een erotische ?quote:Op donderdag 4 september 2008 15:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wajooo ik had gewoon een pm, van LL!!!
het is mijn PMbox...quote:
ik denk van niet!quote:Op donderdag 4 september 2008 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is mijn PMbox...
WAT VERWACHT JE ZELF?
quote:
als je ons probeert lekker te maken, kan je het net zo goed hier posten natuurlijkquote:
Het heet niet voor niets PM = PRIVATE messagequote:Op donderdag 4 september 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
als je ons probeert lekker te maken, kan je het net zo goed hier posten natuurlijk
Public message kan natuurlijk ook héhquote:Op donderdag 4 september 2008 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets PM = PRIVATE message
haha das waarquote:Op donderdag 4 september 2008 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GRTDOJW.... je moet toch wat![]()
overigens zit ik thuis
nee bijnaquote:
of bedoel je iemand ?quote:
Weet je als je er zo om gelegen zit, dan kan je ook gewoon zelf een pm sturen natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
Public message kan natuurlijk ook héh
zeg, das wel erg wanhopig vindt je niet ?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je als je er zo om gelegen zit, dan kan je ook gewoon zelf een om sturen natuurlijk
Ik bijt niet hoor.... nahja soms... zachtjesquote:Op donderdag 4 september 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg, das wel erg wanhopig vindt je niet ?
haha, bijten is niet erg hoor, alhoewel, hangt er wel vanaf waar natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2008 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor.... nahja soms... zachtjes
oeh la laquote:Op donderdag 4 september 2008 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor.... nahja soms... zachtjes
* WhiteLightning heeft een cadeau voor tripackquote:Op donderdag 4 september 2008 16:32 schreef tripack het volgende:
[..]
oeh la lahet wordt een hete boel hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |