oke oke niet de heeelee dagquote:
watje,quote:Op donderdag 4 september 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo...ben weer in het hotel... half 6 de wekker is niet cool
quote:Op donderdag 4 september 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo...ben weer in het hotel... half 6 de wekker is niet cool
uh... hier niet dan?quote:Op donderdag 4 september 2008 08:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
watje,
bij mij gaat die 6 dagen in de week om 6 uur
Klopt... veel en druk aan het werk..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lang niet meer gesproken / gezien!
Jawel.. boodschappen, schoonmaken, winkelenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:30 schreef tripack het volgende:
[..]
oke oke niet de heeelee dagheb je verder geen plannen?
Haai Crazyquote:
net aangenomen in nijmegen, heb er al 3 vooronderzoeken op zittenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Klopt... veel en druk aan het werk..
Hoe gaat t met jou en revalidatie enzo?
Spannend hoor.. Gingen de vooronderzoeken goed?quote:Op donderdag 4 september 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
net aangenomen in nijmegen, heb er al 3 vooronderzoeken op zitten
maandag nog 1 keer en dan wachten op de oproep van de fysio al daar
gisteren wel jahquote:Op donderdag 4 september 2008 08:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Haai Crazy![]()
Je hebt de Red Bull toch wel laten staan hè?
Mogguh Droxzquote:
nee, jij bent langzaamquote:
jah tis nog vroegquote:
Mijn wekker ging om kwart voor 7... Lag te grommen in bed... Is echt te vroeg voor mijquote:Op donderdag 4 september 2008 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gisteren wel jah
En vandaag niet nodig
moet alleen nog wakker worden, dus denk dat ik maar voortaan om 5:00 opsta
ik vind ze wel erg pittig maar ja ff doorzettenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Spannend hoor.. Gingen de vooronderzoeken goed?
Hoop voor je dat de oproep snel komt!
waarom staat jou wekker zo vroeg als je vrij bentquote:Op donderdag 4 september 2008 08:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om kwart voor 7... Lag te grommen in bed... Is echt te vroeg voor mij
Ja.. gelukkig hoef je er nog maar eentje, daarna is het gewoon afwachten..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind ze wel erg pittig maar ja ff doorzetten
mijn wekker gaat altijd om 6:$5quote:Op donderdag 4 september 2008 08:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om kwart voor 7... Lag te grommen in bed... Is echt te vroeg voor mij
daarna wordt het nog pittiger ha haquote:Op donderdag 4 september 2008 08:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja.. gelukkig hoef je er nog maar eentje, daarna is het gewoon afwachten..
Mijn wekker ging zo vroeg omdat meneerlief wel gewoon moest werken
Hij kreeg ook een por toen de wekker ging..quote:
is wel de bedoeling in ieder geval!quote:Op donderdag 4 september 2008 08:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hij kreeg ook een por toen de wekker ging..![]()
Nog pittiger? Jeetje.. Maar neem aan dat je er wel baat bij hebt, anders had je het niet gedaan
en ik ben pas om 5 uur weer thuisquote:Op donderdag 4 september 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... hier niet dan?
Hele week 6 uur, vandaar half 6...
Over 4 uur zit ik als het goed is al weer thuis, dat dan weer wel...
Precies.. Hoop echt voor je dat het resultaat gaat hebben, en je ons een beetje op de hoogte houdt enzoquote:Op donderdag 4 september 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is wel de bedoeling in ieder geval!
wie niet waagt die niet wint
dat komt wel goedquote:Op donderdag 4 september 2008 08:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Precies.. Hoop echt voor je dat het resultaat gaat hebben, en je ons een beetje op de hoogte houdt enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |