Je krijgt je paard, maar omdat je er helemaal gek op bent geef je m heel veel wortels en suikerklontjes en dan krijgt zon dier poliep en gaat ie dood. Dus helaas!quote:Op maandag 8 september 2008 17:21 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Je wint morgen de lotto. Je besluit al je geld op te halen bij de bank om zo in relatieve anonimiteit te verdwijnen, gewoon omdat je dat wil. Onderweg naar huis wordt je beroofd door jong tuig op een scootert.
Ik wil een paard.
quote:Op zondag 14 september 2008 01:17 schreef superworm het volgende:
[..]
Je krijgt je paard, maar omdat je er helemaal gek op bent geef je m heel veel wortels en suikerklontjes en dan krijgt zon dier poliep en gaat ie dood. Dus helaas!
Ik wens de gulden terug.
De zomer volgend jaar is WARM! Het is simpelweg een perfecte zomer. Iedereen brengt de zomer aan het water door maar jij was te laat met vrij vragen en moet de hele zomer doorwerken terwijl de airco stuk isquote:Op maandag 15 september 2008 01:30 schreef Manono het volgende:
[..]
De gulden komt terug en jij schrikt zo van de huidige prijzen dat je accuut besluit naar Spanje te verhuizen, waar je weer gewoon eurootjes mag trekken.
Ik wens volgend jaar een warme zomer
quote:Op maandag 15 september 2008 01:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De zomer volgend jaar is WARM! Het is simpelweg een perfecte zomer. Iedereen brengt de zomer aan het water door maar jij was te laat met vrij vragen en moet de hele zomer doorwerken terwijl de airco stuk is![]()
Ik wens wat actie op dit vroege tijdstip.
Je krijgt je actie. Alleen is het helaas Bubba die uit is op je kontje.quote:Op maandag 15 september 2008 01:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De zomer volgend jaar is WARM! Het is simpelweg een perfecte zomer. Iedereen brengt de zomer aan het water door maar jij was te laat met vrij vragen en moet de hele zomer doorwerken terwijl de airco stuk is![]()
Wanneer je wakker wordt zijn ze van je stembanden verdwenen, je vindt ze wel weer terug op je lulquote:Op maandag 15 september 2008 01:45 schreef PP. het volgende:
[..]
Je krijgt je actie. Alleen is het helaas Bubba die uit is op je kontje.
Ik wens dat m'n stembandwratten weg zijn morgen.
quote:Op maandag 15 september 2008 01:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
V rug?quote:Op maandag 15 september 2008 01:52 schreef Manono het volgende:
[..]
Je zet je voordeur wagenwijd open om te kijken welke actie zich voor gaat doen. Na een half uur val je op de bank in slaap en wordt om 6 uur s ochtends in je kleren wakker. Maar zonder je portemonee en je nieuwe plasmatelevisie.
Ik wens een slimme man met een V rug met wie ik nooit uitgepraat raak
Je komt mij tegenquote:Op maandag 15 september 2008 01:52 schreef Manono het volgende:
[..]
Je zet je voordeur wagenwijd open om te kijken welke actie zich voor gaat doen. Na een half uur val je op de bank in slaap en wordt om 6 uur s ochtends in je kleren wakker. Maar zonder je portemonee en je nieuwe plasmatelevisie.
Ik wens een slimme man met een V rug met wie ik nooit uitgepraat raak
je krijgt je joint, maar het blijkt toeristenwiet te zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 01:57 schreef Trashcanman het volgende:
Ah ok, even opnieuw dan.
[..]
Je komt mij tegen![]()
Ik wens nog steeds die joint + gezelschap.
Je krijgt aids ipv een laptop.quote:Op maandag 15 september 2008 02:03 schreef PP. het volgende:
[..]
je krijgt je joint, maar het blijkt toeristenwiet te zijn.
Ik wens een fatsoenlijke laptop.
Die vrijstelling krijg, maar Rouvoet regelt een algeheel verbod op alle non-christelijke muziek.quote:Op maandag 15 september 2008 02:06 schreef Trashcanman het volgende:
Je fatsoenlijke laptop wordt nu naar je bezorgd, alleen geeft de koerier hem bij je niet zo fatsoenlijke buren af en die besluiten hem te houden.
Ik wens vrijstelling voor gehoorbeschadiging.
je krijgt aids, maar die blijkt onder controle, die druiper daarentegen niet..quote:Op maandag 15 september 2008 02:08 schreef PP. het volgende:
[..]
Die vrijstelling krijg, maar Rouvoet regelt een algeheel verbod op alle non-christelijke muziek.
Ik wens Aids.
En presto! Ze zien je niet meer staan. Maar daarvoor in de plaats krijg je nu alle bubba's, hengsten en stieren achter je aan.quote:Op maandag 15 september 2008 02:13 schreef misteriks het volgende:
[..]
je krijgt aids, maar die blijkt onder controle, die druiper daarentegen niet..
ik wens wat minder aandacht van de lekkere wijven
je krijgt vrijstelling voor gehoorbeschadiging doordat je in een bejaardensoos aan het werk wordt gezet, waar cerror speciaal voor jou wordt ontslagen. Maar die gehoorbeschdiging had je al dus nu heb je een kutleven én een gehoorbeschadiging.quote:Op maandag 15 september 2008 02:06 schreef Trashcanman het volgende:
Je fatsoenlijke laptop wordt nu naar je bezorgd, alleen geeft de koerier hem bij je niet zo fatsoenlijke buren af en die besluiten hem te houden.
Ik wens vrijstelling voor gehoorbeschadiging.
Gevonden, maar voor je ook maar hebt kunnen zien wat je nu precies gevonden hebt wordt je beroofd en gegangraped door een kudde zwervers.quote:Op maandag 15 september 2008 02:17 schreef Manono het volgende:
[..]
je krijgt vrijstelling voor gehoorbeschadiging doordat je in een bejaardensoos aan het werk wordt gezet, waar cerror speciaal voor jou wordt ontslagen. Maar die gehoorbeschdiging had je al dus nu heb je een kutleven én een gehoorbeschadiging.
PP krijgt de halve goegemeente bare backend over zich heen en wordt binnenstebuitengekeerd in alle darkrooms van Amsterdam. Hij blijkt niet eens HIV positief te zijn maar is zo depressief dat de aidslijer degene voor wie hij buddy is hem op moet vrolijken.
Ik wens een schat te vinden in het Vondelpark
Je maag knort en je snakt naar een vettebek maar een pak wasa dieetcrackers en een restje beschimmelde kaas is het enige wat je in huis hebt. Je zal met je stonede kop de straat op moeten om te bedelen voor je vreetkick en je besluit dat je je avond de volgende keer beter zal plannen.quote:Op maandag 15 september 2008 02:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gevonden, maar voor je ook maar hebt kunnen zien wat je nu precies gevonden hebt wordt je beroofd en gegangraped door een kudde zwervers.
Ik wens fastfood! NU!
jij krijgt je rode wijn, maar je nacht wordt verkloot omdat de stukjes kurk niet verteerd raken.quote:Op maandag 15 september 2008 02:27 schreef Manono het volgende:
[..]
Je maag knort en je snakt naar een vettebek maar een pak wasa dieetcrackers en een restje beschimmelde kaas is het enige wat je in huis hebt. Je zal met je stonede kop de straat op moeten om te bedelen voor je vreetkick en je besluit dat je je avond de volgende keer beter zal plannen.
Ik wens een lekker glas rode wijn voordat ik naar bed ga.
quote:Op maandag 15 september 2008 02:30 schreef misteriks het volgende:
[..]
jij krijgt je rode wijn, maar je nacht wordt verkloot omdat de stukjes kurk niet verteerd raken.
ik wens dat iemand anders de factuur van m'n nieuwe brubbelbad betaald
Don Menarini, je locale maffiabaas, wil dat wel voor je betalen. Als tegenprestatie moet je wel voor hem slecht nieuws aan een rivaliserende maffiabaas brengenquote:Op maandag 15 september 2008 02:30 schreef misteriks het volgende:
[..]
jij krijgt je rode wijn, maar je nacht wordt verkloot omdat de stukjes kurk niet verteerd raken.
ik wens dat iemand anders de factuur van m'n nieuwe brubbelbad betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |