Dit doet hij, maar morgen pas.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:30 schreef Herbstmeister het volgende:
[..]
Ik zal dat kruikje voor je vullen. Helaas doe ik dit met pis.
Ik wens dat 'misteriks' eens OP TIJD REAGEERT OP MIJN WENS
dat doet ie, maar pas wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen...quote:Op donderdag 18 september 2008 23:33 schreef xuanery het volgende:
[..]
Dit doet hij, maar morgen pas.
Ik wens dat herbstmeister 'the jorrinator' onder zijn avatar zet.
dat gaat gebeuren, maar nu begint het onder je een takkeherrie te worden.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:58 schreef daniman het volgende:
[..]
dat doet ie, maar pas wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen...
ik wens dat er geen feesies hierboven worden gehouwen.
dat vind ik bijzonder. Onder me woont niemandquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:00 schreef xuanery het volgende:
[..]
dat gaat gebeuren, maar nu begint het onder je een takkeherrie te worden.
ik wens dat herbstmeister geen meisjes uitscheldt.
Daar zijn ze dan allemaal, in het graf. Na enige tijd van in een graf staan, raken ze toch wel verveeld en besluiten er toch maar uit te klimmen en gaan vervolgens naar huis.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:39 schreef MoonBaby het volgende:
Een goed idee krijg je, maar door al je geblow ben je het ook meteen weer kwijt.
Ik wens alle wereldleiders het graf in.
Dat gebeurt, maar alleen als jij binnen bent.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan allemaal, in het graf. Na enige tijd van in een graf staan, raken ze toch wel verveeld en besluiten er toch maar uit te klimmen en gaan vervolgens naar huis.
Ik wil dat er de komende week stralend blauwe lucht is met een temperatuur van zo'n 20 graden celsius.
De douche heb je, maar als je er heen loopt struikel je over de drempel waardoor je plotsklaps beide benen breekt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je krijgt een hamster in een vissenkom, helaas rent je hamster uit angst zich dood tegen het glas.
Ik wens dat ik nu kan douchen.
En dat gebeurt ook maar helaas, vanwegen een financiele tegenvaller kunnen ze alleen de eerste 2 afleveringen van 'Koppels' herhalen, dit doen ze dus ook 24/7.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:02 schreef D-Y het volgende:
[..]
De douche heb je, maar als je er heen loopt struikel je over de drempel waardoor je plotsklaps beide benen breekt.
Ik wens de wederopstanding van talpa
Het positieve inzicht krijg je en je besluit zelfmoord te plegen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:02 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
En dat gebeurt ook maar helaas, vanwegen een financiele tegenvaller kunnen ze alleen de eerste 2 afleveringen van 'Koppels' herhalen, dit doen ze dus ook 24/7.![]()
Ik wens positief inzicht in problemen waar ik maar niet uit komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |