Je krijgt een geest in een lamp waarmee je alle wensen uit kan laten komen. De lamp kan je echter op geen enkele mogelijkheid open krijgen, hij is dus waardeloos voor je en je kan niks wensen.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:57 schreef Hogerop het volgende:
Je krijgt je parachute sprong, maar de val houdt nooit op.
ik wens een geest in een lamp voor verdere wensen
Je krijgt inderdaad een lange weekend. Helaas gleed je over een bananen-schil toen je weekend begon, brak je je rug en moest je in je lange weekend in de ziekenhuis liggen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:10 schreef iamredleader het volgende:
Je krijgt een vers groen sappig appeltje. Inclusief 100 wormen.
Ik wens een lang weekend
je vergeet volgens mij een wensquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:08 schreef boskameel het volgende:
Het wordt ook 25 graden. Echter, dit nodigt uit tot het naar buiten komen van veel mensen, die de temperatuur zeer aangenaam vinden. Die dag, in een tbs kliniek, mogen er vanwege het goede weer enkele patiėnten naar buiten, 1 dag verlof. Pech voor jou, want jij, bevindt je op een terras, wanneer er pardoes iemand met verlof op je af komt. Wordt ineens je schedel ingeslagen met een stomp voorwerp.
Je wenst gaat in vervulling. Alleen nadat je wakker bent geworden, belandde je in de volgende nachtmerrie.quote:
Je tram komt gelijk aanrijden, maar zodra jij de tram ingestapt bent komt er een mededeling dat wegens een stroomstoring de trams de komende 5 uur niet verder kunnen rijdenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:42 schreef iamredleader het volgende:
Je hebt zo pauze. Voor 4 seconden. Dan belt er weer een klant.
Ik wens dat de tram zometeen gelijk komt aanrijden als ik op het perron sta te wachten
je hoeft morgen niet meer te werken, je hoeft het nooit meer, met een verlamd lichaam werkt lastig..quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Je tram komt gelijk aanrijden, maar zodra jij de tram ingestapt bent komt er een mededeling dat wegens een stroomstoring de trams de komende 5 uur niet verder kunnen rijden
Ik wens dat ik morgen niet hoef te werken
Je krijgt een tof weekend. Jammergenoeg feest je op zondagavond te hard en kom je maandagochtend te laat op je werk/studie. Je krijgt ontslag en wordt veroordeeld tot een leven als putjesschepper.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:17 schreef Sadiar het volgende:
Ze is bij je,samen met haar nieuwe vriend
Ik wens een tof weekend
"het" draagd een paarse hoed, maar het is alleen wel verschikkelijk oud gewordenquote:Op zondag 7 september 2008 01:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je krijgt een tof weekend. Jammergenoeg feest je op zondagavond te hard en kom je maandagochtend te laat op je werk/studie. Je krijgt ontslag en wordt veroordeeld tot een leven als putjesschepper.
Ik wens dateen paarse hoed draagt.
quote:Op zondag 7 september 2008 01:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je krijgt een tof weekend. Jammergenoeg feest je op zondagavond te hard en kom je maandagochtend te laat op je werk/studie. Je krijgt ontslag en wordt veroordeeld tot een leven als putjesschepper.
Ik wens dateen paarse hoed draagt.
quote:Op zondag 7 september 2008 01:32 schreef makkie88 het volgende:
[..]
"het" draagd een paarse hoed, maar het is alleen wel verschikkelijk oud geworden
[ afbeelding ]
Ik wens dat ik weer een lekker weekje vakantie heb
Wens vervult,je komt erachter dat iedereen je haat en dat je daarom stopt met fokken en dat is best de moeite waardquote:Op zondag 7 september 2008 01:40 schreef Manono het volgende:
[..]
OK je weet best dat je je vrije dagen hebt opgebruikt dus dat kan je vergeten.
Ik wens nog een keer dat mijn 11 notes alleen al de moeite waard zijn om 4,50 voor over te maken.
gauloises blauw is op... je koopt palmal roodquote:Op zondag 7 september 2008 21:58 schreef superworm het volgende:
Je krijgt je zak patat, maar eigenlijk heet het friet.
Ik wens Gauloises Blauw.
Het lukt, maar ze heeft aids.quote:Op zondag 7 september 2008 @ 22:12 schreef makkie88 het volgende:
[..]
gauloises blauw is op... je koopt palmal rood
ik wens dat ik gelukkig kan worden met haar
Het is er!, maar er is allen nog engels bier, zonder schuim en zonder koolzuurquote:Op zondag 7 september 2008 22:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het lukt, maar ze heeft aids.
Ik wens meer bier.
je krijgt er 1 van je ouders... ze weten alleen niet dat het een playstation 1 is...quote:Op zondag 7 september 2008 22:20 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dat mag, maar daarna zal je een week wakker blijven van de stress omdat je veel werk moet inhalen van die ene dag uitslapen.
Ik wil een playstation!
Je vriendin is de eerste voor wie deze wens uitkomt: ze maakt het uit en emigreert naar frankrijk met je beste vriend. Je kunt in je eentje de huur niet betalen en moet weer bij je moeder gaan wonen.quote:Op zondag 7 september 2008 @ 22:22 schreef makkie88 het volgende:
[..]
je krijgt er 1 van je ouders... ze weten alleen niet dat het een playstation 1 is...
ik wens iedereen een fijn leven toe
Je grootste rivaal is een maffiabaron.quote:Op maandag 8 september 2008 @ 00:06 schreef JEFFreal het volgende:
Vrede op aarde zal er komen en de menschen zullen in een welbehaagen verkeren, want Jezus komt terug helaas voor jou hoor je bij de zondaars en de engel des doods zal je verpulveren.
Ik wens de wsop poker te winnen
De bakker heeft je order compleet verkeerd begrepen en legt een heerlijk versgebakken brood voor je neer.quote:Op maandag 8 september 2008 01:30 schreef James1988 het volgende:
De 17-jarige Britney Spears ligt naast je in bed en je hebt seks met haar. Jammergenoeg heeft haar toenmalige vriendje haar gonorroe gegeven, en heb jij nu de rest van je leven een druiper.
Ik wens dat er morgenochtend een versgebakken baksteen op m'n stoep ligt.
quote:Op maandag 8 september 2008 00:56 schreef superworm het volgende:
Dat krijg je. Helaas trap je in de hal op Schiphol op een miniscuul stukje wiet, dat aan je schoen blijft plakken. De drugshonden in Saoudi-Arabiė ruiken het en vanwege de minimumstraf moet je vijf jaar brommen in een helse cel.
Ik wens de 17-jarige Britney Spears hier onder de dekens.
quote:Op maandag 8 september 2008 02:02 schreef FMK het volgende:
Je haalt je duikbrevet maar verzuipt bij de eerste keer duiken al door n kapotte zuurstoffles.
ik wil mn rijbewijs.
Tom Cruise wordt morgen uit Scientology gegooid wegens voornoemde reden. Helaas ben jij die Puertoricaanse pizzakoerier, en hou je er een heleboel pissige vijanden aan over.quote:Ik wens dat Tom Cruise morgen de Scientologykerk wordt uitgeflikkerd omdat hij eindelijk op heterdaad betrapt wordt met een Puertoricaanse pizzakoerier in een New Yorks toilet.
\\maar, maar, ik ben een meisjequote:Op maandag 8 september 2008 16:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tom Cruise wordt morgen uit Scientology gegooid wegens voornoemde reden. Helaas ben jij die Puertoricaanse pizzakoerier, en hou je er een heleboel pissige vijanden aan over.
Ik wens een rustige avond.
Je krijgt je paard, maar omdat je er helemaal gek op bent geef je m heel veel wortels en suikerklontjes en dan krijgt zon dier poliep en gaat ie dood. Dus helaas!quote:Op maandag 8 september 2008 17:21 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Je wint morgen de lotto. Je besluit al je geld op te halen bij de bank om zo in relatieve anonimiteit te verdwijnen, gewoon omdat je dat wil. Onderweg naar huis wordt je beroofd door jong tuig op een scootert.
Ik wil een paard.
quote:Op zondag 14 september 2008 01:17 schreef superworm het volgende:
[..]
Je krijgt je paard, maar omdat je er helemaal gek op bent geef je m heel veel wortels en suikerklontjes en dan krijgt zon dier poliep en gaat ie dood. Dus helaas!
Ik wens de gulden terug.
De zomer volgend jaar is WARM! Het is simpelweg een perfecte zomer. Iedereen brengt de zomer aan het water door maar jij was te laat met vrij vragen en moet de hele zomer doorwerken terwijl de airco stuk isquote:Op maandag 15 september 2008 01:30 schreef Manono het volgende:
[..]
De gulden komt terug en jij schrikt zo van de huidige prijzen dat je accuut besluit naar Spanje te verhuizen, waar je weer gewoon eurootjes mag trekken.
Ik wens volgend jaar een warme zomer
quote:Op maandag 15 september 2008 01:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De zomer volgend jaar is WARM! Het is simpelweg een perfecte zomer. Iedereen brengt de zomer aan het water door maar jij was te laat met vrij vragen en moet de hele zomer doorwerken terwijl de airco stuk is![]()
Ik wens wat actie op dit vroege tijdstip.
Je krijgt je actie. Alleen is het helaas Bubba die uit is op je kontje.quote:Op maandag 15 september 2008 01:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De zomer volgend jaar is WARM! Het is simpelweg een perfecte zomer. Iedereen brengt de zomer aan het water door maar jij was te laat met vrij vragen en moet de hele zomer doorwerken terwijl de airco stuk is![]()
Wanneer je wakker wordt zijn ze van je stembanden verdwenen, je vindt ze wel weer terug op je lulquote:Op maandag 15 september 2008 01:45 schreef PP. het volgende:
[..]
Je krijgt je actie. Alleen is het helaas Bubba die uit is op je kontje.
Ik wens dat m'n stembandwratten weg zijn morgen.
quote:Op maandag 15 september 2008 01:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
V rug?quote:Op maandag 15 september 2008 01:52 schreef Manono het volgende:
[..]
Je zet je voordeur wagenwijd open om te kijken welke actie zich voor gaat doen. Na een half uur val je op de bank in slaap en wordt om 6 uur s ochtends in je kleren wakker. Maar zonder je portemonee en je nieuwe plasmatelevisie.
Ik wens een slimme man met een V rug met wie ik nooit uitgepraat raak
Je komt mij tegenquote:Op maandag 15 september 2008 01:52 schreef Manono het volgende:
[..]
Je zet je voordeur wagenwijd open om te kijken welke actie zich voor gaat doen. Na een half uur val je op de bank in slaap en wordt om 6 uur s ochtends in je kleren wakker. Maar zonder je portemonee en je nieuwe plasmatelevisie.
Ik wens een slimme man met een V rug met wie ik nooit uitgepraat raak
je krijgt je joint, maar het blijkt toeristenwiet te zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 01:57 schreef Trashcanman het volgende:
Ah ok, even opnieuw dan.
[..]
Je komt mij tegen![]()
Ik wens nog steeds die joint + gezelschap.
Je krijgt aids ipv een laptop.quote:Op maandag 15 september 2008 02:03 schreef PP. het volgende:
[..]
je krijgt je joint, maar het blijkt toeristenwiet te zijn.
Ik wens een fatsoenlijke laptop.
Die vrijstelling krijg, maar Rouvoet regelt een algeheel verbod op alle non-christelijke muziek.quote:Op maandag 15 september 2008 02:06 schreef Trashcanman het volgende:
Je fatsoenlijke laptop wordt nu naar je bezorgd, alleen geeft de koerier hem bij je niet zo fatsoenlijke buren af en die besluiten hem te houden.
Ik wens vrijstelling voor gehoorbeschadiging.
je krijgt aids, maar die blijkt onder controle, die druiper daarentegen niet..quote:Op maandag 15 september 2008 02:08 schreef PP. het volgende:
[..]
Die vrijstelling krijg, maar Rouvoet regelt een algeheel verbod op alle non-christelijke muziek.
Ik wens Aids.
En presto! Ze zien je niet meer staan. Maar daarvoor in de plaats krijg je nu alle bubba's, hengsten en stieren achter je aan.quote:Op maandag 15 september 2008 02:13 schreef misteriks het volgende:
[..]
je krijgt aids, maar die blijkt onder controle, die druiper daarentegen niet..
ik wens wat minder aandacht van de lekkere wijven
je krijgt vrijstelling voor gehoorbeschadiging doordat je in een bejaardensoos aan het werk wordt gezet, waar cerror speciaal voor jou wordt ontslagen. Maar die gehoorbeschdiging had je al dus nu heb je een kutleven én een gehoorbeschadiging.quote:Op maandag 15 september 2008 02:06 schreef Trashcanman het volgende:
Je fatsoenlijke laptop wordt nu naar je bezorgd, alleen geeft de koerier hem bij je niet zo fatsoenlijke buren af en die besluiten hem te houden.
Ik wens vrijstelling voor gehoorbeschadiging.
Gevonden, maar voor je ook maar hebt kunnen zien wat je nu precies gevonden hebt wordt je beroofd en gegangraped door een kudde zwervers.quote:Op maandag 15 september 2008 02:17 schreef Manono het volgende:
[..]
je krijgt vrijstelling voor gehoorbeschadiging doordat je in een bejaardensoos aan het werk wordt gezet, waar cerror speciaal voor jou wordt ontslagen. Maar die gehoorbeschdiging had je al dus nu heb je een kutleven én een gehoorbeschadiging.
PP krijgt de halve goegemeente bare backend over zich heen en wordt binnenstebuitengekeerd in alle darkrooms van Amsterdam. Hij blijkt niet eens HIV positief te zijn maar is zo depressief dat de aidslijer degene voor wie hij buddy is hem op moet vrolijken.
Ik wens een schat te vinden in het Vondelpark
Je maag knort en je snakt naar een vettebek maar een pak wasa dieetcrackers en een restje beschimmelde kaas is het enige wat je in huis hebt. Je zal met je stonede kop de straat op moeten om te bedelen voor je vreetkick en je besluit dat je je avond de volgende keer beter zal plannen.quote:Op maandag 15 september 2008 02:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gevonden, maar voor je ook maar hebt kunnen zien wat je nu precies gevonden hebt wordt je beroofd en gegangraped door een kudde zwervers.
Ik wens fastfood! NU!
jij krijgt je rode wijn, maar je nacht wordt verkloot omdat de stukjes kurk niet verteerd raken.quote:Op maandag 15 september 2008 02:27 schreef Manono het volgende:
[..]
Je maag knort en je snakt naar een vettebek maar een pak wasa dieetcrackers en een restje beschimmelde kaas is het enige wat je in huis hebt. Je zal met je stonede kop de straat op moeten om te bedelen voor je vreetkick en je besluit dat je je avond de volgende keer beter zal plannen.
Ik wens een lekker glas rode wijn voordat ik naar bed ga.
quote:Op maandag 15 september 2008 02:30 schreef misteriks het volgende:
[..]
jij krijgt je rode wijn, maar je nacht wordt verkloot omdat de stukjes kurk niet verteerd raken.
ik wens dat iemand anders de factuur van m'n nieuwe brubbelbad betaald
Don Menarini, je locale maffiabaas, wil dat wel voor je betalen. Als tegenprestatie moet je wel voor hem slecht nieuws aan een rivaliserende maffiabaas brengenquote:Op maandag 15 september 2008 02:30 schreef misteriks het volgende:
[..]
jij krijgt je rode wijn, maar je nacht wordt verkloot omdat de stukjes kurk niet verteerd raken.
ik wens dat iemand anders de factuur van m'n nieuwe brubbelbad betaald
Voor iemand die nog geen half jaar op FOK! zit ben je behoorlijk snel geintegreerd.quote:
je hebt er goede seks mee, met de buur, maar ze blijkt maar bijna vrouw te zijnquote:Op maandag 15 september 2008 02:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Don Menarini, je locale maffiabaas, wil dat wel voor je betalen. Als tegenprestatie moet je wel voor hem slecht nieuws aan een rivaliserende maffiabaas brengen![]()
@ Manono: die is hard!(en ik ben geeneens stoned
)
Ik wens goede neuksecks met mijn bijna buurvrouw.
Je hebt geweeeeldige nueckseks met je bijna buurvrouw. Maar een paar dagen later spreek je toevallig op de trap een nog veel leukere buurvrouw, waarvan je hoort dat die aan je andere kant komt wonen. Nadat ze je vertelt dat ze bevriend is geraakt met je andere buurvrouw toen die nog Sjonnie heette ipv Mildred.quote:Op maandag 15 september 2008 02:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Don Menarini, je locale maffiabaas, wil dat wel voor je betalen. Als tegenprestatie moet je wel voor hem slecht nieuws aan een rivaliserende maffiabaas brengen![]()
@ Manono: die is hard!(en ik ben geeneens stoned
)
Ik wens goede neuksecks met mijn bijna buurvrouw.
Helaas pak ik ze af.quote:Op maandag 15 september 2008 02:43 schreef Trashcanman het volgende:
Je werkdag begint om 11 uur en eindigd 5 minuten later, vorige keer was echt de laatste keer dat de baas het pikt dat je je verslapen hebt!
Ik wens fijne dromen voor zometeen
je hebt hele fijne dromen , maar jammer dat je wederom in je bed heb geplast.quote:Op maandag 15 september 2008 02:43 schreef Trashcanman het volgende:
Je werkdag begint om 11 uur en eindigd 5 minuten later, vorige keer was echt de laatste keer dat de baas het pikt dat je je verslapen hebt!
Ik wens fijne dromen voor zometeen
we gaan wel rusten, maar vallen niet in slaapquote:Op maandag 15 september 2008 02:45 schreef Manono het volgende:
[..]
Helaas pak ik ze af.
Ik wens jullie weltrusten.
je kreeg vrij maar kwam er achter de je je sleutels was vergeten..quote:
je krijgt je auto, het merk is Maximaquote:Op maandag 15 september 2008 14:02 schreef renedis het volgende:
[..]
je kreeg vrij maar kwam er achter de je je sleutels was vergeten..
nu moest je terug en kon je de rest van de dag zoeken naar de je sleutels op je werk.
ik wens een nieuwe auto
je krijgt een uur pauze met een huilend kind in je armen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:10 schreef makkie88 het volgende:
[..]
je krijgt je auto, het merk is Maxima
Ik wens dat ik effe een uurtje pauze heb
quote:Op maandag 15 september 2008 14:49 schreef renedis het volgende:
[..]
je krijgt een uur pauze met een huilend kind in je armen.
ik wens dat ik niet naar vergadering hoef!
Ik denk dat ik het weer niet goed begrepen hebquote:Op maandag 15 september 2008 15:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hoefde niet na de vergadering en ging je de vrouw van je baas neuqen. Echter zag hij dat met zijn camera's en word je ontslagen.
Je wenst een leuke baan
Holy fuck!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef BasEnAad het volgende:
Je krijgt betere tekenskills, maar je gaat meewerken aan http://www.electricretard.com en draait door en krijgt TBS.
Ik wil een broodje kroket en frietjes met heel veel mayo!!!!
Je krijgt je relaxte nachtdienst want er komen inbrekers die je, terwijl je zit te fokken, bewusteloos slaan en waar je nog 6 dagen de weg van kwijt bent.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:33 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Holy fuck!!!![]()
![]()
Je krijgt je broodje kroker en patat met mayo, maar het is wel van de mac dus niet te vreten
Ik wens een relaxte nachtdienst zometeen.
*poef* plots staan er duizend extra vrijwilligers voor je neus. De vrijwilligers weten echter niet wat zij vrijwillig moeten doen en hebben geen doel in het leven. Ze besluiten gezamelijk op de grond te gaan zitten en doelloos vrijwillig voor zich uit te staren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef iamredleader het volgende:
Je krijgt een Ford Mustand 1967 edition. In de afmeting 1 bij 1 bij 0,5 meter, volledig samengedrukt door de hydraulische pers.
Ik wens meer vrijwilligers
Je krijgt je mooie weer donderdag, zoo mooi dat je een zonnesteek oploopt en je hele lichaam ontzettend verbrand. De komende 5 nachten kan je niet slapen van de pijn en zie je eruit als een kreeft.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
*poef* plots staan er duizend extra vrijwilligers voor je neus. De vrijwilligers weten echter niet wat zij vrijwillig moeten doen en hebben geen doel in het leven. Ze besluiten gezamelijk op de grond te gaan zitten en doelloos vrijwillig voor zich uit te staren.
Ik wens dat het donderdag mooi weer wordt.
Je krijgt je bad met snoepgoed, helaas gaat het hier om snoepgoed waar je vreselijk allergisch voor blijkt te zijn en waar je dus verschrikkelijk jeuk doorkrijgt. Je wordt zo gek van de jeuk dat je je lichaam kapot krabt.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:00 schreef misteriks het volgende:
je krijgt je pakhuis vol chocolade ; maar die harde schilfertjes die je smaakt blijkt muizenstront te zijn.
Ik wil zwemmen in een bad vol snoepgoed
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:13 schreef misteriks het volgende:
Je krijgt je fantastische collectie! Maar het blijkt van "the Doo"r te zijn; een letste folkgroep met gehandicapte leden
ik wil m'n baas wel eens de huid volschelden
Je behaalde een schitterende resultaat; wel 47% NIet slecht voor de bijzondere begeleidingsklas vol comateuze en mentaal minderbedeelden. Volgend jaar mag je leren op het potje te plassen ...quote:Op woensdag 17 september 2008 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
bedankt he.
Je zal je baas de huid volschelden. Wel beetje vervelend dat hij zo woedend op je wordt dat hij je ter plekke een oplazeres geeft met zijn asbak. Voortaan moet je door het leven zonder tanden en met een neus als die van Michael Jackson. Succes.
Ik wens de beste resultaten van mijn klas dit schooljaar.
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:29 schreef misteriks het volgende:
[..]
Je behaalde een schitterende resultaat; wel 47% NIet slecht voor de bijzondere begeleidingsklas vol comateuze en mentaal minderbedeelden. Volgend jaar mag je leren op het potje te plassen ...
Ik wil dat er minder liefdesbrieven naar me geschreven worden
Je vind de liefde van je leven: de gokkast. Je verspeelt al je geld aan haar en verliest alles. Iedereen haat je en je pleegt zelfmoord.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je wens wordt vervuld. Niemand zal je nog liefdesbrieven schrijven, sterker nog, niemand zal ooit nog van je houden. Voortaan krijg je dreigbrieven.
Ik wil de liefde van mijn leven ontmoeten.
Je vind die 50 euro. Maar een zwerver ziet dat, knuppelt je neer en gaat er met jou 50 euro vandoor + die 100 euro die nog in je portomonee zat.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je vind de liefde van je leven: de gokkast. Je verspeelt al je geld aan haar en verliest alles. Iedereen haat je en je pleegt zelfmoord.
Ik wil morgen 50 euro vinden op straat
Je zus gaat 1 oktober 2039 uit huis. Tot die tijd maakt ze jouw leven zuur en zorgt ze dat je nooit de deur uitgaat. Ze stopt je in kelder en maakt 7 kinderen met je, en verkracht die kinderen met syndroom van down herhaaldelijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je vind die 50 euro. Maar een zwerver ziet dat, knuppelt je neer en gaat er met jou 50 euro vandoor + die 100 euro die nog in je portomonee zat.
Ik wens dat mijn zus het huis uitgaat voor 1 oktober.
Hoe kan mijn zus kinderen met mij maken?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je zus gaat 1 oktober 2039 uit huis. Tot die tijd maakt ze jouw leven zuur en zorgt ze dat je nooit de deur uitgaat. Ze stopt je in kelder en maakt 7 kinderen met je, en verkracht die kinderen met syndroom van down herhaaldelijk.
Ik wil winnen met mijn nieuwe krasloten
Je bent ziek, maar je moeder propt een gigantische zetpil in je strakke aarsje. Je geneest, en mag gewoon van huis!!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je krijgt veel geld, maar omdat de economie in elkaar stort moet iedereen het geld aan de overheid geven waardoor je uiteindelijk alsnog armoedig op staat staat.
Ik wens dat ik morgen ongelooflijk ziek ben en dus lekker in bed mag blijven liggen.
Je mag je Clowns mishandelen, helaas voor jou blijk je bij je 3e clown the Joker te hebben uit gekozen........quote:Op woensdag 17 september 2008 23:51 schreef daniman het volgende:
je krijgt een zorgeloos leven maar raakt je geld kwijt aan de gokverslaving die je zorgeloos in de goot doet belanden
ik wens clowns te kunnen mishandelen
Het autoalarm gaat af, maar diezelfde avond raakt een dronken chauffeur 6 auto's die voor je huis staan, waardoor bij alle 6 het alarm afgaat en de gehele nacht aanblijven.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Je mag je Clowns mishandelen, helaas voor jou blijk je bij je 3e clown the Joker te hebben uit gekozen........[ afbeelding ]
ik wens dat het autoalarm wat hier nu al 3 kwartier afgaat eens uit gaat
Helaas ontdek je halverwege dat je wel je boodschappelijstje bij je hebt maar je sinaasappels vergeten bent.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het autoalarm gaat af, maar diezelfde avond raakt een dronken chauffeur 6 auto's die voor je huis staan, waardoor bij alle 6 het alarm afgaat en de gehele nacht aanblijven.
Ik wens morgen succesvol jonglerend op een eenwieler naar de bakker te gaan.
zulke dingen behoor je jezelf niet toe te wensen, iedereen om je heen vind je zo belachelijk, je word gestenigd.quote:Op donderdag 18 september 2008 02:24 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Je krijgt het maar over een week slaat een komeet in waardoor iedereen deaud gaat met ze wereldvrede.
Ik wens mezelf kanker toe.
* maak er wat origineels van*
Training gaat vandaag perfect maar morgen heb je een spierpijn waar je 3 week last van hebt.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Omdat je niets wenst krijg je alles wat je nooit hebt gewild.
Ik wens dat ik vanavond goed train!
Dat kan niet, je verzekeringsmaatschappij gaat failliet en niemand wil je.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alles word toffer voor je, je word de gelukkigste persoon op aarde, en omdat je daar gevoelloos van wordt, haat iedereen je, waardoor je een gelukkige eenzame persoon blijft.
Ik wens dat ik dit jaar gewoon lenzen mag van de verzekering.
je kettinkje gaat uit de knup, maar deze is in zo'n slechte staat dat die daarna gelijk uit elkaar valt.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je krijgt een leven, alleen het leven van een mier. Hard werken en uitkijken of je niet vertrapt word.
Ik wens dat mn kettinkje uit de knup gaat.
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je kettinkje gaat uit de knup, maar deze is in zo'n slechte staat dat die daarna gelijk uit elkaar valt.
ik wens een snelle computer
je krijgt een leuke reactie op je wens, maar die wordt meteen weer verwijderd door een mod in een slechte bui/met pms.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:20 schreef Herbstmeister het volgende:
[..]
Je krijgt een snelle computer; deze staat echter vol met kinderporno en hierdoor verdwijn je voor de komende 20 jaar achter de tralies.
Ik wens een leuke reactie op mijn wens.
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef xuanery het volgende:
[..]
je krijgt een leuke reactie op je wens, maar die wordt meteen weer verwijderd door een mod in een slechte bui/met pms.
ik wens dat ik morgen zonder vertraging met de trein naar huis kan.
Jouw trein is morgen zooooooooo snel dat je rijkelijk te laat komt... De volgende treinen zijn door 'n stiptheidsactie afgelast. Je zal verbroederen met de lokale heroinnehoertjes en 'n mooie toekomst tegemoet gaan...quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef xuanery het volgende:
[..]
je krijgt een leuke reactie op je wens, maar die wordt meteen weer verwijderd door een mod in een slechte bui/met pms.
ik wens dat ik morgen zonder vertraging met de trein naar huis kan.
je rekenmachine doet het goed, maar is zo boos op je dat je zo laat op de avond nog zo'n achtelijke opdracht aan hem geeft dat hij vanavond pootjes en klauwtjes groeit en eigenhandig je bakkenbaarden van je hoofd scheert.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:26 schreef Herbstmeister het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal lukken. Echter, je bent je OV vergeten en wordt 25 keer gecontroleerd op dat pisstukje wat neerkomt op een boete van 25 x ¤ 35,- = ¤ 875,-
Ik wens dat mijn rekenmachine het goed doet anders klopt de bovenstaande uitkomst niet.
Ik zal dat kruikje voor je vullen. Helaas doe ik dit met pis.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:28 schreef xuanery het volgende:
[..]
je rekenmachine doet het goed, maar is zo boos op je dat je zo laat op de avond nog zo'n achtelijke opdracht aan hem geeft dat hij vanavond pootjes en klauwtjes groeit en eigenhandig je bakkenbaarden van je hoofd scheert.
ik wens dat iemand een kruikje voor me gaat vullen zodat ik niet op hoef te staan.
Dit doet hij, maar morgen pas.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:30 schreef Herbstmeister het volgende:
[..]
Ik zal dat kruikje voor je vullen. Helaas doe ik dit met pis.
Ik wens dat 'misteriks' eens OP TIJD REAGEERT OP MIJN WENS
dat doet ie, maar pas wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen...quote:Op donderdag 18 september 2008 23:33 schreef xuanery het volgende:
[..]
Dit doet hij, maar morgen pas.
Ik wens dat herbstmeister 'the jorrinator' onder zijn avatar zet.
dat gaat gebeuren, maar nu begint het onder je een takkeherrie te worden.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:58 schreef daniman het volgende:
[..]
dat doet ie, maar pas wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen...
ik wens dat er geen feesies hierboven worden gehouwen.
dat vind ik bijzonder. Onder me woont niemandquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:00 schreef xuanery het volgende:
[..]
dat gaat gebeuren, maar nu begint het onder je een takkeherrie te worden.
ik wens dat herbstmeister geen meisjes uitscheldt.
Daar zijn ze dan allemaal, in het graf. Na enige tijd van in een graf staan, raken ze toch wel verveeld en besluiten er toch maar uit te klimmen en gaan vervolgens naar huis.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:39 schreef MoonBaby het volgende:
Een goed idee krijg je, maar door al je geblow ben je het ook meteen weer kwijt.
Ik wens alle wereldleiders het graf in.
Dat gebeurt, maar alleen als jij binnen bent.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan allemaal, in het graf. Na enige tijd van in een graf staan, raken ze toch wel verveeld en besluiten er toch maar uit te klimmen en gaan vervolgens naar huis.
Ik wil dat er de komende week stralend blauwe lucht is met een temperatuur van zo'n 20 graden celsius.
De douche heb je, maar als je er heen loopt struikel je over de drempel waardoor je plotsklaps beide benen breekt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je krijgt een hamster in een vissenkom, helaas rent je hamster uit angst zich dood tegen het glas.
Ik wens dat ik nu kan douchen.
En dat gebeurt ook maar helaas, vanwegen een financiele tegenvaller kunnen ze alleen de eerste 2 afleveringen van 'Koppels' herhalen, dit doen ze dus ook 24/7.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:02 schreef D-Y het volgende:
[..]
De douche heb je, maar als je er heen loopt struikel je over de drempel waardoor je plotsklaps beide benen breekt.
Ik wens de wederopstanding van talpa
Het positieve inzicht krijg je en je besluit zelfmoord te plegen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:02 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
En dat gebeurt ook maar helaas, vanwegen een financiele tegenvaller kunnen ze alleen de eerste 2 afleveringen van 'Koppels' herhalen, dit doen ze dus ook 24/7.![]()
Ik wens positief inzicht in problemen waar ik maar niet uit komt...
je verneukt mijn wens nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:58 schreef DarkDream het volgende:
Het is nog het "oude" jaar.
Ik wens een lekkere KitKat.
Ik wens ook iedereen een gelukkig nieuwjaar maar sla jou over!quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:58 schreef DarkDream het volgende:
Het is nog het "oude" jaar.
Ik wens een lekkere KitKat.
Je hebt al je opdrachten af, ze zijn alleen zo kut gedaan dat je gelijk je spullen mag pakken.quote:Op zondag 21 september 2008 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
DarkDream krijgt een ontzettend lekkere kitkat, helaas is dat wittige geen kokos maar schimmel waar maden langzaam in groeien.
Ik wens dat ik al mijn opdrachten voor stage op tijd af heb.
Je krijgt een kop thee...quote:Op zondag 21 september 2008 15:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je hebt al je opdrachten af, ze zijn alleen zo kut gedaan dat je gelijk je spullen mag pakken.
Ik wens een kop koffie.
Je krijgt POSTtroumatisch stresssyndroom ze zijn alleen de postzegel vergetenquote:Op zondag 21 september 2008 16:16 schreef D-Y het volgende:
Je hoeft niet te werken, sterker nog, je bent ontslagen!
Ik wens een posttraumatisch stresssyndroom
Je verse kopje koffie krijg je, helaas is deze koud.quote:Op zondag 21 september 2008 16:46 schreef D-Y het volgende:
Je nekpijn gaat over in een alles overheersende hoofdpijn
Ik wens een lekker vers kopje koffie
Die haal je. Zodra je de eerste keer in de auto stapt met je rijbewijs rijd je jezelf invalide waardoor je nooit meer kan autorijden.quote:Op zondag 21 september 2008 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je sixpack krijg je, helaas ben je alleen maar met die sixpack bezig geweest dat de rest van je lichaam ongetraint en uit proportie raakt.
Ik wens dat ik in oktober mijn rijbewijs haal!
sterker nog je hoeft nooit meer naar Zwolle want er wordt een nieuwe verstiging van je school geopend in Hengelo waar je werk/studie projecten kunt doen.quote:Op zondag 21 september 2008 17:38 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Die haal je. Zodra je de eerste keer in de auto stapt met je rijbewijs rijd je jezelf invalide waardoor je nooit meer kan autorijden.
Ik wens dat als je vanaf Enschede met de trein naar Zwolle gaat en dan naar Groningen of Leeuwarden moet (of andersom) je een normale overstaptijd van 5-10 min hebt zonder idioot hard te moeten rennen of 25 minuten te moeten wachten.
Ajax wordt kampioen.quote:Op zondag 21 september 2008 23:06 schreef marp0 het volgende:
Je krijgt een Mcmenu, en wormen gratis erbij
ik wens dat ajax kampioen wordt
de geest die je wens vervult is een chinees die alles omdraait, je krijgt iets te etenquote:Op zondag 21 september 2008 23:14 schreef Cell.jpg het volgende:
bah edit:
Krijg je ook, deze steekt je vervolgens neer.
Ik wens iets te drinken .
dat gebeurt ook, helaas stik je er inquote:Op zondag 21 september 2008 23:22 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
de geest die je wens vervult is een chinees die alles omdraait, je krijgt iets te eten
Ik wens dat ik met Rachel Bilson een beschuitje eet
oooh dat vind ik helemaal niet erg mijn leven afsluiten met zo'n hoogtepunt :xquote:Op zondag 21 september 2008 23:46 schreef luciferhout het volgende:
[..]
dat gebeurt ook, helaas stik je er in
Ik wens dat ik veel geluk heb
Op 1 dag vind je een klavertje vier, een hoefijzer en je gooit ook nog eens 7 keer zes achter elkaar bij het Risken. Helaas is de trekking van de lotto een dag laterquote:Op zondag 21 september 2008 23:46 schreef luciferhout het volgende:
[..]
dat gebeurt ook, helaas stik je er in
Ik wens dat ik veel geluk heb
Als je 'smorgens de voordeur uitloopt zie je zowaar een fiets voor het huis staan waar jouw naam op staat, inclusief het aankoopbewijs! Helaas betreft het een hele kleine fiets voor vier-jarigen en is het voertuig alsnog waardeloos voor jou.quote:Op maandag 22 september 2008 00:48 schreef Manono het volgende:
[..]
Op 1 dag vind je een klavertje vier, een hoefijzer en je gooit ook nog eens 7 keer zes achter elkaar bij het Risken. Helaas is de trekking van de lotto een dag later
ik wens dat ik een nieuwe fiets krijg
Het gebeurt.. niet. Je zal voor de rest van je leven met die wens rond lopen en ongelukkig sterven.quote:Op maandag 22 september 2008 01:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je 'smorgens de voordeur uitloopt zie je zowaar een fiets voor het huis staan waar jouw naam op staat, inclusief het aankoopbewijs! Helaas betreft het een hele kleine fiets voor vier-jarigen en is het voertuig alsnog waardeloos voor jou.
Altruļstisch moment:
Ik wens vrede op aarde.
Je hebt een reis naar Dubai gewonnen, alles inclusief, en een flinke paycheck voor vermaak.quote:Op maandag 22 september 2008 12:54 schreef sweetlady-o het volgende:
thanx nu heb ik alleen al jouw geluk.![]()
Ik wens dat ik me niet zo verveel.
quote:Op maandag 22 september 2008 18:44 schreef Turquaz52 het volgende:
Het gaat vanavond heeeel lang duren, want mijn vriendin is uit met die leuke vriend van jou.. Waarna ik jou zie en met jou uit ga![]()
Ik wens uit te gaan met TheGirlNextDoor
Een nieuwe telefoon krijg je, hij werkt alleen niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:56 schreef Blabi het volgende:
Je gaat uit met TheGirlNextDoor, alleen ben je zo stom dat je haar probeert aan te randen. Helaas voor jou is zij vanaf haar 2e getraind door een shaolin monnik en schopt ze je zo hard in je kloten dat je kleinkinderen nog bloed pissen.
Ik wens een nieuwe telefoon.
je kunt koekjes eten zonder aan te komen, alleen die koekjes zijn onmeunig goor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een nieuwe telefoon krijg je, hij werkt alleen niet.
Ik wens dat ik koekjes kon eten zonder aan te komen!
dat kan je ook, maar ijs vind je eigenlijk veel lekkerderquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een nieuwe telefoon krijg je, hij werkt alleen niet.
Ik wens dat ik koekjes kon eten zonder aan te komen!
hee, oplettenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:26 schreef P8 het volgende:
[..]
dat kan je ook, maar ijs vind je eigenlijk veel lekkerder
ik wens dat mijn mp3speler het weer doet
Die tijd heb je, alleen je haar is helemaal naar de tering.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:28 schreef iamredleader het volgende:
Je mp3speler doet het weer. Voor 10 seconden. Daarna valt er een meteoriet op, en issie stuk. Permanent.
Ik wens dat ik vanavond tijd had om naar de kapper te gaan
dat kan, alleen Bertje heeft net een ongeluk gehad waardoor hij onherkenbaar verminkt is gewordenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die tijd heb je, alleen je haar is helemaal naar de tering.
Ik wens dat ik met Bert Visscher op de foto kan!
dat ben je, alleen iemand anders is nog sneller.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:30 schreef P8 het volgende:
[..]
dat kan, alleen Bertje heeft net een ongeluk gehad waardoor hij onherkenbaar verminkt is geworden
ik wens dat ik wat sneller ben
Je krijgt een hoger uurloon, alleen krijgen we te maken met Zimbabwaanse inflatieperikelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat ben je, alleen iemand anders is nog sneller.
ik wens een hoger uurloon
Krijg je, alleen zitten er allemaal vieze klonten in.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:33 schreef P8 het volgende:
[..]
Je krijgt een hoger uurloon, alleen krijgen we te maken met Zimbabwaanse inflatieperikelen
ik wens fles bitter lemon
Dat krijg je ook, maar God stuurt je naar de hel om eeuwig te branden in het vagevuur terwijl Satan en kornuiten je tot in de eeuwigheid seksueel misbruiken, omdat ijdelheid een zonde is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Krijg je, alleen zitten er allemaal vieze klonten in.
Ik wens een mooier lichaam.
Die krijg je, hij is alleen warm.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:37 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat krijg je ook, maar God stuurt je naar de hel om eeuwig te branden in het vagevuur terwijl Satan en kornuiten je tot in de eeuwigheid seksueel misbruiken, omdat ijdelheid een zonde is.
ik wens een fles bitter lemon zonder klonten
Dat word hij, alleen wanneer jullie op tournee gaan rijdt jullie chauffeur de touring bus met z'n dronken kop in een ravijn en zijn jullie allemaal dood.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wens dat onze band succesvol wordt.
je mag weg van stage, je hoeft niet weer te komen en daardoor haal je je opleiding niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:43 schreef Blabi het volgende:
Dat word hij, alleen wanneer jullie op tournee gaan rijdt jullie chauffeur de touring bus met z'n dronken kop in een ravijn en zijn jullie allemaal dood.
IK WIL WEG VAN STAGE!!!
Je mag weg, omdat je je stage verneukt hebt, en zo ook je opleiding.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:43 schreef Blabi het volgende:
Dat word hij, alleen wanneer jullie op tournee gaan rijdt jullie chauffeur de touring bus met z'n dronken kop in een ravijn en zijn jullie allemaal dood.
IK WIL WEG VAN STAGE!!!
Over 2 jaar kent de hele werled jullie en hebben jullie een internationale versie van de jostiband als voorprogramma. De minder bedeelden in de maatschappij zullen compleet losgaan op jullie muziek en jullie band zal de geschiedenis ingaan als de enige band ter wereld die geestelijk gehandicapten kon aanzetten tot het doen van ķets.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die krijg je, hij is alleen warm.
Ik wens dat onze band succesvol wordt.
Zou niet weten wat het is, maar je krijgt het, en je bent zo enthousiast dat je niet uitkijkt terwijl je de weg oversteekt en je word dodelijk geschept door een dronken chauffer in een touring busquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef P8 het volgende:
damn, dit heeft veel te lang gekost om te typen
je wordt vanavond ziek, krijgt de kringspiertyfus en gaat daar aan dood.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef Blabi het volgende:
[..]
Zou niet weten wat het is, maar je krijgt het, en je bent zo enthousiast dat je niet uitkijkt terwijl je de weg oversteekt en je word dodelijk geschept door een dronken chauffer in een touring bus![]()
Ik wil vanavond niet werken, maar ook niet ontslagen worden
B&J's is Ben & Jerry's Ijs!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef Blabi het volgende:
[..]
Zou niet weten wat het is, maar je krijgt het, en je bent zo enthousiast dat je niet uitkijkt terwijl je de weg oversteekt en je word dodelijk geschept door een dronken chauffer in een touring bus![]()
Ik wil vanavond niet werken, maar ook niet ontslagen worden
dat lukt je, maar de QS (de quadriple screenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
B&J's is Ben & Jerry's Ijs!
Je moet lekker toch werken!![]()
Ik wil spelletjes voor de DS kunnen ontwikkelen!
Weer wat bijgeleerdquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
B&J's is Ben & Jerry's Ijs!
Ik wil spelletjes voor de DS kunnen ontwikkelen!
je krijgt een sigaret die je geen kanker geeft en nooit op gaat maar die sigaret wordt je gestolen en bij de achtervolging wordt je neergestoken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:55 schreef P8 het volgende:
[..]
dat lukt je, maar de QS (de quadriple screen)is inmiddels allang uit
ik wens een sigaret die me geen kanker geeft en nooit op gaat.
Je komt hem vanmiddag tegen. Hij is een 17 jarige Nederlander van Marokkaanse afkomst. Hoewel Achmed nog wel een klap terug weet te geven kom jij toch overduidelijk zegevierend uit de strijd. Toevallig had Achmed jouw voorwiel nog steeds op zak en vol trots pak je terug wat van jou is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:56 schreef Blabi het volgende:
[..]
Weer wat bijgeleerd![]()
Maarre, je ontwikkelt spelletjes voor je DS, een soort pacman achtig iets... Maar je DS slokt je op en je word opgenomen in het spelletje als prooi.
Ik wil... uhm... het irritante mannetje/vrouwtje die gisteren mijn voorwiel uit mijn fiets haalde verrot schoppen...
Peter R de Vries maakt weer spraakmakende tv als hij de vermissing den TGND onderzoekt en uiteindelijk zichzelf aanhoudt als hoofdverdachte.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die krijg je, maar van een 3tonner.
Ik wens op tv te komen.
je krijgt een betere samenleving: je wordt doodgeknuffeldquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:12 schreef P8 het volgende:
[..]
Peter R de Vries maakt weer spraakmakende tv als hij de vermissing den TGND onderzoekt en uiteindelijk zichzelf aanhoudt als hoofdverdachte.
Ik wens nog steeds een betere samenleving
een nieuwe show wordt gemaakt speciaal voor Dreamzilla. Vermaak zoals zelfs de Amerikanen nog nooit hebben gezien. Vermaak met toeters en bellen van de bovenste plank en dan nog is het zoveel meer dan dat. Actie, drama, plot-twists en nog veel meer. Het mooiste is nog de eigen rol die Dreamzilla in dit alles heeft. Met behulp van zijn virtuele bril zit Dreamzilla in een interactieve wereld die zoveel mooier en beter is dan de echte. Eindelijk weet Dreamzilla hoe het is om sex te hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:12 schreef Dreamzilla het volgende:
En dat doe je, je klimt op de grootste tv terwereld, je durft er alleen niet meer af...
ik wens vermaak
je wens wordt niet verneukt. Je reageert zo enthousiast op je niet verneukte wens dat je ogen eruit vallen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je krijgt een betere samenleving: je wordt doodgeknuffeld
ik wens dat mijn wens niet verneukt wordt
Je wens komt uit, nu heb je een half uur extra per dag om op dit kansloze forum te hangen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die laptop krijg je, helaas zit er de allereerste van de allereerste windows op en kan je er geen nieuwere op installeren.
Ik wens dat ik meer tijd had voor mijn vrienden
je krijgt inzicht in de waarheid, alleen de waarheid is je te hard, en je springt voor de trein.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:14 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
Je wens komt uit, nu heb je een half uur extra per dag om op dit kansloze forum te hangen...
Ik wens inzicht in de waarheid.
Je krijgt een perenijsje, maar in dit ijsje zitten gemodificeerde peren die naar aardbeien smaken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
je krijgt inzicht in de waarheid, alleen de waarheid is je te hard, en je springt voor de trein.
ik wil een perenijsje
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed advies krijg je, het pakt alleen verkeerd uit.
Ik wens dat ik 10 jaar ouder ben.
jij leeft zeker nog in de tijd van de berenvelletjes en mammoeten?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Je wens wordt ook niet verneukt, hij word verkracht door 3 amerikaanse Gay-Pride homo's![]()
Ik wil dat mijn edelheid geneest nadat TheGirlNextDoor er een knietje tegen gaf
je krijgt koude koffiequote:Op dinsdag 23 september 2008 20:11 schreef Cell.jpg het volgende:
Na een intensieve behandeling geneest hij, maar jammer genoeg geef TheGirlNextDoor er weer eentje tegen.
Ik wens iets te drinken.
Je word een slangenmens zonder poten !quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je mag nooit meer bier drinken.
Ik wens dat ik een slangenmens wordt!
In mijn woordenboek komt slecht een Jack voor, namelijk Jack O'Neillquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:46 schreef Nastyman het volgende:
Je wordt rijk maar op de weg naar de bank word je overvallen door Onur Turko die er met al je geld vandoor gaat.
Ik wens een fles jack daniels
ik ben zo slecht.... wrijf t maar inquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef P8 het volgende:
[..]
een nieuwe show wordt gemaakt speciaal voor Dreamzilla. Vermaak zoals zelfs de Amerikanen nog nooit hebben gezien. Vermaak met toeters en bellen van de bovenste plank en dan nog is het zoveel meer dan dat. Actie, drama, plot-twists en nog veel meer. Het mooiste is nog de eigen rol die Dreamzilla in dit alles heeft. Met behulp van zijn virtuele bril zit Dreamzilla in een interactieve wereld die zoveel mooier en beter is dan de echte. Eindelijk weet Dreamzilla hoe het is om sex te hebben.
Totdat dit op een dag ook begint te vervelen en DZ weer dezelfde wens doet. Binnen zijn virtuele wereld wordt een nieuwe wereld geschapen. Dit gaat oneindig lang door totdat DZ precies doorheeft hoe het universum in elkaar zit.
Zoals ooit al eens werd gezegd in de eerste virtuele wereld die DZ zich kan herinneren, zou het complete universum instorten en vervangen worden door een ander vele malen complexer universum, zodra er iemand achter de betekenis hiervan zou komen.
Echter zaten we met ons huidige universum als in de meest complexe schaal. Het enige wat nog complexer is dan dit universum is de vergetelheid. Door DZ wens wordt de complete mensheid en al het andere met een hartslag in het universum de vergetelheid in gegooid.
Bedankt DZ![]()
Alles wat ik wenste was een samenleving waarin mensen iets beter voor elkaar zorgen
House komt weer op tv, maar je raad het nooit, Peter R. de Vries is nu de hoofdpersoon!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:51 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
In mijn woordenboek komt slecht een Jack voor, namelijk Jack O'Neill
Helaas is dit een acteur in een fictief programma, dus valt er niets te drinken.
Ik wens House i.p.v. dat kutgedoe momenteel van Peter R. de Vries op SBS6
Okee dan .quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:14 schreef Bomil het volgende:
In je mooie toekomst vind je de tijdmachine uit en ga je in 't slechte verleden waar je nog werd verkracht door 3 negers.
Ik heb geen wens.
Je wordt morgen op een pluimveehouderij wakker.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:10 schreef luciferhout het volgende:
je wens wordt niet vervult, dit topic krijgt een deel 5
ik wens dat ik morgen naast een chick wakker word
je krijgt een geniale ingeving. Maar je hebt niet de middelen om dit om te zetten in iets productiefsquote:Op woensdag 24 september 2008 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is herfstweer, flink ook. Allemaal vallende bladeren, je kan de straat niet meer zien. Je stapt vandaag minstens 3 keer in de hondenpoep en je bent al 2 keer in de sloot gevallen, Ai.
Ik wens een goede ingeving!
je hebt een goede ingeving: je gaat een cursus treinkoppen voor beginners volgen.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is herfstweer, flink ook. Allemaal vallende bladeren, je kan de straat niet meer zien. Je stapt vandaag minstens 3 keer in de hondenpoep en je bent al 2 keer in de sloot gevallen, Ai.
Ik wens een goede ingeving!
diegene waar je seks mee hebt blijkt een travestiet te zijn.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:54 schreef P8 het volgende:
[..]
je krijgt een geniale ingeving. Maar je hebt niet de middelen om dit om te zetten in iets productiefs
ik wens goede heteroseksuele seks vanavond
Je krijgt een skippybal, alleen waren ze vergeten dat deze met lucht gevult moet worden en niet met helium.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:24 schreef P8 het volgende:
je komt thuis nadat je eerst in het ziekenhuis bent geweest vanwege een alcoholvergiftiging. Je maag is leeggepompt en voor de zekerheid hebben ze je ook een klysma gegeven.
Maar je bent nuchter als Peter R de Vries.
edit: en ik wens een skippybal
Je krijgt een verse Kiwi... En de Dierenbeschermdienst op je dak omdat Kiwi's op de lijst van beschermde diersoorten staan.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:55 schreef Skitmark het volgende:
[..]
Je krijgt een skippybal, alleen waren ze vergeten dat deze met lucht gevult moet worden en niet met helium.
Gefeliciteerd met je enkeltje ozonlaag.
Ik wens een verse Kiwi
Er komt een postbode aan en gooit de stoeptegel het tegen je hoo.... ow wacht er zit een kussen omheen...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:59 schreef James1988 het volgende:
Je stopt met roken. Jammergenoeg word je geholpen door een huurmoordenaar die teveel op GeenStijl rondhangt, en dus denkt dat je dood wil. Hij doorzeeft je met een machinegeweer.
Ik wens dat een postbode me een stoeptegel komt brengen, die verpakt is in heerlijk zachte kussens.
Je krijgt een telefoontje van iemand. Je hoort dat de foto's morgen niet doorgaan. Helemaal in de wolken ren je tien rondjes om het huis en besluit je dan een reisje naar je achterfamilie in Braziliė te maken. Na enkele dagen is het een feit, je hebt het besmettelijke pokkenvirus variola major opgelopen waardoor je als deze gast hier eindigt:quote:Op woensdag 24 september 2008 22:11 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
je wens wordt niet verneukt, maar er is geen concrete wens aan vooraf gegaan dus was er überhaupt vrij weinig om te verneuken
ik wens dat ik morgen niet naar die pokke-schoolfotograaf hoef
En die heb ik, maar ik gebruik em lekker niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:28 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
Je krijgt een telefoontje van iemand. Je hoort dat de foto's morgen niet doorgaan. Helemaal in de wolken ren je tien rondjes om het huis en besluit je dan een reisje naar je achterfamilie in Braziliė te maken. Na enkele dagen is het een feit, je hebt het besmettelijke pokkenvirus variola major opgelopen waardoor je als deze gast hier eindigt:
[ afbeelding ]
Ik wens dat de volgende een wens heeft
alle albeda(quote:Op woensdag 24 september 2008 22:50 schreef sweetlady-o het volgende:
Jij wordt die aap en je pleegt zelfmoord.
Ik wens dat de alle albeda college's afbranden terwijl ik veilig thuis ben.
Oasis wil wel optreden voor je deur, maar je deur is te klein en daarom doen ze het niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:52 schreef Xaick het volgende:
de grote aap krijgt hier lucht van en zoekt jou op zonder dat je er ook maar erg in heb.
Hij vertrapt je en je familie en vrienden behalve de vrouwelijke mensen in jou omgeving. die verkracht hij met zijn meterslange apenlul.
ik wens een live optreden van Oasis voor mijn deur
er komen vrachtwagens vol met stenen je huis en tuin vullen.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:20 schreef Microtechs het volgende:
je bevindt je in het noorden des aarde op een bepaalde periode van het jaar waar geen nacht is. Daarna wordt je opgegeten door een ijsbeer
Ik wou dat ik steenrijk werd
Je hoeft vandaag (inmiddels) niet naar school, het heeft ook weinig nut, je bent een doofstomme blinde geworden.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
er komen vrachtwagens vol met stenen je huis en tuin vullen.
Ik wens dat ik morgen niet naar school hoefde
Je vriend is met 10 jaartjes jonger, helaas zijn pik 10 centimeter korter.quote:Op donderdag 25 september 2008 02:46 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Je hoeft vandaag (inmiddels) niet naar school, het heeft ook weinig nut, je bent een doofstomme blinde geworden.
Ik wens dat m'n vriend 10 jaar jonger is.
Je geverfde haar blijft mooi rood, sterker nog, als je ooit een andere kleur wilt nemen, dan blijft het rood, niet alleen je hoofdhaar overigens.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je krijgt je mooie weer donderdag, zoo mooi dat je een zonnesteek oploopt en je hele lichaam ontzettend verbrand. De komende 5 nachten kan je niet slapen van de pijn en zie je eruit als een kreeft.
Ik wens dat mijn geverfde rode haar, mooi rood blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |