Je krijgt een geest in een lamp waarmee je alle wensen uit kan laten komen. De lamp kan je echter op geen enkele mogelijkheid open krijgen, hij is dus waardeloos voor je en je kan niks wensen.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:57 schreef Hogerop het volgende:
Je krijgt je parachute sprong, maar de val houdt nooit op.
ik wens een geest in een lamp voor verdere wensen
Je krijgt inderdaad een lange weekend. Helaas gleed je over een bananen-schil toen je weekend begon, brak je je rug en moest je in je lange weekend in de ziekenhuis liggen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:10 schreef iamredleader het volgende:
Je krijgt een vers groen sappig appeltje. Inclusief 100 wormen.
Ik wens een lang weekend
je vergeet volgens mij een wensquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:08 schreef boskameel het volgende:
Het wordt ook 25 graden. Echter, dit nodigt uit tot het naar buiten komen van veel mensen, die de temperatuur zeer aangenaam vinden. Die dag, in een tbs kliniek, mogen er vanwege het goede weer enkele patiënten naar buiten, 1 dag verlof. Pech voor jou, want jij, bevindt je op een terras, wanneer er pardoes iemand met verlof op je af komt. Wordt ineens je schedel ingeslagen met een stomp voorwerp.
Je wenst gaat in vervulling. Alleen nadat je wakker bent geworden, belandde je in de volgende nachtmerrie.quote:
Je tram komt gelijk aanrijden, maar zodra jij de tram ingestapt bent komt er een mededeling dat wegens een stroomstoring de trams de komende 5 uur niet verder kunnen rijdenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:42 schreef iamredleader het volgende:
Je hebt zo pauze. Voor 4 seconden. Dan belt er weer een klant.
Ik wens dat de tram zometeen gelijk komt aanrijden als ik op het perron sta te wachten
je hoeft morgen niet meer te werken, je hoeft het nooit meer, met een verlamd lichaam werkt lastig..quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Je tram komt gelijk aanrijden, maar zodra jij de tram ingestapt bent komt er een mededeling dat wegens een stroomstoring de trams de komende 5 uur niet verder kunnen rijden
Ik wens dat ik morgen niet hoef te werken
Je krijgt een tof weekend. Jammergenoeg feest je op zondagavond te hard en kom je maandagochtend te laat op je werk/studie. Je krijgt ontslag en wordt veroordeeld tot een leven als putjesschepper.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:17 schreef Sadiar het volgende:
Ze is bij je,samen met haar nieuwe vriend
Ik wens een tof weekend
"het" draagd een paarse hoed, maar het is alleen wel verschikkelijk oud gewordenquote:Op zondag 7 september 2008 01:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je krijgt een tof weekend. Jammergenoeg feest je op zondagavond te hard en kom je maandagochtend te laat op je werk/studie. Je krijgt ontslag en wordt veroordeeld tot een leven als putjesschepper.
Ik wens dateen paarse hoed draagt.
quote:Op zondag 7 september 2008 01:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je krijgt een tof weekend. Jammergenoeg feest je op zondagavond te hard en kom je maandagochtend te laat op je werk/studie. Je krijgt ontslag en wordt veroordeeld tot een leven als putjesschepper.
Ik wens dateen paarse hoed draagt.
quote:Op zondag 7 september 2008 01:32 schreef makkie88 het volgende:
[..]
"het" draagd een paarse hoed, maar het is alleen wel verschikkelijk oud geworden
[ afbeelding ]
Ik wens dat ik weer een lekker weekje vakantie heb
Wens vervult,je komt erachter dat iedereen je haat en dat je daarom stopt met fokken en dat is best de moeite waardquote:Op zondag 7 september 2008 01:40 schreef Manono het volgende:
[..]
OK je weet best dat je je vrije dagen hebt opgebruikt dus dat kan je vergeten.
Ik wens nog een keer dat mijn 11 notes alleen al de moeite waard zijn om 4,50 voor over te maken.
gauloises blauw is op... je koopt palmal roodquote:Op zondag 7 september 2008 21:58 schreef superworm het volgende:
Je krijgt je zak patat, maar eigenlijk heet het friet.
Ik wens Gauloises Blauw.
Het lukt, maar ze heeft aids.quote:Op zondag 7 september 2008 @ 22:12 schreef makkie88 het volgende:
[..]
gauloises blauw is op... je koopt palmal rood
ik wens dat ik gelukkig kan worden met haar
Het is er!, maar er is allen nog engels bier, zonder schuim en zonder koolzuurquote:Op zondag 7 september 2008 22:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het lukt, maar ze heeft aids.
Ik wens meer bier.
je krijgt er 1 van je ouders... ze weten alleen niet dat het een playstation 1 is...quote:Op zondag 7 september 2008 22:20 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dat mag, maar daarna zal je een week wakker blijven van de stress omdat je veel werk moet inhalen van die ene dag uitslapen.
Ik wil een playstation!
Je vriendin is de eerste voor wie deze wens uitkomt: ze maakt het uit en emigreert naar frankrijk met je beste vriend. Je kunt in je eentje de huur niet betalen en moet weer bij je moeder gaan wonen.quote:Op zondag 7 september 2008 @ 22:22 schreef makkie88 het volgende:
[..]
je krijgt er 1 van je ouders... ze weten alleen niet dat het een playstation 1 is...
ik wens iedereen een fijn leven toe
Je grootste rivaal is een maffiabaron.quote:Op maandag 8 september 2008 @ 00:06 schreef JEFFreal het volgende:
Vrede op aarde zal er komen en de menschen zullen in een welbehaagen verkeren, want Jezus komt terug helaas voor jou hoor je bij de zondaars en de engel des doods zal je verpulveren.
Ik wens de wsop poker te winnen
De bakker heeft je order compleet verkeerd begrepen en legt een heerlijk versgebakken brood voor je neer.quote:Op maandag 8 september 2008 01:30 schreef James1988 het volgende:
De 17-jarige Britney Spears ligt naast je in bed en je hebt seks met haar. Jammergenoeg heeft haar toenmalige vriendje haar gonorroe gegeven, en heb jij nu de rest van je leven een druiper.
Ik wens dat er morgenochtend een versgebakken baksteen op m'n stoep ligt.
quote:Op maandag 8 september 2008 00:56 schreef superworm het volgende:
Dat krijg je. Helaas trap je in de hal op Schiphol op een miniscuul stukje wiet, dat aan je schoen blijft plakken. De drugshonden in Saoudi-Arabië ruiken het en vanwege de minimumstraf moet je vijf jaar brommen in een helse cel.
Ik wens de 17-jarige Britney Spears hier onder de dekens.
quote:Op maandag 8 september 2008 02:02 schreef FMK het volgende:
Je haalt je duikbrevet maar verzuipt bij de eerste keer duiken al door n kapotte zuurstoffles.
ik wil mn rijbewijs.
Tom Cruise wordt morgen uit Scientology gegooid wegens voornoemde reden. Helaas ben jij die Puertoricaanse pizzakoerier, en hou je er een heleboel pissige vijanden aan over.quote:Ik wens dat Tom Cruise morgen de Scientologykerk wordt uitgeflikkerd omdat hij eindelijk op heterdaad betrapt wordt met een Puertoricaanse pizzakoerier in een New Yorks toilet.
\\maar, maar, ik ben een meisjequote:Op maandag 8 september 2008 16:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tom Cruise wordt morgen uit Scientology gegooid wegens voornoemde reden. Helaas ben jij die Puertoricaanse pizzakoerier, en hou je er een heleboel pissige vijanden aan over.
Ik wens een rustige avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |