En zo is hetquote:Op donderdag 4 september 2008 14:02 schreef sitting_elfling het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)liment___.html?p=3,1
en die reacties bij de telegraaf...
Gek, ik dacht altijd dat dat betekende dat hun hersens leegliepen.![]()
Allochtonen begrijpen ophef niet? de meeste begrijpen sowieso niks. Alles wat zij doen is goed of cultuur, en wat wij doen is discriminatie of hun God beledigen.Als ik zou fluiten naar een allochtoon meisje, heb ik gelijk de broer en de rest van de familie achter mij aan en wordt gelinched.. ook cultuur zeker?Gaat lekker, of leer onze cultuur eens.
Rightquote:Op donderdag 4 september 2008 13:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens Asrafali is dat echter gewoon een kwestie van de gewoonte leren kennen.
It never stopss!quote:Op donderdag 4 september 2008 14:12 schreef Gizmo112 het volgende:
het wordt echt met de dag gekker hier. When does the hurting stops ??
Is het dan minder erg?quote:
Dat is cultuur...quote:
Wat een redenatie. Zo kan je alles recht praten wat krom isquote:Veel Nederlanders ervaren het echter als bedreigend en negatief. Volgens Asrafali is dat echter gewoon een kwestie van de gewoonte leren kennen.
't pssssssss... niet zo zeer, het 'hoerrrrrrrr' erachteraan eerder...quote:Op donderdag 4 september 2008 14:56 schreef alors het volgende:
Zijn er serieus mensen die zo'n pssssssss als belediging opvatten?
Daar heeft die gekke Marokkaan in dit artikel het toch ook niet over, of wel?quote:Op donderdag 4 september 2008 15:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
't pssssssss... niet zo zeer, het 'hoerrrrrrrr' erachteraan eerder...
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Daar heeft die gekke Marokkaan in dit artikel het toch ook niet over, of wel?
Indirect wel, het gaat over gewoontes.quote:Volgens Asrafali is dat echter gewoon een kwestie van de gewoonte leren kennen.
Die laatste reactie, ik had het zelf niet beter kunnen zeggenquote:Op donderdag 4 september 2008 14:02 schreef sitting_elfling het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)liment___.html?p=3,1
en die reacties bij de telegraaf...
Gek, ik dacht altijd dat dat betekende dat hun hersens leegliepen.![]()
Allochtonen begrijpen ophef niet? de meeste begrijpen sowieso niks. Alles wat zij doen is goed of cultuur, en wat wij doen is discriminatie of hun God beledigen.Als ik zou fluiten naar een allochtoon meisje, heb ik gelijk de broer en de rest van de familie achter mij aan en wordt gelinched.. ook cultuur zeker?Gaat lekker, of leer onze cultuur eens.
Whehehe, indirect welquote:Op donderdag 4 september 2008 15:16 schreef geenID het volgende:
[..]
[..]
Indirect wel, het gaat over gewoontes.
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:12 schreef ExTec het volgende:
Hey, een clubje meld zich aan om gestript te worden van "soebsieidie".
HoerSoebsidiequote:Op donderdag 4 september 2008 15:07 schreef Sjeen het volgende:
het 'hoerrrrrrrr' erachteraan eerder...
Feit is wel, dat 'ouderen' hier niet zo opgesteld zijn . die vinden dat toch niet zo leuk, en voelen zich snel bedreigd door iemand met een andere huidskleur en een petje op en een bontkraag en dergelijke.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:02 schreef zoalshetis het volgende:
ik snap ook niet zo goed waar de politiek zich mee bemoeit. ik verwacht dat dit soort zaken door de burgers worden opgelost.
en het sissen zie je ook in mediterane landen. maar daar blijft het bij sissen en volgt er geen "hoer!" of spuugklodder. we moeten gewoon nog beter inzien dat dit soort knapen het scum van de maatschappij is en met eigen groepen komen om deze knapen volledig de poeier in te trappen. zo hard dat ze zelfs niet eens meer kunnen sissen.
Het idee zelf is natuurlijk belachelijk, de achterliggende gedachte niet, mensen voelen zich onveilig door het 'vage' gedrag van allochtonen buiten op straat. CDA wil daar op een verkeerde manier daar wat aan doen..quote:Op donderdag 4 september 2008 16:28 schreef Monidique het volgende:
Komisch, dat wel. Wie beschouwt het trouwens als een compliment? Kennelijk de Telegraaf zelf, want ik lees niet wie zegt dat het een compliment is. Nou ja, het zal ongetwijfeld een manier zijn om de aandacht van meisjes te trekken, en het is natuurlijk verschrikkelijk irritant en laag.
Schokkender is dit: "Het Haagse CDA-plan om sissen op straat te verbieden". Dat is niet komisch, dat is tragisch.
Mee eens, maar ik hoor de gemiddelde bouwvakker die op een vrouw fluit er meestal niets achteraan roepen... Dat is toch vaak voorbehouden aan de sissende medemens.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:43 schreef nimarad het volgende:
Het maakt mij niet uit of er gefloten of gesist wordt, het gaat mij om de reactie die volgt als ik niet reageer.
Het is alleen een beetje onbegonnen werk om zoiets te verbieden.
denk je?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Feit is wel, dat 'ouderen' hier niet zo opgesteld zijn . die vinden dat toch niet zo leuk, en voelen zich snel bedreigd door iemand met een andere huidskleur en een petje op en een bontkraag en dergelijke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |