abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61374662
'Sissen is juist compliment'

AMSTERDAM - Allochtonen begrijpen niets over de ophef rond slissen tegen meisjes. "Het is helemaal niks beledigends, maar gewoon een manier van de aandacht trekken van meisjes".

Het Haagse CDA-plan om sissen op straat te verbieden, zou volgens veel allochtonen betekenen dat fluitende bouwvakkers ook moeten worden beboet. En zou het eigenlijk moeten worden opgevat als een compliment.

"Het is niks beledigends. Sissen is gewoon een cultuur gebonden manier om de aandacht van een meisje te trekken", zegt Mazuras Asrafali, voorzitter van de Islamitische Stichting tot bevordering van Integratie. "En niet alleen Marokkanen doen dat, ook Surinamers en Antillianen slissen op straat".

Veel Nederlanders ervaren het echter als bedreigend en negatief. Volgens Asrafali is dat echter gewoon een kwestie van de gewoonte leren kennen. "Als je het niet kent is het misschien wat vreemd. En dat komt omdat veel mensen niet weten hoe het werkt. Ook bijvoorbeeld pubermeisjes van allochtone afkomst zijn er niet mee opgegroeid en weten dus niet meer wat het betekent", legt de ISBI-voorzitter uit

uit een artikel van de telegraaf,

Dit meen je toch niet.. sissen is gewoon een cultuur gebonden manier om de aandacht van een meisje te trekken ... right dit is voor mij toch wel hét inkoppertje van vandaag

[ Bericht 0% gewijzigd door sitting_elfling op 04-09-2008 14:01:05 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 4 september 2008 @ 13:56:57 #2
75556 erkel
back from Dagestan
pi_61374697
Of het is gewoon een kwestie van die gewoonte afleren.

Aanpassen bla bla.
Weisst
pi_61374703
Iemand bedreigen met een mes omdat je zijn/haar mobiel wil hebben is eigenlijk ook gewoon een manier om heel vriendelijk te vragen of je misschien heel even de features en het menu mag bekijken.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_61374728
Het moet niet gekker worden.
  donderdag 4 september 2008 @ 13:59:02 #5
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61374745
Dit ga je niet menen..
pi_61374800
Weet je, opzich kan dat best. Maar als je als meisje niet reageert is "kankerhoer!!! slet!!!!" Dan ook nog een compliment?

Ga toch weg met me....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 september 2008 @ 14:02:36 #7
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61374820
Dan leren ze maar fluiten...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61374830
http://www.telegraaf.nl/b(...)liment___.html?p=3,1

en die reacties bij de telegraaf...

Gek, ik dacht altijd dat dat betekende dat hun hersens leegliepen.

Allochtonen begrijpen ophef niet? de meeste begrijpen sowieso niks. Alles wat zij doen is goed of cultuur, en wat wij doen is discriminatie of hun God beledigen.Als ik zou fluiten naar een allochtoon meisje, heb ik gelijk de broer en de rest van de familie achter mij aan en wordt gelinched.. ook cultuur zeker?Gaat lekker, of leer onze cultuur eens.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_61374848
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 4 september 2008 @ 14:03:43 #10
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61374849
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:02 schreef sitting_elfling het volgende:

Allochtonen begrijpen ophef niet? de meeste begrijpen sowieso niks. Alles wat zij doen is goed of cultuur, en wat wij doen is discriminatie of hun God beledigen.Als ik zou fluiten naar een allochtoon meisje, heb ik gelijk de broer en de rest van de familie achter mij aan en wordt gelinched.. ook cultuur zeker?Gaat lekker, of leer onze cultuur eens.
En zo is het
pi_61374872
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens Asrafali is dat echter gewoon een kwestie van de gewoonte leren kennen.
Right
In wat voor land leven we ook al weer?
  donderdag 4 september 2008 @ 14:06:35 #12
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_61374909
Ik wil nog even zeggen dat die gast een Marokkaan is en geen Turk. Als je dat in Turkije doet, krijg je gewoon een klap voor je bek
pi_61374950
't maakt ook niet uit of je sist of fluit...

't gaat er gewoon om wie het doet
kaasboer
pi_61374995
Is natuurlijk onzin, maar ben toch nog steeds tegen het verbieden.
  donderdag 4 september 2008 @ 14:12:11 #15
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_61375073
het wordt echt met de dag gekker hier. When does the hurting stops ??
Tot zover de kwaliteitspost
  donderdag 4 september 2008 @ 14:12:41 #16
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_61375085
Hey, een clubje meld zich aan om gestript te worden van "soebsieidie".
&lt;signature here&gt;.
pi_61375106
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:12 schreef Gizmo112 het volgende:
het wordt echt met de dag gekker hier. When does the hurting stops ??
It never stopss!
pi_61375192
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:02 schreef Sjeen het volgende:
Dan leren ze maar fluiten...
Is het dan minder erg?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61375206
ies koeltoer
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_61375212
  donderdag 4 september 2008 @ 14:19:49 #21
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_61375251
Lekke banden syndroom.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_61375303
en op de straat spugen als je langskomt met een ongesluierde vrouw? een blijk van waardering dat je geen homo bent?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 4 september 2008 @ 14:23:00 #23
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_61375329
mogen neo-nazis nu ook sissen tegen joden?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 september 2008 @ 14:23:33 #24
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61375352
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:16 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Is het dan minder erg?
Dat is cultuur...
pi_61375445
quote:
Veel Nederlanders ervaren het echter als bedreigend en negatief. Volgens Asrafali is dat echter gewoon een kwestie van de gewoonte leren kennen.
Wat een redenatie. Zo kan je alles recht praten wat krom is .

Overigens lijkt het plan van de CDA me nogal onuitvoerbaar. Sissen op straat verbieden. Straks loopt je band leeg en krijg je een boete omdat je fiets sist .
  donderdag 4 september 2008 @ 14:27:59 #26
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_61375466
Zolang we in een cultuur leven waar goeiemoggel de shit is en mensen met sjaaltjes in de zomer met een flesje water rondlopen zal dit door blijven gaan.

Trouwens, wat maakt het uit. Als bouwvakkers lopen te fluiten zegt niemand er geen drol van.
En die vrouwen lopen niet voor niets met een dikke inkijk. Doen ze vast om kerels niet naar hun borsten te laten kijken.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  donderdag 4 september 2008 @ 14:28:34 #27
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_61375477
En ik maar denken dat z'n vriendin leegloopt......
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
  donderdag 4 september 2008 @ 14:32:06 #28
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_61375564
"Meisje? Meisje? MEISJE! MEISJE! KANKER HOER!!! KANKER HOERRRRR!!!!!!!!! tsssssssssssssssssssssss."

ja inderdaad.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  donderdag 4 september 2008 @ 14:39:06 #29
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_61375725
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:17 schreef sitting_elfling het volgende:
LOL
pi_61376014
Het sissen op zich is idd een cultuurgebonden manier om iemands aandacht te trekken, gebeurt in grote delen van Afrika ook.
Het probleem is alleen dat:
a) er alleen gesist wordt naar meisjes
b) reagerende en niet reagerende meisjes vervolgens voor "hoegh" uit worden gescholden

Cultuur icm geen opvoeding dus.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_61376095
Zijn er serieus mensen die zo'n pssssssss als belediging opvatten?
know'm sayin?
word? word.
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 september 2008 @ 15:07:12 #32
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61376335
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:56 schreef alors het volgende:
Zijn er serieus mensen die zo'n pssssssss als belediging opvatten?
't pssssssss... niet zo zeer, het 'hoerrrrrrrr' erachteraan eerder...
pi_61376466
Of ze zeggen wellicht "jij bent viesssssss."
  donderdag 4 september 2008 @ 15:14:25 #34
159979 G.Fawkes
pi_61376493
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

't pssssssss... niet zo zeer, het 'hoerrrrrrrr' erachteraan eerder...
Daar heeft die gekke Marokkaan in dit artikel het toch ook niet over, of wel?
pi_61376537
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Daar heeft die gekke Marokkaan in dit artikel het toch ook niet over, of wel?
quote:
Volgens Asrafali is dat echter gewoon een kwestie van de gewoonte leren kennen.
Indirect wel, het gaat over gewoontes.
pi_61376546
quote:

Die laatste reactie, ik had het zelf niet beter kunnen zeggen
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 4 september 2008 @ 15:18:18 #37
159979 G.Fawkes
pi_61376569
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:16 schreef geenID het volgende:

[..]

[..]

Indirect wel, het gaat over gewoontes.
Whehehe, indirect wel

Als hij het niet met zijn eigen woorden zegt, ga ik er maar even vanuit dat hij dat niet zegt, ook niet indirect
pi_61377309
Het CDA dat alles maar wil verbieden.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_61377463
Er zit trouwens wel wat in, dat sissen is niet heel anders dan het fluiten van bv bouwvakers. Laten we het een iets lagere variant nomen. Al gaat het in beide gevallen niet om Cultuur maar meer om de cultuur van de onderklasse.

Het is alleen een beetje jammer dat ze door duizende jaren inteelt in het rifgebergte niet meer instaat zijn fatsoenlijk te fluiten.
pi_61377561
ik snap ook niet zo goed waar de politiek zich mee bemoeit. ik verwacht dat dit soort zaken door de burgers worden opgelost.
en het sissen zie je ook in mediterane landen. maar daar blijft het bij sissen en volgt er geen "hoer!" of spuugklodder. we moeten gewoon nog beter inzien dat dit soort knapen het scum van de maatschappij is en met eigen groepen komen om deze knapen volledig de poeier in te trappen. zo hard dat ze zelfs niet eens meer kunnen sissen.
  donderdag 4 september 2008 @ 16:16:56 #41
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_61377929
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:12 schreef ExTec het volgende:
Hey, een clubje meld zich aan om gestript te worden van "soebsieidie".
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:07 schreef Sjeen het volgende:
het 'hoerrrrrrrr' erachteraan eerder...
HoerSoebsidie
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
pi_61377996
pi_61378241
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:02 schreef zoalshetis het volgende:
ik snap ook niet zo goed waar de politiek zich mee bemoeit. ik verwacht dat dit soort zaken door de burgers worden opgelost.
en het sissen zie je ook in mediterane landen. maar daar blijft het bij sissen en volgt er geen "hoer!" of spuugklodder. we moeten gewoon nog beter inzien dat dit soort knapen het scum van de maatschappij is en met eigen groepen komen om deze knapen volledig de poeier in te trappen. zo hard dat ze zelfs niet eens meer kunnen sissen.
Feit is wel, dat 'ouderen' hier niet zo opgesteld zijn . die vinden dat toch niet zo leuk, en voelen zich snel bedreigd door iemand met een andere huidskleur en een petje op en een bontkraag en dergelijke.
pi_61378247
Komisch, dat wel. Wie beschouwt het trouwens als een compliment? Kennelijk de Telegraaf zelf, want ik lees niet wie zegt dat het een compliment is. Nou ja, het zal ongetwijfeld een manier zijn om de aandacht van meisjes te trekken, en het is natuurlijk verschrikkelijk irritant en laag.

Schokkender is dit: "Het Haagse CDA-plan om sissen op straat te verbieden". Dat is niet komisch, dat is tragisch.
pi_61378283
aha, nou goed om te weten waar ik me al járen aan erger als ik dat weer eens hoor...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61378366
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:28 schreef Monidique het volgende:
Komisch, dat wel. Wie beschouwt het trouwens als een compliment? Kennelijk de Telegraaf zelf, want ik lees niet wie zegt dat het een compliment is. Nou ja, het zal ongetwijfeld een manier zijn om de aandacht van meisjes te trekken, en het is natuurlijk verschrikkelijk irritant en laag.

Schokkender is dit: "Het Haagse CDA-plan om sissen op straat te verbieden". Dat is niet komisch, dat is tragisch.
Het idee zelf is natuurlijk belachelijk, de achterliggende gedachte niet, mensen voelen zich onveilig door het 'vage' gedrag van allochtonen buiten op straat. CDA wil daar op een verkeerde manier daar wat aan doen..

succes
pi_61378649
Het maakt mij niet uit of er gefloten of gesist wordt, het gaat mij om de reactie die volgt als ik niet reageer.

Het is alleen een beetje onbegonnen werk om zoiets te verbieden.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 september 2008 @ 16:45:16 #49
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61378710
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:43 schreef nimarad het volgende:
Het maakt mij niet uit of er gefloten of gesist wordt, het gaat mij om de reactie die volgt als ik niet reageer.

Het is alleen een beetje onbegonnen werk om zoiets te verbieden.
Mee eens, maar ik hoor de gemiddelde bouwvakker die op een vrouw fluit er meestal niets achteraan roepen... Dat is toch vaak voorbehouden aan de sissende medemens.
pi_61378737
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Feit is wel, dat 'ouderen' hier niet zo opgesteld zijn . die vinden dat toch niet zo leuk, en voelen zich snel bedreigd door iemand met een andere huidskleur en een petje op en een bontkraag en dergelijke.
denk je?

ik voorspel een grote menigte die hangroepjes gaat kapot maken. en dan niet met de linkse stinkende deken der liefde. ik bedoel echte volksgerichten. mijn zegen hebben ze.
pi_61379053
quote:
AMSTERDAM - Allochtonen begrijpen niets over de ophef rond slissen tegen meisjes. "Het is helemaal niks beledigends, maar gewoon een manier van de aandacht trekken van meisjes".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 4 september 2008 @ 17:15:12 #52
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_61379430
in mijn cultuur is het gebruiklijk om met ieder meisje het bed te delen. Gelukkig passen veel meisjes zich aan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_61379600
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:17 schreef sitting_elfling het volgende:
LOL

pi_61379692
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:22 schreef Deliah het volgende:

[..]
lachen he? asociale marokkanen die eindelijk positief in het nieuws komen? nee hoor, het is een leuke reclame... helaas beantwoord het niet aan het smerige riftuig dat we hier nu in huis hebben.
pi_61382519
Vooral dat hoer wat er na komt vat ik altijd op als een compliment.
  donderdag 4 september 2008 @ 19:30:53 #56
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61382676
quote:
CDA Den Haag: Stop nasissen en naroepen op straat

Het moet afgelopen zijn met verbaal geweld in de straten van Den Haag. De Haagse CDA-fractie wil het nasissen van alleen lopende vrouwen en uitschelden van homoseksuelen vanwege hun geaardheid zwaarder bestraffen.

Dat zegt fractievoorzitter van de Haagse CDA Karsten Klein donderdag.

Verwerpelijk
‘Ik zie het vaak gebeuren,’ zegt Klein. ‘Het is verwerpelijk, buitengewoon vervelend en verhoogt ook het gevoel van onveiligheid.’

Online aangifte doen
Volgens Klein weten veel mensen niet dat het mogelijk is aangifte te doen van een beledigende opmerking op straat.

Het CDA wil daar extra aandacht voor. ‘Een campagne of het creëren van aangiftemogelijkheden via internet zou een goede stap in de richting zijn,’ zegt Klein.

De fractievoorzitter heeft het college gevraagd om geldboetes in te voeren voor de daders.
Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_61382746
dit wordt een zware dobber voor het meldpunt discriminatie, dat toch vooral opgezet werd om zielige, discriminatie roepende moslims een stem te geven. met joden issues hebben ze al helemaal nooit iets gehad, want dat zijn toch maar zeurende joden.
pi_61382826
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wat een redenatie. Zo kan je alles recht praten wat krom is .

Overigens lijkt het plan van de CDA me nogal onuitvoerbaar. Sissen op straat verbieden. Straks loopt je band leeg en krijg je een boete omdat je fiets sist .
Dat is typisch conservatief-rechts; gedrag dat sociaal-maatschappelijk ligt, niet op een sociaal-maatschappelijke manier oplossen (doorlopen, er iets van zeggen, negeren of lekker terugsissen), maar gelijk beginnen te schermen met wetjes, regeltjes en plichtjes.

Ik weet niet wie ik treuriger vind, een onopgevoede sissende mocro of de CDA-muts die het onaangepaste ventje op de bon wil slingeren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61382834
quote:
Dat dus.
pi_61382973
quote:
"Het is niks beledigends. Sissen is gewoon een cultuur gebonden manier om de aandacht van een meisje te trekken", zegt Mazuras Asrafali, voorzitter van de Islamitische Stichting tot bevordering van Integratie. "En niet alleen Marokkanen doen dat, ook Surinamers en Antillianen slissen op straat".
Als dit blijkbaar cultuur-gebonden is dan heeft deze stichting wel behoorlijk gefaald
pi_61383197
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Vooral dat hoer wat er na komt vat ik altijd op als een compliment.
ja idd.. ik ben meestal een arrogante blonde hoer.. (was ik in utrecht dan, nu woon ik in een dorp ) ..

erg complimenteus idd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61383342
Jullie dames moeten niet zo vallen over dat "hoer". Het zijn vaak jongens die worstelen met het gevoel heen en weer gesleept te worden tussen meerdere culturen. Ze willen graag tonen dat ze je aantrekkelijk vinden en kunnen nog slecht met afwijzingen omgaan.

Een beetje begrip van jullie kant daarvoor zou geen kwaad kunnen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_61383385
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:53 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja idd.. ik ben meestal een arrogante blonde hoer.. (was ik in utrecht dan, nu woon ik in een dorp ) ..

erg complimenteus idd
Ja stelletje sukkels maar het ergste is dat je nog hele domme (vaak lelijke) meisjes hebt die er nog naar toe lopen ook
Vaak praten die meisjes ook zo: die huisje enz. , denken ze dat ze cool zijn ofzo.
pi_61383412
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Jullie dames moeten niet zo vallen over dat "hoer". Het zijn vaak jongens die worstelen met het gevoel heen en weer gesleept te worden tussen meerdere culturen. Ze willen graag tonen dat ze je aantrekkelijk vinden en kunnen nog slecht met afwijzingen omgaan.

Ik reageer er niet eens meer op.
Maar begrip er voor hebben uuhm nee.
pi_61383852
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:59 schreef El_Matador het volgende:

oh please wat een enorm en achterlijk gelul.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61383939
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja ik weet ook nog steeds niet of het serieus is of sarcasme.
pi_61383963
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

is mij om t even eigenlijk , tis dom gelul
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61383979
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Komaan, wat denk je? Ken je me nog niet na 1100 posts?

pi_61383998
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Komaan, wat denk je? Ken je me nog niet na 1100 posts?
Je weet het nooit zeker he
pi_61384061
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

jezus, mohammed wat een dommigheid...
  donderdag 4 september 2008 @ 20:30:54 #71
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61384199
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:53 schreef DarkElf het volgende:

[..]

erg complimenteus idd
Ik dacht dat IK de arrogante blonde hoer van U. was!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61384258
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

doe eens een foto van je kut.
pi_61384281
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

doe eens een foto van je kut.
Ben jij ook een mocro, al dan niet van Antilliaanse afkomst?

pi_61384319
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

Grappig, ik dacht dat ik het was, maar nu kom ik er gewoon achter dat ze het tegen ieder blond meisje zeggen
pi_61384332
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ben jij ook een mocro, al dan niet van Antilliaanse afkomst?
nee. ik volg de mores van fok!
een onbekend iemand hier moet gewoon een foto van hun kut laten zien. sorry that's it.

verder nog iets?
pi_61384415
Homo-emancipatie van allochtonen; mocro's die ook naar mannen sissen en als ze onverstoord doorlopen "gigolo" naroepen.

donderdag 4 september 2008 @ 21:08:20 #77
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61385257
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee. ik volg de mores van fok!
een onbekend iemand hier moet gewoon een foto van hun kut laten zien. sorry that's it.

verder nog iets?
Als je mij een onbekend iemand vindt moet je je toch beter inlezen .
pi_61385314
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Als je mij een onbekend iemand vindt moet je je toch beter inlezen .
Je hebt gelijk. Je bent een ouwe doos.

pi_61385388
totdat je slist naar hun meisjes, heb je opeens een mes tussen je ribben.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 4 september 2008 @ 21:42:43 #80
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_61386236
Vrije seks wordt in Nederland als een hoog goed beschouwd. Met deze traditie in het achterhoofd heeft Mazuras Asrafali wel gelijk. Als je sissen onwenselijk vind, moet je de seksuele moraal in Nederland ter discussie stellen. En niet (allochtone) jongeren en bouwvakkers pesten, want die gedragen zich gewoon volgens de maatschappelijke moraal en etiquette.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ghazi op 04-09-2008 21:48:07 ]
What lies in the shadow of the statue?
pi_61386341
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:42 schreef Ghazi het volgende:
Vrije seks wordt in Nederland als een hoog goed beschouwd. Met deze traditie in het achterhoofd heeft Mazuras Asrafali wel gelijk. Als je sissen onwenselijk vindt, moet je de seksuele moraal in Nederland ter discussie stellen. En niet (allochtone) jongeren en bouwvakkers pesten, want die gedragen zich gewoon volgens de maatschappelijke moraal en etiquette.
Het grappige is wel dat wij Nederlandse mannen als het klikt met een Hollandse slet die 20+ mannen heeft gehad er gewoon mee trouwen.

Niet dat wij ze neuken maar "veiligjes" met een maagd uit het thuisland aan komen kakken...

Vrije seks is een gemeenschappelijke keuze. Sissen is het gedrag van een onvervalste berberaap die zijn primitieve driften niet onder controle kan houden.

Een subtiel verschil dat een Nederlandse meid je prima kan uitleggen.

donderdag 4 september 2008 @ 21:48:36 #82
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61386425
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Je bent een ouwe doos.
Pas op of ik post ene foto van de ontplofte egel .
pi_61386625
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:42 schreef Ghazi het volgende:
Vrije seks wordt in Nederland als een hoog goed beschouwd.
Helemaal niet waar.
pi_61386711
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:55 schreef Deliah het volgende:

[..]

Helemaal niet waar.
jij bent de eerste die ik samen met kees22, moussie en meki op de trein naar je vaderland zou zetten. ik zou je nog uitbundig uitzwaaien ook!

wat een vieze smurrie ben jij zeg! good riddance.
  donderdag 4 september 2008 @ 21:58:27 #85
219969 Ghazi
pi_61386716
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:55 schreef Deliah het volgende:

[..]

Helemaal niet waar.
Behalve in sommige moslimkringen, en een enkele christengemeenschap op de Veluwe. 95% van de Christenen heeft seks voor het huwelijk en ik schat 40 a 45 % van de Moslims. Dus te verwaarlozen.
pi_61386767
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Behalve in sommige moslimkringen, en een enkele christengemeenschap op de Veluwe. 95% van de Christenen heeft seks voor het huwelijk en ik schat 40 a 45 % van de Moslims. Dus te verwaarlozen.
Weer mis.
pi_61386796
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef Ghazi het volgende:

[..]

pijpen en anaal is ook seks toch? dat doen 99% van die heilige moslima's.... terwijl hun bronstige, besneden broertjes les krijgen van nederlandse of andere west-europeese vrouwen.
  donderdag 4 september 2008 @ 22:02:04 #88
219969 Ghazi
pi_61386843
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

pijpen en anaal is ook seks toch? dat doen 99% van die heilige moslima's.... terwijl hun bronstige, besneden broertjes les krijgen van nederlandse of andere west-europeese vrouwen.
Bron?
  donderdag 4 september 2008 @ 22:03:18 #89
219969 Ghazi
pi_61386900
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:59 schreef Deliah het volgende:

[..]

Weer mis.
Christenen in Nederland nemen het niet zo met de bijbelse beloften en ook jongeren van Marokkaanse en Turkse komaf naaien erop los.
pi_61386934
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:02 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Bron?
lol. dat je dat nog durft te vragen...
pi_61386947
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij bent de eerste die ik samen met kees22, moussie en meki op de trein naar je vaderland zou zetten. ik zou je nog uitbundig uitzwaaien ook!

wat een vieze smurrie ben jij zeg! good riddance.

Ik zit niet in het buitenland, dus dat zal moeilijk gaan. Wat heeft moussie overigens beweerd dat je zo reageert?
pi_61386986
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef Deliah het volgende:

[..]

Ik zit niet in het buitenland, dus dat zal moeilijk gaan. Wat heeft moussie overigens beweerd dat je zo reageert?
moussie is duits en haat nederlanders. je woont in marokko?
pi_61387009
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:03 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Christenen in Nederland nemen het niet zo met de bijbelse beloften en ook jongeren van Marokkaanse en Turkse komaf naaien erop los.
Het gaat niet over bijbelse beloften, het gaat over respect en liefde voor je medemens. Een mens en zijn lichaam gebruiken (in welke vorm dan ook) voor jezelf hoort daar niet bij.
  donderdag 4 september 2008 @ 22:07:22 #94
219969 Ghazi
pi_61387034
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol. dat je dat nog durft te vragen...
Oraal komt sporadisch voor in zwembaden en het anale-seks verhaal is een fabeltje dat de wereld ingestuurd is door gefrustreerde autochtonen die het heel wanhopig met een exotische schone willen doen.
pi_61387087
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

moussie is duits en haat nederlanders. je woont in marokko?
Neuh, Eindhoven, maar mss dat het tegenwoordig geannexeerd is door Marokko.
pi_61387091
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:07 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Oraal komt sporadisch voor in zwembaden en het anale-seks verhaal is een fabeltje dat de wereld ingestuurd is door gefrustreerde autochtonen die het heel wanhopig met een exotische schone willen doen.
nou ik heb jouw zusje anders flink horen gillen tijdens mijn anale tocht in haar vadsige suikerlichaam.

marokkaanse meisjes zijn anaal gefixeerd omdat ze hun maagdenvlies willen behouden nee dat is geen fabel.
  donderdag 4 september 2008 @ 22:09:18 #97
219969 Ghazi
pi_61387109
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:06 schreef Deliah het volgende:

[..]

Het gaat niet over bijbelse beloften, het gaat over respect en liefde voor je medemens. Een mens en zijn lichaam gebruiken (in welke vorm dan ook) voor jezelf hoort daar niet bij.
Mooie woorden, maar bijna geen enkele christen in Nederland houdt zich daaraan vast.

Ben laatst nog door 2 gereformeerde meisjes benaderd om een trio te ondernemen.

Die christenmeiden zijn zo wild als het maar kan.
pi_61387124
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:08 schreef Deliah het volgende:

[..]

Neuh, Eindhoven, maar mss dat het tegenwoordig geannexeerd is door Marokko.
misschien vergis ik me met een andere marokkaanse meid op fok!
  donderdag 4 september 2008 @ 22:10:53 #99
219969 Ghazi
pi_61387167
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou ik heb jouw zusje anders flink horen gillen tijdens mijn anale tocht in haar vadsige suikerlichaam.

Je bewijst precies mijn punt. Gefrustreerd als het maar kan, en fabels blijven produceren in de hoop dat je ooit een mooie Syrische vrouw scoort.
  donderdag 4 september 2008 @ 22:12:08 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61387200
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:10 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Je bewijst precies mijn punt. Gefrustreerd als het maar kan, en fabels blijven produceren in de hoop dat je ooit een mooie Syrische vrouw scoort.
lol. die scoor je al met een vriendelijk woord. iets wat ze nooit krijgt van haar broer, vader of oom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')