abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:53:17 #101
185261 Scaurus
Memento mori
pi_61580176
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:48 schreef BogardeRules het volgende:
republikkkeinen

Snel, pak je aluminiumhoedje!
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_61594343
  zaterdag 13 september 2008 @ 02:27:08 #103
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61594439
McCain gaat gewoon winnen hoor. Wat een raar topic.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_61594464
Als hij Harding dan maar niet achterna gaat.
I´m back.
  zaterdag 13 september 2008 @ 02:36:58 #105
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61594497
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:48 schreef BogardeRules het volgende:
Dat is niet een gevoel, dat zijn de harde cijfers. het blijkt dat al die independent in feite republikkkeinen zijn, dus

Stop er eens mee.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_61594681
And did they get you to trade
Your heroes for ghosts?
Hot ashes for trees?
Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?
And did you exchange
A walk on part in the war
For a lead role in a cage?

How I wish, how I wish you were here.

We're just two lost souls
Swimming in a fish bowl,
Year after year,
Running over the same old ground.
What have we found?
The same old fears.

Wish you were here.
pi_61596219
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 03:38 schreef HenriOsewoudt het volgende:
And did they get you to trade
Your heroes for ghosts?
Hot ashes for trees?
Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?
And did you exchange
A walk on part in the war
For a lead role in a cage?

How I wish, how I wish you were here.

We're just two lost souls
Swimming in a fish bowl,
Year after year,
Running over the same old ground.
What have we found?
The same old fears.

Wish you were here.
pi_61596260
Prachtig
pi_61596282
Ik dacht even in een MUZ topic te zitten
  zaterdag 13 september 2008 @ 11:03:05 #110
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61596618
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 02:27 schreef popolon het volgende:
Nietes.
pi_61628817
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 02:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Stop er eens mee.
Dat is de Green Party, muts.
pi_61629336
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik geef John McCain nog steeds een grote kans om de verkiezingen te winnen. Er zijn al peilingen geweest waarin hij de leiding heeft genomen. Verder is het absolute aantal stemmen niet zo belangrijk: Gore kreeg 8 jaar geleden meer stemmen dan Bush, maar werd geen president. Het gaat om de resultaten per staat. Ook dit jaar zullen bepaalde 'swing states' weer doorslaggevend worden. De Republikeinen zullen daar vol op inzetten. Die missie slaagde 8 jaar geleden ook.
[..]

Ik vind die cijfers niet zo veelzeggend. Als je kijkt naar de stand in november 2004, waren er 1,6 procent meer Democraten dan Republikeinen. Toch won Bush de verkiezingen met gemak. De Republikeinen staan electoraal sterker. Meer kiezers zijn geregistreerd en waarschijnlijk is hun opkomst ook hoger. Je kunt je afvragen hoe hoog de opkomst onder jongeren van 18 tot 29 jaar is. Verder bleek in 2000 al dat de verdeling in staten pleit in het voordeel van de Republikeinen. Anders gezegd: de Democraten moeten de Republikeinen RUIM verslaan om ze überhaupt te kunnen verslaan. Vanaf 1970 is de VS slechts twaalf jaar door een Democratische president geleid en de overige 26 jaar door Republikeinen. Carter (4 jaar) en Clinton (8 jaar) zijn de enige onderbrekingen in een reeks Republikeinse presidenten sinds 1969.
Ruim verslagen? Als Kerry niet zo zat te geilen op Florida dan had hij de 18 electorale stemmen die hij nodig had kunnen pakken in Iowa (iets meer dan 10.000 stemmen tekort, 7 stemmen), New Mexico (6.000 stemmen tekort, 5 stemmen) en al het geld dat hij in Florida had gestoken kunnen focussen op Ohio of Colorado (+/- 100.000 stemmen) om president te worden. Dat het ondanks zo'n slappe Kerry campagne nog zo close werd zegt genoeg. Bush heeft in 2000 gewoon verloren en de Republikeinen hebben een hoop verkiezingen op een smerige manier gewonnen (Dukakis, Gore, Kerry).

Dat ze sinds 1969 moeite hebben is te wijten aan het verliezen van het zuiden door de Civil Rights vorderingen onder Lyndon Johnson.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lyndon_B._Johnson#Civil_rights
quote:
In conjunction with the civil rights movement, Johnson overcame southern resistance and convinced Congress to pass the Civil Rights Act of 1964, which outlawed most forms of racial segregation. Johnson signed it into law on July 2, 1964. Legend has it that, as he put down his pen, Johnson told an aide, "We have lost the South for a generation," anticipating a coming backlash from Southern whites against Johnson's Democratic Party.[28] In 1965, he achieved passage of a second civil rights bill, the Voting Rights Act, that outlawed discrimination in voting, thus allowing millions of southern blacks to vote for the first time.
Sindsdien hebben de Democraten volgens mij nooit een blanke meerderheid achter zich gekregen. Zelfs Clinton zou geen kans hebben gehad zonder Perot en hij was nog wel een Southerner.
pi_61630111
McCain kansloos? Na de onwerkelijke verkiezing en herkiezing van Bush houd ik niets meer voor onmogelijk. Maar ik blijf hopen op Obama, hoewel ik hem eigenlijk ook drie keer niks vind
  dinsdag 16 september 2008 @ 10:44:53 #114
8369 speknek
Another day another slay
pi_61668938
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 02:27 schreef popolon het volgende:
Yep, staat al heel lang voor en is voor Amerika de betrouwbare man. Obama gaat niet meer terugkomen met z'n "change" retoriek.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 16 september 2008 @ 10:53:49 #115
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_61669131
Maar goed, zal het dan ook heel veel uitmaken wie van de twee president wordt? Ik denk het niet.

Het enige nadeel aan McCain is dat hij Palin als running-mate heeft en zij dus toch wel een stukje radicaler is in haar Chistenlijk-fundamentelen ideeën dan McCain, die zijn eigenlijk nog erger dan Bush op dit moment en daar de kans, in mijn ogen, groot is dat McCain overlijd in de komende 4 jaar, zal de wereld dan opeens omgescheept zitten met Palin....

Niet echt iets om naar uit te kijken...
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_61669172
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:44 schreef speknek het volgende:
Yep, staat al heel lang voor
Heel lang? Volgens RealClearPolitics, allerlei peilingen gecombineerd, al negen dagen. Het hangt een beetje van je definitie van "al heel lang" af, I guess.
quote:
en is voor Amerika de betrouwbare man.
Hij was voor Amerika de betrouwbare man, maar steeds meer media zien nu ook dat John McCain een leugenaar is die alles zal zeggen en doen om in het Witte Huis te komen. Hij zal van positie verwisselen, hij zal zijn eerdere uitspraken ontkennen, hij zal liegen. Er zijn nog zeven weken te gaan en ik heb er redelijk wat vertrouwen in dat de Amerikaanse bevolking ook door zal krijgen dat McCain een onbetrouwbare valse opportunist is. Tegelijkertijd heeft Obama meer een soort Bill Clinton-platform en steunen veel oude "realistische" politici hem, terwijl John McCain een radicalere versie van de onberekenbare Bush-catastrofe voorstaat. Obama is of was veel onbekender dan John McCain, maar hij is sowieso betrouwbaarder, in vergelijking met McCain, en zijn standpunten zijn nauwelijks radicaal, veel meer in lijn met de pre-Bush-jaren dan die van McCain. Dat is feitelijk zo, en ik denk dat de Amerikaanse bevolking dat uiteindelijk ook wel zal zien. Ik hoop het!
quote:
Obama gaat niet meer terugkomen met z'n "change" retoriek.
Zijn "change"-retoriek. En zijn standpunten. Zijn ideeën. Het feit dat hij, in tegenstelling tot John McCain, geen derde Bush-termijn wil. Barack Obama gaat deze verkiezingen niet in met slechts holle retoriek over verandering, hij heeft standpunten. Daarmee kan hij winnen. Ook is hij geen John McCain, iemand die niets van economie weet en geadviseerd wordt door mensen die nauw gerelateerd zijn aan de huidige crisis. Dat maakt je niet populair, lijkt mij.

Nee. John McCain kan winnen, maar ik zou mijn geld nog steeds zetten op Barack Obama. En dan krijg ik tenminste een biertje van Boze_Appel.
  dinsdag 16 september 2008 @ 11:04:15 #117
8369 speknek
Another day another slay
pi_61669371
Hey, ik ben net zoveel voorstander van Obama als jij, maar het leeft niet bij het Amerikaanse volk dat hij standpunten heeft.

Net zoals hier in Nederland iedereen Bos beticht van draaikonterij en vervolgens op Balkenende stemt. Het volk stemt met gevoel, niet met het hoofd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_61669833
Dat begrijp ik, maar ik heb er vertrouwen in dat men uiteindelijk de ware John McCain zal zien.
pi_61670887
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:53 schreef Semisane het volgende:
Maar goed, zal het dan ook heel veel uitmaken wie van de twee president wordt? Ik denk het niet.
Het gaat heel veel uitmaken zeker in vergelijking met het Nederlandse coalitie model.
quote:
Het enige nadeel aan McCain is dat hij Palin als running-mate heeft en zij dus toch wel een stukje radicaler is in haar Chistenlijk-fundamentelen ideeën dan McCain, die zijn eigenlijk nog erger dan Bush op dit moment en daar de kans, in mijn ogen, groot is dat McCain overlijd in de komende 4 jaar, zal de wereld dan opeens omgescheept zitten met Palin....

Niet echt iets om naar uit te kijken...
De wereld zal bij McCain meer "last" krijgen dan Palin. Met betrekking tot het buitenland is McCain veel meer een havik dan Bush. Palin's acties zullen meer afhangen van McCain's adviseurs.
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:19:34 #120
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61671236
Er is nu al een tijdje een onderzoek bezig naar waar het geld is gebleven van die 'Bridge to Nowhere', waar Palin steeds zo over opschept.... en nu weigert Palin mee te werken aan dat onderzoek, wat uiteraard extra ammo is voor de demcoraten.
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:22:43 #121
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61671321
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:22 schreef Monidique het volgende:
Dat begrijp ik, maar ik heb er vertrouwen in dat men uiteindelijk de ware John McCain zal zien.
Ik denk dat het realistischer is om te hopen dat men door Palin heen prikt wanneer de nieuwigheid er vanaf is. Ik denk toch echt dat dat op termijn een hele slechte beslissing gaat blijken.
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:58:12 #122
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_61672179
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:05 schreef Fokski het volgende:

Het gaat heel veel uitmaken zeker in vergelijking met het Nederlandse coalitie model.
Hoe bedoel je dit?
quote:
De wereld zal bij McCain meer "last" krijgen dan Palin. Met betrekking tot het buitenland is McCain veel meer een havik dan Bush. Palin's acties zullen meer afhangen van McCain's adviseurs.
Dat zou ik niet al te hard zeggen, Palin is zonder gekheid een vrouw met zeer conservartieve, protectionistische en patriotistische meningen, zoals ze zich op dit moment uit, zijn haar standpunten wat Irak en Afganistan betreft nog radicaler dan die van McCain.

Wat dat betreft hoeft ze niet afhankelijk te zijn van de adviseurs van McCain, sterker nog ze zullen haar zo nu en dan moeten afremmen als ik haar zo hoor.

Nee, McCain zie ik niet echt als een erg groot probleem, ook al lijkt het alsof hij, wat betreft de Irak oorlog, de zelfde koers te varen als Bush, maar daar zitten ze nu toch al.

Nee, Palin, mocht ze president worden door het eventueel overlijden van McCain, zal wel eens een vervelende verrassing worden. Internationaal heeft ze zelfs nog minder dan Bash...kan je nagaan wat voor een fouten dat kan opleveren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Semisane op 16-09-2008 13:19:24 ]
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:13:42 #123
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_61672541
Obama heeft te vroeg gepiekt, denk ik. Zijn voice of change begint pedant te klinken. En Palin kan op haar beurt de rol van underdog van Obama overnemen als de hetze tegen haar doorzet. Zal haar veel stemmen van vrouwelijke Democraten opleveren.
McCain gaat winnen, al hoop ik op Obama.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_61672744
Veel stemmen van vrouwelijke democraten?

Er zit een wereld van verschil tussen de normen en waarden van een republikeinse vrouw en democratische vrouw.
*Vlaams
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:31:00 #125
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_61672961
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:21 schreef Glasya-Labolas het volgende:
Veel stemmen van vrouwelijke democraten?

Er zit een wereld van verschil tussen de normen en waarden van een republikeinse vrouw en democratische vrouw.
Maar het blijft een vrouw. Politiek is emotie.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_61673410
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:31 schreef Ringo het volgende:

[..]

Maar het blijft een vrouw. Politiek is emotie.
Lastig.
*Vlaams
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:00:19 #127
136 V.
Like tears in rain...
pi_61673665
En dit kan allemaal niet in het lopende 'Amerikaanse presidentsverkiezingen'-topic

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_61675793
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef Semisane het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit?
In Nederland is er nauwelijks verschil tussen de ene regering en de andere omdat er nooit een enkele partij regeert. Er is meestal een consensus in het midden en bij nieuwe verkiezingen blijven we daar doorgaans zitten. In de VS kan je gaan van rechts naar links met een verkiezing.
pi_61676077
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:19 schreef Yi-Long het volgende:
Er is nu al een tijdje een onderzoek bezig naar waar het geld is gebleven van die 'Bridge to Nowhere', waar Palin steeds zo over opschept.... en nu weigert Palin mee te werken aan dat onderzoek, wat uiteraard extra ammo is voor de demcoraten.
Is dat niet 'troopergate' waar hun aan weigeren mee te werken?
lollig
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:33:04 #130
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_61676148
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:20 schreef Fokski het volgende:

[..]

In Nederland is er nauwelijks verschil tussen de ene regering en de andere omdat er nooit een enkele partij regeert. Er is meestal een consensus in het midden en bij nieuwe verkiezingen blijven we daar doorgaans zitten. In de VS kan je gaan van rechts naar links met een verkiezing.
Valt mee lijkt me, zeker vergeleken met onze politieke partijen zijn beide de Democraten als de Republikeinen behoorlijk concervatief en "rechts".

Het zijn kleine nuance verschillen, wat betreft milieu, bescherming van de allerzwakste in de maatschappij, economie, maar nee er is niks "links" of progresief bij, in de politiek van de USA.
pi_61676789
Ik mag toch hopen dat de Amerikanen een keer verstandig zijn en voor Obama kiezen. McCain zal binnen een paar jaar toch wel het loodje leggen en Palin als president? Dat lijkt me al helemaal verschrikkelijk.
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:54:21 #132
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61676800
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:29 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Is dat niet 'troopergate' waar hun aan weigeren mee te werken?
Geen idee. Vanmorgen hadden ze het er even over bij Larry King, dat het ging over waar het geld gebleven is van die Bridge to Nowhere, en dat ze weigerde mee te werken.
pi_61677256
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:04 schreef speknek het volgende:
Hey, ik ben net zoveel voorstander van Obama als jij, maar het leeft niet bij het Amerikaanse volk dat hij standpunten heeft.

Net zoals hier in Nederland iedereen Bos beticht van draaikonterij en vervolgens op Balkenende stemt. Het volk stemt met gevoel, niet met het hoofd.
Overiegsn is dat nu afwachten hij heeft er van langs gekregen van Greenspann die zegt dat zijn economische plannen niet deugen (niet echt een item voor de kiezers maar toch )
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:10:18 #134
204113 kin238
Fother Mucker!
pi_61677260
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:54 schreef Yi-Long het volgende:
Geen idee. Vanmorgen hadden ze het er even over bij Larry King, dat het ging over waar het geld gebleven is van die Bridge to Nowhere, en dat ze weigerde mee te werken.
In verkiezingstijd:

CNN = Linkse propaganda
FOX = Rechtse propaganda
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in darkrooms, munching pills and listening to repetitive music.
www.on-and-on.nl
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:12:27 #135
8369 speknek
Another day another slay
pi_61677323
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:33 schreef Semisane het volgende:
Valt mee lijkt me, zeker vergeleken met onze politieke partijen zijn beide de Democraten als de Republikeinen behoorlijk concervatief en "rechts".

Het zijn kleine nuance verschillen, wat betreft milieu, bescherming van de allerzwakste in de maatschappij, economie, maar nee er is niks "links" of progresief bij, in de politiek van de USA.
Je zou op Ralph Nader en/of de Green Party kunnen stemmen. En op zich heb je binnen de Democratische partij wel een stel aardig linkse rakkers, maar die krijgen geen mandaat.
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:13:16 #136
204113 kin238
Fother Mucker!
pi_61677346
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overiegsn is dat nu afwachten hij heeft er van langs gekregen van Greenspann die zegt dat zijn economische plannen niet deugen (niet echt een item voor de kiezers maar toch )
De economische situatie in de VS zal toch wel degelijk een speerpunt worden tijdens het eerste debat. En ik denk zelfs dat het een item voor de kiezers kan worden.
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in darkrooms, munching pills and listening to repetitive music.
www.on-and-on.nl
pi_61677768
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:13 schreef kin238 het volgende:

[..]

De economische situatie in de VS zal toch wel degelijk een speerpunt worden tijdens het eerste debat. En ik denk zelfs dat het een item voor de kiezers kan worden.
Voor het grootste gedeelte (het midden van de VS) is anti abortus en antihomo belangrijker
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:28:05 #138
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_61677797
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:12 schreef speknek het volgende:

[..]

Je zou op Ralph Nader en/of de Green Party kunnen stemmen. En op zich heb je binnen de Democratische partij wel een stel aardig linkse rakkers, maar die krijgen geen mandaat.
Tja, maar Ralph Nader en de Green Party zijn nauwelijk alternatieven te noemen, mede omdat ze aan een aantal vrije markt principes en vrijheden willen komen, waar zelfs die aardig linkse rakkers binnen de Democtatische partij hun handen niet aan willen branden, dacht ik zo.

Hoedanook zie ik geen grote verschillen tussen Obama en McCain, ze willen beide "change", maar in hoeverre ze daar ook concrete plannen voor hebben, moet ik nog zien, want hoe verander je het logge monster in Washington D.C.?

Ok Obama zeg echt uit Irak te willen, maar gezien de situatie is dat toch echt een loze belofte op korte termijn, McCain wil blijven, dus een status quo aanhouden, maar dat zegt hij vooral om de echt conservatieve Republikein niet te veel voor de schenen te stoten, want eerlijk gezegd, die hebben namelijk nog niet geheel door dat de Amerikaanse economie aan het instorten is en de bezetting van Irak straks gewoon weg niet meer is op te brengen.

Serieus. Mijn oom valt onder die conservatieve Republikeinen en als ik hem er over hoor, dan vraag ik me echt af onder welke oliepijp hij is gekropen....ja hij werkt voor ondermeer Aramco en Shell.

Palin daarin tegen is iemand waar ik echt bezorgd om ben, ze is zo'n erge fundamentalistische fanatiekeling dat ze imho behoorlijk onvoorspelbaar is en zo'n iemand wil je niet hebben als opperbevelhebber van het Amerikaanse leger en belangrijker hun nucleair arsenaal, wat haar Christelijk-fundamentalisme en haar fanatisme doet ze niet onder een beetje terrorist. Wellicht kan je dat overdreven vinden van mij, maar hoe meer ik over haar lees, des te zorgerlijker ik het vind.
pi_61677875
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Voor het grootste gedeelte (het midden van de VS) is anti abortus en antihomo belangrijker
Breinaalden heeft iedereen immers thuisliggen. economische recessie of niet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:37:52 #140
204113 kin238
Fother Mucker!
pi_61678089
Palin is wel de "Bad Motherfucker" die deze verkiezingen een tijd gemist heeft...
www.on-and-on.nl
  dinsdag 16 september 2008 @ 18:50:27 #141
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61681736
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef kin238 het volgende:

[..]

In verkiezingstijd:

CNN MSNBC = Linkse propaganda
FOX News = Rechtse propaganda
CNN valt wel mee qua partijdigheid, zeker de internationale.
pi_61686142
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:50 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

CNN valt wel mee qua partijdigheid, zeker de internationale.
CNN International is onverschillig, US CNN is zo'n beetje centrum-rechts. De programmering die je niet te zien krijgt op CNN International is behoorlijk conservatief, zoals Dobbs of Glenn Beck.
pi_61686172
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef kin238 het volgende:

[..]

In verkiezingstijd:

CNN = Linkse propaganda
FOX = Rechtse propaganda
Wat is er propaganda aan kritische vragen stellen?
pi_61686743
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:11 schreef Fokski het volgende:

[..]

CNN International is onverschillig, US CNN is zo'n beetje centrum-rechts. De programmering die je niet te zien krijgt op CNN International is behoorlijk conservatief, zoals Dobbs of Glenn Beck.
Glenn Beck is zo'n schattig kereltje.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_61804232
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:00 schreef Verbal het volgende:
En dit kan allemaal niet in het lopende 'Amerikaanse presidentsverkiezingen'-topic

V.
ik ben falie kant tegen eindeloze topics met 10tallen paginas.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
  maandag 22 september 2008 @ 11:24:52 #146
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_61820629
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:13 schreef Ringo het volgende:
Obama heeft te vroeg gepiekt, denk ik. Zijn voice of change begint pedant te klinken. En Palin kan op haar beurt de rol van underdog van Obama overnemen als de hetze tegen haar doorzet. Zal haar veel stemmen van vrouwelijke Democraten opleveren.
McCain gaat winnen, al hoop ik op Obama.
Palin zat pas nog te vertellen dat ze een heksenjacht wilde beginnen Dat soort gestoorde wijven moeten echt zo snel mogelijk opgeruimd worden. Deze palin gaat mccain geen goed doen en ik denk dat het het stemmen gaat kosten.
Puur uit politieke oogpunten zou ik zelf op mccain stemmen maar als er dit soort rare grappen tussendoor komen mag van mij obama winnen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 22 september 2008 @ 19:57:15 #147
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_61833440
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:24 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Palin zat pas nog te vertellen dat ze een heksenjacht wilde beginnen
Achterlijke Amerikanen ook. En dat moet eventueel Mccain opvolgen als die dood neervalt.

Heb je een link trouwens? Wil de context wel eens weten. Enige dingen die google vindt zijn een "witch-hunt" op Palin vanwege die man die ze liet ontslaan en dat ze door een keniaanse pastoor was vertelt dat ze presidente zou worden en die man een vrouw uit zijn dorp had verdreven omdat het zogenaamd een heks was.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_61840116
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:24 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Palin zat pas nog te vertellen dat ze een heksenjacht wilde beginnen Dat soort gestoorde wijven moeten echt zo snel mogelijk opgeruimd worden. Deze palin gaat mccain geen goed doen en ik denk dat het het stemmen gaat kosten.
Die is helemaal knetter en als Mc Cain het loodje legt is die mesjokke hockeymom president van de US

Lijkt wel een nachtmerrie, die twee zijn erger dan de hele Bush
pi_61841390
quote:
Op zondag 21 september 2008 18:02 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

ik ben falie kant tegen eindeloze topics met 10tallen paginas.
Dat komt goed uit, want het eindigt bij 300 en het zijn slechts 7 pagina's
  dinsdag 23 september 2008 @ 08:52:48 #150
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_61843330
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:57 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Achterlijke Amerikanen ook. En dat moet eventueel Mccain opvolgen als die dood neervalt.

Heb je een link trouwens? Wil de context wel eens weten. Enige dingen die google vindt zijn een "witch-hunt" op Palin vanwege die man die ze liet ontslaan en dat ze door een keniaanse pastoor was vertelt dat ze presidente zou worden en die man een vrouw uit zijn dorp had verdreven omdat het zogenaamd een heks was.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')