleen geeft de koerier hem bij je niet zo fatsoenlijke buren af en die besluiten hem te houden.

Die vrijstelling krijg, maar Rouvoet regelt een algeheel verbod op alle non-christelijke muziek.

Ik wens Aids.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  maandag 15 september 2008 @ 02:13:46 #67
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_61636790
quote:
Op maandag 15 september 2008 02:08 schreef PP. het volgende:

[..]

Die vrijstelling krijg, maar Rouvoet regelt een algeheel verbod op alle non-christelijke muziek.

Ik wens Aids.
je krijgt aids, maar die blijkt onder controle, die druiper daarentegen niet..

ik wens wat minder aandacht van de lekkere wijven
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  maandag 15 september 2008 @ 02:16:59 #68
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_61636799
quote:
Op maandag 15 september 2008 02:13 schreef misteriks het volgende:

[..]

je krijgt aids, maar die blijkt onder controle, die druiper daarentegen niet..

ik wens wat minder aandacht van de lekkere wijven
En presto! Ze zien je niet meer staan. Maar daarvoor in de plaats krijg je nu alle bubba's, hengsten en stieren achter je aan.

Ik wens een vriesvak vol snacks!!!!!!
pi_61636803
quote:
Op maandag 15 september 2008 02:06 schreef Trashcanman het volgende:

je krijgt vrijstelling voor gehoorbeschadiging doordat je in een bejaardensoos aan het werk wordt gezet, waar cerror speciaal voor jou wordt ontslagen. Maar die gehoorbeschdiging had je al dus nu heb je een kutleven én een gehoorbeschadiging.

PP krijgt de halve goegemeente bare backend over zich heen en wordt binnenstebuitengekeerd in alle darkrooms van Amsterdam. Hij blijkt niet eens HIV positief te zijn maar is zo depressief dat de aidslijer degene voor wie hij buddy is hem op moet vrolijken.

Ik wens een schat te vinden in het Vondelpark
  maandag 15 september 2008 @ 02:20:42 #70
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_61636822
quote:
Op maandag 15 september 2008 02:17 schreef Manono het volgende:

[..]

je krijgt vrijstelling voor gehoorbeschadiging doordat je in een bejaardensoos aan het werk wordt gezet, waar cerror speciaal voor jou wordt ontslagen. Maar die gehoorbeschdiging had je al dus nu heb je een kutleven én een gehoorbeschadiging.

PP krijgt de halve goegemeente bare backend over zich heen en wordt binnenstebuitengekeerd in alle darkrooms van Amsterdam. Hij blijkt niet eens HIV positief te zijn maar is zo depressief dat de aidslijer degene voor wie hij buddy is hem op moet vrolijken.

Ik wens een schat te vinden in het Vondelpark
Gevonden, maar voor je ook maar hebt kunnen zien wat je nu precies gevonden hebt wordt je beroofd en gegangraped door een kudde zwervers.

Ik wens fastfood! NU!
pi_61636841
quote:
Op maandag 15 september 2008 02:20 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Gevonden, maar voor je ook maar hebt kunnen zien wat je nu precies gevonden hebt wordt je beroofd en gegangraped door een kudde zwervers.

Ik wens fastfood! NU!
Je maag knort en je snakt naar een vettebek maar een pak wasa dieetcrackers en een restje beschimmelde kaas is het enige wat je in huis hebt. Je zal met je stonede kop de straat op moeten om te bedelen voor je vreetkick en je besluit dat je je avond de volgende keer beter zal plannen.

Ik wens een lekker glas rode wijn voordat ik naar bed ga.
  maandag 15 september 2008 @ 02:30:39 #72
97643 misteriks
pi_61636847
quote:
Op maandag 15 september 2008 02:27 schreef Manono het volgende:

[..]

Je maag knort en je snakt naar een vettebek maar een pak wasa dieetcrackers en een restje beschimmelde kaas is het enige wat je in huis hebt. Je zal met je stonede kop de straat op moeten om te bedelen voor je vreetkick en je besluit dat je je avond de volgende keer beter zal plannen.

Ik wens een lekker glas rode wijn voordat ik naar bed ga.
jij krijgt je rode wijn, maar je nacht wordt verkloot omdat de stukjes kurk niet verteerd raken.

ik wens dat iemand anders de factuur van m'n nieuwe brubbelbad betaald
pi_61636862
quote:
Op maandag 15 september 2008 02:30 schreef misteriks het volgende:

[..]

jij krijgt je rode wijn, maar je nacht wordt verkloot omdat de stukjes kurk niet verteerd raken.

Je hebt geluk, de sanitairwinkel betaalt je factuur. Helaas moet je het bubbelbad nog wel zelf afrekenen.

Ik wens een stedentrip Berlijn
pi_61636870
quote:
Op maandag 15 september 2008 01:56 schreef PP. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
btw, ff tussendoor, dit is meer een O rug
  maandag 15 september 2008 @ 02:35:22 #75
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_61636875
quote:
Op maandag 15 september 2008 02:30 schreef misteriks het volgende:

[..]

Don Menarini, je locale maffiabaas, wil dat wel voor je betalen. Als tegenprestatie moet je wel voor hem slecht nieuws aan een rivaliserende maffiabaas brengen

@ Manono: die is hard! (en ik ben geeneens stoned )

Ik wens goede neuksecks met mijn bijna buurvrouw.
pi_61636884
quote:
Op maandag 15 september 2008 02:35 schreef Trashcanman het volgende:

neuksecks
Voor iemand die nog geen half jaar op FOK! zit ben je behoorlijk snel geintegreerd.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  maandag 15 september 2008 @ 02:39:27 #77
97643 misteriks
pi_61636890
quote:

[..]

Don Menarini, je locale maffiabaas, wil dat wel voor je betalen. Als tegenprestatie moet je wel voor hem slecht nieuws aan een rivaliserende maffiabaas brengen

je hebt er goede seks mee, met de buur, maar ze blijkt maar bijna vrouw te zijn

ik wens dat m'n werkdag morgen pas om 11 uur start
  maandag 15 september 2008 @ 02:43:03 #78
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_61636899
Je werkdag begint om 11 uur en eindigd 5 minuten later, vorige keer was echt de laatste keer dat de baas het pikt dat je je verslapen hebt!

Ik wens fijne dromen voor zometeen
pi_61636903
quote:

[..]

Je hebt geweeeeldige nueckseks met je bijna buurvrouw. Maar een paar dagen later spreek je toevallig op de trap een nog veel leukere buurvrouw, waarvan je hoort dat die aan je andere kant komt wonen. Nadat ze je vertelt dat ze bevriend is geraakt met je andere buurvrouw toen die nog Sjonnie heette ipv Mildred.

Ik wens morgen een nieuwe klus die veel verdient.
pi_61636912
quote:
Op maandag 15 september 2008 02:43 schreef Trashcanman het volgende:
Je werkdag begint om 11 uur en eindigd 5 minuten later, vorige keer was echt de laatste keer dat de baas het pikt dat je je verslapen hebt!

Helaas pak ik ze af.

Ik wens jullie weltrusten.
  maandag 15 september 2008 @ 02:48:03 #81
97643 misteriks
pi_61636919
quote:
Op maandag 15 september 2008 02:43 schreef Trashcanman het volgende:

je hebt hele fijne dromen , maar jammer dat je wederom in je bed heb geplast.

ik wens dat de zomer eindelijk begint
  maandag 15 september 2008 @ 02:49:07 #82
97643 misteriks
pi_61636922
quote:
Op maandag 15 september 2008 02:45 schreef Manono het volgende:

[..]

Helaas pak ik ze af.

Ik wens jullie weltrusten.
we gaan wel rusten, maar vallen niet in slaap

ik wens dat dit topic vandaag nog doodbloeit :p
pi_61637045
dit topic bloed dood, maar opeens kom ik weer op fok.

ik wil Yolanthe.
pi_61637836
Je krijgt Yolanthe. Helaas is ze dan al 90 en helemaal uitgelubberd.

Ik wil een kop koffie
pi_61641345
Het wordt oploskoffie.

Ik wil vrij.
  maandag 15 september 2008 @ 14:02:45 #86
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_61644284
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:54 schreef mcDavid het volgende:
Het wordt oploskoffie.

Ik wil vrij.
je kreeg vrij maar kwam er achter de je je sleutels was vergeten..
nu moest je terug en kon je de rest van de dag zoeken naar de je sleutels op je werk.

ik wens een nieuwe auto
maoam is voor bazen!
  maandag 15 september 2008 @ 14:10:06 #87
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_61644450
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:02 schreef renedis het volgende:

[..]

je kreeg vrij maar kwam er achter de je je sleutels was vergeten..
nu moest je terug en kon je de rest van de dag zoeken naar de je sleutels op je werk.

ik wens een nieuwe auto
je krijgt je auto, het merk is Maxima

Ik wens dat ik effe een uurtje pauze heb
  maandag 15 september 2008 @ 14:49:00 #88
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_61645630
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:10 schreef makkie88 het volgende:

[..]

je krijgt je auto, het merk is Maxima

Ik wens dat ik effe een uurtje pauze heb
je krijgt een uur pauze met een huilend kind in je armen.

ik wens dat ik niet naar vergadering hoef!
maoam is voor bazen!
pi_61647043
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:49 schreef renedis het volgende:

[..]

je krijgt een uur pauze met een huilend kind in je armen.

ik wens dat ik niet naar vergadering hoef!

Je hoefde niet na de vergadering en ging je de vrouw van je baas neuqen. Echter zag hij dat met zijn camera's en word je ontslagen.

Je wenst een leuke baan
pi_61651158
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:40 schreef Moozzie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je hoefde niet na de vergadering en ging je de vrouw van je baas neuqen. Echter zag hij dat met zijn camera's en word je ontslagen.

Je wenst een leuke baan
Ik denk dat ik het weer niet goed begrepen heb
pi_61651284
Tvp, voor later.
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:16:52 #92
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_61684156
Je krijgt je tvp, maar deze draad heeft zijn beste tijd gehad.

Ik wens betere tekenskills!!
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:25:07 #93
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_61684421
Je krijgt betere tekenskills, maar je gaat meewerken aan http://www.electricretard.com en draait door en krijgt TBS.

Ik wil een broodje kroket en frietjes met heel veel mayo!!!!
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:33:19 #94
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_61684702
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef BasEnAad het volgende:
Je krijgt betere tekenskills, maar je gaat meewerken aan http://www.electricretard.com en draait door en krijgt TBS.

Ik wil een broodje kroket en frietjes met heel veel mayo!!!!
Holy fuck!!!

Je krijgt je broodje kroker en patat met mayo, maar het is wel van de mac dus niet te vreten

Ik wens een relaxte nachtdienst zometeen.
pi_61684953
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:33 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Holy fuck!!!

Je krijgt je broodje kroker en patat met mayo, maar het is wel van de mac dus niet te vreten

Ik wens een relaxte nachtdienst zometeen.
Je krijgt je relaxte nachtdienst want er komen inbrekers die je, terwijl je zit te fokken, bewusteloos slaan en waar je nog 6 dagen de weg van kwijt bent.

Ik wil een perfect lijf.
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:08:41 #96
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_61686033
Dat krijg je, maar dat gaat ten koste van je verstand. Nu zit je elke dag een beetje over je perfecte lijf heen te kwijlen terwijl je wat mompeld over brood.

Ik wens een ford mustang uit 1967
pi_61686731
Je krijgt een Ford Mustand 1967 edition. In de afmeting 1 bij 1 bij 0,5 meter, volledig samengedrukt door de hydraulische pers.

Ik wens meer vrijwilligers
pi_61688247
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef iamredleader het volgende:
Je krijgt een Ford Mustand 1967 edition. In de afmeting 1 bij 1 bij 0,5 meter, volledig samengedrukt door de hydraulische pers.

Ik wens meer vrijwilligers
*poef* plots staan er duizend extra vrijwilligers voor je neus. De vrijwilligers weten echter niet wat zij vrijwillig moeten doen en hebben geen doel in het leven. Ze besluiten gezamelijk op de grond te gaan zitten en doelloos vrijwillig voor zich uit te staren.

Ik wens dat het donderdag mooi weer wordt.
pi_61689395
Oshi iets ging verkeerd.

[ Bericht 95% gewijzigd door Ragerik op 16-09-2008 22:45:28 (Oshi iets ging verkeerd.) ]
Windows crashed so often, I had to install an airbag.
pi_61705956
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:07 schreef OldJeller het volgende:

[..]

*poef* plots staan er duizend extra vrijwilligers voor je neus. De vrijwilligers weten echter niet wat zij vrijwillig moeten doen en hebben geen doel in het leven. Ze besluiten gezamelijk op de grond te gaan zitten en doelloos vrijwillig voor zich uit te staren.

Ik wens dat het donderdag mooi weer wordt.
Je krijgt je mooie weer donderdag, zoo mooi dat je een zonnesteek oploopt en je hele lichaam ontzettend verbrand. De komende 5 nachten kan je niet slapen van de pijn en zie je eruit als een kreeft.

Ik wens dat mijn geverfde rode haar, mooi rood blijft.
  woensdag 17 september 2008 @ 16:50:44 #101
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61706097
Je geverfde rode haar blijft rood, alleen wat jammer dat de verf haaruitval veroorzaakt, zo erg dat je kaal bent en blijft.

Ik wens een pakhuis vol chocola
patat ftw :)
  woensdag 17 september 2008 @ 17:00:15 #102
97643 misteriks
pi_61706361
je krijgt je pakhuis vol chocolade ; maar die harde schilfertjes die je smaakt blijkt muizenstront te zijn.

Ik wil zwemmen in een bad vol snoepgoed
pi_61706580
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:00 schreef misteriks het volgende:
je krijgt je pakhuis vol chocolade ; maar die harde schilfertjes die je smaakt blijkt muizenstront te zijn.

Ik wil zwemmen in een bad vol snoepgoed
Je krijgt je bad met snoepgoed, helaas gaat het hier om snoepgoed waar je vreselijk allergisch voor blijkt te zijn en waar je dus verschrikkelijk jeuk doorkrijgt. Je wordt zo gek van de jeuk dat je je lichaam kapot krabt.

Ik wil een gehele collectie Doors cd's.
  woensdag 17 september 2008 @ 17:13:02 #104
97643 misteriks
pi_61706653
Je krijgt je fantastische collectie! Maar het blijkt van "the Doo"r te zijn; een letste folkgroep met gehandicapte leden

ik wil m'n baas wel eens de huid volschelden
pi_61706695
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:13 schreef misteriks het volgende:
Je krijgt je fantastische collectie! Maar het blijkt van "the Doo"r te zijn; een letste folkgroep met gehandicapte leden

ik wil m'n baas wel eens de huid volschelden
bedankt he.

Je zal je baas de huid volschelden. Wel beetje vervelend dat hij zo woedend op je wordt dat hij je ter plekke een oplazeres geeft met zijn asbak. Voortaan moet je door het leven zonder tanden en met een neus als die van Michael Jackson. Succes.

Ik wens de beste resultaten van mijn klas dit schooljaar.
  woensdag 17 september 2008 @ 17:29:15 #106
97643 misteriks
pi_61707005
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

bedankt he.

Je zal je baas de huid volschelden. Wel beetje vervelend dat hij zo woedend op je wordt dat hij je ter plekke een oplazeres geeft met zijn asbak. Voortaan moet je door het leven zonder tanden en met een neus als die van Michael Jackson. Succes.

Ik wens de beste resultaten van mijn klas dit schooljaar.
Je behaalde een schitterende resultaat; wel 47% NIet slecht voor de bijzondere begeleidingsklas vol comateuze en mentaal minderbedeelden. Volgend jaar mag je leren op het potje te plassen ...

Ik wil dat er minder liefdesbrieven naar me geschreven worden
pi_61707057
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:29 schreef misteriks het volgende:

[..]

Je behaalde een schitterende resultaat; wel 47% NIet slecht voor de bijzondere begeleidingsklas vol comateuze en mentaal minderbedeelden. Volgend jaar mag je leren op het potje te plassen ...

Ik wil dat er minder liefdesbrieven naar me geschreven worden

Je wens wordt vervuld. Niemand zal je nog liefdesbrieven schrijven, sterker nog, niemand zal ooit nog van je houden. Voortaan krijg je dreigbrieven.

Ik wil de liefde van mijn leven ontmoeten.
  † In Memoriam † woensdag 17 september 2008 @ 17:34:46 #108
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_61707116
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je wens wordt vervuld. Niemand zal je nog liefdesbrieven schrijven, sterker nog, niemand zal ooit nog van je houden. Voortaan krijg je dreigbrieven.

Ik wil de liefde van mijn leven ontmoeten.
Je vind de liefde van je leven: de gokkast. Je verspeelt al je geld aan haar en verliest alles. Iedereen haat je en je pleegt zelfmoord.

Ik wil morgen 50 euro vinden op straat
:')
pi_61707193
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Je vind de liefde van je leven: de gokkast. Je verspeelt al je geld aan haar en verliest alles. Iedereen haat je en je pleegt zelfmoord.

Ik wil morgen 50 euro vinden op straat
Je vind die 50 euro. Maar een zwerver ziet dat, knuppelt je neer en gaat er met jou 50 euro vandoor + die 100 euro die nog in je portomonee zat.

Ik wens dat mijn zus het huis uitgaat voor 1 oktober.
  † In Memoriam † woensdag 17 september 2008 @ 17:42:35 #110
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_61707303
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je vind die 50 euro. Maar een zwerver ziet dat, knuppelt je neer en gaat er met jou 50 euro vandoor + die 100 euro die nog in je portomonee zat.

Ik wens dat mijn zus het huis uitgaat voor 1 oktober.
Je zus gaat 1 oktober 2039 uit huis. Tot die tijd maakt ze jouw leven zuur en zorgt ze dat je nooit de deur uitgaat. Ze stopt je in kelder en maakt 7 kinderen met je, en verkracht die kinderen met syndroom van down herhaaldelijk.

Ik wil winnen met mijn nieuwe krasloten
:')
pi_61707452
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Je zus gaat 1 oktober 2039 uit huis. Tot die tijd maakt ze jouw leven zuur en zorgt ze dat je nooit de deur uitgaat. Ze stopt je in kelder en maakt 7 kinderen met je, en verkracht die kinderen met syndroom van down herhaaldelijk.

Ik wil winnen met mijn nieuwe krasloten
Hoe kan mijn zus kinderen met mij maken? Ben een vrouwtje.

Maare, je zal winnen. Sterker nog, je wint 390 miljoen euro. Jij blij, maar de rest van je familie en vrienden vind dat jij ze geld moet geven en moet onderhouden. Ze worden jaloers en besluiten gezamenlijk jou te vermoorden vanwege de erfenis en alles wat ze van je vandaan kunnen plukken.

Ik wil vanavond lekker eten.
  woensdag 17 september 2008 @ 18:23:11 #112
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61708269
je zult lekker eten... maar omdat je het vuur laat aanstaan en er iets vlam vat fikt daarna je hele huis af!

[ Bericht 1% gewijzigd door daniman op 17-09-2008 18:28:50 ]
  woensdag 17 september 2008 @ 18:59:48 #113
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61709220
En toen wenste jij...?
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 17 september 2008 @ 21:46:41 #114
97643 misteriks
pi_61715091
daniman heeft m'n wens verneukt om hier nog iets te posten

ik wens dat thegirlnextdoor een mooi meisje is
  woensdag 17 september 2008 @ 21:55:12 #115
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61715420
ze is een mooi meisje!!! Maar helaas exclusief necrofiel en niet geinteresseerd in jou!

Ik wens dat als ik morgenochtend moet schijten dat ik de wcpot vul tot over de rand!!
pi_61716472
De wc is morgen tot over de wc rand gevuld, helaas zit jij daardoor ook helemaal onder en de rest van je wc ook

Ik wens een fijne nachtrust
  woensdag 17 september 2008 @ 22:32:52 #117
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61717029
Je hebt een fijne nachtrust, maar zodra je wakker word, realiseer je je dat je een spin aan het eten bent.

Ik wens dat ik scheten kon laten op commando.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 17 september 2008 @ 22:39:06 #118
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61717329
dat zal geschieden maar daardoor vlucht een ieder van u weg en leeft gij in een isolement van dat moment aan tot uwen dood.

Ik wens dat ik veel geld krijg van mensen
  woensdag 17 september 2008 @ 23:14:50 #119
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61718887
Je krijgt veel geld, maar omdat de economie in elkaar stort moet iedereen het geld aan de overheid geven waardoor je uiteindelijk alsnog armoedig op staat staat.

Ik wens dat ik morgen ongelooflijk ziek ben en dus lekker in bed mag blijven liggen.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 17 september 2008 @ 23:19:03 #120
136343 BasEnAad
pi_61719034
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je krijgt veel geld, maar omdat de economie in elkaar stort moet iedereen het geld aan de overheid geven waardoor je uiteindelijk alsnog armoedig op staat staat.

Ik wens dat ik morgen ongelooflijk ziek ben en dus lekker in bed mag blijven liggen.
Je bent ziek, maar je moeder propt een gigantische zetpil in je strakke aarsje. Je geneest, en mag gewoon van huis!!

Ik wens een zorgeloos leven!
  woensdag 17 september 2008 @ 23:51:44 #121
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61720091
je krijgt een zorgeloos leven maar raakt je geld kwijt aan de gokverslaving die je zorgeloos in de goot doet belanden

ik wens clowns te kunnen mishandelen
pi_61720277
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:51 schreef daniman het volgende:
je krijgt een zorgeloos leven maar raakt je geld kwijt aan de gokverslaving die je zorgeloos in de goot doet belanden

ik wens clowns te kunnen mishandelen
Je mag je Clowns mishandelen, helaas voor jou blijk je bij je 3e clown the Joker te hebben uit gekozen........

ik wens dat het autoalarm wat hier nu al 3 kwartier afgaat eens uit gaat
pi_61720491
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:59 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Je mag je Clowns mishandelen, helaas voor jou blijk je bij je 3e clown the Joker te hebben uit gekozen........[ afbeelding ]

ik wens dat het autoalarm wat hier nu al 3 kwartier afgaat eens uit gaat
Het autoalarm gaat af, maar diezelfde avond raakt een dronken chauffeur 6 auto's die voor je huis staan, waardoor bij alle 6 het alarm afgaat en de gehele nacht aanblijven.

Ik wens morgen succesvol jonglerend op een eenwieler naar de bakker te gaan.
pi_61722530
quote:
Op donderdag 18 september 2008 00:08 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Het autoalarm gaat af, maar diezelfde avond raakt een dronken chauffeur 6 auto's die voor je huis staan, waardoor bij alle 6 het alarm afgaat en de gehele nacht aanblijven.

Ik wens morgen succesvol jonglerend op een eenwieler naar de bakker te gaan.
Helaas ontdek je halverwege dat je wel je boodschappelijstje bij je hebt maar je sinaasappels vergeten bent.

Ik wens wereldvrede
pi_61722585
Je krijgt het maar over een week slaat een komeet in waardoor iedereen deaud gaat met ze wereldvrede.

Ik wens mezelf kanker toe.

* maak er wat origineels van *
  donderdag 18 september 2008 @ 08:03:16 #126
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_61723278
quote:
Op donderdag 18 september 2008 02:24 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Je krijgt het maar over een week slaat een komeet in waardoor iedereen deaud gaat met ze wereldvrede.

Ik wens mezelf kanker toe.

* maak er wat origineels van *
zulke dingen behoor je jezelf niet toe te wensen, iedereen om je heen vind je zo belachelijk, je word gestenigd.

ik wens dat mijn hoofdpijn weg is!
  donderdag 18 september 2008 @ 10:47:23 #127
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61726095
je hoofdpijn is weg, maar in plaats daarvan krijg je buikpijn!

Ik wens dat ik niet steeds zo moet rochelen (hoewel: soms kan het ook lekker zijn maja)
pi_61729129
Je hoeft niet meer te rochelen. Je loopt namelijk geheel uitgedroogd door de Sahara, alwaar het 50 graden celcius is, en er geen kans is op neerslag de komende tijd.

Ik wens dat het nog iets kouder wordt buiten
  donderdag 18 september 2008 @ 14:21:31 #129
228727 paxa1988
ik ben geiler dan die goedkope
pi_61731234
Het wordt nog iets kouder buiten, veel kouder zelfs! Zo koud dat de motor van je auto bevroren is en geen kant opkan waardoor je niet op je werk op komt dagen en direct ontslagen wordt.

Ik wens dat ik mijn hond nooit meer uit hoef te laten
  donderdag 18 september 2008 @ 16:45:24 #130
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61734814
je hoeft de hond nooit meer uit te laten.
Ondertussen verzamelt de poep en pies zich onbekommerd in je huis!

Ik wens dat ik geen kletstantes in mijn buurt het zitten straks in de bus.
  donderdag 18 september 2008 @ 17:49:11 #131
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61736021
Je hebt geen kletstantes in je bus zitten, maar wel een zwerver naast je die naar alles wat er op straat te vinden is ruikt, tegen over je zit een ontzettend lelijk wijf irritant op haar kauwgom te smakken en de buschauffeur rijdt traag maar asociaal.

Ik wens een geldboom!
|| justdiggit.org ||
  donderdag 18 september 2008 @ 17:55:36 #132
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_61736154
Je krijgt een geldboom, helaas groeit deze alleen Zimbabwaanse dollars zodat je per jaar nog geen 2 euro aan biljetten eraf kan plukken.

Ik wens dat ik mijn tentamen haal ondanks dat ik vanaf nu al mijn colleges en werkgroepen skip
Tranquillo
  donderdag 18 september 2008 @ 18:07:00 #133
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61736367
je haalt je tentamens, maar wat jammer dat je nergens werk of een vervolgopleiding vindt

ik wil vanavond een zilvervisje een sightseeing door het riool geven
  donderdag 18 september 2008 @ 18:09:21 #134
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61736401
Je geeft het zilvervisje een rondleiding, maar ineens groeit het zilvervisje uit tot een enorm monster en eet hij je op.

Ik wens dat ik nu kan slapen.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 18 september 2008 @ 18:50:05 #135
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61737199
je kan slapen maar wordt pas over twee weken wakker.

Ik wens niets, omdat ik niets te wensen weet...

(jahaaa, verzin daar maar wat op )
  donderdag 18 september 2008 @ 19:36:46 #136
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61738236
Omdat je niets wenst krijg je alles wat je nooit hebt gewild.

Ik wens dat ik vanavond goed train!
|| justdiggit.org ||
  donderdag 18 september 2008 @ 19:36:47 #137
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_61738243
Je wens wordt vervuld, vanaf nu af aan ga je als een lusteloos lijk dat helemaal nergens meer zin in heeft door het leven.

Ik wens dat alles alleen maar nog toffer voor me wordt

Voorkruipert!
quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Omdat je niets wenst krijg je alles wat je nooit hebt gewild.

Ik wens dat ik vanavond goed train!
Training gaat vandaag perfect maar morgen heb je een spierpijn waar je 3 week last van hebt.
  donderdag 18 september 2008 @ 19:40:08 #138
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61738331
Alles word toffer voor je, je word de gelukkigste persoon op aarde, en omdat je daar gevoelloos van wordt, haat iedereen je, waardoor je een gelukkige eenzame persoon blijft.

Ik wens dat ik dit jaar gewoon lenzen mag van de verzekering.
|| justdiggit.org ||
pi_61738384
quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alles word toffer voor je, je word de gelukkigste persoon op aarde, en omdat je daar gevoelloos van wordt, haat iedereen je, waardoor je een gelukkige eenzame persoon blijft.

Ik wens dat ik dit jaar gewoon lenzen mag van de verzekering.
Dat kan niet, je verzekeringsmaatschappij gaat failliet en niemand wil je.

Ik wil een leven.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  donderdag 18 september 2008 @ 21:56:26 #140
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61742624
Je krijgt een leven, alleen het leven van een mier. Hard werken en uitkijken of je niet vertrapt word.

Ik wens dat mn kettinkje uit de knup gaat.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 18 september 2008 @ 22:33:12 #141
148588 rulerofdeath
pi_61744038
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je krijgt een leven, alleen het leven van een mier. Hard werken en uitkijken of je niet vertrapt word.

Ik wens dat mn kettinkje uit de knup gaat.
je kettinkje gaat uit de knup, maar deze is in zo'n slechte staat dat die daarna gelijk uit elkaar valt.

ik wens een snelle computer
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
  donderdag 18 september 2008 @ 23:20:40 #142
202380 Herbstmeister
legen -wait for it- dary
pi_61745876
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

je kettinkje gaat uit de knup, maar deze is in zo'n slechte staat dat die daarna gelijk uit elkaar valt.

ik wens een snelle computer

Je krijgt een snelle computer; deze staat echter vol met kinderporno en hierdoor verdwijn je voor de komende 20 jaar achter de tralies.

Ik wens een leuke reactie op mijn wens.
  donderdag 18 september 2008 @ 23:22:47 #143
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_61745940
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:20 schreef Herbstmeister het volgende:

[..]

Je krijgt een snelle computer; deze staat echter vol met kinderporno en hierdoor verdwijn je voor de komende 20 jaar achter de tralies.

Ik wens een leuke reactie op mijn wens.
je krijgt een leuke reactie op je wens, maar die wordt meteen weer verwijderd door een mod in een slechte bui/met pms.

ik wens dat ik morgen zonder vertraging met de trein naar huis kan.
  donderdag 18 september 2008 @ 23:23:58 #144
97643 misteriks
pi_61745983
Mijn reacties zijn zoals altijd fantastisch, maar jammer genoeg is dit waarschijnlijk een van mijn mindere...

ik wens dat wat minder mensen om m'n handtekening komen vragen op straat
  donderdag 18 september 2008 @ 23:25:17 #145
97643 misteriks
pi_61746025
shit , nevermind
  donderdag 18 september 2008 @ 23:26:49 #146
202380 Herbstmeister
legen -wait for it- dary
pi_61746077
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef xuanery het volgende:

[..]

je krijgt een leuke reactie op je wens, maar die wordt meteen weer verwijderd door een mod in een slechte bui/met pms.

Dat gaat helemaal lukken. Echter, je bent je OV vergeten en wordt 25 keer gecontroleerd op dat pisstukje wat neerkomt op een boete van 25 x ¤ 35,- = ¤ 875,-

Ik wens dat mijn rekenmachine het goed doet anders klopt de bovenstaande uitkomst niet.
  donderdag 18 september 2008 @ 23:27:35 #147
97643 misteriks
pi_61746106
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef xuanery het volgende:

[..]

Jouw trein is morgen zooooooooo snel dat je rijkelijk te laat komt... De volgende treinen zijn door 'n stiptheidsactie afgelast. Je zal verbroederen met de lokale heroinnehoertjes en 'n mooie toekomst tegemoet gaan...

Ik zou graag eens een hoofddoek aftrekken
  donderdag 18 september 2008 @ 23:28:10 #148
97643 misteriks
pi_61746126
godver
  donderdag 18 september 2008 @ 23:28:17 #149
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_61746131
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:26 schreef Herbstmeister het volgende:

[..]

Dat gaat helemaal lukken. Echter, je bent je OV vergeten en wordt 25 keer gecontroleerd op dat pisstukje wat neerkomt op een boete van 25 x ¤ 35,- = ¤ 875,-

Ik wens dat mijn rekenmachine het goed doet anders klopt de bovenstaande uitkomst niet.
je rekenmachine doet het goed, maar is zo boos op je dat je zo laat op de avond nog zo'n achtelijke opdracht aan hem geeft dat hij vanavond pootjes en klauwtjes groeit en eigenhandig je bakkenbaarden van je hoofd scheert.

ik wens dat iemand een kruikje voor me gaat vullen zodat ik niet op hoef te staan.
  donderdag 18 september 2008 @ 23:30:25 #150
202380 Herbstmeister
legen -wait for it- dary
pi_61746183
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:28 schreef xuanery het volgende:

[..]

je rekenmachine doet het goed, maar is zo boos op je dat je zo laat op de avond nog zo'n achtelijke opdracht aan hem geeft dat hij vanavond pootjes en klauwtjes groeit en eigenhandig je bakkenbaarden van je hoofd scheert.

ik wens dat iemand een kruikje voor me gaat vullen zodat ik niet op hoef te staan.
Ik zal dat kruikje voor je vullen. Helaas doe ik dit met pis.

Ik wens dat 'misteriks' eens OP TIJD REAGEERT OP MIJN WENS
  donderdag 18 september 2008 @ 23:33:24 #151
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_61746273
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:30 schreef Herbstmeister het volgende:

[..]

Ik zal dat kruikje voor je vullen. Helaas doe ik dit met pis.

Ik wens dat 'misteriks' eens OP TIJD REAGEERT OP MIJN WENS
Dit doet hij, maar morgen pas.

Ik wens dat herbstmeister 'the jorrinator' onder zijn avatar zet.
  donderdag 18 september 2008 @ 23:34:06 #152
97643 misteriks
pi_61746299
fuck, ik moet zwijgen nu
  donderdag 18 september 2008 @ 23:34:47 #153
97643 misteriks
pi_61746322
OMG
  donderdag 18 september 2008 @ 23:58:16 #154
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61746970
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:33 schreef xuanery het volgende:

[..]

Dit doet hij, maar morgen pas.

Ik wens dat herbstmeister 'the jorrinator' onder zijn avatar zet.
dat doet ie, maar pas wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen...

ik wens dat er geen feesies hierboven worden gehouwen.
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:00:36 #155
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_61747026
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:58 schreef daniman het volgende:

[..]

dat doet ie, maar pas wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen...

ik wens dat er geen feesies hierboven worden gehouwen.
dat gaat gebeuren, maar nu begint het onder je een takkeherrie te worden.

ik wens dat herbstmeister geen meisjes uitscheldt.
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:09:27 #156
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61747203
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:00 schreef xuanery het volgende:

[..]

dat gaat gebeuren, maar nu begint het onder je een takkeherrie te worden.

ik wens dat herbstmeister geen meisjes uitscheldt.
dat vind ik bijzonder. Onder me woont niemand

Herbstmeister scheld geen meisjes uit. Anderen wel.

Ik wens dat frans bauer en jan smit stoppen met zingen
  vrijdag 19 september 2008 @ 08:26:02 #157
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61749983
Ze stoppen, maar die achterlijke vriend van je die niet kan zingen gaat een duet maken met Jannes en word zo wereldberoemd dat je alleen nog maar die 2 hoort.

Ik wens dat ik een hele dag in bed kan blijven liggen.
|| justdiggit.org ||
pi_61754898
Je mag de hele dag in bed blijven liggen. Jammer voor jou dat het vanwege een enorme anus infectie is.

Ik wens een koe.
Hier staat niks zinnigs
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:11:23 #159
136343 BasEnAad
pi_61757123
Je krijgt een koe, een dooie! En je bent net twee weken op vakantie als het rottende karkas bezorgd wordt en in stukjes door je brievenbus wordt gepropt. De stank is niet te harden!! De komende 5 jaar is je huis onbewoonbaar!

Ik wens een lekker koud Hertog Jan biertje, uit de fles!
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:32:10 #160
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61757806
die krijg je, maar vervolgens kots je alles weer uit

Ik wens een chocoladegebakje
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:35:50 #161
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61769522
Die krijg je, helaas blijkt dat witte geen slagroom maar schimmel te zijn.

Ik wens een goed idee!
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:39:04 #162
78859 MoonBaby
Mark it zero!!!
pi_61771114
Een goed idee krijg je, maar door al je geblow ben je het ook meteen weer kwijt.

Ik wens alle wereldleiders het graf in.
"... she kidnapped herself."
pi_61771896
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:39 schreef MoonBaby het volgende:
Een goed idee krijg je, maar door al je geblow ben je het ook meteen weer kwijt.

Ik wens alle wereldleiders het graf in.
Daar zijn ze dan allemaal, in het graf. Na enige tijd van in een graf staan, raken ze toch wel verveeld en besluiten er toch maar uit te klimmen en gaan vervolgens naar huis.

Ik wil dat er de komende week stralend blauwe lucht is met een temperatuur van zo'n 20 graden celsius.
  vrijdag 19 september 2008 @ 23:21:56 #164
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_61772113
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 23:11 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Daar zijn ze dan allemaal, in het graf. Na enige tijd van in een graf staan, raken ze toch wel verveeld en besluiten er toch maar uit te klimmen en gaan vervolgens naar huis.

Ik wil dat er de komende week stralend blauwe lucht is met een temperatuur van zo'n 20 graden celsius.
Dat gebeurt, maar alleen als jij binnen bent.

Ik wens dat mijn ex komt om eens ongegeneerd te neuken
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  vrijdag 19 september 2008 @ 23:31:07 #165
228882 Cell.jpg
Ultimate Perfection
pi_61772299
Ze komt en zegt dat het haar allemaal beter af gaat na de operatie.

Ik wens bier en nootjes
Software is like sex. It's better when it's free.
  vrijdag 19 september 2008 @ 23:39:44 #166
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_61772483
Je krijgt je bier en nootjes, welgeteld 1 shotglas bier en 2 borrelnootjes.

Ik wens dat ik snel erg handig ga worden met met m'n basgitaar.
pi_61773179
Als je eindelijk handig bent geworden met je basgitaar krijg je opeens last van reuma.

Ik wens een eigen website
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_61774133
Je krijgt je website maar hij stinkt, naar ongeschoren duitse vrouwen oksels.

Ik wens een hamster in een vissenkom.
  zaterdag 20 september 2008 @ 08:39:29 #169
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61775293
Je krijgt een hamster in een vissenkom, helaas rent je hamster uit angst zich dood tegen het glas.

Ik wens dat ik nu kan douchen.
|| justdiggit.org ||
pi_61780588
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 08:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je krijgt een hamster in een vissenkom, helaas rent je hamster uit angst zich dood tegen het glas.

Ik wens dat ik nu kan douchen.
De douche heb je, maar als je er heen loopt struikel je over de drempel waardoor je plotsklaps beide benen breekt.

Ik wens de wederopstanding van talpa
pi_61781538
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 15:02 schreef D-Y het volgende:

[..]

De douche heb je, maar als je er heen loopt struikel je over de drempel waardoor je plotsklaps beide benen breekt.

Ik wens de wederopstanding van talpa
En dat gebeurt ook maar helaas, vanwegen een financiele tegenvaller kunnen ze alleen de eerste 2 afleveringen van 'Koppels' herhalen, dit doen ze dus ook 24/7.

Ik wens positief inzicht in problemen waar ik maar niet uit komt...
pi_61782860
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 16:02 schreef Dreamzilla het volgende:

[..]

En dat gebeurt ook maar helaas, vanwegen een financiele tegenvaller kunnen ze alleen de eerste 2 afleveringen van 'Koppels' herhalen, dit doen ze dus ook 24/7.

Ik wens positief inzicht in problemen waar ik maar niet uit komt...
Het positieve inzicht krijg je en je besluit zelfmoord te plegen.

Ik wens contact met buitenaards intelligent leven.
pi_61782997
Je krijgt contact met buitenaards intelligent leven, maar kort daarna wordt je doodgeschoten door een van hun.

Ik wens een nieuwe skateboard
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_61783094

ik wens dat ik een smsje krijg
pi_61783321
Welkom bij Jamba!

Ik wens iedereen een gelukkig nieuw jaar!
  zaterdag 20 september 2008 @ 21:58:37 #176
228866 DarkDream
Blue eyes, dark hair.
pi_61788660
Het is nog het "oude" jaar.

Ik wens een lekkere KitKat.
pi_61788949
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 21:58 schreef DarkDream het volgende:

je verneukt mijn wens niet
pi_61789150
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 21:58 schreef DarkDream het volgende:

Ik wens ook iedereen een gelukkig nieuwjaar maar sla jou over!

Ik wens een lekkere KitKat voor DarkDream
  zondag 21 september 2008 @ 14:11:05 #179
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61798946
DarkDream krijgt een ontzettend lekkere kitkat, helaas is dat wittige geen kokos maar schimmel waar maden langzaam in groeien.

Ik wens dat ik al mijn opdrachten voor stage op tijd af heb.
|| justdiggit.org ||
  zondag 21 september 2008 @ 15:01:19 #180
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61800201
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
DarkDream krijgt een ontzettend lekkere kitkat, helaas is dat wittige geen kokos maar schimmel waar maden langzaam in groeien.

Ik wens dat ik al mijn opdrachten voor stage op tijd af heb.
Je hebt al je opdrachten af, ze zijn alleen zo kut gedaan dat je gelijk je spullen mag pakken.

Ik wens een kop koffie.
pi_61800345
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:01 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Je hebt al je opdrachten af, ze zijn alleen zo kut gedaan dat je gelijk je spullen mag pakken.

Ik wens een kop koffie.
Je krijgt een kop thee...

Ik wens de wereld te veroveren.
  zondag 21 september 2008 @ 15:20:57 #182
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61800619
Je veroverd de wereld, maar door de deeltjesversneller gaat de wereld er diezelfde dag nog aan.

Ik wens niet te hoeven werken vanavond.
|| justdiggit.org ||
pi_61801904
Je hoeft niet te werken, sterker nog, je bent ontslagen!

Ik wens een posttraumatisch stresssyndroom
  zondag 21 september 2008 @ 16:31:46 #184
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61802241
Die krijg je zodra je deze link bekeken hebt: http://www.dugged.com/view_video.php?viewkey=194c475687be6106a3b8

Ik wens dat mijn nekpijn overgaat.
|| justdiggit.org ||
pi_61802262
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:16 schreef D-Y het volgende:
Je hoeft niet te werken, sterker nog, je bent ontslagen!

Ik wens een posttraumatisch stresssyndroom
Je krijgt POSTtroumatisch stresssyndroom ze zijn alleen de postzegel vergeten

ik wens een koud biertje
pi_61802569
Je nekpijn gaat over in een alles overheersende hoofdpijn

Ik wens een lekker vers kopje koffie
pi_61802599
dat filmpje..
  zondag 21 september 2008 @ 16:55:49 #188
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61802773
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:46 schreef D-Y het volgende:
Je nekpijn gaat over in een alles overheersende hoofdpijn

Ik wens een lekker vers kopje koffie
Je verse kopje koffie krijg je, helaas is deze koud.

Ik wens dat mijn vriend mij nog belt voordat ik ga werken.

--
Ja, ranzig filmpje he?
|| justdiggit.org ||
  zondag 21 september 2008 @ 17:06:00 #189
156002 Sadiar
Girls use me
pi_61803017
Je vriend belt je nog ff vlug om te melden dat hij er met je moeder ervan door is

Ik wens een sixpack(spieren)
  zondag 21 september 2008 @ 17:18:32 #190
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61803286
Je sixpack krijg je, helaas ben je alleen maar met die sixpack bezig geweest dat de rest van je lichaam ongetraint en uit proportie raakt.

Ik wens dat ik in oktober mijn rijbewijs haal!
|| justdiggit.org ||
pi_61803733
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je sixpack krijg je, helaas ben je alleen maar met die sixpack bezig geweest dat de rest van je lichaam ongetraint en uit proportie raakt.

Ik wens dat ik in oktober mijn rijbewijs haal!
Die haal je. Zodra je de eerste keer in de auto stapt met je rijbewijs rijd je jezelf invalide waardoor je nooit meer kan autorijden.

Ik wens dat als je vanaf Enschede met de trein naar Zwolle gaat en dan naar Groningen of Leeuwarden moet (of andersom) je een normale overstaptijd van 5-10 min hebt zonder idioot hard te moeten rennen of 25 minuten te moeten wachten.
blub blub
pi_61810952
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:38 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Die haal je. Zodra je de eerste keer in de auto stapt met je rijbewijs rijd je jezelf invalide waardoor je nooit meer kan autorijden.

Ik wens dat als je vanaf Enschede met de trein naar Zwolle gaat en dan naar Groningen of Leeuwarden moet (of andersom) je een normale overstaptijd van 5-10 min hebt zonder idioot hard te moeten rennen of 25 minuten te moeten wachten.
sterker nog je hoeft nooit meer naar Zwolle want er wordt een nieuwe verstiging van je school geopend in Hengelo waar je werk/studie projecten kunt doen.

ik wens dat ik het niet druk krijg op mijn werk deze week
  zondag 21 september 2008 @ 22:14:20 #193
136343 BasEnAad
pi_61811321
Je krijgt het niet heel druk, je wordt ontslagen!

Ik wil graag een McMenu!!!
pi_61813194
Je krijgt een Mcmenu, en wormen gratis erbij

ik wens dat ajax kampioen wordt
pi_61813373
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:06 schreef marp0 het volgende:
Je krijgt een Mcmenu, en wormen gratis erbij

ik wens dat ajax kampioen wordt
Ajax wordt kampioen.

En wordt opgemekrt door een olisjeik, die het koopt en vervolgens meeneemt naar zijn achtertuin. Waar alle Ajax-spelers voor eeuwig vast zitten.

Ik wens dat ik gelukkig wordt.
pi_61813452
Je wordt gelukkig met een dikke duitse man met een snor en witte sportsokken.

Ik wens een demoon op een nachtmerrie in miniatuurformaat
  zondag 21 september 2008 @ 23:14:48 #197
228882 Cell.jpg
Ultimate Perfection
pi_61813473
bah edit :

Krijg je ook, deze steekt je vervolgens neer.

Ik wens iets te drinken .
pi_61813724
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:14 schreef Cell.jpg het volgende:
bah edit :

Krijg je ook, deze steekt je vervolgens neer.

de geest die je wens vervult is een chinees die alles omdraait, je krijgt iets te eten

Ik wens dat ik met Rachel Bilson een beschuitje eet
  zondag 21 september 2008 @ 23:46:18 #199
167870 luciferhout
hout van lucifer
pi_61814459
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:22 schreef Dreamzilla het volgende:

[..]

de geest die je wens vervult is een chinees die alles omdraait, je krijgt iets te eten

Ik wens dat ik met Rachel Bilson een beschuitje eet
dat gebeurt ook, helaas stik je er in

Ik wens dat ik veel geluk heb
luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
pi_61814503
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:46 schreef luciferhout het volgende:

[..]

oooh dat vind ik helemaal niet erg mijn leven afsluiten met zo'n hoogtepunt :x
pi_61815740
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:46 schreef luciferhout het volgende:

[..]

Op 1 dag vind je een klavertje vier, een hoefijzer en je gooit ook nog eens 7 keer zes achter elkaar bij het Risken. Helaas is de trekking van de lotto een dag later

ik wens dat ik een nieuwe fiets krijg
pi_61816261
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:48 schreef Manono het volgende:

[..]

Op 1 dag vind je een klavertje vier, een hoefijzer en je gooit ook nog eens 7 keer zes achter elkaar bij het Risken. Helaas is de trekking van de lotto een dag later

ik wens dat ik een nieuwe fiets krijg
Als je 'smorgens de voordeur uitloopt zie je zowaar een fiets voor het huis staan waar jouw naam op staat, inclusief het aankoopbewijs! Helaas betreft het een hele kleine fiets voor vier-jarigen en is het voertuig alsnog waardeloos voor jou.

Altruļstisch moment:
Ik wens vrede op aarde.
pi_61820367
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:44 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als je 'smorgens de voordeur uitloopt zie je zowaar een fiets voor het huis staan waar jouw naam op staat, inclusief het aankoopbewijs! Helaas betreft het een hele kleine fiets voor vier-jarigen en is het voertuig alsnog waardeloos voor jou.

Altruļstisch moment:
Ik wens vrede op aarde.
Het gebeurt.. niet. Je zal voor de rest van je leven met die wens rond lopen en ongelukkig sterven.

Ik wens dat het zo rustig is in de sportschool.
Hier staat niks zinnigs
  maandag 22 september 2008 @ 11:33:26 #204
228882 Cell.jpg
Ultimate Perfection
pi_61820851
Is het ook, maar na 2 minuten komt er al een joelende bende kinderen/guido's binnengestormd.

Ik wens geluk voor de persoon die na mij post .
pi_61822620
thanx nu heb ik alleen al jouw geluk.

Ik wens dat ik me niet zo verveel.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_61822821
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:54 schreef sweetlady-o het volgende:
thanx nu heb ik alleen al jouw geluk.

Ik wens dat ik me niet zo verveel.
Je hebt een reis naar Dubai gewonnen, alles inclusief, en een flinke paycheck voor vermaak.
Helaas ga je in je eentje en vertrekt het vliegtuig pas op 2 mei in 2012

Ik wens dat mijn wensen uitkomen.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_61825922
helaas zij je tegen je leraar FUCK YOU

ik wens Tim Burton, Johnny Depp en Helena Bonham Carter te ontmoeten.
  maandag 22 september 2008 @ 16:19:57 #208
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61827461
Die ontmoet je, maar ze hebben totaal geen aandacht voor je.

Ik wens dat het altijd lente weer is.
|| justdiggit.org ||
pi_61829745
Het is altijd lente, na de dag van vandaag.. maar het gaat wel elkedag regenen en vriezen waardoor jij uitglijd en je nek breekt..

Ik wens dat mn vriendin zo langs komt
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 22 september 2008 @ 18:07:41 #210
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61830394
Je vriendin komt langs om je te vertellen dat ze toch voor die leuke jongen in de discotheek gaat.

Ik wens dat de tijd vanavond erg snel voorbij gaat.
|| justdiggit.org ||
pi_61831278
Het gaat vanavond heeeel lang duren, want mijn vriendin is uit met die leuke vriend van jou.. Waarna ik jou zie en met jou uit ga

Ik wens uit te gaan met TheGirlNextDoor
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_61847003
Je gaat uit met TheGirlNextDoor, alleen ben je zo stom dat je haar probeert aan te randen. Helaas voor jou is zij vanaf haar 2e getraind door een shaolin monnik en schopt ze je zo hard in je kloten dat je kleinkinderen nog bloed pissen.

Ik wens een nieuwe telefoon.
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:01:25 #213
228882 Cell.jpg
Ultimate Perfection
pi_61847131
Hier is hij:

Ik wens nog 3 wensen
pi_61848615
Die wou ik juist hebben! Dus je hebt m'n wens niet verneukt!!! Overnieuw jij!
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:19:09 #215
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61851340
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:44 schreef Turquaz52 het volgende:
Het gaat vanavond heeeel lang duren, want mijn vriendin is uit met die leuke vriend van jou.. Waarna ik jou zie en met jou uit ga

Ik wens uit te gaan met TheGirlNextDoor
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:21:22 #216
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61851379
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:56 schreef Blabi het volgende:
Je gaat uit met TheGirlNextDoor, alleen ben je zo stom dat je haar probeert aan te randen. Helaas voor jou is zij vanaf haar 2e getraind door een shaolin monnik en schopt ze je zo hard in je kloten dat je kleinkinderen nog bloed pissen.

Ik wens een nieuwe telefoon.
Een nieuwe telefoon krijg je, hij werkt alleen niet.

Ik wens dat ik koekjes kon eten zonder aan te komen!
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:24:53 #217
148588 rulerofdeath
pi_61851445
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

je kunt koekjes eten zonder aan te komen, alleen die koekjes zijn onmeunig goor.

ik wens een snelle computer zonder mankementen
pi_61851476
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

dat kan je ook, maar ijs vind je eigenlijk veel lekkerder

edit: te laat. Maar mijn wensverkrachting laat ik lekker staan
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:27:37 #219
148588 rulerofdeath
pi_61851504
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:26 schreef P8 het volgende:

[..]

dat kan je ook, maar ijs vind je eigenlijk veel lekkerder

ik wens dat mijn mp3speler het weer doet
hee, opletten
pi_61851510
Je mp3speler doet het weer. Voor 10 seconden. Daarna valt er een meteoriet op, en issie stuk. Permanent.

Ik wens dat ik vanavond tijd had om naar de kapper te gaan
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:29:31 #221
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61851543
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:28 schreef iamredleader het volgende:
Je mp3speler doet het weer. Voor 10 seconden. Daarna valt er een meteoriet op, en issie stuk. Permanent.

Ik wens dat ik vanavond tijd had om naar de kapper te gaan
Die tijd heb je, alleen je haar is helemaal naar de tering.

Ik wens dat ik met Bert Visscher op de foto kan!
|| justdiggit.org ||
pi_61851553
Voor rulerofdeath een supercomputer zonder mankementen.
Alleen geen enkele software is compatible met zijn computer

iemand anders mag iamredleaders wens verwoesten
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:30:25 #223
148588 rulerofdeath
pi_61851565
-te laat natuurlijk-
pi_61851575
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Die tijd heb je, alleen je haar is helemaal naar de tering.

Ik wens dat ik met Bert Visscher op de foto kan!
dat kan, alleen Bertje heeft net een ongeluk gehad waardoor hij onherkenbaar verminkt is geworden

ik wens dat ik wat sneller ben
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:31:35 #225
148588 rulerofdeath
pi_61851599
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:30 schreef P8 het volgende:

[..]

dat kan, alleen Bertje heeft net een ongeluk gehad waardoor hij onherkenbaar verminkt is geworden

ik wens dat ik wat sneller ben
dat ben je, alleen iemand anders is nog sneller.

ik wens een hoger uurloon
pi_61851646
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:31 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

dat ben je, alleen iemand anders is nog sneller.

ik wens een hoger uurloon
Je krijgt een hoger uurloon, alleen krijgen we te maken met Zimbabwaanse inflatieperikelen

ik wens fles bitter lemon
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:34:43 #227
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61851672
Hmpf.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:35:50 #228
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61851712
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:33 schreef P8 het volgende:

[..]

Je krijgt een hoger uurloon, alleen krijgen we te maken met Zimbabwaanse inflatieperikelen

ik wens fles bitter lemon
Krijg je, alleen zitten er allemaal vieze klonten in.

Ik wens een mooier lichaam.
|| justdiggit.org ||
pi_61851758
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Krijg je, alleen zitten er allemaal vieze klonten in.

Ik wens een mooier lichaam.
Dat krijg je ook, maar God stuurt je naar de hel om eeuwig te branden in het vagevuur terwijl Satan en kornuiten je tot in de eeuwigheid seksueel misbruiken, omdat ijdelheid een zonde is.

ik wens een fles bitter lemon zonder klonten
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:39:13 #230
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61851786
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:37 schreef P8 het volgende:

[..]

Dat krijg je ook, maar God stuurt je naar de hel om eeuwig te branden in het vagevuur terwijl Satan en kornuiten je tot in de eeuwigheid seksueel misbruiken, omdat ijdelheid een zonde is.

ik wens een fles bitter lemon zonder klonten
Die krijg je, hij is alleen warm.

Ik wens dat onze band succesvol wordt.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:43:53 #231
148588 rulerofdeath
pi_61851894
pi_61851898
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

Dat word hij, alleen wanneer jullie op tournee gaan rijdt jullie chauffeur de touring bus met z'n dronken kop in een ravijn en zijn jullie allemaal dood.

IK WIL WEG VAN STAGE!!!
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:44:41 #233
148588 rulerofdeath
pi_61851911
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:43 schreef Blabi het volgende:
Dat word hij, alleen wanneer jullie op tournee gaan rijdt jullie chauffeur de touring bus met z'n dronken kop in een ravijn en zijn jullie allemaal dood.

IK WIL WEG VAN STAGE!!!
je mag weg van stage, je hoeft niet weer te komen en daardoor haal je je opleiding niet.

ik wens een crossmotor
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:45:29 #234
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61851933
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:43 schreef Blabi het volgende:

IK WIL WEG VAN STAGE!!!
Je mag weg, omdat je je stage verneukt hebt, en zo ook je opleiding.

Ik wil nu B&J's!
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:46:22 #235
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61851954
Of dan verneuk je de wens op dezelfde manier

Je krijgt een crossmotor, hij valt alleen na een dag al uitelkaar.

Ik wil nu B&J's!
|| justdiggit.org ||
pi_61851984
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Die krijg je, hij is alleen warm.

Over 2 jaar kent de hele werled jullie en hebben jullie een internationale versie van de jostiband als voorprogramma. De minder bedeelden in de maatschappij zullen compleet losgaan op jullie muziek en jullie band zal de geschiedenis ingaan als de enige band ter wereld die geestelijk gehandicapten kon aanzetten tot het doen van ķets.
De helft van de band gaat niet veel later dood aan een gezamenlijke overdosis. Jij overleeft een overdosis echter, maar wordt door een hersenbeschadiging een fan van je eigen muziek die je in de voorgaande jaren hebt gemaakt. Een jaar later zullen je cognitieve capaciteiten niet meer genoeg zijn om je in leven te kunnen houden. Één troost is dat je toch al geen besef meer had van je eigen leven.

Spijtig

ik wens genoeg inspiratie voor mijn volgende wensverneuking
Extremistisch gematigd.
pi_61852003
damn, dit heeft veel te lang gekost om te typen
Extremistisch gematigd.
pi_61852006
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

Ik wil nu B&J's!
Zou niet weten wat het is, maar je krijgt het, en je bent zo enthousiast dat je niet uitkijkt terwijl je de weg oversteekt en je word dodelijk geschept door een dronken chauffer in een touring bus

Ik wil vanavond niet werken, maar ook niet ontslagen worden
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:50:39 #239
148588 rulerofdeath
pi_61852087
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef P8 het volgende:
damn, dit heeft veel te lang gekost om te typen

maar hij was wel leuk
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:51:27 #240
148588 rulerofdeath
pi_61852109
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef Blabi het volgende:

[..]

Zou niet weten wat het is, maar je krijgt het, en je bent zo enthousiast dat je niet uitkijkt terwijl je de weg oversteekt en je word dodelijk geschept door een dronken chauffer in een touring bus

je wordt vanavond ziek, krijgt de kringspiertyfus en gaat daar aan dood.

ik wens dat het een uur later is.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:52:31 #241
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61852132
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef Blabi het volgende:

[..]

B&J's is Ben & Jerry's Ijs!

Je moet lekker toch werken!

Ik wil spelletjes voor de DS kunnen ontwikkelen!
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:52:52 #242
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61852139
Aargh.
|| justdiggit.org ||
pi_61852215
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Je moet lekker toch werken!

dat lukt je, maar de QS (de quadriple screen )is inmiddels allang uit

ik wens een sigaret die me geen kanker geeft en nooit op gaat.
Extremistisch gematigd.
pi_61852230
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Weer wat bijgeleerd

Maarre, je ontwikkelt spelletjes voor je DS, een soort pacman achtig iets... Maar je DS slokt je op en je word opgenomen in het spelletje als prooi.

Ik wil... uhm... het irritante mannetje/vrouwtje die gisteren mijn voorwiel uit mijn fiets haalde verrot schoppen...
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:02:12 #245
148588 rulerofdeath
pi_61852390
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:55 schreef P8 het volgende:

[..]

dat lukt je, maar de QS (de quadriple screen )is inmiddels allang uit

ik wens een sigaret die me geen kanker geeft en nooit op gaat.
je krijgt een sigaret die je geen kanker geeft en nooit op gaat maar die sigaret wordt je gestolen en bij de achtervolging wordt je neergestoken.

ik wens een striptease voor mijn neus
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:07:42 #246
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61852518
Die krijg je, maar van een 3tonner.

Ik wens op tv te komen.
|| justdiggit.org ||
pi_61852578
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:56 schreef Blabi het volgende:

[..]

Weer wat bijgeleerd

Maarre, je ontwikkelt spelletjes voor je DS, een soort pacman achtig iets... Maar je DS slokt je op en je word opgenomen in het spelletje als prooi.

Ik wil... uhm... het irritante mannetje/vrouwtje die gisteren mijn voorwiel uit mijn fiets haalde verrot schoppen...
Je komt hem vanmiddag tegen. Hij is een 17 jarige Nederlander van Marokkaanse afkomst. Hoewel Achmed nog wel een klap terug weet te geven kom jij toch overduidelijk zegevierend uit de strijd. Toevallig had Achmed jouw voorwiel nog steeds op zak en vol trots pak je terug wat van jou is.
Net als je je fiets weer hebt gefixt staan een bont en blauwe Achmed en 40 familieleden voor je deur. Je wordt je huis uit gedreven door een Molotovcocktail die je huiskamer afbrandt. Buiten aangekomen kan je wel raden wat er gebeurd.
Met een schedelbasisfractuur, een op 8 plaatsen gebroken onderkaak, gebroken neus, gebroken sleutelbeen, 3 gekneusde ribben en een gescheurde lever zie je hoe de Marokkanen er vandoor vluchten als de politie en ambulance eraan komt.
Achmed spuugt probeert nog op je te spugen terwijl hij op jouw fiets wegscheurt. Vanwege de sterke wind die er die dag hangt waait de spuug op zijn eigen broek.

Ik wens een samenleving waarin iedereen gebroederlijk met elkaar omgaat
Extremistisch gematigd.
pi_61852626
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die krijg je, maar van een 3tonner.

Ik wens op tv te komen.
Peter R de Vries maakt weer spraakmakende tv als hij de vermissing den TGND onderzoekt en uiteindelijk zichzelf aanhoudt als hoofdverdachte.

Ik wens nog steeds een betere samenleving
Extremistisch gematigd.
pi_61852640
En dat doe je, je klimt op de grootste tv terwereld, je durft er alleen niet meer af...

ik wens vermaak
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:19:22 #250
148588 rulerofdeath
pi_61852809
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:12 schreef P8 het volgende:

[..]

Peter R de Vries maakt weer spraakmakende tv als hij de vermissing den TGND onderzoekt en uiteindelijk zichzelf aanhoudt als hoofdverdachte.

Ik wens nog steeds een betere samenleving
je krijgt een betere samenleving: je wordt doodgeknuffeld

ik wens dat mijn wens niet verneukt wordt
pi_61853024
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:12 schreef Dreamzilla het volgende:
En dat doe je, je klimt op de grootste tv terwereld, je durft er alleen niet meer af...

ik wens vermaak
een nieuwe show wordt gemaakt speciaal voor Dreamzilla. Vermaak zoals zelfs de Amerikanen nog nooit hebben gezien. Vermaak met toeters en bellen van de bovenste plank en dan nog is het zoveel meer dan dat. Actie, drama, plot-twists en nog veel meer. Het mooiste is nog de eigen rol die Dreamzilla in dit alles heeft. Met behulp van zijn virtuele bril zit Dreamzilla in een interactieve wereld die zoveel mooier en beter is dan de echte. Eindelijk weet Dreamzilla hoe het is om sex te hebben.
Totdat dit op een dag ook begint te vervelen en DZ weer dezelfde wens doet. Binnen zijn virtuele wereld wordt een nieuwe wereld geschapen. Dit gaat oneindig lang door totdat DZ precies doorheeft hoe het universum in elkaar zit.

Zoals ooit al eens werd gezegd in de eerste virtuele wereld die DZ zich kan herinneren, zou het complete universum instorten en vervangen worden door een ander vele malen complexer universum, zodra er iemand achter de betekenis hiervan zou komen.
Echter zaten we met ons huidige universum als in de meest complexe schaal. Het enige wat nog complexer is dan dit universum is de vergetelheid. Door DZ wens wordt de complete mensheid en al het andere met een hartslag in het universum de vergetelheid in gegooid.

Bedankt DZ

Alles wat ik wenste was een samenleving waarin mensen iets beter voor elkaar zorgen
Extremistisch gematigd.
pi_61853083
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:19 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

je krijgt een betere samenleving: je wordt doodgeknuffeld

ik wens dat mijn wens niet verneukt wordt
je wens wordt niet verneukt. Je reageert zo enthousiast op je niet verneukte wens dat je ogen eruit vallen.

Ik wens dat ik later een wereldberoemde schrijver word
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:00:41 #253
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61855303
Je wordt een wereldberoemde schrijver, maar niet omdat je goede boeken schrijft. Nee, je wekt haat op bij de overheid en krijgt meer doodsbedreigingen dan het aantal keren dat je met je ogen knippert.

Ik wens dat mijn internet eens normaal gaat doen
|| justdiggit.org ||
pi_61855613
Je internet gaat normaal doen, maar vervolgens crasht je pc.

Ik wens een laptop
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:11:52 #255
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61856903
Die laptop krijg je, helaas zit er de allereerste van de allereerste windows op en kan je er geen nieuwere op installeren.

Ik wens dat ik meer tijd had voor mijn vrienden
|| justdiggit.org ||
pi_61857007
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die laptop krijg je, helaas zit er de allereerste van de allereerste windows op en kan je er geen nieuwere op installeren.

Ik wens dat ik meer tijd had voor mijn vrienden
Je wens komt uit, nu heb je een half uur extra per dag om op dit kansloze forum te hangen...

Ik wens inzicht in de waarheid.
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:16:03 #257
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_61857040
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:14 schreef Dreamzilla het volgende:

[..]

Je wens komt uit, nu heb je een half uur extra per dag om op dit kansloze forum te hangen...

Ik wens inzicht in de waarheid.
je krijgt inzicht in de waarheid, alleen de waarheid is je te hard, en je springt voor de trein.

ik wil een perenijsje
(╯°□°)╯︵ ”ʞoɟ
pi_61857093
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:16 schreef Hyman het volgende:

[..]

je krijgt inzicht in de waarheid, alleen de waarheid is je te hard, en je springt voor de trein.

ik wil een perenijsje
Je krijgt een perenijsje, maar in dit ijsje zitten gemodificeerde peren die naar aardbeien smaken.

Ik wens goed advies
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:34:08 #259
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61857586
Goed advies krijg je, het pakt alleen verkeerd uit.

Ik wens dat ik 10 jaar ouder ben.
|| justdiggit.org ||
pi_61858083
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed advies krijg je, het pakt alleen verkeerd uit.

Ik wens dat ik 10 jaar ouder ben.

ik wens dat jij van mijn leeftijd bent
pi_61858584
Je bent van mijn leeftijd, maar dan 5 jaar jonger

Ik wil dat mijn edelheid geneest nadat TheGirlNextDoor er een knietje tegen gaf

[ Bericht 18% gewijzigd door Turquaz52 op 23-09-2008 20:12:00 ]
Quote van Tjabbo:
pi_61858725
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Je wens wordt ook niet verneukt, hij word verkracht door 3 amerikaanse Gay-Pride homo's

Ik wil dat mijn edelheid geneest nadat TheGirlNextDoor er een knietje tegen gaf
jij leeft zeker nog in de tijd van de berenvelletjes en mammoeten?
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:11:41 #263
228882 Cell.jpg
Ultimate Perfection
pi_61858780
Na een intensieve behandeling geneest hij, maar jammer genoeg geef TheGirlNextDoor er weer eentje tegen.

pi_61858859
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:11 schreef Cell.jpg het volgende:
Na een intensieve behandeling geneest hij, maar jammer genoeg geef TheGirlNextDoor er weer eentje tegen.

je krijgt koude koffie

ik wens dat ik niet zo vaak naar het toillet moet van bier
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:18:29 #265
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61858967
Je mag nooit meer bier drinken.

Ik wens dat ik een slangenmens wordt!
|| justdiggit.org ||
pi_61860012

[ Bericht 100% gewijzigd door Arno8002 op 23-09-2008 20:52:54 ]
Annemarie
pi_61860112
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je mag nooit meer bier drinken.

Ik wens dat ik een slangenmens wordt!
Je word een slangenmens zonder poten !

Ik wens dat ik rijk word
pi_61861927
Je wordt rijk maar op de weg naar de bank word je overvallen door Onur Turko die er met al je geld vandoor gaat.

Ik wens een fles jack daniels
pi_61862115
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:46 schreef Nastyman het volgende:
Je wordt rijk maar op de weg naar de bank word je overvallen door Onur Turko die er met al je geld vandoor gaat.

Ik wens een fles jack daniels
In mijn woordenboek komt slecht een Jack voor, namelijk Jack O'Neill
Helaas is dit een acteur in een fictief programma, dus valt er niets te drinken.

Ik wens House i.p.v. dat kutgedoe momenteel van Peter R. de Vries op SBS6
pi_61862408
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef P8 het volgende:

[..]

een nieuwe show wordt gemaakt speciaal voor Dreamzilla. Vermaak zoals zelfs de Amerikanen nog nooit hebben gezien. Vermaak met toeters en bellen van de bovenste plank en dan nog is het zoveel meer dan dat. Actie, drama, plot-twists en nog veel meer. Het mooiste is nog de eigen rol die Dreamzilla in dit alles heeft. Met behulp van zijn virtuele bril zit Dreamzilla in een interactieve wereld die zoveel mooier en beter is dan de echte. Eindelijk weet Dreamzilla hoe het is om sex te hebben.
Totdat dit op een dag ook begint te vervelen en DZ weer dezelfde wens doet. Binnen zijn virtuele wereld wordt een nieuwe wereld geschapen. Dit gaat oneindig lang door totdat DZ precies doorheeft hoe het universum in elkaar zit.

Zoals ooit al eens werd gezegd in de eerste virtuele wereld die DZ zich kan herinneren, zou het complete universum instorten en vervangen worden door een ander vele malen complexer universum, zodra er iemand achter de betekenis hiervan zou komen.
Echter zaten we met ons huidige universum als in de meest complexe schaal. Het enige wat nog complexer is dan dit universum is de vergetelheid. Door DZ wens wordt de complete mensheid en al het andere met een hartslag in het universum de vergetelheid in gegooid.

Bedankt DZ

Alles wat ik wenste was een samenleving waarin mensen iets beter voor elkaar zorgen
ik ben zo slecht.... wrijf t maar in
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:10:37 #271
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61862880
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:51 schreef Renderclippur het volgende:

[..]

In mijn woordenboek komt slecht een Jack voor, namelijk Jack O'Neill
Helaas is dit een acteur in een fictief programma, dus valt er niets te drinken.

Ik wens House i.p.v. dat kutgedoe momenteel van Peter R. de Vries op SBS6
House komt weer op tv, maar je raad het nooit, Peter R. de Vries is nu de hoofdpersoon!

Ik wens een mooie toekomst.
|| justdiggit.org ||
pi_61863034
In je mooie toekomst vind je de tijdmachine uit en ga je in 't slechte verleden waar je nog werd verkracht door 3 negers.

Ik heb geen wens.
pi_61864270
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:14 schreef Bomil het volgende:
In je mooie toekomst vind je de tijdmachine uit en ga je in 't slechte verleden waar je nog werd verkracht door 3 negers.

Ik heb geen wens.
Okee dan .
Slotje
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:10:41 #274
167870 luciferhout
hout van lucifer
pi_61865310
je wens wordt niet vervult, dit topic krijgt een deel 5

ik wens dat ik morgen naast een chick wakker word
luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
  woensdag 24 september 2008 @ 00:35:34 #275
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_61867430
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:10 schreef luciferhout het volgende:
je wens wordt niet vervult, dit topic krijgt een deel 5

ik wens dat ik morgen naast een chick wakker word
Je wordt morgen op een pluimveehouderij wakker.

Ik wens nu een smsje over kippen
  woensdag 24 september 2008 @ 02:48:30 #276
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_61868315
Je krijgt je sms'je over kippen. Jammergenoeg staat erin dat alle kip die de afgelopen 6 weken in o.a. supermarkten is verkocht, besmet was met polonium. Je hebt 2 weken geleden een lekker kippetje gekocht en daarvan gegeten. Je vroeg je al af waarom je ineens zo kalende was, maar je begrijpt het nu. Je leeft nog 2 weken zeer pijnlijk, en sterft daarna.

Ik wens dat iedereen ter wereld dezelfde taal spreekt, zonder uitzonderingen.
  woensdag 24 september 2008 @ 11:08:55 #277
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_61872360
Ok, iedereen spreek Swahili. Erg vervelend dat in die taal bepaalde technische termen niet voorkomen dus een groot aantal beroepen kunnen niet meer worden beoefend. Hierdoor ontstaat er een enorme chaos met relllen tot gevolg. Jij raakt je familie en vrienden kwijt en wordt elke keer wanneer je je op straat begeeft anaal verkracht.

Ik wens fijn herfstweer vandaag
  woensdag 24 september 2008 @ 17:21:31 #278
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61881364
Het is herfstweer, flink ook. Allemaal vallende bladeren, je kan de straat niet meer zien. Je stapt vandaag minstens 3 keer in de hondenpoep en je bent al 2 keer in de sloot gevallen, Ai.

Ik wens een goede ingeving!
|| justdiggit.org ||
pi_61882134
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is herfstweer, flink ook. Allemaal vallende bladeren, je kan de straat niet meer zien. Je stapt vandaag minstens 3 keer in de hondenpoep en je bent al 2 keer in de sloot gevallen, Ai.

je krijgt een geniale ingeving. Maar je hebt niet de middelen om dit om te zetten in iets productiefs

ik wens goede heteroseksuele seks vanavond
Extremistisch gematigd.
  woensdag 24 september 2008 @ 17:55:29 #280
148588 rulerofdeath
pi_61882162
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

je hebt een goede ingeving: je gaat een cursus treinkoppen voor beginners volgen.

ik wens dat de avond vlot verloopt.
  woensdag 24 september 2008 @ 17:56:23 #281
148588 rulerofdeath
pi_61882175
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:54 schreef P8 het volgende:

[..]

je krijgt een geniale ingeving. Maar je hebt niet de middelen om dit om te zetten in iets productiefs

ik wens goede heteroseksuele seks vanavond
diegene waar je seks mee hebt blijkt een travestiet te zijn.

ik wens dat de avond vlot verloopt
  woensdag 24 september 2008 @ 18:05:58 #282
158617 Hogerop
live hard, die harder
pi_61882390
Je avond verloopt vlot, alleen zo vlot dat je er niets van mee krijgt

Ik wens vanavond nuchter van de huisborrel af te komen
Women you can't live with them, you can't herd them all into Canada
pi_61882798
je komt thuis nadat je eerst in het ziekenhuis bent geweest vanwege een alcoholvergiftiging. Je maag is leeggepompt en voor de zekerheid hebben ze je ook een klysma gegeven.
Maar je bent nuchter als Peter R de Vries.

edit: en ik wens een skippybal
Extremistisch gematigd.
  woensdag 24 september 2008 @ 18:55:24 #284
148573 Skitmark
Love Filled 1/1
pi_61883556
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:24 schreef P8 het volgende:
je komt thuis nadat je eerst in het ziekenhuis bent geweest vanwege een alcoholvergiftiging. Je maag is leeggepompt en voor de zekerheid hebben ze je ook een klysma gegeven.
Maar je bent nuchter als Peter R de Vries.

edit: en ik wens een skippybal
Je krijgt een skippybal, alleen waren ze vergeten dat deze met lucht gevult moet worden en niet met helium.
Gefeliciteerd met je enkeltje ozonlaag.

Ik wens een verse Kiwi
"There Is No Spoone".
"........."
"....Then How Do We Eat Soup"
pi_61886030
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:55 schreef Skitmark het volgende:

[..]

Je krijgt een skippybal, alleen waren ze vergeten dat deze met lucht gevult moet worden en niet met helium.
Gefeliciteerd met je enkeltje ozonlaag.

Ik wens een verse Kiwi
Je krijgt een verse Kiwi... En de Dierenbeschermdienst op je dak omdat Kiwi's op de lijst van beschermde diersoorten staan.

Ik wens dat ik gestopt was met roken
Extremistisch gematigd.
  woensdag 24 september 2008 @ 20:59:21 #286
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_61887015
Je stopt met roken. Jammergenoeg word je geholpen door een huurmoordenaar die teveel op GeenStijl rondhangt, en dus denkt dat je dood wil. Hij doorzeeft je met een machinegeweer.

Ik wens dat een postbode me een stoeptegel komt brengen, die verpakt is in heerlijk zachte kussens.
pi_61889486
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:59 schreef James1988 het volgende:
Je stopt met roken. Jammergenoeg word je geholpen door een huurmoordenaar die teveel op GeenStijl rondhangt, en dus denkt dat je dood wil. Hij doorzeeft je met een machinegeweer.

Ik wens dat een postbode me een stoeptegel komt brengen, die verpakt is in heerlijk zachte kussens.
Er komt een postbode aan en gooit de stoeptegel het tegen je hoo.... ow wacht er zit een kussen omheen...

Ik wens dat mn wens niet veneukt word
pi_61889754
je wens wordt niet verneukt, maar er is geen concrete wens aan vooraf gegaan dus was er überhaupt vrij weinig om te verneuken

ik wens dat ik morgen niet naar die pokke-schoolfotograaf hoef
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
pi_61890374
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:11 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
je wens wordt niet verneukt, maar er is geen concrete wens aan vooraf gegaan dus was er überhaupt vrij weinig om te verneuken

ik wens dat ik morgen niet naar die pokke-schoolfotograaf hoef
Je krijgt een telefoontje van iemand. Je hoort dat de foto's morgen niet doorgaan. Helemaal in de wolken ren je tien rondjes om het huis en besluit je dan een reisje naar je achterfamilie in Braziliė te maken. Na enkele dagen is het een feit, je hebt het besmettelijke pokkenvirus variola major opgelopen waardoor je als deze gast hier eindigt:

Ik wens dat de volgende een wens heeft
pi_61890565
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:28 schreef Renderclippur het volgende:

[..]

Je krijgt een telefoontje van iemand. Je hoort dat de foto's morgen niet doorgaan. Helemaal in de wolken ren je tien rondjes om het huis en besluit je dan een reisje naar je achterfamilie in Braziliė te maken. Na enkele dagen is het een feit, je hebt het besmettelijke pokkenvirus variola major opgelopen waardoor je als deze gast hier eindigt:

[ afbeelding ]

Ik wens dat de volgende een wens heeft
En die heb ik, maar ik gebruik em lekker niet.

Ik wens een realdoll
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_61891085
Op weg naar jouw manage wordt je paard aangereden dor boer PIet en zijn tractor. Paard sterft, boer Piet wordt je nieuwe speeltje.
verkeerde pagina

Je realdoll wat het ook zijn mag wordt afgepakt door een harige man in t park

Ik wil de de grote aap uit de 5de dimensie verslaan
당신을 사랑합니다
pi_61891264
Jij wordt die aap en je pleegt zelfmoord.

Ik wens dat de alle albeda college's afbranden terwijl ik veilig thuis ben.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  woensdag 24 september 2008 @ 22:52:47 #293
229433 Xaick
for friends and fun
pi_61891358
de grote aap krijgt hier lucht van en zoekt jou op zonder dat je er ook maar erg in heb.
Hij vertrapt je en je familie en vrienden behalve de vrouwelijke mensen in jou omgeving. die verkracht hij met zijn meterslange apenlul.

ik wens een live optreden van Oasis voor mijn deur
<signature>
  woensdag 24 september 2008 @ 23:10:45 #294
148588 rulerofdeath
pi_61892083
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:50 schreef sweetlady-o het volgende:
Jij wordt die aap en je pleegt zelfmoord.

Ik wens dat de alle albeda college's afbranden terwijl ik veilig thuis ben.
alle albeda( ) college's branden af. samen met de rest van de wereld. je bent de enige die over is en gaat langzaam en eenzaam dood.
  woensdag 24 september 2008 @ 23:11:41 #295
148588 rulerofdeath
pi_61892115
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:52 schreef Xaick het volgende:
de grote aap krijgt hier lucht van en zoekt jou op zonder dat je er ook maar erg in heb.
Hij vertrapt je en je familie en vrienden behalve de vrouwelijke mensen in jou omgeving. die verkracht hij met zijn meterslange apenlul.

ik wens een live optreden van Oasis voor mijn deur
Oasis wil wel optreden voor je deur, maar je deur is te klein en daarom doen ze het niet.

ik wens een goede nachtrust
pi_61892447
je bevindt je in het noorden des aarde op een bepaalde periode van het jaar waar geen nacht is. Daarna wordt je opgegeten door een ijsbeer

Ik wou dat ik steenrijk werd
당신을 사랑합니다
pi_61892775
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:20 schreef Microtechs het volgende:
je bevindt je in het noorden des aarde op een bepaalde periode van het jaar waar geen nacht is. Daarna wordt je opgegeten door een ijsbeer

Ik wou dat ik steenrijk werd
er komen vrachtwagens vol met stenen je huis en tuin vullen.

Ik wens dat ik morgen niet naar school hoefde
[/quote]
  donderdag 25 september 2008 @ 02:46:11 #298
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_61895519
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:29 schreef Sjibble het volgende:

[..]

er komen vrachtwagens vol met stenen je huis en tuin vullen.

Ik wens dat ik morgen niet naar school hoefde
Je hoeft vandaag (inmiddels) niet naar school, het heeft ook weinig nut, je bent een doofstomme blinde geworden.

Ik wens dat m'n vriend 10 jaar jonger is.
Asjemenou
pi_61895525
quote:
Op donderdag 25 september 2008 02:46 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Je hoeft vandaag (inmiddels) niet naar school, het heeft ook weinig nut, je bent een doofstomme blinde geworden.

Ik wens dat m'n vriend 10 jaar jonger is.
Je vriend is met 10 jaartjes jonger, helaas zijn pik 10 centimeter korter.

Ik wens een deel 5 van dit topic.
[/quote]
  donderdag 25 september 2008 @ 02:53:10 #300
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_61895534
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:46 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je krijgt je mooie weer donderdag, zoo mooi dat je een zonnesteek oploopt en je hele lichaam ontzettend verbrand. De komende 5 nachten kan je niet slapen van de pijn en zie je eruit als een kreeft.

Ik wens dat mijn geverfde rode haar, mooi rood blijft.
Je geverfde haar blijft mooi rood, sterker nog, als je ooit een andere kleur wilt nemen, dan blijft het rood, niet alleen je hoofdhaar overigens.

Ik wens een aftrek van 2cm.
Asjemenou
pi_61899321
je krijgt je aftrek van 2cm (:?) maar omdat je maar 1 cm had om mee te beginnen, creert jouw wens een zwart gat waar je in verdwijnt

ik wens dat ik nu eindelijk weet waar ik heen moet op mijn school
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')