waarom staat jou wekker zo vroeg als je vrij bentquote:Op donderdag 4 september 2008 08:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om kwart voor 7... Lag te grommen in bed... Is echt te vroeg voor mij
Ja.. gelukkig hoef je er nog maar eentje, daarna is het gewoon afwachten..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind ze wel erg pittig maar ja ff doorzetten
mijn wekker gaat altijd om 6:$5quote:Op donderdag 4 september 2008 08:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om kwart voor 7... Lag te grommen in bed... Is echt te vroeg voor mij
daarna wordt het nog pittiger ha haquote:Op donderdag 4 september 2008 08:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja.. gelukkig hoef je er nog maar eentje, daarna is het gewoon afwachten..
Mijn wekker ging zo vroeg omdat meneerlief wel gewoon moest werken
Hij kreeg ook een por toen de wekker ging..quote:
is wel de bedoeling in ieder geval!quote:Op donderdag 4 september 2008 08:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hij kreeg ook een por toen de wekker ging..![]()
Nog pittiger? Jeetje.. Maar neem aan dat je er wel baat bij hebt, anders had je het niet gedaan
en ik ben pas om 5 uur weer thuisquote:Op donderdag 4 september 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... hier niet dan?
Hele week 6 uur, vandaar half 6...
Over 4 uur zit ik als het goed is al weer thuis, dat dan weer wel...
Precies.. Hoop echt voor je dat het resultaat gaat hebben, en je ons een beetje op de hoogte houdt enzoquote:Op donderdag 4 september 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is wel de bedoeling in ieder geval!
wie niet waagt die niet wint
dat komt wel goedquote:Op donderdag 4 september 2008 08:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Precies.. Hoop echt voor je dat het resultaat gaat hebben, en je ons een beetje op de hoogte houdt enzo
Mogguh DV!quote:
Gelukkigquote:
Zin in je vakantie?quote:
Meestal rol ik manlief uit bed, strompelt hij richting douche en kan ik nog een half uur uitgebreid op bed liggen..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
maar als ik iedereen zo bekijk ... heeft iedereen moeite als vriendlief of vriendin lief uit bed moet.
Ben ik blij dat ik nog vrijgezel ben
yep, druk met werk dat welquote:Op donderdag 4 september 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Met manlief ook alles goed?
Hehehe iddquote:Op donderdag 4 september 2008 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
maar als ik iedereen zo bekijk ... heeft iedereen moeite als vriendlief of vriendin lief uit bed moet.
Ben ik blij dat ik nog vrijgezel ben
Jep!quote:
Is idd heel fijn wanneer hij er ook achter staat enzo.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep, druk met werk dat wel
maar staat ook achter de nieuwe behandeling dus dat is wel net zo fijn
moet / gaat straks ook mee naar de fysio
Uhm..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
Vandaag ook makkelijk dagje, zo even wat laptops fixen (zit in een hotel ergens bij Arnhem).
Over 4 uur weer thuis, weekend, vakantie!
JAAAAAAAA ZIN IN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DROXZ HEEFT EENS ERGENS WEL ZIN IN!![]()
![]()
ik raad dat het met een L begintquote:Op donderdag 4 september 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
Vandaag ook makkelijk dagje, zo even wat laptops fixen (zit in een hotel ergens bij Arnhem).
![]()
was me nog eens niet opgevallenquote:
doe mij nog ff de naam of adres of campingquote:Op donderdag 4 september 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |