En zo is hetquote:Op donderdag 4 september 2008 14:02 schreef sitting_elfling het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)liment___.html?p=3,1
en die reacties bij de telegraaf...
Gek, ik dacht altijd dat dat betekende dat hun hersens leegliepen.![]()
Allochtonen begrijpen ophef niet? de meeste begrijpen sowieso niks. Alles wat zij doen is goed of cultuur, en wat wij doen is discriminatie of hun God beledigen.Als ik zou fluiten naar een allochtoon meisje, heb ik gelijk de broer en de rest van de familie achter mij aan en wordt gelinched.. ook cultuur zeker?Gaat lekker, of leer onze cultuur eens.
Rightquote:Op donderdag 4 september 2008 13:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens Asrafali is dat echter gewoon een kwestie van de gewoonte leren kennen.
It never stopss!quote:Op donderdag 4 september 2008 14:12 schreef Gizmo112 het volgende:
het wordt echt met de dag gekker hier. When does the hurting stops ??
Is het dan minder erg?quote:
Dat is cultuur...quote:
Wat een redenatie. Zo kan je alles recht praten wat krom isquote:Veel Nederlanders ervaren het echter als bedreigend en negatief. Volgens Asrafali is dat echter gewoon een kwestie van de gewoonte leren kennen.
't pssssssss... niet zo zeer, het 'hoerrrrrrrr' erachteraan eerder...quote:Op donderdag 4 september 2008 14:56 schreef alors het volgende:
Zijn er serieus mensen die zo'n pssssssss als belediging opvatten?
Daar heeft die gekke Marokkaan in dit artikel het toch ook niet over, of wel?quote:Op donderdag 4 september 2008 15:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
't pssssssss... niet zo zeer, het 'hoerrrrrrrr' erachteraan eerder...
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Daar heeft die gekke Marokkaan in dit artikel het toch ook niet over, of wel?
Indirect wel, het gaat over gewoontes.quote:Volgens Asrafali is dat echter gewoon een kwestie van de gewoonte leren kennen.
Die laatste reactie, ik had het zelf niet beter kunnen zeggenquote:Op donderdag 4 september 2008 14:02 schreef sitting_elfling het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)liment___.html?p=3,1
en die reacties bij de telegraaf...
Gek, ik dacht altijd dat dat betekende dat hun hersens leegliepen.![]()
Allochtonen begrijpen ophef niet? de meeste begrijpen sowieso niks. Alles wat zij doen is goed of cultuur, en wat wij doen is discriminatie of hun God beledigen.Als ik zou fluiten naar een allochtoon meisje, heb ik gelijk de broer en de rest van de familie achter mij aan en wordt gelinched.. ook cultuur zeker?Gaat lekker, of leer onze cultuur eens.
Whehehe, indirect welquote:Op donderdag 4 september 2008 15:16 schreef geenID het volgende:
[..]
[..]
Indirect wel, het gaat over gewoontes.
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:12 schreef ExTec het volgende:
Hey, een clubje meld zich aan om gestript te worden van "soebsieidie".
HoerSoebsidiequote:Op donderdag 4 september 2008 15:07 schreef Sjeen het volgende:
het 'hoerrrrrrrr' erachteraan eerder...
Feit is wel, dat 'ouderen' hier niet zo opgesteld zijn . die vinden dat toch niet zo leuk, en voelen zich snel bedreigd door iemand met een andere huidskleur en een petje op en een bontkraag en dergelijke.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:02 schreef zoalshetis het volgende:
ik snap ook niet zo goed waar de politiek zich mee bemoeit. ik verwacht dat dit soort zaken door de burgers worden opgelost.
en het sissen zie je ook in mediterane landen. maar daar blijft het bij sissen en volgt er geen "hoer!" of spuugklodder. we moeten gewoon nog beter inzien dat dit soort knapen het scum van de maatschappij is en met eigen groepen komen om deze knapen volledig de poeier in te trappen. zo hard dat ze zelfs niet eens meer kunnen sissen.
Het idee zelf is natuurlijk belachelijk, de achterliggende gedachte niet, mensen voelen zich onveilig door het 'vage' gedrag van allochtonen buiten op straat. CDA wil daar op een verkeerde manier daar wat aan doen..quote:Op donderdag 4 september 2008 16:28 schreef Monidique het volgende:
Komisch, dat wel. Wie beschouwt het trouwens als een compliment? Kennelijk de Telegraaf zelf, want ik lees niet wie zegt dat het een compliment is. Nou ja, het zal ongetwijfeld een manier zijn om de aandacht van meisjes te trekken, en het is natuurlijk verschrikkelijk irritant en laag.
Schokkender is dit: "Het Haagse CDA-plan om sissen op straat te verbieden". Dat is niet komisch, dat is tragisch.
Mee eens, maar ik hoor de gemiddelde bouwvakker die op een vrouw fluit er meestal niets achteraan roepen... Dat is toch vaak voorbehouden aan de sissende medemens.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:43 schreef nimarad het volgende:
Het maakt mij niet uit of er gefloten of gesist wordt, het gaat mij om de reactie die volgt als ik niet reageer.
Het is alleen een beetje onbegonnen werk om zoiets te verbieden.
denk je?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Feit is wel, dat 'ouderen' hier niet zo opgesteld zijn . die vinden dat toch niet zo leuk, en voelen zich snel bedreigd door iemand met een andere huidskleur en een petje op en een bontkraag en dergelijke.
quote:Op donderdag 4 september 2008 13:55 schreef sitting_elfling het volgende:
AMSTERDAM - Allochtonen begrijpen niets over de ophef rond slissen tegen meisjes. "Het is helemaal niks beledigends, maar gewoon een manier van de aandacht trekken van meisjes".
lachen he? asociale marokkanen die eindelijk positief in het nieuws komen? nee hoor, het is een leuke reclame... helaas beantwoord het niet aan het smerige riftuig dat we hier nu in huis hebben.quote:
Bronquote:CDA Den Haag: Stop nasissen en naroepen op straat
Het moet afgelopen zijn met verbaal geweld in de straten van Den Haag. De Haagse CDA-fractie wil het nasissen van alleen lopende vrouwen en uitschelden van homoseksuelen vanwege hun geaardheid zwaarder bestraffen.
Dat zegt fractievoorzitter van de Haagse CDA Karsten Klein donderdag.
Verwerpelijk
‘Ik zie het vaak gebeuren,’ zegt Klein. ‘Het is verwerpelijk, buitengewoon vervelend en verhoogt ook het gevoel van onveiligheid.’
Online aangifte doen
Volgens Klein weten veel mensen niet dat het mogelijk is aangifte te doen van een beledigende opmerking op straat.
Het CDA wil daar extra aandacht voor. ‘Een campagne of het creëren van aangiftemogelijkheden via internet zou een goede stap in de richting zijn,’ zegt Klein.
De fractievoorzitter heeft het college gevraagd om geldboetes in te voeren voor de daders.
Dat is typisch conservatief-rechts; gedrag dat sociaal-maatschappelijk ligt, niet op een sociaal-maatschappelijke manier oplossen (doorlopen, er iets van zeggen, negeren of lekker terugsissen), maar gelijk beginnen te schermen met wetjes, regeltjes en plichtjes.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat een redenatie. Zo kan je alles recht praten wat krom is.
Overigens lijkt het plan van de CDA me nogal onuitvoerbaar. Sissen op straat verbieden. Straks loopt je band leeg en krijg je een boete omdat je fiets sist.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Als dit blijkbaar cultuur-gebonden is dan heeft deze stichting wel behoorlijk gefaaldquote:Op donderdag 4 september 2008 13:55 schreef sitting_elfling het volgende:
"Het is niks beledigends. Sissen is gewoon een cultuur gebonden manier om de aandacht van een meisje te trekken", zegt Mazuras Asrafali, voorzitter van de Islamitische Stichting tot bevordering van Integratie. "En niet alleen Marokkanen doen dat, ook Surinamers en Antillianen slissen op straat".
ja idd.. ik ben meestal een arrogante blonde hoer.. (was ik in utrecht dan, nu woon ik in een dorpquote:Op donderdag 4 september 2008 19:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Vooral dat hoer wat er na komt vat ik altijd op als een compliment.![]()
Ja stelletje sukkels maar het ergste is dat je nog hele domme (vaak lelijke) meisjes hebt die er nog naar toe lopen ookquote:Op donderdag 4 september 2008 19:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja idd.. ik ben meestal een arrogante blonde hoer.. (was ik in utrecht dan, nu woon ik in een dorp) ..
erg complimenteus idd
Ik reageer er niet eens meer op.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Jullie dames moeten niet zo vallen over dat "hoer". Het zijn vaak jongens die worstelen met het gevoel heen en weer gesleept te worden tussen meerdere culturen. Ze willen graag tonen dat ze je aantrekkelijk vinden en kunnen nog slecht met afwijzingen omgaan.
Een beetje begrip van jullie kant daarvoor zou geen kwaad kunnen.
oh pleasequote:Op donderdag 4 september 2008 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Jullie dames moeten niet zo vallen over dat "hoer". Het zijn vaak jongens die worstelen met het gevoel heen en weer gesleept te worden tussen meerdere culturen. Ze willen graag tonen dat ze je aantrekkelijk vinden en kunnen nog slecht met afwijzingen omgaan.
Een beetje begrip van jullie kant daarvoor zou geen kwaad kunnen.
Ja ik weet ook nog steeds niet of het serieus is of sarcasme.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh pleasewat een enorm en achterlijk gelul.
is mij om t even eigenlijk , tis dom gelulquote:Op donderdag 4 september 2008 20:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja ik weet ook nog steeds niet of het serieus is of sarcasme.
Komaan, wat denk je? Ken je me nog niet na 1100 posts?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja ik weet ook nog steeds niet of het serieus is of sarcasme.
Je weet het nooit zeker hequote:Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Komaan, wat denk je? Ken je me nog niet na 1100 posts?
jezus, mohammed wat een dommigheid...quote:Op donderdag 4 september 2008 20:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh pleasewat een enorm en achterlijk gelul.
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja idd.. ik ben meestal een arrogante blonde hoer.. (was ik in utrecht dan, nu woon ik in een dorp) ..
erg complimenteus idd
doe eens een foto van je kut.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:30 schreef Vivi het volgende:
[..]Ik dacht dat IK de arrogante blonde hoer van U. was!
Ben jij ook een mocro, al dan niet van Antilliaanse afkomst?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe eens een foto van je kut.
Grappig, ik dacht dat ik het was, maar nu kom ik er gewoon achter dat ze het tegen ieder blond meisje zeggenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:30 schreef Vivi het volgende:
[..]Ik dacht dat IK de arrogante blonde hoer van U. was!
nee. ik volg de mores van fok!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben jij ook een mocro, al dan niet van Antilliaanse afkomst?
Als je mij een onbekend iemand vindt moet je je toch beter inlezenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee. ik volg de mores van fok!
een onbekend iemand hier moet gewoon een foto van hun kut laten zien. sorry that's it.
verder nog iets?
Je hebt gelijk. Je bent een ouwe doos.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je mij een onbekend iemand vindt moet je je toch beter inlezen.
Het grappige is wel dat wij Nederlandse mannen als het klikt met een Hollandse slet die 20+ mannen heeft gehad er gewoon mee trouwen.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:42 schreef Ghazi het volgende:
Vrije seks wordt in Nederland als een hoog goed beschouwd. Met deze traditie in het achterhoofd heeft Mazuras Asrafali wel gelijk. Als je sissen onwenselijk vindt, moet je de seksuele moraal in Nederland ter discussie stellen. En niet (allochtone) jongeren en bouwvakkers pesten, want die gedragen zich gewoon volgens de maatschappelijke moraal en etiquette.
Pas op of ik post ene foto van de ontplofte egelquote:Op donderdag 4 september 2008 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Je bent een ouwe doos.
Helemaal niet waar.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:42 schreef Ghazi het volgende:
Vrije seks wordt in Nederland als een hoog goed beschouwd.
jij bent de eerste die ik samen met kees22, moussie en meki op de trein naar je vaderland zou zetten. ik zou je nog uitbundig uitzwaaien ook!quote:
Behalve in sommige moslimkringen, en een enkele christengemeenschap op de Veluwe. 95% van de Christenen heeft seks voor het huwelijk en ik schat 40 a 45 % van de Moslims. Dus te verwaarlozen.quote:
Weer mis.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Behalve in sommige moslimkringen, en een enkele christengemeenschap op de Veluwe. 95% van de Christenen heeft seks voor het huwelijk en ik schat 40 a 45 % van de Moslims. Dus te verwaarlozen.
pijpen en anaal is ook seks toch? dat doen 99% van die heilige moslima's.... terwijl hun bronstige, besneden broertjes les krijgen van nederlandse of andere west-europeese vrouwen.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Behalve in sommige moslimkringen, en een enkele christengemeenschap op de Veluwe. 95% van de Christenen heeft seks voor het huwelijk en ik schat 40 a 45 % van de Moslims. Dus te verwaarlozen.
Bron?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pijpen en anaal is ook seks toch? dat doen 99% van die heilige moslima's.... terwijl hun bronstige, besneden broertjes les krijgen van nederlandse of andere west-europeese vrouwen.
Christenen in Nederland nemen het niet zo met de bijbelse beloften en ook jongeren van Marokkaanse en Turkse komaf naaien erop los.quote:
lol. dat je dat nog durft te vragen...quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bent de eerste die ik samen met kees22, moussie en meki op de trein naar je vaderland zou zetten. ik zou je nog uitbundig uitzwaaien ook!
wat een vieze smurrie ben jij zeg! good riddance.
moussie is duits en haat nederlanders. je woont in marokko?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef Deliah het volgende:
[..]
![]()
Ik zit niet in het buitenland, dus dat zal moeilijk gaan. Wat heeft moussie overigens beweerd dat je zo reageert?
Het gaat niet over bijbelse beloften, het gaat over respect en liefde voor je medemens. Een mens en zijn lichaam gebruiken (in welke vorm dan ook) voor jezelf hoort daar niet bij.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:03 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Christenen in Nederland nemen het niet zo met de bijbelse beloften en ook jongeren van Marokkaanse en Turkse komaf naaien erop los.
Oraal komt sporadisch voor in zwembaden en het anale-seks verhaal is een fabeltje dat de wereld ingestuurd is door gefrustreerde autochtonen die het heel wanhopig met een exotische schone willen doen.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. dat je dat nog durft te vragen...
Neuh, Eindhoven, maar mss dat het tegenwoordig geannexeerd is door Marokko.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moussie is duits en haat nederlanders. je woont in marokko?
nou ik heb jouw zusje anders flink horen gillen tijdens mijn anale tocht in haar vadsige suikerlichaam.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:07 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Oraal komt sporadisch voor in zwembaden en het anale-seks verhaal is een fabeltje dat de wereld ingestuurd is door gefrustreerde autochtonen die het heel wanhopig met een exotische schone willen doen.
Mooie woorden, maar bijna geen enkele christen in Nederland houdt zich daaraan vast.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:06 schreef Deliah het volgende:
[..]
Het gaat niet over bijbelse beloften, het gaat over respect en liefde voor je medemens. Een mens en zijn lichaam gebruiken (in welke vorm dan ook) voor jezelf hoort daar niet bij.
misschien vergis ik me met een andere marokkaanse meid op fok!quote:Op donderdag 4 september 2008 22:08 schreef Deliah het volgende:
[..]
Neuh, Eindhoven, maar mss dat het tegenwoordig geannexeerd is door Marokko.
Je bewijst precies mijn punt. Gefrustreerd als het maar kan, en fabels blijven produceren in de hoop dat je ooit een mooie Syrische vrouw scoort.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou ik heb jouw zusje anders flink horen gillen tijdens mijn anale tocht in haar vadsige suikerlichaam.
lol. die scoor je al met een vriendelijk woord. iets wat ze nooit krijgt van haar broer, vader of oom.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:10 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Je bewijst precies mijn punt. Gefrustreerd als het maar kan, en fabels blijven produceren in de hoop dat je ooit een mooie Syrische vrouw scoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |