Dan ga jij maar koffie drinken, pak ik een sigaartje en een bakkie ok?quote:
GAST!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik baf top man!
moet ik jou baffen dan?
mn moeder rookt ook ,alleen op een andere manierquote:
Irish koffie, net wat ik nodig had!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mn moeder rookt ook ,alleen op een andere manier
koffie iemand ?
[ afbeelding ]
* Crazy-M kletst de koffie in het gezicht van Droxzquote:Op donderdag 4 september 2008 10:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan ga jij maar koffie drinken, pak ik een sigaartje en een bakkie ok?
Was even een check of je wakker wasquote:Op donderdag 4 september 2008 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kletst de koffie in het gezicht van Droxz
ik drink gee nkoffie !!!!
GODVER, moet inloggen op mijn bankmoest geld overmaken naar mijn ouders, alleen die hebben nog neit gehad
Ik zondag verstuurd
Neem een echte bank dan!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
nee nog niet
300 euro vermist
Godver !!!
heb wel bankpas bij maar niet identifier
postbank ftw!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Neem een echte bank dan!
Damn, ik heb aan mijn telefoon enzo genoeg, heb niet zo'n stom kastje nodig.
gister nog laat geworden?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mijn werkdag zit er al gewoon weer bijna op zeg!
FRAPPANT!
haha de postbank is juist de slechstequote:
ik heb net ff wat geld naar mijn vriendinnetje overgemaakt.. op mijn werk binnen 1 minuut.... moet je met de rabobank niet proberen want dat kastje ligt thuis enzoquote:Op donderdag 4 september 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha de postbank is juist de slechste
Kwart voor 9 thuis, even wakker geweest en gelijk gaan slapen.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gister nog laat geworden?
ABN vind ik prive een KUT bank, maar dat is persoonlijk.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
inderdaad
ik heb ABN amro
Stuk veiliger inloggen op je internet pagina
Postbank heeft nogal wat probleempjes met online bankieren
moet je het kastje maar meenemen. persoonlijk vind ik die codes van die lijst gewoon kut werken. dat sms gedoe is dan wel weer handig. alleen als je van telefoon verwisselt moet je dat ook weer doorgeven ,wat weer niet handig is. en moet je maar eens vergelijken met collegas met een andere bank , als je loon gestort wordt, die hebben het gewoon eerder dan jou. maar geld overmaken binnen de minuut is gewoon standaard bij de abn en raboquote:Op donderdag 4 september 2008 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb net ff wat geld naar mijn vriendinnetje overgemaakt.. op mijn werk binnen 1 minuut.... moet je met de rabobank niet proberen want dat kastje ligt thuis enzo
ow?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ABN vind ik prive een KUT bank, maar dat is persoonlijk.
Noem eens wat problemen? Niemand heeft er last van (gehad) toch?
als je je loon een dag later krijgt is dat maar 1 dag ... stel jij krijgt het de 23ste en ik elke maand de 24ste... dat maakt toch niet uitquote:Op donderdag 4 september 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je het kastje maar meenemen. persoonlijk vind ik die codes van die lijst gewoon kut werken. dat sms gedoe is dan wel weer handig. alleen als je van telefoon verwisselt moet je dat ook weer doorgeven ,wat weer niet handig is. en moet je maar eens vergelijken met collegas met een andere bank , als je loon gestort wordt, die hebben het gewoon eerder dan jou. maar geld overmaken binnen de minuut is gewoon standaard bij de abn en rabohet is ook wel regelmatig dat de site van de postbank eruit ligt, en dat je niet kan bankieren.
p.s Je telefoon nr. kan je zelf aanpassen op de postbankpagina hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je het kastje maar meenemen. persoonlijk vind ik die codes van die lijst gewoon kut werken. dat sms gedoe is dan wel weer handig. alleen als je van telefoon verwisselt moet je dat ook weer doorgeven ,wat weer niet handig is. en moet je maar eens vergelijken met collegas met een andere bank , als je loon gestort wordt, die hebben het gewoon eerder dan jou. maar geld overmaken binnen de minuut is gewoon standaard bij de abn en rabohet is ook wel regelmatig dat de site van de postbank eruit ligt, en dat je niet kan bankieren.
Dan telebankier is denk ik op de juiste tijd ofzo, want ik heb nog nooit een storing gehadquote:Op donderdag 4 september 2008 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow?
hoevaak lees je wel niet dat het niet veilig is en niet werkt
Volgens mij laatst nog een keer
Rabobank ook veel problemen met online bankieren.
ABN vind ik Prive echt fijne bank.
Tijd voor de klanten, leggen alles goed uit, kijken naar voordeel voor de klant, alles mooi beveiligd en dergelijke
tjaquote:Op donderdag 4 september 2008 10:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan telebankier is denk ik op de juiste tijd ofzo, want ik heb nog nooit een storing gehad
Dat over de klaten enzo... ik heb voor die kutbank gewerkt en weet zelf wel wie ik moet bellen enzo als ik problemen heb
idd ALS, maar vaak is het 2 dagen ofzo. is gewoon kut! hoe je het went of keertquote:Op donderdag 4 september 2008 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je je loon een dag later krijgt is dat maar 1 dag ... stel jij krijgt het de 23ste en ik elke maand de 24ste... dat maakt toch niet uit
Heb ook even voor de Fortis gewerkt, maar dat BLIJFT EEN KUT BEDRIJF ZEG!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja
bedrijven waar je gewerrkt hebt zijn altijd al anders
merk ik zelf ook
Mogguh!quote:
Gezellig, het is hier alleen wat rustig deze ochtendquote:Op donderdag 4 september 2008 10:45 schreef DeToXiC het volgende:
Ik dacht, ik kom weer eens langswippen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |