Als je mij een onbekend iemand vindt moet je je toch beter inlezenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee. ik volg de mores van fok!
een onbekend iemand hier moet gewoon een foto van hun kut laten zien. sorry that's it.
verder nog iets?
Je hebt gelijk. Je bent een ouwe doos.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je mij een onbekend iemand vindt moet je je toch beter inlezen.
Het grappige is wel dat wij Nederlandse mannen als het klikt met een Hollandse slet die 20+ mannen heeft gehad er gewoon mee trouwen.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:42 schreef Ghazi het volgende:
Vrije seks wordt in Nederland als een hoog goed beschouwd. Met deze traditie in het achterhoofd heeft Mazuras Asrafali wel gelijk. Als je sissen onwenselijk vindt, moet je de seksuele moraal in Nederland ter discussie stellen. En niet (allochtone) jongeren en bouwvakkers pesten, want die gedragen zich gewoon volgens de maatschappelijke moraal en etiquette.
Pas op of ik post ene foto van de ontplofte egelquote:Op donderdag 4 september 2008 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Je bent een ouwe doos.
Helemaal niet waar.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:42 schreef Ghazi het volgende:
Vrije seks wordt in Nederland als een hoog goed beschouwd.
jij bent de eerste die ik samen met kees22, moussie en meki op de trein naar je vaderland zou zetten. ik zou je nog uitbundig uitzwaaien ook!quote:
Behalve in sommige moslimkringen, en een enkele christengemeenschap op de Veluwe. 95% van de Christenen heeft seks voor het huwelijk en ik schat 40 a 45 % van de Moslims. Dus te verwaarlozen.quote:
Weer mis.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Behalve in sommige moslimkringen, en een enkele christengemeenschap op de Veluwe. 95% van de Christenen heeft seks voor het huwelijk en ik schat 40 a 45 % van de Moslims. Dus te verwaarlozen.
pijpen en anaal is ook seks toch? dat doen 99% van die heilige moslima's.... terwijl hun bronstige, besneden broertjes les krijgen van nederlandse of andere west-europeese vrouwen.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Behalve in sommige moslimkringen, en een enkele christengemeenschap op de Veluwe. 95% van de Christenen heeft seks voor het huwelijk en ik schat 40 a 45 % van de Moslims. Dus te verwaarlozen.
Bron?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pijpen en anaal is ook seks toch? dat doen 99% van die heilige moslima's.... terwijl hun bronstige, besneden broertjes les krijgen van nederlandse of andere west-europeese vrouwen.
Christenen in Nederland nemen het niet zo met de bijbelse beloften en ook jongeren van Marokkaanse en Turkse komaf naaien erop los.quote:
lol. dat je dat nog durft te vragen...quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bent de eerste die ik samen met kees22, moussie en meki op de trein naar je vaderland zou zetten. ik zou je nog uitbundig uitzwaaien ook!
wat een vieze smurrie ben jij zeg! good riddance.
moussie is duits en haat nederlanders. je woont in marokko?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef Deliah het volgende:
[..]
![]()
Ik zit niet in het buitenland, dus dat zal moeilijk gaan. Wat heeft moussie overigens beweerd dat je zo reageert?
Het gaat niet over bijbelse beloften, het gaat over respect en liefde voor je medemens. Een mens en zijn lichaam gebruiken (in welke vorm dan ook) voor jezelf hoort daar niet bij.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:03 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Christenen in Nederland nemen het niet zo met de bijbelse beloften en ook jongeren van Marokkaanse en Turkse komaf naaien erop los.
Oraal komt sporadisch voor in zwembaden en het anale-seks verhaal is een fabeltje dat de wereld ingestuurd is door gefrustreerde autochtonen die het heel wanhopig met een exotische schone willen doen.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. dat je dat nog durft te vragen...
Neuh, Eindhoven, maar mss dat het tegenwoordig geannexeerd is door Marokko.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moussie is duits en haat nederlanders. je woont in marokko?
nou ik heb jouw zusje anders flink horen gillen tijdens mijn anale tocht in haar vadsige suikerlichaam.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:07 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Oraal komt sporadisch voor in zwembaden en het anale-seks verhaal is een fabeltje dat de wereld ingestuurd is door gefrustreerde autochtonen die het heel wanhopig met een exotische schone willen doen.
Mooie woorden, maar bijna geen enkele christen in Nederland houdt zich daaraan vast.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:06 schreef Deliah het volgende:
[..]
Het gaat niet over bijbelse beloften, het gaat over respect en liefde voor je medemens. Een mens en zijn lichaam gebruiken (in welke vorm dan ook) voor jezelf hoort daar niet bij.
misschien vergis ik me met een andere marokkaanse meid op fok!quote:Op donderdag 4 september 2008 22:08 schreef Deliah het volgende:
[..]
Neuh, Eindhoven, maar mss dat het tegenwoordig geannexeerd is door Marokko.
Je bewijst precies mijn punt. Gefrustreerd als het maar kan, en fabels blijven produceren in de hoop dat je ooit een mooie Syrische vrouw scoort.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou ik heb jouw zusje anders flink horen gillen tijdens mijn anale tocht in haar vadsige suikerlichaam.
lol. die scoor je al met een vriendelijk woord. iets wat ze nooit krijgt van haar broer, vader of oom.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:10 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Je bewijst precies mijn punt. Gefrustreerd als het maar kan, en fabels blijven produceren in de hoop dat je ooit een mooie Syrische vrouw scoort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |