dat kun je wel zeggenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:27 schreef wyccie het volgende:
Dat was een kort bestaan van een zeer succesvolle band.
Jouw schuld...quote:Op woensdag 3 september 2008 22:27 schreef wyccie het volgende:
Dat was een kort bestaan van een zeer succesvolle band.
Ik vond em erg leukquote:Op woensdag 3 september 2008 23:43 schreef wyccie het volgende:
Die is droog.
Supergrapig vind ik het niet, maar het heeft iets schattigs na al die gore grappen die ik de laatste tijd heb gezien.quote:
Leuke namenquote:De drie werden vervangen door Sabine Uitslag en Ine Aasted-Madsen van het CDA en Jolande Sap van GroenLinks.
Ik heb een deel gemist denk ikquote:
Oh ja, ik moest jou nog lid maken van de NCRVquote:Op woensdag 3 september 2008 23:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een deel gemist denk ik
Ik krijg opeens allemaal toepasselijke advertenties:
God is liefde
All you need is love. His love. Jezus toont Gods liefde voor jou.
Zoekt En Gij Zult Vinden
Wordt fan van de NCRV programma's en kies een leuk cadeau voor ¤ 5.72
Het Onze Vader
Alles over het Onze Vader, Hoe wilt Jezus dat we bidden?![]()
Misschien dat ik ook nog VPRO-lid ga wordenquote:Op donderdag 4 september 2008 00:17 schreef Irien het volgende:
[..]
Oh ja, ik moest jou nog lid maken van de NCRV![]()
(Nee hoor, ik wil je niets opdringen)
dat kan nietquote:Op donderdag 4 september 2008 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Onder elkaar:
- U kunt ontevreden klanten doelgericht van het kastje in het riet sturen;
Yuri, dat mannetje in je avatar....wat is dat nou precies. Ik had al eens gelezen dat het Atreidez is of zo. En ik weet dat er een user is/was die de usernaam Atreidez heeft. Dus ik ben benieuwd.quote:
"Afdeling Het Kastje met Saskia, heeft u De Muur al gesproken?"quote:Op donderdag 4 september 2008 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat kan niet![]()
![]()
Van het kastje naar de muur of met een kluitje het riet in.
Paul atreides een karakter uit de film Dunequote:Op donderdag 4 september 2008 00:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yuri, dat mannetje in je avatar....wat is dat nou precies. Ik had al eens gelezen dat het Atreidez is of zo. En ik weet dat er een user is/was die de usernaam Atreidez heeft. Dus ik ben benieuwd.
Als ik nog steeds zo'n mooi man bijt hond schort krijg wil ik welquote:Op donderdag 4 september 2008 00:17 schreef Irien het volgende:
[..]
Oh ja, ik moest jou nog lid maken van de NCRV![]()
(Nee hoor, ik wil je niets opdringen)
Te makkelijk...quote:Op donderdag 4 september 2008 07:53 schreef MaJo het volgende:
is trouwens wel omgekeerde wereld dat jij zo laat post en ik zo vroegben onderweg naar college. Over de geschiedenis van het christendom. Dus kom maar met de kritiek MM
Mogûhquote:
Lekker mals met als verrassing af en toe een stukje rubber.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV een leuk programma over een Londenaar die een restaurant wil gaan openen. Heeft 'ie een dinner party en één gast die daar is eet alleen vlees van aangereden dieren.
Dan krijg ik altijd zo'n beeld van een plakkerige schijf aangereden wasbeer
Dat was mn eigenste neus op de foto jaquote:Op woensdag 3 september 2008 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Is that you?
Smaken verschillen, dat is ook een grappig programma: een stel yuppen dat voor elkaar moet koken, en dan cijfers geven. Wat een arrogante kwasten allemaal zegquote:Op donderdag 4 september 2008 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV een leuk programma over een Londenaar die een restaurant wil gaan openen. Heeft 'ie een dinner party en één gast die daar is eet alleen vlees van aangereden dieren.
Dan krijg ik altijd zo'n beeld van een plakkerige schijf aangereden wasbeer
Ja ik kijk daar ook niet meer naar. Inderdaad arrogante figurenquote:Op donderdag 4 september 2008 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Smaken verschillen, dat is ook een grappig programma: een stel yuppen dat voor elkaar moet koken, en dan cijfers geven. Wat een arrogante kwasten allemaal zegproberen zo interessant mogelijk te doen over eten, maar openstaan voor de kookkunsten van andere mensen, ho maar
Wat is dat dan toch met al die redheads hier in de AKQ SC?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat was mn eigenste neus op de foto jaom het contrast met zo'n koeienring even te demonstreren
Ik krijg ineens het beeld van 'Rock School' met Gene Simmons van KISS voor me...quote:Enne, jammer dat de band alweer uit elkaar is! Ik wou wel zingen namelijkletwel, achtergrondzang dan he!!
Mijn huisgenootje kan de leadzang wel doen
Buurkinderen schreeuwen: 'Kijk mam, het sneeuwt..'quote:Op donderdag 4 september 2008 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
Soempie-actie
Onder de douche dacht ik even te scheren. Zet ik de shampoo terug, stoot ik de scheerschuim uit het raam de tuin in
Ik heb dan wel sproetjes, maar ik ben geen redhead hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat dan toch met al die redheads hier in de AKQ SC?
Anders gaan MaJo en ik samen zingenquote:Op donderdag 4 september 2008 14:00 schreef iamredleader het volgende:
MM, sinds wanneer heb jij die sigaret in je avatar?
Nem, leuke Soempie-actie
* iamredleader weet dat MaJo best goed kan zingen. En Asmodian bas-gitaar kan spelen *
Maar ik ga niet in de band.
Heeej Ik zag je signature. Eli is 1 jaar geworden vorige week vrijdagquote:Op donderdag 4 september 2008 14:12 schreef PhysicsRules het volgende:
Eli is heel enthousiast met het slaan op dingen. De tafel is het drumstel en een willekeurig voorwerp (speeltje, afstandsbediening, onderzetter) de stok.
dank je! Een trouwe lezerquote:Op donderdag 4 september 2008 14:16 schreef Irien het volgende:
[..]
Heeej Ik zag je signature. Eli is 1 jaar geworden vorige week vrijdagProficiat!
Kom ik lekker laat achter, terwijl ik die hele weblog van z'n mamma op de voet heb gevolgd toen
Ik was wel even bang dat 'ie kapot zou vallen ja. Maar het is op de begane grond dus zo'n grote val was het nietquote:Op donderdag 4 september 2008 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Buurkinderen schreeuwen: 'Kijk mam, het sneeuwt..'
Maar zo ziet het er wel uit op de fotoquote:Op donderdag 4 september 2008 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb dan wel sproetjes, maar ik ben geen redhead hoorHeb een zeer saaie kleur blond haar, het is niet eens rossig....
Ik onderschrijf dat eerstequote:Op donderdag 4 september 2008 14:00 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader weet dat MaJo best goed kan zingen. En Asmodian bas-gitaar kan spelen *
Maar ik ga niet in de band.
jaquote:Op donderdag 4 september 2008 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Anders gaan MaJo en ik samen zingenik kan ook wel een beetje gitaar spelen
Wie biedt voor de drums?
Sinds 3 weken...quote:Op donderdag 4 september 2008 14:00 schreef iamredleader het volgende:
MM, sinds wanneer heb jij die sigaret in je avatar?
Cola zonder prik. brrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 4 september 2008 14:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
jaEn ik kan gitaar en piano dus van alle markten thuis
ik had net een Soempie actiePakte een blikje cola en dacht al hmmm wat raar dat ik erin kan knijpen ipv dat ie hard is
Maar goed zal wel. Afgerekend en ik ziet dat er een klein gaatje inzit. Ik zat te twijfelen om ermee terug te gaan maar vond dat maar suf
ik open dus het blikje om tot de ontdekking te komen dat er 0,0 prik inzit
voelde me nogal lomp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |