smakelijk eten, was spruitjes he ???quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
smakelijk eten, was spruitjes he ???
hahahaha, jij zei tegen mij spruitjesquote:
Ik heb helemaal niets tegen jou gezegdquote:Op woensdag 3 september 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahahaha, jij zei tegen mij spruitjes
gadverquote:Op woensdag 3 september 2008 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben er ook weer.
Even wat fapwerk gedaan
Was echt weer lekkerquote:
hey.quote:
goeiemorgenquote:
Mogguh..quote:
Ben eindelijk een dag vrij..quote:
Hey daarquote:
lekker hier blijven hangenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ben eindelijk een dag vrij..
Weet van gekkigheid niet wat ik moet doen
Dacht het nietquote:
oke oke niet de heeelee dagquote:
watje,quote:Op donderdag 4 september 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo...ben weer in het hotel... half 6 de wekker is niet cool
quote:Op donderdag 4 september 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo...ben weer in het hotel... half 6 de wekker is niet cool
uh... hier niet dan?quote:Op donderdag 4 september 2008 08:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
watje,
bij mij gaat die 6 dagen in de week om 6 uur
Klopt... veel en druk aan het werk..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lang niet meer gesproken / gezien!
Jawel.. boodschappen, schoonmaken, winkelenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:30 schreef tripack het volgende:
[..]
oke oke niet de heeelee dagheb je verder geen plannen?
Haai Crazyquote:
net aangenomen in nijmegen, heb er al 3 vooronderzoeken op zittenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Klopt... veel en druk aan het werk..
Hoe gaat t met jou en revalidatie enzo?
Spannend hoor.. Gingen de vooronderzoeken goed?quote:Op donderdag 4 september 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
net aangenomen in nijmegen, heb er al 3 vooronderzoeken op zitten
maandag nog 1 keer en dan wachten op de oproep van de fysio al daar
gisteren wel jahquote:Op donderdag 4 september 2008 08:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Haai Crazy![]()
Je hebt de Red Bull toch wel laten staan hè?
Mogguh Droxzquote:
nee, jij bent langzaamquote:
jah tis nog vroegquote:
Mijn wekker ging om kwart voor 7... Lag te grommen in bed... Is echt te vroeg voor mijquote:Op donderdag 4 september 2008 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gisteren wel jah
En vandaag niet nodig
moet alleen nog wakker worden, dus denk dat ik maar voortaan om 5:00 opsta
ik vind ze wel erg pittig maar ja ff doorzettenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Spannend hoor.. Gingen de vooronderzoeken goed?
Hoop voor je dat de oproep snel komt!
waarom staat jou wekker zo vroeg als je vrij bentquote:Op donderdag 4 september 2008 08:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om kwart voor 7... Lag te grommen in bed... Is echt te vroeg voor mij
Ja.. gelukkig hoef je er nog maar eentje, daarna is het gewoon afwachten..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind ze wel erg pittig maar ja ff doorzetten
mijn wekker gaat altijd om 6:$5quote:Op donderdag 4 september 2008 08:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om kwart voor 7... Lag te grommen in bed... Is echt te vroeg voor mij
daarna wordt het nog pittiger ha haquote:Op donderdag 4 september 2008 08:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja.. gelukkig hoef je er nog maar eentje, daarna is het gewoon afwachten..
Mijn wekker ging zo vroeg omdat meneerlief wel gewoon moest werken
Hij kreeg ook een por toen de wekker ging..quote:
is wel de bedoeling in ieder geval!quote:Op donderdag 4 september 2008 08:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hij kreeg ook een por toen de wekker ging..![]()
Nog pittiger? Jeetje.. Maar neem aan dat je er wel baat bij hebt, anders had je het niet gedaan
en ik ben pas om 5 uur weer thuisquote:Op donderdag 4 september 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... hier niet dan?
Hele week 6 uur, vandaar half 6...
Over 4 uur zit ik als het goed is al weer thuis, dat dan weer wel...
Precies.. Hoop echt voor je dat het resultaat gaat hebben, en je ons een beetje op de hoogte houdt enzoquote:Op donderdag 4 september 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is wel de bedoeling in ieder geval!
wie niet waagt die niet wint
dat komt wel goedquote:Op donderdag 4 september 2008 08:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Precies.. Hoop echt voor je dat het resultaat gaat hebben, en je ons een beetje op de hoogte houdt enzo
Mogguh DV!quote:
Gelukkigquote:
Zin in je vakantie?quote:
Meestal rol ik manlief uit bed, strompelt hij richting douche en kan ik nog een half uur uitgebreid op bed liggen..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
maar als ik iedereen zo bekijk ... heeft iedereen moeite als vriendlief of vriendin lief uit bed moet.
Ben ik blij dat ik nog vrijgezel ben
yep, druk met werk dat welquote:Op donderdag 4 september 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Met manlief ook alles goed?
Hehehe iddquote:Op donderdag 4 september 2008 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
maar als ik iedereen zo bekijk ... heeft iedereen moeite als vriendlief of vriendin lief uit bed moet.
Ben ik blij dat ik nog vrijgezel ben
Jep!quote:
Is idd heel fijn wanneer hij er ook achter staat enzo.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep, druk met werk dat wel
maar staat ook achter de nieuwe behandeling dus dat is wel net zo fijn
moet / gaat straks ook mee naar de fysio
Uhm..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
Vandaag ook makkelijk dagje, zo even wat laptops fixen (zit in een hotel ergens bij Arnhem).
Over 4 uur weer thuis, weekend, vakantie!
JAAAAAAAA ZIN IN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DROXZ HEEFT EENS ERGENS WEL ZIN IN!![]()
![]()
ik raad dat het met een L begintquote:Op donderdag 4 september 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
Vandaag ook makkelijk dagje, zo even wat laptops fixen (zit in een hotel ergens bij Arnhem).
![]()
was me nog eens niet opgevallenquote:
doe mij nog ff de naam of adres of campingquote:Op donderdag 4 september 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
![]()
Lieg nietquote:Op donderdag 4 september 2008 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was me nog eens niet opgevallen
Ik kijk wel wat er gaat gebeuren, Draakje komt a.s zaterdag ook nog even langsquote:Op donderdag 4 september 2008 08:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Uhm..
Ik vind je eng wanneer je wel ergens zin in hebt
![]()
(Maar heel veel plezier enzo en doe vooral niet rustig aan, uitrusten kan wel weer wanneer je aan het werk bent)
Uh... ik zit niet thuis, en daar heb ik de gegevens liggenquote:Op donderdag 4 september 2008 09:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe mij nog ff de naam of adres of camping
is wel net zo handig
hihi komt wel goed!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh... ik zit niet thuis, en daar heb ik de gegevens liggen
Zal vanmiddag/vanavond even voor je kijken, anders heeft Lyn die gegeven wel.
Gezellig hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat er gaat gebeuren, Draakje komt a.s zaterdag ook nog even langs
Rustig aan doen zit de laatste tijd ook niet echt meer in mij hoor hahahah
Dacht het ook ja, gaat heule heule heulemaal goedkomenquote:
De 1 vind het lachen, en dat anders zegt dat ik eens met mijn poten van de rebull en koffie moet afblijven!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gezellig hoor
Whehehe, ga vooral zo door
Nou.. Denk niet dat het alleen door de koffie en red bull komtquote:Op donderdag 4 september 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De 1 vind het lachen, en dat anders zegt dat ik eens met mijn poten van de rebull en koffie moet afblijven!
Damn, die koffie is trouwens wel extreem lekker hier.... zo nog maar 1tje halen
ow noes dalijk kan je niet meer demotiverenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
![]()
ja maar ik bedoelde jou niet hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 09:00 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Lieg niet![]()
En ik begin ook met een L, dus kijk uit wat je typt
Dat wist ik al, en gelukkig maarquote:Op donderdag 4 september 2008 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar ik bedoelde jou niet hoor
Heeej jij daarquote:
Ja uitstekend! het weekend nadert weer heh , dan gaat het altijd wel goedquote:
Lang niet gesproken johquote:Op donderdag 4 september 2008 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja uitstekend! het weekend nadert weer heh , dan gaat het altijd wel goed![]()
en hoe gaat het met mevrouw DV ?
je hebt al Weekend! das idd niet verkeerd. maar ik neem aan dat je nog wat huishoudelijke taken moet vervullen ? das toch ook soort werkquote:Op donderdag 4 september 2008 09:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Lang niet gesproken joh
Ik heb al weekend.. Schaam me er bijna voor![]()
Hier alles super, mag niet klagen
Meh, herinner me er even aan jaquote:Op donderdag 4 september 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt al Weekend! das idd niet verkeerd. maar ik neem aan dat je nog wat huishoudelijke taken moet vervullen ? das toch ook soort werk
uh... damn... oja ik was niet zo (kan niet meer op de naam van de woord komen GVD....)quote:Op donderdag 4 september 2008 09:09 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nou.. Denk niet dat het alleen door de koffie en red bull komt
Jawel hoor, heb internet op de campingquote:Op donderdag 4 september 2008 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
ow noes dalijk kan je niet meer demotiveren
haha, doet me denken aan Queen, I want to break freeeeeequote:Op donderdag 4 september 2008 09:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Meh, herinner me er even aan ja![]()
Maar klopt.. Voordeel is dat m'n muziek heel hard kan tijdens het schoonmaken.. Gaat 't wat sneller
Whahahahaquote:Op donderdag 4 september 2008 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, doet me denken aan Queen, I want to break freeeeee
Is je geraden ookquote:Op donderdag 4 september 2008 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
ow en DV ik zal niet tegen jou durven te liegen
jeeeuuujquote:Op donderdag 4 september 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb internet op de camping
Kunnen we het niet over bankzaken hebben?quote:Op donderdag 4 september 2008 09:32 schreef RickTheGreatest het volgende:
Iemand nog een vraag waarom zijn inmalige incasso nog niet is overgeschreven? HET ANTWOORD RUST HIER
quote:
ach ja hdat heb je wel eensquote:Op donderdag 4 september 2008 09:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben niet in zon sletterige bui
gebeurt me niet zo vaakquote:
Mogguh sletje!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensen.
Zeg maar eerlijk dat je niet kan zonder je eigen prive demotivatorquote:
Roken we alleen?quote:
nee want ik rook nietquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
BCC !!!!
Hoe is het ouwe befkonijn !!!1
Dan ga jij maar koffie drinken, pak ik een sigaartje en een bakkie ok?quote:
GAST!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik baf top man!
moet ik jou baffen dan?
mn moeder rookt ook ,alleen op een andere manierquote:
Irish koffie, net wat ik nodig had!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mn moeder rookt ook ,alleen op een andere manier
koffie iemand ?
[ afbeelding ]
* Crazy-M kletst de koffie in het gezicht van Droxzquote:Op donderdag 4 september 2008 10:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan ga jij maar koffie drinken, pak ik een sigaartje en een bakkie ok?
Was even een check of je wakker wasquote:Op donderdag 4 september 2008 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kletst de koffie in het gezicht van Droxz
ik drink gee nkoffie !!!!
GODVER, moet inloggen op mijn bankmoest geld overmaken naar mijn ouders, alleen die hebben nog neit gehad
Ik zondag verstuurd
Neem een echte bank dan!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
nee nog niet
300 euro vermist
Godver !!!
heb wel bankpas bij maar niet identifier
postbank ftw!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Neem een echte bank dan!
Damn, ik heb aan mijn telefoon enzo genoeg, heb niet zo'n stom kastje nodig.
gister nog laat geworden?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mijn werkdag zit er al gewoon weer bijna op zeg!
FRAPPANT!
haha de postbank is juist de slechstequote:
ik heb net ff wat geld naar mijn vriendinnetje overgemaakt.. op mijn werk binnen 1 minuut.... moet je met de rabobank niet proberen want dat kastje ligt thuis enzoquote:Op donderdag 4 september 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha de postbank is juist de slechste
Kwart voor 9 thuis, even wakker geweest en gelijk gaan slapen.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gister nog laat geworden?
ABN vind ik prive een KUT bank, maar dat is persoonlijk.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
inderdaad
ik heb ABN amro
Stuk veiliger inloggen op je internet pagina
Postbank heeft nogal wat probleempjes met online bankieren
moet je het kastje maar meenemen. persoonlijk vind ik die codes van die lijst gewoon kut werken. dat sms gedoe is dan wel weer handig. alleen als je van telefoon verwisselt moet je dat ook weer doorgeven ,wat weer niet handig is. en moet je maar eens vergelijken met collegas met een andere bank , als je loon gestort wordt, die hebben het gewoon eerder dan jou. maar geld overmaken binnen de minuut is gewoon standaard bij de abn en raboquote:Op donderdag 4 september 2008 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb net ff wat geld naar mijn vriendinnetje overgemaakt.. op mijn werk binnen 1 minuut.... moet je met de rabobank niet proberen want dat kastje ligt thuis enzo
ow?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ABN vind ik prive een KUT bank, maar dat is persoonlijk.
Noem eens wat problemen? Niemand heeft er last van (gehad) toch?
als je je loon een dag later krijgt is dat maar 1 dag ... stel jij krijgt het de 23ste en ik elke maand de 24ste... dat maakt toch niet uitquote:Op donderdag 4 september 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je het kastje maar meenemen. persoonlijk vind ik die codes van die lijst gewoon kut werken. dat sms gedoe is dan wel weer handig. alleen als je van telefoon verwisselt moet je dat ook weer doorgeven ,wat weer niet handig is. en moet je maar eens vergelijken met collegas met een andere bank , als je loon gestort wordt, die hebben het gewoon eerder dan jou. maar geld overmaken binnen de minuut is gewoon standaard bij de abn en rabohet is ook wel regelmatig dat de site van de postbank eruit ligt, en dat je niet kan bankieren.
p.s Je telefoon nr. kan je zelf aanpassen op de postbankpagina hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je het kastje maar meenemen. persoonlijk vind ik die codes van die lijst gewoon kut werken. dat sms gedoe is dan wel weer handig. alleen als je van telefoon verwisselt moet je dat ook weer doorgeven ,wat weer niet handig is. en moet je maar eens vergelijken met collegas met een andere bank , als je loon gestort wordt, die hebben het gewoon eerder dan jou. maar geld overmaken binnen de minuut is gewoon standaard bij de abn en rabohet is ook wel regelmatig dat de site van de postbank eruit ligt, en dat je niet kan bankieren.
Dan telebankier is denk ik op de juiste tijd ofzo, want ik heb nog nooit een storing gehadquote:Op donderdag 4 september 2008 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow?
hoevaak lees je wel niet dat het niet veilig is en niet werkt
Volgens mij laatst nog een keer
Rabobank ook veel problemen met online bankieren.
ABN vind ik Prive echt fijne bank.
Tijd voor de klanten, leggen alles goed uit, kijken naar voordeel voor de klant, alles mooi beveiligd en dergelijke
tjaquote:Op donderdag 4 september 2008 10:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan telebankier is denk ik op de juiste tijd ofzo, want ik heb nog nooit een storing gehad
Dat over de klaten enzo... ik heb voor die kutbank gewerkt en weet zelf wel wie ik moet bellen enzo als ik problemen heb
idd ALS, maar vaak is het 2 dagen ofzo. is gewoon kut! hoe je het went of keertquote:Op donderdag 4 september 2008 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je je loon een dag later krijgt is dat maar 1 dag ... stel jij krijgt het de 23ste en ik elke maand de 24ste... dat maakt toch niet uit
Heb ook even voor de Fortis gewerkt, maar dat BLIJFT EEN KUT BEDRIJF ZEG!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja
bedrijven waar je gewerrkt hebt zijn altijd al anders
merk ik zelf ook
Mogguh!quote:
Gezellig, het is hier alleen wat rustig deze ochtendquote:Op donderdag 4 september 2008 10:45 schreef DeToXiC het volgende:
Ik dacht, ik kom weer eens langswippen...
Pfff,quote:Op donderdag 4 september 2008 10:45 schreef DeToXiC het volgende:
Ik dacht, ik kom weer eens wippen...
Wat heb jij nu weer gedaanquote:Op donderdag 4 september 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gezellig, het is hier alleen wat vochtig deze ochtend
Geen zin meer hebben, en dat als privedemotivator doorgegeven?quote:
Ello!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:45 schreef DeToXiC het volgende:
hoe kan wat ???quote:
ok dan is het goedquote:Op donderdag 4 september 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen zin meer hebben, en dat als privedemotivator doorgegeven?
Dat moet ik zeker doen in mijn vakantie!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ello!
kijk eens
[ afbeelding ]
WTF!? Hoe kan dat?quote:
how can thatquote:
nou dat wordt wat! zoals je ziet zijn er 4 plaatsenquote:Op donderdag 4 september 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat moet ik zeker doen in mijn vakantie!
Ik heb geen zin meer, dat is het antwoord op al jullie vragen ja...quote:
Kan ik met al mijn homies! AIGHT!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat wordt wat! zoals je ziet zijn er 4 plaatsen
dat roept mijn vriendin ook wel eens... trek ik me ook niets van aan!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer, dat is het antwoord op al jullie vragen ja...
vandaar al die aanklachtenquote:Op donderdag 4 september 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat roepen de meisjes hier in de straat ook wel eens... trek ik me ook niets van aan!
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat roept mijn vriendin ook wel eens... trek ik me ook niets van aan!
geeft een stoel.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:15 schreef DeToXiC het volgende:
Ik wacht op een oplevering voor een nwe omgeving... tot die tijd hier hangen denk ik..
quote:
hij was slecht hequote:
hij was viezzz conjo!quote:
Je moeder, die "trekt" zich er wel wat van aan!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat roept mijn moeder ook wel eens... trek ik me ook niets van aan!
Thnxquote:Op donderdag 4 september 2008 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geeft een stoel.
Dat gaat wat beter
ik nog niet,quote:Op donderdag 4 september 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder, die "trekt" zich er wel wat van aan!
Damn, begin melig te worden hier.
graag gedaanquote:
wie is vies?quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder, die "trekt" zich er wel wat van aan!
Damn, begin melig te worden hier.
de grapquote:
pornbits.comquote:Op donderdag 4 september 2008 11:26 schreef Florian_ het volgende:
Ik meld me even!
Verveling op stage
Iemand een idee? Fok wordt ook een beetje saaiPost even jullie favo websites ofzo
* Dr.Droxz geeft een extra sterke espresso en duikt gelijk wegquote:Op donderdag 4 september 2008 11:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nog niet,
nog steeds niet wakker.
moet nu toch ongeveer wel komen P
www.ikhebgeenzinmeer.nlquote:Op donderdag 4 september 2008 11:26 schreef Florian_ het volgende:
Ik meld me even!
Verveling op stage
Iemand een idee? Fok wordt ook een beetje saaiPost even jullie favo websites ofzo
www.mininova.orgquote:Op donderdag 4 september 2008 11:26 schreef Florian_ het volgende:
Ik meld me even!
Verveling op stage
* Crazy-M pakt het kopje aan, weegt hem in zijn hand, kijkt rond.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft een extra sterke espresso en duikt gelijk weg
* Dr.Droxz pakt popcorn... go for it!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M pakt het kopje aan, weegt hem in zijn hand, kijkt rond.
* Crazy-M gooit kopje met volle kracht richting BCC
Nee, een foodfight is viezzzzzzzzzzz patrickquote:Op donderdag 4 september 2008 11:35 schreef tripack het volgende:
* tripack ziet kopje voorbij vliegen
foodfight
hoe dat ?quote:Op donderdag 4 september 2008 11:41 schreef crazy987 het volgende:
grom
mag niet meer zoveel internetten op men werk
gezeik mee gehad .><
Gewoon tunneltje naar thuis makenquote:Op donderdag 4 september 2008 11:41 schreef crazy987 het volgende:
grom
gezeik mee gehad .><
heb ik ook eens een keer gehad bij een klusquote:Op donderdag 4 september 2008 11:41 schreef crazy987 het volgende:
grom
gezeik mee gehad .><
Frappant!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:53 schreef tripack het volgende:
[..]
heb ik ook eens een keer gehad bij een "kut"was mega saai moest alleen maar testen en daar waren we telkens mee klaar... mja niet lang daarna hoefde ik niet meer te komen
werkt er gelukkig maar als gedetacheerde als bijbaan en moest elke keer naar amsterdam ervoor en op gegeven moment kon ik er niks meer doenquote:
Dan is er idd geen moer aanquote:
Hey Detoxic, lang nie gezien hierquote:Op donderdag 4 september 2008 10:45 schreef DeToXiC het volgende:
Had je mijn edit wel gezien?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:02 schreef tripack het volgende:
[..]
werkt er gelukkig maar als gedetacheerde als bijbaan en moest elke keer naar amsterdam ervoor en op gegeven moment kon ik er niks meer doen
Ej diertjuh!quote:Op donderdag 4 september 2008 12:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hey Detoxic, lang nie gezien hier![]()
nopequote:
zelfs ik had hem gemistquote:
ze vonden dat ik te veel op internet zatquote:
Zozo, gaat lekker daarquote:Op donderdag 4 september 2008 12:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ze vonden dat ik te veel op mijn secretaresse zat, stelletje jaloerse krengen
vind je het gek als de rest elke keer met zichzelf bezig is omdat ze me te slecht vinden
ach, ben er gelukkig in de pauzes nog voor hun
haha denk jij wel eens aan wat anders dan s3x ?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zozo, gaat lekker daar
waar werkte je ook alweer?
wtf, heb ik het weer gedaanquote:Op donderdag 4 september 2008 12:20 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha denk jij wel eens aan wat anders dan s3x ?
haha mafketelquote:Op donderdag 4 september 2008 12:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wtf, heb ik het weer gedaan
jij begon
en dan snel als ik je gequote heb je post editten .....
tsss, belachelijk ....
jaja, snel vluchten he als de waarheid wordt gezegd !!!quote:Op donderdag 4 september 2008 12:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha mafketel
tjah, ook een crazy he.
ach, ik ga roken
denk niet dat ik hier vandaag nog post![]()
Slijmbalquote:Op donderdag 4 september 2008 12:14 schreef Crazy-M het volgende:
HA, ik was lekker de eerste die haar deed begroeten
Zet je fok! eens op text-only, heb je een stuk minder "hits"quote:Op donderdag 4 september 2008 12:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha mafketel
tjah, ook een crazy he.
ach, ik ga roken
denk niet dat ik hier vandaag nog post![]()
ach trutquote:
Teringquote:
jah, voor jou welquote:Op donderdag 4 september 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tering
Rukker
Uit
Terschelling
???
Frappant, u bent niet zo vrolijk ofzo?quote:
hoezo?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Frappant, u bent niet zo vrolijk ofzo?
Zo leek het, maar ik zit er naast zo te lezenquote:
hmm niet echtquote:Op donderdag 4 september 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo leek het, maar ik zit er naast zo te lezen
Zo, we krijgen hier weer lekker eten zo te zien!quote:Op donderdag 4 september 2008 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
ik wachten tot ik kan eten
gooit het eten van droxz in zijn fgezichtquote:Op donderdag 4 september 2008 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, we krijgen hier weer lekker eten zo te zien!
quote:
* Dr.Droxz geeft een biertjequote:Op donderdag 4 september 2008 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gooit het eten van droxz in zijn fgezicht
Is zo te zien wel snel smul service
pfff, IK HEB HONGER
en humeur blijft ook zo lekker dalen grrrrr
quote:
wen er maar aan, dat zijn de dagelijkse lasten van het levenquote:Op donderdag 4 september 2008 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben geil
quote:Op donderdag 4 september 2008 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wen er maar aan, dat zijn de dagelijkse lasten van het leven
Wat wil je dat ik dan doe lieve Barraquote:Op donderdag 4 september 2008 13:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en je verwacht dat het hier minder van word?
meestal kan ik er wat aan laten doenquote:Op donderdag 4 september 2008 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wen er maar aan, dat zijn de dagelijkse lasten van het leven
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik dan doe lieve Barra
dude...quote:
Genoeg vrijgezellen ed. hier te vindenquote:
quote:
fijne vakantiequote:Op donderdag 4 september 2008 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar ik ben pleite
VAKANTIE!!!!!!!!
Maar ik ben niet vrijgezelquote:Op donderdag 4 september 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Genoeg vrijgezellen ed. hier te vinden
dat maakt het alleen maar spannenderquote:
Ik vind me zelf niet echt een milfjequote:Op donderdag 4 september 2008 14:37 schreef tripack het volgende:
dat maakt het alleen maar spannenderde mannen hier zijn gek op milfs
dat vraagt bijna om foto'squote:Op donderdag 4 september 2008 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind me zelf niet echt een milfje
quote:
je mag ze natuurlijk ook pmmen of mailenquote:
Aardig van jequote:Op donderdag 4 september 2008 14:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je mag ze natuurlijk ook pmmen of mailen
Remy!quote:Op donderdag 4 september 2008 14:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je mag ze natuurlijk ook pmmen of mailen
ben ik ook welquote:
Soms ben ik wel eens gewoon lovely.....quote:Op donderdag 4 september 2008 15:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wajooo ik had gewoon een pm, van LL!!!
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms ben ik wel eens gewoon lovely.....
een erotische ?quote:Op donderdag 4 september 2008 15:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wajooo ik had gewoon een pm, van LL!!!
het is mijn PMbox...quote:
ik denk van niet!quote:Op donderdag 4 september 2008 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is mijn PMbox...
WAT VERWACHT JE ZELF?
quote:
als je ons probeert lekker te maken, kan je het net zo goed hier posten natuurlijkquote:
Het heet niet voor niets PM = PRIVATE messagequote:Op donderdag 4 september 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
als je ons probeert lekker te maken, kan je het net zo goed hier posten natuurlijk
Public message kan natuurlijk ook héhquote:Op donderdag 4 september 2008 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets PM = PRIVATE message
haha das waarquote:Op donderdag 4 september 2008 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GRTDOJW.... je moet toch wat![]()
overigens zit ik thuis
nee bijnaquote:
of bedoel je iemand ?quote:
Weet je als je er zo om gelegen zit, dan kan je ook gewoon zelf een pm sturen natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
Public message kan natuurlijk ook héh
zeg, das wel erg wanhopig vindt je niet ?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je als je er zo om gelegen zit, dan kan je ook gewoon zelf een om sturen natuurlijk
Ik bijt niet hoor.... nahja soms... zachtjesquote:Op donderdag 4 september 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg, das wel erg wanhopig vindt je niet ?
haha, bijten is niet erg hoor, alhoewel, hangt er wel vanaf waar natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2008 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor.... nahja soms... zachtjes
oeh la laquote:Op donderdag 4 september 2008 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor.... nahja soms... zachtjes
* WhiteLightning heeft een cadeau voor tripackquote:Op donderdag 4 september 2008 16:32 schreef tripack het volgende:
[..]
oeh la lahet wordt een hete boel hier
Hier is het anders verdomde koud...quote:Op donderdag 4 september 2008 16:32 schreef tripack het volgende:
oeh la lahet wordt een hete boel hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |