Je krijgt je bad met snoepgoed, helaas gaat het hier om snoepgoed waar je vreselijk allergisch voor blijkt te zijn en waar je dus verschrikkelijk jeuk doorkrijgt. Je wordt zo gek van de jeuk dat je je lichaam kapot krabt.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:00 schreef misteriks het volgende:
je krijgt je pakhuis vol chocolade ; maar die harde schilfertjes die je smaakt blijkt muizenstront te zijn.
Ik wil zwemmen in een bad vol snoepgoed
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:13 schreef misteriks het volgende:
Je krijgt je fantastische collectie! Maar het blijkt van "the Doo"r te zijn; een letste folkgroep met gehandicapte leden
ik wil m'n baas wel eens de huid volschelden
Je behaalde een schitterende resultaat; wel 47% NIet slecht voor de bijzondere begeleidingsklas vol comateuze en mentaal minderbedeelden. Volgend jaar mag je leren op het potje te plassen ...quote:Op woensdag 17 september 2008 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
bedankt he.
Je zal je baas de huid volschelden. Wel beetje vervelend dat hij zo woedend op je wordt dat hij je ter plekke een oplazeres geeft met zijn asbak. Voortaan moet je door het leven zonder tanden en met een neus als die van Michael Jackson. Succes.
Ik wens de beste resultaten van mijn klas dit schooljaar.
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:29 schreef misteriks het volgende:
[..]
Je behaalde een schitterende resultaat; wel 47% NIet slecht voor de bijzondere begeleidingsklas vol comateuze en mentaal minderbedeelden. Volgend jaar mag je leren op het potje te plassen ...
Ik wil dat er minder liefdesbrieven naar me geschreven worden
Je vind de liefde van je leven: de gokkast. Je verspeelt al je geld aan haar en verliest alles. Iedereen haat je en je pleegt zelfmoord.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je wens wordt vervuld. Niemand zal je nog liefdesbrieven schrijven, sterker nog, niemand zal ooit nog van je houden. Voortaan krijg je dreigbrieven.
Ik wil de liefde van mijn leven ontmoeten.
Je vind die 50 euro. Maar een zwerver ziet dat, knuppelt je neer en gaat er met jou 50 euro vandoor + die 100 euro die nog in je portomonee zat.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je vind de liefde van je leven: de gokkast. Je verspeelt al je geld aan haar en verliest alles. Iedereen haat je en je pleegt zelfmoord.
Ik wil morgen 50 euro vinden op straat
Je zus gaat 1 oktober 2039 uit huis. Tot die tijd maakt ze jouw leven zuur en zorgt ze dat je nooit de deur uitgaat. Ze stopt je in kelder en maakt 7 kinderen met je, en verkracht die kinderen met syndroom van down herhaaldelijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je vind die 50 euro. Maar een zwerver ziet dat, knuppelt je neer en gaat er met jou 50 euro vandoor + die 100 euro die nog in je portomonee zat.
Ik wens dat mijn zus het huis uitgaat voor 1 oktober.
Hoe kan mijn zus kinderen met mij maken?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je zus gaat 1 oktober 2039 uit huis. Tot die tijd maakt ze jouw leven zuur en zorgt ze dat je nooit de deur uitgaat. Ze stopt je in kelder en maakt 7 kinderen met je, en verkracht die kinderen met syndroom van down herhaaldelijk.
Ik wil winnen met mijn nieuwe krasloten
Je bent ziek, maar je moeder propt een gigantische zetpil in je strakke aarsje. Je geneest, en mag gewoon van huis!!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je krijgt veel geld, maar omdat de economie in elkaar stort moet iedereen het geld aan de overheid geven waardoor je uiteindelijk alsnog armoedig op staat staat.
Ik wens dat ik morgen ongelooflijk ziek ben en dus lekker in bed mag blijven liggen.
Je mag je Clowns mishandelen, helaas voor jou blijk je bij je 3e clown the Joker te hebben uit gekozen........quote:Op woensdag 17 september 2008 23:51 schreef daniman het volgende:
je krijgt een zorgeloos leven maar raakt je geld kwijt aan de gokverslaving die je zorgeloos in de goot doet belanden
ik wens clowns te kunnen mishandelen
Het autoalarm gaat af, maar diezelfde avond raakt een dronken chauffeur 6 auto's die voor je huis staan, waardoor bij alle 6 het alarm afgaat en de gehele nacht aanblijven.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Je mag je Clowns mishandelen, helaas voor jou blijk je bij je 3e clown the Joker te hebben uit gekozen........[ afbeelding ]
ik wens dat het autoalarm wat hier nu al 3 kwartier afgaat eens uit gaat
Helaas ontdek je halverwege dat je wel je boodschappelijstje bij je hebt maar je sinaasappels vergeten bent.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het autoalarm gaat af, maar diezelfde avond raakt een dronken chauffeur 6 auto's die voor je huis staan, waardoor bij alle 6 het alarm afgaat en de gehele nacht aanblijven.
Ik wens morgen succesvol jonglerend op een eenwieler naar de bakker te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |