Op 1 dag vind je een klavertje vier, een hoefijzer en je gooit ook nog eens 7 keer zes achter elkaar bij het Risken. Helaas is de trekking van de lotto een dag laterquote:Op zondag 21 september 2008 23:46 schreef luciferhout het volgende:
[..]
dat gebeurt ook, helaas stik je er in
Ik wens dat ik veel geluk heb
Als je 'smorgens de voordeur uitloopt zie je zowaar een fiets voor het huis staan waar jouw naam op staat, inclusief het aankoopbewijs! Helaas betreft het een hele kleine fiets voor vier-jarigen en is het voertuig alsnog waardeloos voor jou.quote:Op maandag 22 september 2008 00:48 schreef Manono het volgende:
[..]
Op 1 dag vind je een klavertje vier, een hoefijzer en je gooit ook nog eens 7 keer zes achter elkaar bij het Risken. Helaas is de trekking van de lotto een dag later
ik wens dat ik een nieuwe fiets krijg
Het gebeurt.. niet. Je zal voor de rest van je leven met die wens rond lopen en ongelukkig sterven.quote:Op maandag 22 september 2008 01:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je 'smorgens de voordeur uitloopt zie je zowaar een fiets voor het huis staan waar jouw naam op staat, inclusief het aankoopbewijs! Helaas betreft het een hele kleine fiets voor vier-jarigen en is het voertuig alsnog waardeloos voor jou.
Altruïstisch moment:
Ik wens vrede op aarde.
Je hebt een reis naar Dubai gewonnen, alles inclusief, en een flinke paycheck voor vermaak.quote:Op maandag 22 september 2008 12:54 schreef sweetlady-o het volgende:
thanx nu heb ik alleen al jouw geluk.![]()
Ik wens dat ik me niet zo verveel.
quote:Op maandag 22 september 2008 18:44 schreef Turquaz52 het volgende:
Het gaat vanavond heeeel lang duren, want mijn vriendin is uit met die leuke vriend van jou.. Waarna ik jou zie en met jou uit ga![]()
Ik wens uit te gaan met TheGirlNextDoor
Een nieuwe telefoon krijg je, hij werkt alleen niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:56 schreef Blabi het volgende:
Je gaat uit met TheGirlNextDoor, alleen ben je zo stom dat je haar probeert aan te randen. Helaas voor jou is zij vanaf haar 2e getraind door een shaolin monnik en schopt ze je zo hard in je kloten dat je kleinkinderen nog bloed pissen.
Ik wens een nieuwe telefoon.
je kunt koekjes eten zonder aan te komen, alleen die koekjes zijn onmeunig goor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een nieuwe telefoon krijg je, hij werkt alleen niet.
Ik wens dat ik koekjes kon eten zonder aan te komen!
dat kan je ook, maar ijs vind je eigenlijk veel lekkerderquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een nieuwe telefoon krijg je, hij werkt alleen niet.
Ik wens dat ik koekjes kon eten zonder aan te komen!
hee, oplettenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:26 schreef P8 het volgende:
[..]
dat kan je ook, maar ijs vind je eigenlijk veel lekkerder
ik wens dat mijn mp3speler het weer doet
Die tijd heb je, alleen je haar is helemaal naar de tering.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:28 schreef iamredleader het volgende:
Je mp3speler doet het weer. Voor 10 seconden. Daarna valt er een meteoriet op, en issie stuk. Permanent.
Ik wens dat ik vanavond tijd had om naar de kapper te gaan
dat kan, alleen Bertje heeft net een ongeluk gehad waardoor hij onherkenbaar verminkt is gewordenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die tijd heb je, alleen je haar is helemaal naar de tering.
Ik wens dat ik met Bert Visscher op de foto kan!
dat ben je, alleen iemand anders is nog sneller.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:30 schreef P8 het volgende:
[..]
dat kan, alleen Bertje heeft net een ongeluk gehad waardoor hij onherkenbaar verminkt is geworden
ik wens dat ik wat sneller ben
Je krijgt een hoger uurloon, alleen krijgen we te maken met Zimbabwaanse inflatieperikelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat ben je, alleen iemand anders is nog sneller.
ik wens een hoger uurloon
Krijg je, alleen zitten er allemaal vieze klonten in.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:33 schreef P8 het volgende:
[..]
Je krijgt een hoger uurloon, alleen krijgen we te maken met Zimbabwaanse inflatieperikelen
ik wens fles bitter lemon
Dat krijg je ook, maar God stuurt je naar de hel om eeuwig te branden in het vagevuur terwijl Satan en kornuiten je tot in de eeuwigheid seksueel misbruiken, omdat ijdelheid een zonde is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Krijg je, alleen zitten er allemaal vieze klonten in.
Ik wens een mooier lichaam.
Die krijg je, hij is alleen warm.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:37 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat krijg je ook, maar God stuurt je naar de hel om eeuwig te branden in het vagevuur terwijl Satan en kornuiten je tot in de eeuwigheid seksueel misbruiken, omdat ijdelheid een zonde is.
ik wens een fles bitter lemon zonder klonten
Dat word hij, alleen wanneer jullie op tournee gaan rijdt jullie chauffeur de touring bus met z'n dronken kop in een ravijn en zijn jullie allemaal dood.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wens dat onze band succesvol wordt.
je mag weg van stage, je hoeft niet weer te komen en daardoor haal je je opleiding niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:43 schreef Blabi het volgende:
Dat word hij, alleen wanneer jullie op tournee gaan rijdt jullie chauffeur de touring bus met z'n dronken kop in een ravijn en zijn jullie allemaal dood.
IK WIL WEG VAN STAGE!!!
Je mag weg, omdat je je stage verneukt hebt, en zo ook je opleiding.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:43 schreef Blabi het volgende:
Dat word hij, alleen wanneer jullie op tournee gaan rijdt jullie chauffeur de touring bus met z'n dronken kop in een ravijn en zijn jullie allemaal dood.
IK WIL WEG VAN STAGE!!!
Over 2 jaar kent de hele werled jullie en hebben jullie een internationale versie van de jostiband als voorprogramma. De minder bedeelden in de maatschappij zullen compleet losgaan op jullie muziek en jullie band zal de geschiedenis ingaan als de enige band ter wereld die geestelijk gehandicapten kon aanzetten tot het doen van íets.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die krijg je, hij is alleen warm.
Ik wens dat onze band succesvol wordt.
Zou niet weten wat het is, maar je krijgt het, en je bent zo enthousiast dat je niet uitkijkt terwijl je de weg oversteekt en je word dodelijk geschept door een dronken chauffer in een touring busquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef P8 het volgende:
damn, dit heeft veel te lang gekost om te typen
je wordt vanavond ziek, krijgt de kringspiertyfus en gaat daar aan dood.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef Blabi het volgende:
[..]
Zou niet weten wat het is, maar je krijgt het, en je bent zo enthousiast dat je niet uitkijkt terwijl je de weg oversteekt en je word dodelijk geschept door een dronken chauffer in een touring bus![]()
Ik wil vanavond niet werken, maar ook niet ontslagen worden
B&J's is Ben & Jerry's Ijs!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef Blabi het volgende:
[..]
Zou niet weten wat het is, maar je krijgt het, en je bent zo enthousiast dat je niet uitkijkt terwijl je de weg oversteekt en je word dodelijk geschept door een dronken chauffer in een touring bus![]()
Ik wil vanavond niet werken, maar ook niet ontslagen worden
dat lukt je, maar de QS (de quadriple screenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
B&J's is Ben & Jerry's Ijs!
Je moet lekker toch werken!![]()
Ik wil spelletjes voor de DS kunnen ontwikkelen!
Weer wat bijgeleerdquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
B&J's is Ben & Jerry's Ijs!
Ik wil spelletjes voor de DS kunnen ontwikkelen!
je krijgt een sigaret die je geen kanker geeft en nooit op gaat maar die sigaret wordt je gestolen en bij de achtervolging wordt je neergestoken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:55 schreef P8 het volgende:
[..]
dat lukt je, maar de QS (de quadriple screen)is inmiddels allang uit
ik wens een sigaret die me geen kanker geeft en nooit op gaat.
Je komt hem vanmiddag tegen. Hij is een 17 jarige Nederlander van Marokkaanse afkomst. Hoewel Achmed nog wel een klap terug weet te geven kom jij toch overduidelijk zegevierend uit de strijd. Toevallig had Achmed jouw voorwiel nog steeds op zak en vol trots pak je terug wat van jou is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:56 schreef Blabi het volgende:
[..]
Weer wat bijgeleerd![]()
Maarre, je ontwikkelt spelletjes voor je DS, een soort pacman achtig iets... Maar je DS slokt je op en je word opgenomen in het spelletje als prooi.
Ik wil... uhm... het irritante mannetje/vrouwtje die gisteren mijn voorwiel uit mijn fiets haalde verrot schoppen...
Peter R de Vries maakt weer spraakmakende tv als hij de vermissing den TGND onderzoekt en uiteindelijk zichzelf aanhoudt als hoofdverdachte.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die krijg je, maar van een 3tonner.
Ik wens op tv te komen.
je krijgt een betere samenleving: je wordt doodgeknuffeldquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:12 schreef P8 het volgende:
[..]
Peter R de Vries maakt weer spraakmakende tv als hij de vermissing den TGND onderzoekt en uiteindelijk zichzelf aanhoudt als hoofdverdachte.
Ik wens nog steeds een betere samenleving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |