smakelijk eten, was spruitjes he ???quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
smakelijk eten, was spruitjes he ???
hahahaha, jij zei tegen mij spruitjesquote:
Ik heb helemaal niets tegen jou gezegdquote:Op woensdag 3 september 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahahaha, jij zei tegen mij spruitjes
gadverquote:Op woensdag 3 september 2008 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben er ook weer.
Even wat fapwerk gedaan
Was echt weer lekkerquote:
hey.quote:
goeiemorgenquote:
Mogguh..quote:
Ben eindelijk een dag vrij..quote:
Hey daarquote:
lekker hier blijven hangenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ben eindelijk een dag vrij..
Weet van gekkigheid niet wat ik moet doen
Dacht het nietquote:
oke oke niet de heeelee dagquote:
watje,quote:Op donderdag 4 september 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo...ben weer in het hotel... half 6 de wekker is niet cool
quote:Op donderdag 4 september 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo...ben weer in het hotel... half 6 de wekker is niet cool
uh... hier niet dan?quote:Op donderdag 4 september 2008 08:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
watje,
bij mij gaat die 6 dagen in de week om 6 uur
Klopt... veel en druk aan het werk..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lang niet meer gesproken / gezien!
Jawel.. boodschappen, schoonmaken, winkelenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:30 schreef tripack het volgende:
[..]
oke oke niet de heeelee dagheb je verder geen plannen?
Haai Crazyquote:
net aangenomen in nijmegen, heb er al 3 vooronderzoeken op zittenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Klopt... veel en druk aan het werk..
Hoe gaat t met jou en revalidatie enzo?
Spannend hoor.. Gingen de vooronderzoeken goed?quote:Op donderdag 4 september 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
net aangenomen in nijmegen, heb er al 3 vooronderzoeken op zitten
maandag nog 1 keer en dan wachten op de oproep van de fysio al daar
gisteren wel jahquote:Op donderdag 4 september 2008 08:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Haai Crazy![]()
Je hebt de Red Bull toch wel laten staan hè?
Mogguh Droxzquote:
nee, jij bent langzaamquote:
jah tis nog vroegquote:
Mijn wekker ging om kwart voor 7... Lag te grommen in bed... Is echt te vroeg voor mijquote:Op donderdag 4 september 2008 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gisteren wel jah
En vandaag niet nodig
moet alleen nog wakker worden, dus denk dat ik maar voortaan om 5:00 opsta
ik vind ze wel erg pittig maar ja ff doorzettenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Spannend hoor.. Gingen de vooronderzoeken goed?
Hoop voor je dat de oproep snel komt!
waarom staat jou wekker zo vroeg als je vrij bentquote:Op donderdag 4 september 2008 08:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om kwart voor 7... Lag te grommen in bed... Is echt te vroeg voor mij
Ja.. gelukkig hoef je er nog maar eentje, daarna is het gewoon afwachten..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind ze wel erg pittig maar ja ff doorzetten
mijn wekker gaat altijd om 6:$5quote:Op donderdag 4 september 2008 08:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om kwart voor 7... Lag te grommen in bed... Is echt te vroeg voor mij
daarna wordt het nog pittiger ha haquote:Op donderdag 4 september 2008 08:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja.. gelukkig hoef je er nog maar eentje, daarna is het gewoon afwachten..
Mijn wekker ging zo vroeg omdat meneerlief wel gewoon moest werken
Hij kreeg ook een por toen de wekker ging..quote:
is wel de bedoeling in ieder geval!quote:Op donderdag 4 september 2008 08:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hij kreeg ook een por toen de wekker ging..![]()
Nog pittiger? Jeetje.. Maar neem aan dat je er wel baat bij hebt, anders had je het niet gedaan
en ik ben pas om 5 uur weer thuisquote:Op donderdag 4 september 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... hier niet dan?
Hele week 6 uur, vandaar half 6...
Over 4 uur zit ik als het goed is al weer thuis, dat dan weer wel...
Precies.. Hoop echt voor je dat het resultaat gaat hebben, en je ons een beetje op de hoogte houdt enzoquote:Op donderdag 4 september 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is wel de bedoeling in ieder geval!
wie niet waagt die niet wint
dat komt wel goedquote:Op donderdag 4 september 2008 08:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Precies.. Hoop echt voor je dat het resultaat gaat hebben, en je ons een beetje op de hoogte houdt enzo
Mogguh DV!quote:
Gelukkigquote:
Zin in je vakantie?quote:
Meestal rol ik manlief uit bed, strompelt hij richting douche en kan ik nog een half uur uitgebreid op bed liggen..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
maar als ik iedereen zo bekijk ... heeft iedereen moeite als vriendlief of vriendin lief uit bed moet.
Ben ik blij dat ik nog vrijgezel ben
yep, druk met werk dat welquote:Op donderdag 4 september 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Met manlief ook alles goed?
Hehehe iddquote:Op donderdag 4 september 2008 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
maar als ik iedereen zo bekijk ... heeft iedereen moeite als vriendlief of vriendin lief uit bed moet.
Ben ik blij dat ik nog vrijgezel ben
Jep!quote:
Is idd heel fijn wanneer hij er ook achter staat enzo.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep, druk met werk dat wel
maar staat ook achter de nieuwe behandeling dus dat is wel net zo fijn
moet / gaat straks ook mee naar de fysio
Uhm..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
Vandaag ook makkelijk dagje, zo even wat laptops fixen (zit in een hotel ergens bij Arnhem).
Over 4 uur weer thuis, weekend, vakantie!
JAAAAAAAA ZIN IN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DROXZ HEEFT EENS ERGENS WEL ZIN IN!![]()
![]()
ik raad dat het met een L begintquote:Op donderdag 4 september 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
Vandaag ook makkelijk dagje, zo even wat laptops fixen (zit in een hotel ergens bij Arnhem).
![]()
was me nog eens niet opgevallenquote:
doe mij nog ff de naam of adres of campingquote:Op donderdag 4 september 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
![]()
Lieg nietquote:Op donderdag 4 september 2008 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was me nog eens niet opgevallen
Ik kijk wel wat er gaat gebeuren, Draakje komt a.s zaterdag ook nog even langsquote:Op donderdag 4 september 2008 08:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Uhm..
Ik vind je eng wanneer je wel ergens zin in hebt
![]()
(Maar heel veel plezier enzo en doe vooral niet rustig aan, uitrusten kan wel weer wanneer je aan het werk bent)
Uh... ik zit niet thuis, en daar heb ik de gegevens liggenquote:Op donderdag 4 september 2008 09:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe mij nog ff de naam of adres of camping
is wel net zo handig
hihi komt wel goed!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh... ik zit niet thuis, en daar heb ik de gegevens liggen
Zal vanmiddag/vanavond even voor je kijken, anders heeft Lyn die gegeven wel.
Gezellig hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat er gaat gebeuren, Draakje komt a.s zaterdag ook nog even langs
Rustig aan doen zit de laatste tijd ook niet echt meer in mij hoor hahahah
Dacht het ook ja, gaat heule heule heulemaal goedkomenquote:
De 1 vind het lachen, en dat anders zegt dat ik eens met mijn poten van de rebull en koffie moet afblijven!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gezellig hoor
Whehehe, ga vooral zo door
Nou.. Denk niet dat het alleen door de koffie en red bull komtquote:Op donderdag 4 september 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De 1 vind het lachen, en dat anders zegt dat ik eens met mijn poten van de rebull en koffie moet afblijven!
Damn, die koffie is trouwens wel extreem lekker hier.... zo nog maar 1tje halen
ow noes dalijk kan je niet meer demotiverenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
![]()
ja maar ik bedoelde jou niet hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 09:00 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Lieg niet![]()
En ik begin ook met een L, dus kijk uit wat je typt
Dat wist ik al, en gelukkig maarquote:Op donderdag 4 september 2008 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar ik bedoelde jou niet hoor
Heeej jij daarquote:
Ja uitstekend! het weekend nadert weer heh , dan gaat het altijd wel goedquote:
Lang niet gesproken johquote:Op donderdag 4 september 2008 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja uitstekend! het weekend nadert weer heh , dan gaat het altijd wel goed![]()
en hoe gaat het met mevrouw DV ?
je hebt al Weekend! das idd niet verkeerd. maar ik neem aan dat je nog wat huishoudelijke taken moet vervullen ? das toch ook soort werkquote:Op donderdag 4 september 2008 09:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Lang niet gesproken joh
Ik heb al weekend.. Schaam me er bijna voor![]()
Hier alles super, mag niet klagen
Meh, herinner me er even aan jaquote:Op donderdag 4 september 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt al Weekend! das idd niet verkeerd. maar ik neem aan dat je nog wat huishoudelijke taken moet vervullen ? das toch ook soort werk
uh... damn... oja ik was niet zo (kan niet meer op de naam van de woord komen GVD....)quote:Op donderdag 4 september 2008 09:09 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nou.. Denk niet dat het alleen door de koffie en red bull komt
Jawel hoor, heb internet op de campingquote:Op donderdag 4 september 2008 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
ow noes dalijk kan je niet meer demotiveren
haha, doet me denken aan Queen, I want to break freeeeeequote:Op donderdag 4 september 2008 09:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Meh, herinner me er even aan ja![]()
Maar klopt.. Voordeel is dat m'n muziek heel hard kan tijdens het schoonmaken.. Gaat 't wat sneller
Whahahahaquote:Op donderdag 4 september 2008 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, doet me denken aan Queen, I want to break freeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |