quote:Op donderdag 4 september 2008 13:55 schreef sitting_elfling het volgende:
AMSTERDAM - Allochtonen begrijpen niets over de ophef rond slissen tegen meisjes. "Het is helemaal niks beledigends, maar gewoon een manier van de aandacht trekken van meisjes".
lachen he? asociale marokkanen die eindelijk positief in het nieuws komen? nee hoor, het is een leuke reclame... helaas beantwoord het niet aan het smerige riftuig dat we hier nu in huis hebben.quote:
Bronquote:CDA Den Haag: Stop nasissen en naroepen op straat
Het moet afgelopen zijn met verbaal geweld in de straten van Den Haag. De Haagse CDA-fractie wil het nasissen van alleen lopende vrouwen en uitschelden van homoseksuelen vanwege hun geaardheid zwaarder bestraffen.
Dat zegt fractievoorzitter van de Haagse CDA Karsten Klein donderdag.
Verwerpelijk
‘Ik zie het vaak gebeuren,’ zegt Klein. ‘Het is verwerpelijk, buitengewoon vervelend en verhoogt ook het gevoel van onveiligheid.’
Online aangifte doen
Volgens Klein weten veel mensen niet dat het mogelijk is aangifte te doen van een beledigende opmerking op straat.
Het CDA wil daar extra aandacht voor. ‘Een campagne of het creëren van aangiftemogelijkheden via internet zou een goede stap in de richting zijn,’ zegt Klein.
De fractievoorzitter heeft het college gevraagd om geldboetes in te voeren voor de daders.
Dat is typisch conservatief-rechts; gedrag dat sociaal-maatschappelijk ligt, niet op een sociaal-maatschappelijke manier oplossen (doorlopen, er iets van zeggen, negeren of lekker terugsissen), maar gelijk beginnen te schermen met wetjes, regeltjes en plichtjes.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat een redenatie. Zo kan je alles recht praten wat krom is.
Overigens lijkt het plan van de CDA me nogal onuitvoerbaar. Sissen op straat verbieden. Straks loopt je band leeg en krijg je een boete omdat je fiets sist.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Allochtonen begrijpen ophef niet? de meeste begrijpen sowieso niks. Alles wat zij doen is goed of cultuur, en wat wij doen is discriminatie of hun God beledigen.Als ik zou fluiten naar een allochtoon meisje, heb ik gelijk de broer en de rest van de familie achter mij aan en wordt gelinched.. ook cultuur zeker?Gaat lekker, of leer onze cultuur eens.
Als dit blijkbaar cultuur-gebonden is dan heeft deze stichting wel behoorlijk gefaaldquote:Op donderdag 4 september 2008 13:55 schreef sitting_elfling het volgende:
"Het is niks beledigends. Sissen is gewoon een cultuur gebonden manier om de aandacht van een meisje te trekken", zegt Mazuras Asrafali, voorzitter van de Islamitische Stichting tot bevordering van Integratie. "En niet alleen Marokkanen doen dat, ook Surinamers en Antillianen slissen op straat".
ja idd.. ik ben meestal een arrogante blonde hoer.. (was ik in utrecht dan, nu woon ik in een dorpquote:Op donderdag 4 september 2008 19:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Vooral dat hoer wat er na komt vat ik altijd op als een compliment.![]()
Ja stelletje sukkels maar het ergste is dat je nog hele domme (vaak lelijke) meisjes hebt die er nog naar toe lopen ookquote:Op donderdag 4 september 2008 19:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja idd.. ik ben meestal een arrogante blonde hoer.. (was ik in utrecht dan, nu woon ik in een dorp) ..
erg complimenteus idd
Ik reageer er niet eens meer op.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Jullie dames moeten niet zo vallen over dat "hoer". Het zijn vaak jongens die worstelen met het gevoel heen en weer gesleept te worden tussen meerdere culturen. Ze willen graag tonen dat ze je aantrekkelijk vinden en kunnen nog slecht met afwijzingen omgaan.
Een beetje begrip van jullie kant daarvoor zou geen kwaad kunnen.
oh pleasequote:Op donderdag 4 september 2008 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Jullie dames moeten niet zo vallen over dat "hoer". Het zijn vaak jongens die worstelen met het gevoel heen en weer gesleept te worden tussen meerdere culturen. Ze willen graag tonen dat ze je aantrekkelijk vinden en kunnen nog slecht met afwijzingen omgaan.
Een beetje begrip van jullie kant daarvoor zou geen kwaad kunnen.
Ja ik weet ook nog steeds niet of het serieus is of sarcasme.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh pleasewat een enorm en achterlijk gelul.
is mij om t even eigenlijk , tis dom gelulquote:Op donderdag 4 september 2008 20:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja ik weet ook nog steeds niet of het serieus is of sarcasme.
Komaan, wat denk je? Ken je me nog niet na 1100 posts?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja ik weet ook nog steeds niet of het serieus is of sarcasme.
Je weet het nooit zeker hequote:Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Komaan, wat denk je? Ken je me nog niet na 1100 posts?
jezus, mohammed wat een dommigheid...quote:Op donderdag 4 september 2008 20:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh pleasewat een enorm en achterlijk gelul.
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja idd.. ik ben meestal een arrogante blonde hoer.. (was ik in utrecht dan, nu woon ik in een dorp) ..
erg complimenteus idd
doe eens een foto van je kut.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:30 schreef Vivi het volgende:
[..]Ik dacht dat IK de arrogante blonde hoer van U. was!
Ben jij ook een mocro, al dan niet van Antilliaanse afkomst?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe eens een foto van je kut.
Grappig, ik dacht dat ik het was, maar nu kom ik er gewoon achter dat ze het tegen ieder blond meisje zeggenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:30 schreef Vivi het volgende:
[..]Ik dacht dat IK de arrogante blonde hoer van U. was!
nee. ik volg de mores van fok!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben jij ook een mocro, al dan niet van Antilliaanse afkomst?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |